Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Το "Αγρινιώτικο καμάκι" από τη σκοπιά ενός φοιτητή!

Λάβαμε το παρακάτω e-mail από έναν φοιτητή, ο οποίος όπως ο ίδιος ισχυρίζεται περιγράφει την εμπειρία του στην πόλη μας. Εστιάζει δε στο τρόπο αντιμετώπισης των συνοδευμένων δεσποινίδων. Για να είμαστε ειλικρινείς μερικά από αυτά που περιγράφει είναι δυνατόν να συμβούν αλλά από ένα σημείο και μετά ίσως είναι υπερβολή. Μπορεί όμως να παρουσιάζει και "κακώς κείμενα" που εμείς δεν μπορούμε να δούμε η τουλάχιστον δεν δίνουμε τόση βάση. Εμείς δημοσιεύουμε την άποψη αυτή του αναγνώστη μας. Ασχέτως αν συμφωνούμε η διαφωνούμε είναι μια "ματιά" ενός ανθρώπου που έρχεται στη πόλη μας από κάπου μακριά και περιγράφει τα πράγματα με τη δική του οπτική γωνία:
"Αγαπητοί συντακτες σας γραφω για ενα θεμα το οποιο δεν ξερω αν υπαρχει και μαλλον θα γελατε μαζι μου!!μόλις γυρισα με την κοπελα μου απο εξω και θελω να σας πω οτι ακουσα πολλα επικριτικα σχολια μαζι με την κοπελα μου(που την πας την γκομενα φιλε, τι καύλα είναι, κτλ κτλ). Μαλιστα οταν την αφησα 20 μετρα απο το σπιτι της παλι ηταν ενα αυτοκινητο με κατι μαντραχαλους οι οποιοι την εκαναν να συχαθει το αγρινιο για τους ανθρωπους του για αλλη μια φορα!!!αυτο το φαινομενο δεν εχει συμβει μονο σε μενα αλλα και σε πολλους αλλους φοιτητες!!δεν ξερω αν φταιει η νοοτροπια του τοπου σας η το χαμηλο μορφωτικο επιπεδο αλλα πρωτη φορα βλεπω τετοιο φαινομενο!! Κυριως για τα κοριτσια τα οποια κυριολεκτικα δεν κυκλοφορουν μονα τους!!ποιος αγρινωτης η ποιος γονεις θα εστελνε το παιδι του σε μια πολη που ουσιαστικα το παιδι του μπορει να μπλεξει καθε μερα σε καυγα επειτα απο τα επικριτικα σχολια αλλα και οχι μονο μου εχει συμβει να μου ερθουν στο τραπεζι και να μου ζητησουν το λογο για ασχετο θεμα!!δεν ξερω πως θα μπορουσατε να θεσετε το θεμα αλλα ειναι πολυ σημαντικο και αρκεί να σκεφτειτε τα φοιτητικα σας χρονια και το πως δεν θα θελατε να βρισκοσασταν στην θεση μας!!ειναι λοιπον το αγρινιο να δεχτει πολους φοιτητες η κάποια μερα που θα ειμαστε και πολυ θα γινει η μαχη του Μαραθωνα!! Πηρα την αποφαση να σας στείλω γαιτι νοιαζομαι γι'αυτη την πολη μιας και ειμαι φοιτητης και θελω να ζησω καλυτερα!!!θα σας παρακαλουσα να το δημοσιευσετε!ευχαριστω πολυ!"

77 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με όλα όσα γράφει το παλικάρι, εκτός του οτι συμβαίνει μόνο στο Αγρίνιο σε τέτοιο βαθμό. Παντού γίνονται αυτά...
Σε καμία περίπτωση δεν κάνουν, αυτά τα ζώα, αφιλόξενη πόλη το Αγρίνιο για τους φοιτητές.

Ανώνυμος είπε...

παιδια τν πατησατε...δεν καταλαβατε την προβοκατσια,και αναρτησατε το κειμενο...φως φαναρι..ο "φοιτητης"ειναι ...Μεσολογγίτης!!
p.s

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω με τον 12:44.
παντως οταν ερχεται καποιος αντιμετωπος με τετοια ζωα απανταει καταλληλως.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μούφα μου φαίνονται αυτά και ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!
30 χρόνια δεν έχω δει τέτοιο σκηνικό...

Ανώνυμος είπε...

..ο "φοιτητης"ειναι ...Μεσολογγίτης!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΕΙΝΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΄΄ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΟΥΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ΄΄ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΟΣΟ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ, ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.

ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ,ΙΔΙΩΣ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟ ΚΟΣΜΟ.
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΣΕΞ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΥΣ(ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΧΑΜΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΣΤΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΛΠ).

ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ, ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ Η ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ.

ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΕΚΤΟΠΗ.

ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

1. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

2. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.

3. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΙΘΑΝΗΣ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ.
Π.Χ.ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΥΖΕΡΙ ΚΛΠ, ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΑΠΟΦΥΓΗ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΄΄ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ΄΄΄, ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΔΩΝ, ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΜΕΙΚΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ Κ.Λ.Π.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΙΣΩΣ ΒΛΑΨΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ(Η ΠΔΕ).

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΕΙΝΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΄΄ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΟΥΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ΄΄ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΟΣΟ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ, ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.

ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ,ΙΔΙΩΣ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟ ΚΟΣΜΟ.
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΣΕΞ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΥΣ(ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΧΑΜΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΣΤΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΛΠ).

ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ, ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ Η ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ.

ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΕΚΤΟΠΗ.

ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

1. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

2. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.

3. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΙΘΑΝΗΣ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ.
Π.Χ.ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΥΖΕΡΙ ΚΛΠ, ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΑΠΟΦΥΓΗ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΄΄ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ΄΄΄, ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΔΩΝ, ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΜΕΙΚΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ Κ.Λ.Π.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΙΣΩΣ ΒΛΑΨΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ(Η ΠΔΕ).

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Η ΘΕΜΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΗΘΙΚΑ.

ΓΙΑΤΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΗΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ ΛΕΕΙ ΩΜΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ, ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ;

ΕΔΩ ΜΙΛΑΣ ΤΥΧΑΙΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΄΄Γ...Σ΄΄. ΑΝ ΣΕ ΔΟΥΝ ΜΑΖΙ ΕΞΩ,ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΄΄ΑΡΑΒΩΝΙΑΣΜΕΝΟ΄΄ Ή ΄΄ΚΑΠΑΡΩΜΕΝΟ΄΄.

ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΄΄ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ΄΄ Ή ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ; ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ;

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ.

ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΟΥ.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ.
[ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ.

Ανώνυμος είπε...

καταρχην ευχαριστω παρα πολυ τους συντακτες που δημοσιευσαν το σχολιο και την σοβαροτητα του θεματος!και παιδια δεν ειμαι μεσολογγιτης και αν ημουν δεν θα με ενοιαζε να κανω παρατηρισεις στους πολιτες για να αλλαξουν και να γινουν καλυτεροι!!!και 12:56 δεν μπορεις να απαντησεις αναλογα γιατι συνηθως ειναι πολλα ατομα(πανω απο ενας)αλλα και παλι αν τσακωθεις με καποιον θα σου μαζεψει αλλου 20 αγρινιωτες η δεν θα πρεπει να βγαινεις καθολου απο το σπιτι αλλωστε φοιτητες ειμαστε για σπουδεν ηρθαμε οχι για ξυλο!!!το θεμα ειναι τοσο σοβαρο και δεν λεω υπερβολες μαλιστα δεν σας αναφερα πολα περιστατικα λογο σεβασμου και ντροπης!το καλο ειναι απο οτι βλεπω οτι πολυ το αναγνωριζουν αυτο που γινεται εδω αλλα το θεμα ειναι για ολους τους!οταν βλεπω παιδακια 16 χρονων και κανουν ετσι συχαινομαι που ειμαι φοιτητης σε αυτη την πολη γιατι ξερω οτι τιποτα δεν θα αλλαξει αυριο και αυτο θα συμβαινει για μια γενια ακομα τουλαχιστον!ειναι ντροπη και κυριως για τις γυναικες και αυτο διχνει μονο χαμηλο επιπεδο καθος η γυναικα τωρα παιρνει δικαιωματα στο αγρινιο ετσι προσβαλουν και τις κορες τους και αμεσα και τις γυναικες τους!!!μαλιστα σημερα ημουν στο κωμοτηριο και καθε φορα που περνουσε μια κοπελα κοιταζαν ολοι ακομα και ο κουρεας σταματουσε και κουρευει και εκανε σεξ στην καρεκλα ο ολος ελεγε μαναρι μου και ο αλλος βγηκε στην πορτα να το παιξει ομορφος και αυτο εγινε γυρο στις 6 φορες στην μια ωρα!!!μονο τις γιαγιαδες δεν πηραζαν!!οσο για το αν θα αλλαξουν τα πραγματα δυσκολο μου φαινεται αν και τα μετρα που ειπε ο 1:20 ειναι πολυ καλα αλλα προκειτε να παρει ο πατερας το παιδι του και να του πει οτι αυτο δεν ειναι σωστο την ωρα που το μαθενει απο αυτον!!τα πραγματα θα αλλαξουν μονο οταν το αγρινιο θα μαζεψει πολους φοιτητες και ετσι ο πλυθησμος θα "ανακτευτει" και οι αγρινιωτες θα δουν οτι αυτο δεν ειναι σωστα και στο κατω κατω δεν ριχνουν και καμοια...οποτε σε συτον τον τοπο χρειαζονται αλλες νοωτροπιες αφου το αγρινιο παραγει μηδαμηνο αριθμο φοιτητων οποτε οι μονοι λυση για την αλλαγη ειμαστε εμεις!!!γι'αυτο παλεψτε για το πανεπιστημιο μιας και δεν ειναι μονο οικονομικη λυση αλλα και μια ηθικη!!!

Ανώνυμος είπε...

οσο για τον 12:54 θελω να του πω οτι μερικοι σαν αυτον κανουν τους μεσολογγιτες να ασχολουνται με το αγρινιο!!!τι κακο ειπε αυτος για το αγρινιο....α.... μεσολογγιτης ειναι!!!και σε πληρωφορω επειδη την πρωτη χρονια ειχα περασει στο μεσολογγι εχω αποψη και για τις δυο πολεις και σου λεω οτι αυτο το πραγμα δεν συμβαινει εκει!!!

Ανώνυμος είπε...

an einai alhtheia bliax k mono bliax
an afth exakolouthei na einai h eikona tou agriniou tote kalytera na kanoume prwtevousa tou nomou thn katouna. to dikaioutai perissotero.
ti ein afta re?
pame kala?

Ανώνυμος είπε...

tha sumfwnhsw me to paidi pou esteile to email...katalavainw apoluta ti ennoei....!!!!
eimai foithtria k oso kairo eimai edw exw sxhmatisei polu asxhmh eikona gia tous Agriniwtes....GIA MENA EINAI OI PIO XUDAIOI ANTHRWPOI POU EXW SUNADHSEI... kathemerina akouw toulaxiston 2 sxolia apo ollous autous tous kammenous pou kukloforoun...exw vrethei tis perissoteres fores se polu duskolh thesh,afou xrhsimopoioun polu prostuxes ekfraseis..!!! To geloio ths upotheshs einai oti auta ta sxolia ta kanoun akoma kai otan den foras kati proklhtiko....px fardu tzin me t-shirt. Thewrw oti etsi einai h nootropia tous....akoma kai "giagia" na perasei tha ths kanoun kamaki...ELEOS....
Exei tuxei na perpataw me ton patera mou k na akouw ahdies.....

Den nomizw oti ftaei to xamhlo morfwtiko epipedo pou epikratei auto to xali.....UPARXOUN ANTHRWPOI POU OUTE NA DIAVAZOUN DEN XEROUN ALLA EINAI KURIOI ME OLH THN SHMASIA THS LEXEOS.

Kai nai sigoura den sumvainei auto mono edw....alla o vathos pou ginetai einai upervolikos..!!!

Ανώνυμος είπε...

καλα παιδια μεσα στην υπερβολη του δικιο εχει το παλικαρι...το σωστο ειναι οι χωριατες να κατσουν σπιτια τους

Ανώνυμος είπε...

τι υπερβολες ειναι αυτες ρε παιδια ελεος...δεν αντιλεγω οτι μπορει να εγινε ενα τετοιο περιστατικο αλλα μην ξεχναμε οτι το αγρινιο ειναι μια πολη 100.000 κατοικων.σιγουρα επομενως θα υπαρχουν και μερικα ατομα που δεν ειναι οτι το καλυτερο.το φαινομενο αυτο ειναι μεμονομενο και γινεται απο ορισμενα ατομα που δεν εχουν με τιποτα αλλο να ασχοληθουν.σε ολλες τις πολεις γινονται τετοια περιστατικα οποτε μην το παρακανουμε με τα λεγομενα μας γιατι ετσι προσβαλεται η κοινη λογικη και οχι το αγρινιο.καντε μια βολτα ,δεν σας λεω σε καποια αλλη επαρχιακη πολη ,αλλα στη αθηνα σε περιοχες οπως το γκαζι,το μπουρναζι,το μικρολιμανο και εκει να δειτε τι γινεται...

Ανώνυμος είπε...

agrioi..

Ανώνυμος είπε...

Φίλε φοιτητή, να προσέχεις τα μαγαζιά που πηγαίνεις έτσι ώστε να μην μπλέκεις σε καβγάδες και να μην σου ζητάν τον λόγο.
Δεν μας είπες όμως από πιο μέρος μας έρχεσαι...

Ανώνυμος είπε...

Anexartita an o Foititis einai Mesologgitis i an einai foititis - giati blepw arkrta xontra orthografika lathi sto grapto tou - afta symbainoun dystixws sto Agrinio.
Mia megali merida anthrwpwn to thewrei maggia na feretai etsi stis kopeles akomi kai an aftes synodevontai "diladi tha tou ti faw tou fioggou i tou malaka"
as min mas xinizei loipon oti stravo yparxei prepei na to diorthosoume kai na apomonosoume aftous tous anthrwpous

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνησω απολυτα με τους φοιτητες....ειμαι αγρινιωτης που ελειψε καποια χρονια αλλα επεστρεψε πισω. Αγαπω αυτη τη πολη αλλα νομιζω οτι εχουν δικιο..Η συμπεριφορα των περισσοτερων ειναι αθλια...δειγμα..ελλειψης κοινωνικης παιδειας..αποτελεσμα κομπλεξ κατωτεροτητας ....και σεξουαλικης πεινας..που νομιζουν οι ελεινοι οτι ετσι θα προσεγγισουν ενα κοριτσι...κι οχι τοσο υψηλης μορφωσης...ελπιζω να αναγνωριζουν οι φοιτητες οτι δεν ειναι ολοι ετσι...παντως αν θελουμε να βοηθησουμε λιγο..σε αναλογα περιστατικα αν βρεθουμε ας προστατεψουμε καποια που δεχεται "επιθεση"..απο τετοιους ψευτομαγκες..

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε, παντού γίνονται αυτά όχι μόνο στο Αγρίνιο. Μη μου πεις οτι δε συμβαίνουν αυτά στην Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις. Απλώς στο Αγρίνιο, που είναι μια μικρή κοινωνία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, το πρόβλημα ίσως φαίνεται πιο έντονο.

Ανώνυμος είπε...

καλα ειμαστε σοβαροι;παρκομετρα στο αγρινιο πρωτα και οχι στην πρωτευουσα του νομου....ελεος,πως εγινε αυτη η καταφορη αδικια σε βαρος τις νεκρας-ιερης πολης....κλεισιμο δρομων αμεσα και να δημιουργηθει και συλλογος παρκομετρων μεσολογγιου!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΗ.

ΑΛΛΟ Ο ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ, ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΥΣΧΥΕΙ ΥΠΟΔΟΡΙΑ, ΕΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ.
ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ Ο ΄΄Π[ΟΥ]ΤΣΑΡΑΣ΄΄ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΑΣ ΄΄Η ΟΣΙΟΠΑΡΘΕΝΑ΄΄.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΄΄ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ΄΄ ΚΑΙ ΄΄ΤΑ Π[ΟΥ]ΤΑΝΟΘΗΛ[Υ]ΚΑ''!!!

ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΗ.
ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΖΙ. ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ,ΣΑΦΕΣΤΑΤΕΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΥΛΙΚΈΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1984,ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ
[Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1944 ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑΞΗ ΑΡΡΕΝΩΝ-ΘΗΛΕΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥ 1984].

ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ -ΥΠΟΒΟΣΚΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ-ΕΝΑ ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΣΤΑΣ, ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΄΄ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ΄΄, ΠΟΥ ΗΛΕΓΧΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΩΝ -ΚΕΚΑΛΥΜΕΝΩΝ Η ΕΜΦΑΝΩΝ- ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ [ΒΛΕΠΕ ΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΝΩΣΤΑ ΄΄ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ΄΄ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΟ ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΜΑΚΙ, Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, Ο ΦΑΝΕΡΟΣ Η ΥΦΕΡΠΟΝ ΣΕΞΙΣΜΟΣ Κ.Λ.Π.] ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ (ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΛΟΤΑΚΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΙΟ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ).

ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΟΛΟΙΜΑΣ, ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

ΑΡΑΓΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ!!!

Υ.Γ. Η ΦΘΟΓΓΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΛΕΚΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΩΝ!!!

kostakoutas είπε...

Φιλε φοιτητή,πριν έρθεις να σπουδάσεις στο αγρίνιο,είχες βγει ποτε από το σπίτι σού;
Το ρωτάω αυτό γιατί σε όλη την ελλάδα,τον πλανήτη και μη σου πω και στο γαλαξία, τα άτομα αρσενικού φίλου την πέφτουν στα, του θηλυκού(συνοδευόμενα και μη)και καμια φορα με άγαρμπο τρόπο,ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης μιας τέτοιας κατάστασης είναι πολύ απλά η αγνοια.Μήπως ήρθε και κανένας με μαχαίρι τίποτα; Άσε μας βρε φιλε,που μιλάτε εσείς οι φοιτητές για μόρφωση και επίπεδο,που οι περισσότεροι είστε από κάτι τελειωμένα χωρια που δε τα είχε δει ποτε ο ήλιος..
Για τα μοναδικά πράματα που πρέπει να διεκδικείτε δάφνες εσείς οι φοιτητές εδώ στο Αγρίνιο είναι:pro,counterstrike,μαύρο και καμια παρτούζα μετά τη μαστούρα. Τόσα χρονια είστε εδώ πέρα και δεν έχετε προσφέρει στην πολη τίποτα απολύτως πέρα από φράγκα(όχι ότι περίμενε να ζήσει η πολη από τα δικά σας)..Πως περιμένεις δηλαδή να σε αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος όταν βλέπει το ποιον σας κάθε μέρα στον πεζόδρομο και τα χαζομαγαζα που συχνάζετε;
Αφού ρε φιλε έρχεστε να μορφωθείτε και αντ'αυτού παραμορφώνεστε!

επίσης να σε πληροφορήσω πως όταν αναφέρεσαι στους γονείς αλλα στον ενικό,η λεξουλα γίνετε γονέας,μιας και περί μόρφωσης και επιπεδου ο λόγος....

Ανώνυμος είπε...

παιδια δεν ειναι υπερβολες και συμβαινει στο συνολο τον πολιτων!ακομα και απο τους μαγαζατοτες που περνας λες και ξερουν οτι ειμαστε φοιτητες!οσο για τον φιλο μου 9:24 θελω να του πω οτι σε οσα μαγαζια ειχα προβλημα δεν ξανα πηγα!οσο για το απο που ειμαι θα σου ελεγα στο περιπου αλλα δεν θελω να αλαξει πορεια η συζητηση(δηλαδη να μου πεις οτι εκει ειστε καλυτεροι κτλ και να τσακωνομαστε)!παντως για να μου φαινεται περιεργη η συμπεριφορα εδω συμαινει οτι δεν εχω ξαναδει τοσο χιδαιους,αξεστους λυγουριδες!

Ανώνυμος είπε...

To πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει στο Μεσολόγγι απλά γιατί στο Μεσολόγγι είναι όλοι οπαδοί του Αυνάν!

ΣΕΡΣΕΓΓΙ

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΆ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΥΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ. ΕΔΩ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ...

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκα στο Αγρίνιο. Το πατρικό μου σπίτι είναι στο κέντρο της πόλης. Λείπω 18 χρόνια. Παρόλα αυτά επισκέπτομαι συχνά την πόλη για αρκετές ημέρες κατά την περίοδο των διακοπών.

Δυστυχώς τα όσα αναφέρει ο συντάκτης του email δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.

Δεν θέλω να σταθώ στο συγκεκριμένο περιστατικό αλλά στην ουσία του πράγματος. Η ουσία έχει να κάνει με την παιδεία μας. Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα με τον όρο παιδεία δεν αναφέρουμε στο αν κάποιος είναι μορφωμένος ή μη αλλά στην γενικότερη κατάρτιση του ως άτομο.

Οι σπουδές μου και τα ταξίδια μου όλα αυτά τα χρόνια με βοήθησαν στο να κατανοήσω, σε κάποιο βαθμό, τι φταίει.

Μια μεγάλη μερίδα των συμπολιτών θεωρούνται απότομοι, άνθρωποι που δεν έχουν μάθει να διαλέγονται και να ακούν τους συνομιλητές τους. Από μικρός θυμάμαι (τόσο στο σχολείο όσο και στη γειτονιά που μεγάλωσα) να λύνουμε τις διαφορές μας ξεστομίζοντας απειλές και παρακάμπτοντας τα προηγούμενα στάδια του διαλόγου. Το κακό είναι ότι παρόμοιες συμπεριφορές παρατηρούνται και σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ποιος φταίει; Η παιδεία ενός ανθρώπου αποτελεί συνδυασμό οικογένειας, σχολείου και κοινωνικού περιβάλλοντος. Και στους τρεις αυτούς τομείς υπάρχουν άτομα με τα χαρακτηριστικά που αναφέραμε παραπάνω.

Όλα αυτά έχουν αντίκτυπο και στον πολιτισμό ο οποίος αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την πρόοδο μιας κοινωνίας.

Υπάρχει κάποιος για να φροντίσει για τον πολιτισμό μας; Ποια τα θεάματα; Διαβάζουμε; Παρακολουθούμε συναυλίες και αν ναι τι είδους; Ποιές οι εναλλακτικές μορφές διασκέδασης στην πόλη; Δυστυχώς τα περισσότερα θεάματα μας περιορίζονται σε συναυλίες λαϊκών τραγουδιστών και μόνο. Τα κέντρα διασκέδασης είναι ο καθρέπτης μας. Μια μουσική σκηνή όλη και όλη και αυτή άδεια τις περισσότερες των ημερών. Εναλλακτικά μπαρ και καφέ σχεδόν εξαφανισμένα. Ένας διαφορετικός έφηβος πρέπει να διαλέξει μεταξύ απομόνωσης και συμβιβασμού με τις ήδη υπάρχουσες επιλογές.

Η πολιτεία αδιαφορεί. Ζούμε στην πόλη που γκρεμίζει νεοκλασικά κτήρια και δεν υπάρχει ένα θεσμοθετημένο φεστιβάλ ποιότητας.

Θα μπορούσαμε να συζητάμε για ώρες. Μια καλή αρχή είναι να παραδεχθούμε ότι υπάρχει πρόβλημα. Αν το παραδεχθούμε ίσως να καταφέρουμε πολλά...

Skandalis είπε...

Παντού γίνονται αυτά...
Για να πάτε σε καμιά πόλη όπως η Ξάνθη, η Αλεξ/πολη, η Ορεστειάδα ή κάπου που να έχει φαντάρους, και εκεί να δείτε τι γίνεται...

Ανώνυμος είπε...

emena mou fenete oti fteei pou i nea genia opos ntinete,opos xtenizete,opos mila ktl.. ADERFIZEI!!kai tous pirazi to klasiko piragma pou ginete pantou..re filarako foititi apo poion planiti irthes esi?gia na sou pirazoun tin kopela sou eno tin sinodeuis kapoio lako exei i fava sou mou fenete..i alli ''foititria'' apo tin alli taxamou tis kakopeftei pou tis tin peftoun,nai pes oti den sou aresi kiolas,se pistepsame xaxaxaxaxaxa!!

Ανώνυμος είπε...

1:25 εχω βγει πολλες φορες απο το σπιτι και στην πολη μου που ειναι κλασης ανωτερη απο το αγρινιο!και σε πληροφωρω ατι και ο ηλιος την βλεπει και πρασινο εχουμε και μνημεια ιστορικα και πολους φοιτητες και κυριος νυχτερινη ζωη και η πολη μου ειναι μικροτερη απο την δικια σου και δεν σε περνει να μιλας!και να ξερεις οτι ζεις κατω απο αγνια αν νομιζεις οτι το αγρινιο εχει κατι απο αυτα!και ποιος σου ειπε οτι δεν ηρθα να μορφωθω και τι παραδειγματα ειναι αυτα περι μαυρου κτλ.εισαι τρελος!επειδη ειναι μερικοι πρεζακιδες φταιμε εμεις?στο κατω κατω για τι αγρινιο ακουγετε οτι εχει πολυ μαυρο οποτε μην μιλας!οσο για την μορφωση αφου το αγρινιο δεν προσφερει τιποτα στους φοιτητες(αθλητικες εγκαταστασεις,δηλ.γυμναστιρια,γυπεδα κτλ)λογικο ειναι να πανε να παιζουν στα internet kafe αν και εγω δεν ξερω κανεναν αλλα τελος παντων!(ξερεις ολοι εχουμε ιντερνετ και τα ιντερνετ καφε δεν συμφερουν).ακομη λες οτι δεν προσφερουμε τιποτα σε αυτον τον τοπο και εγω σου λεω οτι και η σηζητηση που κανουμε ειναι κατι ωφελιμο για σας γιατι δεν εχετε αυτογνωσια(οχι ολοι)και καποιος πρεπει να σας την μαθει!οσο για το οικονομικο θεμα σου λεω οτι προσωπικα αφηνω στο αγρινιο 900 ευρο καθε μηνα μαζι με ενοικιο κοινοχρηστα ρευμα,νερο,ιντερντετ και ολες οι αλλες αναγκες!και αν υπολογισεις οτι ειμαστε γυρο στους 1500 φοιτητες τοτε θα καταλαβεις οτι ειναι ενα σημαντικο ποσο για την αγορα του αγρινιο μιας και οι μονοι πελατες του ειναι ολα τα χωρια!αλλα δεν θα ασχοληθω αλλο μαζι σου καθως απο οτι φαινεται εισαι και εσυ ενας ξεροκεφαλος αγρινιωτης!οσο για ολους τους αλλους φαινεται να καταλαβαινουν και να εχουν διαπιστωσει το προβλημα!αλλα εχω να πω οτι χρονο με τον χρονο θα γινομαστε περισσοτεροι και τοτε το προβλημα θα ειναι μεγαλυτερο!!!

kostakoutas είπε...

Αγαπητέ φιλε 2:34μμ
Όλα αυτά που λες ισχύουν ΑΛΛΑ..
Πες μου, που δεν ισχύουν;
Tα πράγματα που περιέγραψε ο φίλος φοιτητής,είναι πράγματα που συμβαίνουν παντού για πολλούς και διαφορους λόγους(ένας από αυτούς και η παιδεία).Ακόμα και στο εξωτερικό που ταξίδεψες ως λες(δεν είσαι ο μονος).Η μήπως να θίξουμε το θέμα συμπεριφοράς των πολιτισμένων ευρώ-πεών όταν επισκέφτονται τη χωρα μας και άλλες;
Οι φοιτητές σε μια πόλη δεν σημαίνουν πακτωλό χρημάτων,σημαίνουν μόρφωση και παιδεία(με την κυριολεκτική έννοια του ορου και όχι όπως πλέον το νοούμε),που είναι λοιπόν αυτή η μόρφωση και η παιδεία των φοιτητών; Που είναι δράσεις αυτών; Η μήπως σαν μελλοντικοί βολεψακιδοφραπεδιαριδες δεν κάνουν τίποτα και απλά όλα τους φταίνε επειδή δεν πέρασαν στη σχολη που επιθυμούσαν; Όταν κρίνουμε κάτι, πρέπει πρώτα να κοιτάξουμε τι εμείς οι ίδιοι κάνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ζήτω το Ηρωικό Μεσολόγγι!!!
Ελεύθεροι άνθρωποι,ωραίοι για παρέα,ανοιχτόμυαλοι...
Θάλασσα, ήλιος, ομορφιά!!!
Τους Αγρινιώτες τους έπνιξε το τσιμέντο και η βλαχιά και δεν έχουν που να ξεσπάσουν... χαχαχαχα !!!
Άλλωστε η επιγραφή στην είσοδο της πύλης το δηλώνει:
"ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ"

Ανώνυμος είπε...

ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟ ΠΑΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΗ ΘΥΡΑ 6 ΤΗ ΣΕΖΟΝ 1991-1992 ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ:
''EΔΩ ΓΑΜ__ΜΕ''

Ανώνυμος είπε...

Προς τον φοιτητη που εστειλε το mail: Ρε καλο μου παιδι εκει κολλησες εσυ!!!! Εδω λεμε πως να παρουμε κανενα πτυχιο της προκοπης, που μας δουλευουν ψιλο γαζι γιαννιωτες, αγρινιωτες και κυβερνησεις και μας εχουνε κανει μπαλακι, κι εσυ το χαβα σου!!!! μη σου πειραξουνε το γκομενακι!!! Πες της να βαλει κανα ποντο μακρυτερη φουστα να πουμε και κανα ποντο λογοτερο ψηλοτακουνο και θα δεις πως θα ηρεμησετε!! Και φαντασου ειμαι και κοπελα κ τα λεω αυτα!!

Και για να μιλησουμε και λιγο σοβαρα, οταν κατακρινουμε ετσι μια πολη η οποια δε λεω, διαθετει απλετη καγκουρια, (καθε τρεις κ λιγο μας ξεκουφαινει μια πεγκυ ζηνα κ ενα μπιτακι του καλοκαιριου),το μονο που κανουμε ειναι να γινομαστε χειροτεροι απο αυτο που κατακρινουμε. Λιγος σεβασμος δε βλαπτει, και στην τελικη, μικρη πολη ειναι θα αναπτυχθει, θα ερθει κοσμος και εν καιρω θα αλλαξει και κουλτουρα.

Για πηγαινε Αθηνα, κατα Λιοσια κλπ μερια να δεις πως παει το "μαναρι" και τα πειραγματα συννεφο.
Αυτα.

Μια απο σας ;)

Ανώνυμος είπε...

Και κατι αλλο γτ τωρα το ειδα, προς kostakoutas : φιλαρακι, νομιζω θα γουσταρες με χιλια να εισαι φοιτητης, να πινεις μπαφους και να παιζεις προ απο το να εισαι παραγιος κανενος μαστορα και να φορας το λαχανι μπλουζακι με τη σταμπα για να πας για καφε με αλλους δεκα καγκουρεους. Σε εφαγε η ζ η λ ι α φιλε μου...
Πολυ "παιδια του λαου" μας το παιζετε κ εσεις...... ;)

Ανώνυμος είπε...

"kurie" 4:20....(kurios...leme twra...enas axestos xwriaths eisai opws oloi oi upoloipoi Agriniwtes...)
SIGA MN TO PARW KAI PANW MOU POU MOU THN PEFTOUN OLA TA VLAXADERA TOU AGRINIOU.....ELEOS...
EXETE KOITAXTEI STO KATHREFTH..???
MONO NA SAS AKOUSEI MIA KOPELA NA MILATE FEUGEI...

Vevaia einai sevasth h gnwmh tou kathena.....alla kalo tha htan na prosexoume ligo ti leme...!!!! Milate xwris na skefteitai legodas mono mlk....opws kanete kai sto kamaki sas...!!!

TWRA GELAME.........XAXAXAXAXAXAXA...!!!! sunnenohthhkame..??>??

kostakoutas είπε...

Κι αν ο kostakoutas τα έκανε και αυτά;
Τέλος πάντων δεν είναι τώρα να αρχίσουμε να λέμε τι κάναμε και τι όχι, στη ζωή μας.
φιλενάδα αστο γάμα το :D

Πάντως μια παρτούζα μετά από ένα μπαφο(χωρις προ) είναι μεγάλο γιατρικό..Συμφωνείς;

Ανώνυμος είπε...

και εγώ συμφωνώ με τον 12:44.Ζωα.100 χρόνια πισω.κουλτουρα μηδεν. δε μιλάω για τους ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ αλλά για τα γύρω χωριά.

Ανώνυμος είπε...

και εγώ συμφωνώ με τον 12:44.Ζωα.100 χρόνια πισω.κουλτουρα μηδεν. δε μιλάω για τους ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ αλλά για τα γύρω χωριά.

Ανώνυμος είπε...

madmouazelitsa 9.36,βαζω στοιχηματακι οτι θα την βρεις με κανα βλαχαδερακι που λες και εσυ μεχρι να τελειωσεις την σχολη σου,ετσι κανει το 99% αλλωστε και καλα πρατει δηλαδη σαν φοιτητες..μην λες μεγαλα λογια..και κατι αλλο δεν χρειαζετε να μιλησουμε για να γοητευσουμε μια κοπελιτσα,εχουμε αλλο κρυφο μπαλαντερ για αυτο που στην πολη σου σπανιζει με τον καιρο..τωρα εαν εσυ βλεπεσαι,που δεν το νομιζω για να γουσταρεις να σου δινουν και σημασια μεσα απο το ιντερνετ,και θες ομορφα λογακια θα τα λεμε αργα,σταθερα,βγαλμενα απο αρλεκιν να σου αρεσουν..κΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΙΤΗΤΗ,ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ,Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΠΟΥ....ΛΑ ΝΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΖΟΥΜΕ,ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ,ΠΡΑΣΙΝΟ,ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ.

καλυνηχτα φοιτητη μου,περιμενουμε με αγωνια τον επομενο σοβαρο προβληματισμο σου στην αγχωδη,δυσκολη φοιτητικη ζωη σου.αα...φοιτητακο μου μην το ξεχασω,απο τα 900 ευρω βγαλε το ρευμα,νερο,ιντερνετ,πανε στο κρατος αυτα.

Ανώνυμος είπε...

ola osa grafoun einai m.....ies distixos to provlima to prokaloun oi xoriates pou kanou 20+ lepta dromo na pane sto agrinio kai na kanoun aftes tis geliotites 22 xronia zw se afti tin poli enas agriniotis tetia paparia den exei vrethei na pei oute se emena oute stin kopela pou eimaste mazi mono XORIATES kai esy filaraki pou kaneis tin "katagkelia" na xerese to mesologki pou se evgale nomizete oti eiste kaliteroi

S,F,T. είπε...

Καλα αυτος που εγκρινει τα σχολια δεν βλεπει πως ειναι γραμμενα 18 φορες τα ιδια ???? Μαλλον δεν τα διαβαζει ... :pPpp

Επισης προτείνω να μην ξαναεγκριθουν σχολια με greeklish.
Σε λιγο θα γραφουν και τουρκικα εδω μεσα ... γκρρρ...

Οσο για το καμακι θα συμφωνησω με την κοπελα, αν ειναι σεμνη καλως, δεν νομιζω να την πειραζει κανεις, αν ειναι ξ****ο τοτε σιγουρα την πειραζουν ολοι... οπως θα γινοταν
και εν Πειραεί και πασαλιμανιω...

Ανώνυμος είπε...

ma kala poso kolofloroi kai mporei na einai kapioi...Ma na to stiloun sto Troktiko? thee mou diladi ki as eimai atheos..

Ανώνυμος είπε...

eiste zwa re seis!!!exw gnwrisei pollous agriniwtes foithtes(spoudaza voreia ellada) kai katalavaineis apo ti topo erxontai....oso gia to ar8ro de m prokalei entypwsh.isa isa einai logiko na to akous an exeis estw mia idea gia tous an8rwpous ekei...ti na pw...

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ Κ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ...ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΡΩ ΧΩΡΙΑ...ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΚΑΥΛΑ" ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΟΠΕΛΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ...ΑΠΟ ΟΠΟΥ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΝ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Πρωτοσυνάντησα Αγρινιώτες στο στρατό και δεν μποόύσα να πιστέψω οτι είναι δυνατό να κυκλοφορεί "τέτοιο πράγμα" στην πατρίδα μας. Και να σκεφτείτε οτι μεγάλωσα σε επαρχιακή πόλη πολύ μικρότερη από το Αγρίνιο. Οι άνθρωποι λοιπόν που συνάντησα στο στρατό, δεν διέφεραν πολύ από τα ζώα. Σημειωτέον οτι δε μιλάω για την ευρύτερη περιοχή (πχ. την Κατούνα που ανέφερε κάποιος φίλος νωρίτερα, εκεί σταματάει κάθε λογική) αλλά για άτομα μέσα από το Αγρίνιο.

Φίλοι Αγρινιώτες, κάντε κάτι για την πόλη σας. Είναι κρίμα μια πόλη 100.000 κατοίκων να βρίσκεται ακόμη στον 19ο αιώνα. Μάθετε στον κόσμο σας να ανοίγει που και που και κανένα βιβλίο. Φαινόμενα σαν κι αυτό που περιγράφει ο φοιτητής μόνο αηδία προκαλούν σε σκεπτόμενους ανθρώπους. Επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν οτι ένα καλό πήδημα είναι πάντα ευπρόσδεκτο αλλά δεν το πετυχαίνεις εκστομίζοντας μαλακίες και προσβάλοντας κόσμο που δε φταίει σε τίποτα. Και μάλιστα καταμεσίς του δρόμου.

Ανώνυμος είπε...

Το μαλί - λασπωτήρας ή η μοϊκάνα σε συνδυασμό με φωσφοριζέ μπλουζάκι και κομμένη εξάτμιση είναι το σήμα κατατεθέν της 18χρονης μαστοράτζας του Αγρινίου που το παίζουν ακαταμάχητοι γόηδες! Ε, άμα το λίγο μυαλό που σου έμεινε μετά την αποφοίτηση απ' το δημοτικό σ' το καίνε το χασίς και οι φάπες του αφεντικού γίνεσαι κάγκουρας. Φίλοι φοιτητές, τον έχουν κάνει λάστιχο τα παιδιά, μην παρεξηγείτε.
Τουλάχιστον οι τύποι που ενοχλούν εδώ είναι για γέλια και φαίνονται. Παραπέρα (Πάτρα, Αθήνα) είναι πολύ πιο σοβαρά τα πράγματα. Και όσοι μιλάνε για Μεσολόγγι να μάθουν ότι και εκεί κάποιοι Μεσολογγίτες μαθητές σχολής πολεμικών τεχνών δημιούργησαν αυτό το χειμώνα ανάλογα προβλήματα στους εκεί σπουδαστές. Λαλάκες παντού υπάρχουν.

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ.....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΤΟΝ ΦΟΙΤΗΤΗ,ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΣΣΑ, ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ.....ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΟΜΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΟΜΠΡΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΙ. ΣΕ ΝΗΣΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΓΩ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ.....ΑΣ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

9.47 mi toys les mathites sxolon polemikon texnon..na toys les malakismena poy systinoyn symmories kai xeftilizoun tin poli mas..alla i astynomia apousa..sto mesologgi i aytairesia kai me tis eylogies toy dimarxoy poy exei xeperasei kathe orio vlakeias kanei party..allo omos to kamaki kai oi symperifores toy agrinioy..genika o nomos mas einai piso, toy agrinioy proexexontos poy exei ta proteia..edo kapoioi lene alitheies gia symperifores agroikon kai kapoioi topikistes ta vazoyn me to mesologgi..vre paidia koitaxte tin poli sas kai tis symperifores sas..foitites sas ta lene oxi mesologgites

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον φοιτητή. Έχω ζήσει Αθηνά και Πάτρα συνολικά 10 χρονιά και 20 χρονιά Αγρίνιο. Χάλι μαύρο. Οι πιο ξύπνιοι και μορφωμένοι με την σημασία του όρου μορφωμένοι φεύγουν, και φυσικά πίσω μένουν όλοι οι υπόλοιποι. Και τι να περιμένεις από τους υπολοίπους. Οι μορφωμένοι δε που διαφέρουν και παραμένουν στον τόπο, τελικά πνίγονται στην ‘’κουλτούρα του τόπου’’, και γίνονται ίδιοι με τους άλλους. Ο αγώνας είναι ένας: ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ. ΠΙΟ ΜΑΓΚΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΦΙΛΕ ΦΟΙΤΗΤΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ(ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ 300 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ)ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΔΩ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ(ΚΑΒΑΛΑ,ΓΙΑΝΝΕΝΑ,ΛΑΡΙΣΑ).ΒΓΕΣ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ Η ΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑΤΖΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΤΩΝ ΓΥΡΩ ΧΩΡΙΩΝ.ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟ ΥΛΕΜΕ ΧΩΡΙΑΤΕΣ.ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΒΑΘΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΣ ΠΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ:ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗ ΛΕΝΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΒΛΑΧΟΙ ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΝΕ ΝΑ ΤΗ ΒΙΑΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ;ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΗΖΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ.ΓΙ' ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΗΓΙΑΓΓΙΧΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΚΑΡΑΤΕ.ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΤΑΞΙΚΟΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ.ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΜΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

κλασσικοι βλαχοι πεφτουλες.απλα μη δινεις σημασια στα στερημενα παιδακια που ετσι και αλλιως στερημενα θα μεινουν.οσο για το μορφωτικο επιπεδο της πολης εχω να πω πως το πανεπιστημιο μαλλον δεν απευθυνεται στους αγρινιωτες.

Ανώνυμος είπε...

agewgrafhtoi agriniwtes...
na paei sta liosia to paidi na dei ekei pws paei to vrisimo synnefo?
ma sta liosia menoun albanoi kai kourdoi mono pia!
an metro sygrishs sas agriniwtes mou einai aftoi, tote ravo sas!!!
lol
k kala de bqarethikate th karamela oti exete 100.000 kosmo k trixes katsares?...40.000 me to zori eiste me tous perastikous.
alla kai 200.000 na eisaste, tosous exei k to elbasan sthn alvania, ti na leei?
mh soy pw oti tha nai k pio cool.
anyway h ousia einai oti ekplhhssomai sfodra na diavazw agriniwtes na paradexontai o enas meta ton allo oti H POLH TOUS EINAI SHMERA ETSI.!!!
dld opws htan to meso ellhniko koutsoxwri thn dekaetia tou 80 kai me thn nootropia tou "eimai kai tha meinw agamhtos" kai varia arrwstos psyxika.
egw drepomai otan vlepw pws einai ta paralia tou nomou, o alles poleis, akoma k to kshromero, opou diorganwnoun partakia k xorous, me anetotath k pyknh yparxi thylikou stoixeiou,
na vlepw ta xalia tou agriniou POU TOU DWSANE KAI PANAEPISTHMIO
eiste h droph tou nomou.
mh milate.

Ανώνυμος είπε...

2:00 αναπληρωματικέ αρτέμη καρφώνεσαι με τα γκρίκλις! Άσε να μιλήσει κανένας φοιτητής (που έχει και ένα δίκιο) και εσύ κοίτα το χωριό σου που το κατέλαβαν οι γύφτοι. Ουστ!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ.ΑΛΛΑ Η ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ΠΕΡΙ ΠΛΥΘΥΣΜΟΥ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΠΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ 100.000.ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ?ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ?ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΙ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.ΕΝΑΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ?ΠΟΙΑ ΧΩΡΙΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ?ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ.ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΤΗΞΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ?ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΤΕ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΙΣ 2.00.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΔΕΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΆΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΑΝΕΤΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΠΥΚΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΘΗΛΥΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ(ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ GREEKLISH ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ).ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ...ΑΝΕΤΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΠΥΚΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΘΗΛΥΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ...ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΦΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΗΡΩΪΣΜΟΥ(ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ)ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ:ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΕΤΡΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ...ΠΑΡΑΛΙΩΝ ΝΑ ΘΑΦΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΕΦΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΌΤΙ ΟΠΟΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ "ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ(ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΔΑΛΜΑΤΙΚΟ)ΚΑΤΟΙΚΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ...16ο ΑΙΩΝΑ μ.Χ ΑΠΟ ΔΑΛΜΑΤΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ.Ο.Κ;ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΩ ΤΟ ΔΑΛΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ:ΤΟ ΚΡΟΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ.ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;ΠΙΕΣ ΤΟΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΗΣΥΧΟΣ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟΓΟΝΕ ΤΩΝ ΔΑΛΜΑΤΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο 2:34...

Δυστυχώς η πορεία αυτής της συζήτησης επαληθεύει τους ισχυρισμούς του φοιτητή που έστειλε το email.

Διάβασα 58 μηνύματα και πολλά από αυτά κινούνται στο στυλ "έτσι είμαστε και αν σας αρέσει", "από ποιό χωριό είσαι εσύ", "είμαστε άνδρες και γαμ*αμε" και άλλα τέτοια ωραία...

Η κατάσταση είναι άσχημη... Η πόλη είναι πάρα πολύ πίσω σε σχέση με αντίστοιχες πόλεις της Ελλάδος.

Πολιτισμός και πρόοδος δεν είναι ούτε τα καφέ, δεν είναι τα κλάμπ της Εθνικής οδού και προπάντων δεν είναι ο Παναιτωλικός και το ποδόσφαιρο (όπως κάποιοι των τοπικών αρχών θέλησαν να περάσουν). Πολιτισμός είναι οι ίδιοι οι πολίτες, ο σεβασμός στον συνάνθρωπο, η πραγματική αγάπη για τον τόπο. Στοιχεία που απουσιάζουν από την τοπική μας κοινωνία.

Επίσης να σημειώσω ότι αυτά που περιγράφτηκαν ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ. Μπορεί να μας βολεύει μια τέτοιου είδους απάντηση αλλά δεν είναι η αλήθεια. Ακόμη και αν συμβαίνουν κάπου αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για την εικόνα μας ως Αγρινιώτες.

Ελπίζω τα πράγματα να αλλάξουν. Ελπίζω να βρεθούν φωτισμένοι άνθρωποι, άνθρωποι με όρεξη και αγάπη για τον τόπο και να αποτελέσουν τη βάση για μια νέα πολιτεία στην οποία θα κυριαρχεί ο σεβασμός. Αν φτάσουμε ως εκεί θα διορθωθούν πολλά από αυτά που δεν μας αρέσουν στην πόλη μας...

Κλείνοντας θα ήθελα να πω (ξανά) ότι μια καλή αρχή είναι να παραδεχτούμε τα λάθη μας (έστω και αν αυτό μας πληγώνει ή αποτελεί αφορμή για περιπαικτικά σχόλια από άλλους).

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια μπηκαν οι μεσολογγιτες μεσα και τωρα θα τσακωθειτε εσεις οι αγρινιωτες και ετσι το θεμα καταστραφηκε για ακομη μια φορα!!!........ελεως!!!

Ανώνυμος είπε...

φιλε επειδη εχω παει πρεβεζα και γιαννενα και αρτα και ηγουμενιτσα σε πληροφωρω οτι εκει μονο στα χωρια ειναι βλακες και οχι σε ολα!αλλα στο αγρινιο το πραγμα ειναι γενικο!!!

Ανώνυμος είπε...

Ε ΟΧΙ ΡΕ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΙΕΡΗ ΠΟΛΗ ΣΑΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ.ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΑΤΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΟΣΟ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΕΞΩ ΑΝ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΙΣΟΣ.ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΡΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΗΤΑΝ 53 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΑΜΑΝΤΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ;ΡΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΑ ΥΔΡΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΙΝΑΙ 60 ΧΙΛΙΑΔΕΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΑΝ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ 30 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 3 ΑΤΟΜΩΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ...ΚΑΙ ΔΕΜ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ;ΜΗΠΩΣ Η ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ;ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΡΕ "ΙΕΡΟΠΟΛΙΤΕΣ"ΥΠΟΛΕΙΠΕΣΤΕ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΤΑ 1.500.ΗΣΥΧΙΑ ΤΩΡΑ.ΚΑΙ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΜΕΣΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΚΑΛΩ ΕΝΑ Σ/Κ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ Κ... ΧΟΥΦΤΩΝΟΝΤΑΙ ΨΥΧΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΩ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ.ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΟΛΟΥΣ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ?ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ Η ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΘΗΛΥΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ.ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ...

Ανώνυμος είπε...

ειστε ολοι σαν τον μεγαλοαστο κωστακουρτα που ξεχασε οτι το αγρινιο ηταν σουπερ χωριο και μιλαει με την υπεροψια της υποτιθεμενης 13ης πολης στην ελλαδα.Ζηταει απο τους φοιτητες μορφωση οταν ειναι ξυλο απελεκητο ο ιδιος.Τι να σου κανει ο φοιτητης βρε μεγαλε?με 10 και 11 μπαινει στο πανεπιστημιο σου.Τι θεσ να σε διδαξει δηλαδη και πολιτισμο?η θες να σου μαθει τροπους?αυτα ειναι αποτελεσμα ποιοτητας κοινωνιας και συστασης κοσμου.Αν δεν εχει αστικη ταξη και αγωνιζεσαι να αποκτησεις κατ αυτον τον τροπο θα παραμενεις αγριοαγρινιο και θα εισαι δακτυλοδεικτουμενη πολη στην ελλαδα για συμπεριφορες και νοοτροπιες.Δυστυχως επαληθευεται το φοιτητικο γραπτο με τις αντιδρασεις καποιων εδω μεσα που το παιρνουν εργολαβια και γραφουν τα ιδια και τα ιδια περι μεσολογγιτων κλπ.Φυσικα για τις συμπεριφορες τους μονο αυτοι δεν φταινε.Αυτοι ειναι ακαδημαικοι ταγοι,ασυγγριτοι φαναριωτες καιαγρινιωτικες πανεπιστημιακες ποδιες .

Ανώνυμος είπε...

Ρε agrinio-news δεν μας τα λέτε καλά! Τι αρλούμπες θέματα είναι αυτά που ανεβάζετε; ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΣΕΙΣ; Αφού ξέρετε ότι το άρθρο λέει μπούρδες, γιατί ανεβάζετε τέτοιες ψεφτιές; Σας αρέσει να πλακωνόμαστε με τους Μεσολογγίτες, ε;

Ανώνυμος είπε...

καποιοι εχουν σοβαρο προβλημα διαταραξης.τους λενε βλαχους και αυτοι λενε για υδρομετρα

Ανώνυμος είπε...

οριστε η αποδειξη οτι ειστε χωριατες ολοι οι αγρινιωτες και οι μεσολλογγιτες!!!ειστε τοπικιστες!κολημενοι!και φιλε 5:58 λες να ειμαι απο το μεσολογγι και να μην το εχω καταλαβει?στα τετοια μου για το μεσολογγι μια τρυπα ειναι!ειμαι φοιτητης και λες και ειχα προβλεψει οτι η συζητηση θα καταληξει σε αντιλογια μεταξυ αιτωακαρνανων!ειστε πολυ πισω ολοι και μην βλεπετε τοσο ποδοσφαιρο και μετα μπαινετε στο agrinio news και δινετε μαχες με το μεσολογγι!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΝ ΠΑΡΑ [ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΝΤΑΣ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΑ ΓΥΡΩ ΧΩΡΙΑ...Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ...ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ 2-3 ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ Κ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε φοιτητάκο, καλώς ήρθες λοιπόν στην πραγματικότητα της μικρής μας χώρας, του Ελλαδιστάν μας… αυτά που περιγράφεις είναι καθημερινό φαινόμενο σε όποια πόλη-χωριό της χώρας και να βρεθείς…… το μόνο που διαφέρει από πόλη σε πόλη είναι η χυδαιότητα του καμακίου, αν εσύ νομίζεις ότι εμείς οι αγρινιώτες είμαστε όλοι έτσι τότε θα σου πρότεινα να πάς και παραπέρα, 10 χρόνια ζούσα στην Αθήνα, θα σου προτείνω λοιπόν το ποιο απλό, πάρε τη κοπελίτσα σου και πήγαινε 2-3 φορές για καφέ στο κολωνάκι, στη Φωκίωνος-στο θησείο-στο μικρολίμανο-ακόμη και για καφέ στη Γλυφάδα… δε χρειάζεται να πάς μακριά…. Τώρα αν εσένα σε πειράξανε 2-3-4 η ακόμη και 100 περιστατικά, τότε είσαι βλάκας αν κρίνεις μία ολόκληρη πόλη έτσι…… γιατί με την δικιά σου λογική και με τον τρόπο που σκέφτεσαι αδερφέ μου, τότε και εμείς οι αγρινιώτες που βλέπουμε εσάς τους φοιτητές κάθε βράδυ να γυρνάτε μεθυσμένα και μαστουρωμένα στους δρόμους της πόλης και να φωνάζετε σαν τα μοσχάρια τι να πούμε???? Κάθε μεσημέρι στις καφετέριες και στα ουζερί να πίνετε ούζα και μπύρες και να παίζετε όλη μέρα τάβλι σαν αποβλακωμένα ζώα??? Εμείς οι αγρινιώτες τι να πούμε???? Και οι πιο πολλοί από εσάς όντως είστε από κάτι ξεχασμένα χωριά στου διαόλου τη μάνα, να μην αναφερθώ στους κρητικούς που οι περισσότεροι δεν ξέρουν ακόμη να μιλάνε Ελληνικά, και ζουν από τις χασισοφυτείες στα χωριά τους, έχω γνωρίσει αρκετά μαργαριτάρια φοιτητές τα προηγούμενα χρόνια, πήγαινε ένα σαββατόβραδο σε κανένα από τα μικρά αθλία club-άκια της πόλης… θα δεις να υπάρχει πάντα μια παρέα φοιτητών λιώμα από το πιόμα (όχι μόνο ποτό) και ένα ολόκληρο μαγαζί να γελάει με τα χάλια σας….. αλλά φίλε δεν είστε όμως όλοι έτσι. Μην κρίνεις για να μην κριθείς αδερφέ μου, δεν είναι όλοι οι αγρινιώτες έτσι, όπως δεν είναι και όλοι οι φοιτητές έτσι .. Και αυτή η πόλη έχει πολλές ασχολίες, έχει ένα ολόκληρο στάδιο, πάρε την παρέα σου μια μέρα και πήγαινε να παίξεις μπασκετάκι!! Γράψου σε έναν αθλητικό σύλλογο, γράψου γυμναστήριο, γράψου κολυμβητήριο (τα πιο πολλά είναι σχεδόν τσάμπα), πήγαινε καμιά μέρα για καφέ ή φαγητό στα χωριά γύρω από την Τριχωνίδα να δεις όμορφη θέα και ζεστούς ανθρώπους….. αφού όμως το 80% από εσάς όλη μέρα αποβλακώνεστε στον πεζόδρομο…. Που να τα δείτε αυτά….. και για να στο αποδείξω πήγαινε ένα μεσημέρι σε όλες τις καφετέριες της πόλης να δεις πόσοι αγρινιώτες είναι και πόσοι φοιτητές, και κάνε και το ίδιο το βράδυ, πήγαινε μια βόλτα από τα κωλόμπαρα….. μη κοιτάς μόνο την επιφάνεια, ψάξου λίγο και θα περάσεις μια χαρά στην πόλη, λίγο μυαλό θέλει, έχεις???

Ανώνυμος είπε...

kostakoutas αγορι μου, μην παραπληροφορεισαι ετσι ανετα! Ειναι πολλα που θα ηθελα να σου πω αλλα δεν ειναι ουτε ο χωρος ουτε το topic ιδανικο. Γιατι δεν στελνεις ενα e-mail κι εσυ, οπως ο ταπεινος φοιτητακος μας, που βαρεθηκε προφανως να μην γραφουμε τπτ στο θεμα του πανεπιστημιου κ ειπε να ριξει αυτος καμια φιτιλια μπας κ ξαναγραψουμε τιποτα. Στειλε, λοιπον, ενα e-mail με θεμα: Σκανδαλο στην τιμια πολη μας,τα ρεμαλια οι φοιτητες μαστουρωνουν και κανουν οργια ολοι μαζι και θελουν και πανεπιστημιο σωστο,σα δε ντρεπονται τα κωλοπαιδα.

Κι εκει ελα να συζητησουμε για το ποιος κανει τι.
;)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως δεν ξέρω ούτε έναν Αγρινιώτη που θα έστελνε mail σε μεσολογγίτικο blog για να πει στους σπουδαστές του ΤΕΙ "σε τι πόλη πήγατε να σπουδάσετε" κλπ,κλπ.Ούτε ΕΝΑΝ όμως...Ακόμα και ο πιο κολλημένος κατά του Μεσολογγίου δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο...
Και κάτι ακόμα.Δεν "θέλουμε και Πανεπιστήμιο".Έχουμε Πανεπιστήμιο πια.

Ανώνυμος είπε...

το θεμα τελειωσε επαληθευσα αυτο που ηθελα και τελικα ειδαμε ολοι οι φοιτητες,τις αποψεις σας!το αποτελεσμα οτι εκτος απο μερικα ατομα τα οποια ειτε εφυγαν απο αγρινιο ειτε μπορεσαν και μορφωθηκαν ολοι οι αλλοι ειστε παρε τον εναν και χτυπα τον αλλο!μραβο για την κοσμια συμπεριφορα σας,την φιλοξενια την ωραια πολυ σας την φανταστικη πλατεια,τα τελεια μαγαζια,τα μαγικα κλαμπ,τις φανταστικες υποδομες του πανεπιστημιου,τις φιλικες σχεσεις με τους γειτονες σας,τον αξεπεραστο πληθυσμο σας και κυριως την αναγνωριση των προβληματων της πολη σας!αυτα θελατε να ακουσεται?οριστε και με το παραπανω και συγνωμη που ειμαι φοιτητης στην πολη σας δεν το αξιζω πραγματικα!συγνωμη για ακομη μια φορα που πειρα το θαρος να σας γραψω και να σας προσβαλω!

kostakoutas είπε...

@11:09 μμ
Το θέμα του πανεπιστημίου με αφήνει παγερά αδιάφορο(μας έδωσαν το πανεπιστήμιο και 2-3 χαζό έργα και το βούλωσε ο νομός στο θέμα της εκτροπής που είναι φλέγον ζήτημα).
Το να βγαίνει όμως ο κάθε τυχαίος και να λέει ότι του κατεβάσει η καμμένη κούτρα του χωρίς να έχει ελέγξει τι ο ίδιος ή η ομήγυρη του κάνει πρώτα ε τότε παραπάει..

Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι ότι βγήκαν όλοι οι πολυταξιδεμένοι αγρινιώτες και Ω του θαύματος μόνον στο Αγρίνιο τέτοια πράματα!!!

Φιλε/η εγώ το ονοματάκι μου το έχω φάτσα φορα,άμα θες να μου πεις κάτι το ιδιαιτέρως σημαντικό μπορείς ανετότατα να στείλεις ένα mail,τα υπόλοιπα άσε τα για εκεί που σε παίρνει..

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΧΕΙ ΞΕΣΤΡΑΤΙΣΕΙ ΛΙΓΟ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ, ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

σοβαρη συζητηση βλεπω,του πειραξαν την γκομενα (εαν εχει)του φοιτητακου και αυτος σκουζει στα ιντερνετ λες και ειδε εξωγηινο!!

φοιτητακο μια συμβουλη θα σου δωσω,πρεπει να φυγουν τα ''χοντρα''αμεσα με τον εναν η αλλο τροπο!

Ανώνυμος είπε...

καλα βρε παιδια ειστε τοσο εξοφθαλμα τοπικιστες?Εχετε τοσα συμπλεγματα με το μεσολογγι?Ειναι δυνατον η ιστοσελιδα να δημοσιευσε αρθρο φοιτητη που ειναι μεσολογγιτης?Εδω εκοψε ολοκληρο αρτεμη για χαριν του Αγρινιου..Προσγειωθειτε και λιγο,υπαρχουν μεσολογιτες που βλεπουν με συμπαθεια το Αγρινιο και η συντριπτικη πλειοψηφεια λεει οτι στο Αγρινιο υπαρχει ομοιογενεια και προσπαθειτε για την πολη σας.Αυτο που σας καταλογιζουμε ειναι οι βλεψεις για πρωτευουσα υπηρεσιες κλπ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...καποιες κοντρες βολευουν σωκους και αλλα ακραια στοιχεια που παιρνουν ψηφους απο θερμοαιμους

Christos είπε...

Ξεκολάτε ρε, εδώ ο κόσμος καίγεται, άλλα προβλήματα εχει ο τόπος, οχι γιατί εκανε κάποιος καμάκι στη γκόμενα του χλεχλέ, 80σχόλια για μια παπαριά......

Unknown είπε...

Από την πόλη έρχομαι...
Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με την άποψη όσων δε γνωρίζουν σχεδόν τίποτα και σίγουρα δεν θα απολογηθώ για την πόλη μου σε κανέναν...Αν δεν μου αρέσουν πράγματα και καταστάσεις ας θυμηθώ να απαιτήσω από δημάρχους,νομάρχες και βουλευτές όταν έρθει η ώρα να αλλάξουν αλλιώς ας το βουλώσω και να κάθομαι να διαβάζω τη χολή που βγάζει ο καθένας που έτυχε να γνωρίσει ένα συντοπίτη μου, που του έκανε κακή εντύπωση...

ΥΓ Αγαπητέ φοιτητή,στην πόλη μου δεν μου έχει τύχει ποτέ (ίσως συχνάζεις σε λάθος μέρη) και δεν είναι επειδή με φοβούνται ή με ξέρουν!Σπούδαζα Αθήνα και επίσης δεν μου έτυχε ποτέ...Επίσης στα μαγαζιά που βγαίνω δεν συχνάζουν κάγκουρες!Αν πάντως γίνει μπροστά μου κάτι τέτοιο να είσαι σίγουρος ότι θα σε βοηθήσω!Καλές σπουδές!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ 76 ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ?
ΠΑΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΖΕΨΕΙ...