Αν και η κατασκευή οικοδομών στη παρούσα φάση έχει παγώσει σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, εντούτοις όμως σημαντικό κομμάτι του εμπορικού κέντρου μετατοπίζεται προς τη σημερινή εθνική οδό. που ξεκινάει από τον κυκλικό κόμβο στην είσοδο της πόλης και την αερογέφυρα έως τη διαστάυρωση του Αγ. Δημητρίου. Εμπορικά καταστήματα, τράπεζες, ακόμα και κρατικές υπηρεσίες, όπως εκείνες της νομαρχίας, η αστυνομική διεύθυνση λίγο παρακάτω η το ΚΤΕΟ ( ήταν εδώ και πολλά χρόνια σε εκείνη την περιοχή) υπάρχουν από την πάνω και την κάτω πλευρά του δρόμου. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σίγουρα ένα κίνητρο είναι η πιο εύκολη στάση και στάθμευση των πελατών.
Η σημερινή εθνική οδός αργά η γρήγορα θα λειτουργεί ως κεντρική λεωφόρος στην πόλη μας όταν επιτέλους ολοκληρωθεί η σύνδεση της Ιονίας οδού με το Αγρίνιο. Κάτι τέτοιο είναι και στα σχέδια του Δήμου Αγρινίου. Το ζήτημα είναι ότι αργά η γρήγορα θα προκύψει και εκεί ζήτημα στάθμευσης. Ίσως σε 2, ίσως σε 5, ίσως σε 10 χρόνια. Οι παράλληλοι παράδρομοι δεξιά και αριστερά ίσως δεν θα είναι αρκετοί να το καλύψουν. Ήδη πολλοί σταματάνε με alarm εκεί για να εξυπηρετηθούν η παρκάρουν παράνομα με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός τις πρωινές ώρες ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που οι κλήσεις πέφτουν βροχή.
Μήπως λοιπόν πρέπει για εκεί να μελετάται σιγά σιγά, από εδώ και στο εξής το πώς θα γίνουν νέοι καινούργιοι χώροι στάθμευσης;
Για να προλάβουμε λάθη περασμένων δεκαετιών καλό είναι να έχουν αποδεσμευτεί ήδη χώροι εκ των προτέρων, που μπορούν να αξιοποιηθούν για το γενικό καλό.
Γιατί στο σημερινό κέντρο της πόλης μας λείπουν τέτοιοι χώροι, καθώς τους κατάπιε η άναρχη οικιστική ανάπτυξη εδώ και πολλές δεκαετίες. Οπότε τα περιθώρια λύσεων είναι συγκεκριμένα..
Η σημερινή εθνική οδός αργά η γρήγορα θα λειτουργεί ως κεντρική λεωφόρος στην πόλη μας όταν επιτέλους ολοκληρωθεί η σύνδεση της Ιονίας οδού με το Αγρίνιο. Κάτι τέτοιο είναι και στα σχέδια του Δήμου Αγρινίου. Το ζήτημα είναι ότι αργά η γρήγορα θα προκύψει και εκεί ζήτημα στάθμευσης. Ίσως σε 2, ίσως σε 5, ίσως σε 10 χρόνια. Οι παράλληλοι παράδρομοι δεξιά και αριστερά ίσως δεν θα είναι αρκετοί να το καλύψουν. Ήδη πολλοί σταματάνε με alarm εκεί για να εξυπηρετηθούν η παρκάρουν παράνομα με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός τις πρωινές ώρες ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που οι κλήσεις πέφτουν βροχή.
Μήπως λοιπόν πρέπει για εκεί να μελετάται σιγά σιγά, από εδώ και στο εξής το πώς θα γίνουν νέοι καινούργιοι χώροι στάθμευσης;
Για να προλάβουμε λάθη περασμένων δεκαετιών καλό είναι να έχουν αποδεσμευτεί ήδη χώροι εκ των προτέρων, που μπορούν να αξιοποιηθούν για το γενικό καλό.
Γιατί στο σημερινό κέντρο της πόλης μας λείπουν τέτοιοι χώροι, καθώς τους κατάπιε η άναρχη οικιστική ανάπτυξη εδώ και πολλές δεκαετίες. Οπότε τα περιθώρια λύσεων είναι συγκεκριμένα..
11 σχόλια:
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ "ΦΕΥΓΕΙ" ΠΡΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ ΜΕΡΙΑ. ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
http://www.epoxi.gr/News09a/news90601.3.htm
ipogies diabaseis 8a kanoun h pali 8a 8rinisoume 8imata opos xtes to prwh pou pige na perasi h gigia apenanti kai tin piran sbarna ta autokinita.ftiaxnoun ftiaxnoun sto agrinio kai mia douleia kali den ginete meta apo liga xronia 8imounte oti kati den kanane kala kai pali apo tin arxi kai pali xiloma kai pali mpalomata,ante ama ginoume emeis pote swsti egw 8as sas kanw kai aggalma.
για να εκτοξευτει η εμπορικη κινηση χρειαζετε οικιιστικο σχεδιο και ρυμοτομια με οικοδομικα τετραγωνα και πολλους παραλληλους και καθετους δρομους (οπως πχ στο μεσολογγι η΄αστακο)
επισης μεγαλυτερους σε μηκος και πλατος δρομους και πιο χαμηλη δομηση.
οτι εργο εχει γινει στο αγρινιο στο μεσολογγι και γενικα στο νομο εχει κακοτεχνιες.ειναι τυχαιο αυτο η΄ εχουμε πεσει σε αρπακτικα ,τοσο αυτοι που τα φτιαχνουν οσο και αυτοι που τα εμπνεονται...
για να εκτοξευτει η εμπορικη κινηση χρειαζετε οικιιστικο σχεδιο και ρυμοτομια με οικοδομικα τετραγωνα και πολλους παραλληλους και καθετους δρομους (οπως πχ στο μεσολογγι η΄αστακο)
επισης μεγαλυτερους σε μηκος και πλατος δρομους και πιο χαμηλη δομηση.
οτι εργο εχει γινει στο αγρινιο στο μεσολογγι και γενικα στο νομο εχει κακοτεχνιες.ειναι τυχαιο αυτο η΄ εχουμε πεσει σε αρπακτικα ,τοσο αυτοι που τα φτιαχνουν οσο και αυτοι που τα εμπνεονται...
ΕΛΑ ΡΕ ΑΓΡΙΝΙΟ...ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ ΛΕΙΠΟΥΝ Κ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Με την αναβάθμιση του δρόμου Ερημίτσα-Κόμβος Αλιμέντα τί γίνεται;
Ισως ετσι γινει το Αγρινιο μετα τα εργα!! Και μετα τις εκλογες
http://maxaliwtis.blogspot.com/2009/09/blog-post_9504.html
εχει εγκριθει το κονδυλιο απο οτι μαθαινουμε αλλα ακομα ειναι στο περιμενε η ολη κατασταση.
Το θεμά είναι να έρθουν ξένα χρήματα στην πόλη του Αγρινίου. Όχι βέβαια από τους φοιτητες, τους οποίους εκμεταλλεύονται αλλού και ολόκληρες πόλεις ζουν από αυτούς αλλά από την ανασχεδίαση της προβολής της πόλης και της αξιοποίησής της τουριστικά. Με οργάνωση, προγραμματισμό και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό η πόλη μπορεί να πάρει μερίδιο της πίτας του χειμερινού τουρισμού και του αθλητικού τουρισμού. Έχω λεπτομέρειες να τις θέσω και να τις συζητήσουμε αλλά πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη προοπτική. Διαφορετικά θα συζητάμε αερολογώντας. Πάντως, έτσι για να μην θεωρηθώ γραφικός όταν μιλάω για τουρισμό στο Αγρίνιο σας καλώ να δείτε μέσα από διάφορα sites τι συμβαίνει σε άλλες πόλεις του εξωτερικού που δεν έχουν θάλασσα και έχουν τον ίδιο ή και μικρότερο πληθυσμό του Αγρινίου, με παρόμοια γεωμορφολογία. Αν δεν μπορούμε να έχουμε νέες ιδέες, ας αντιγράψουμε πόλεις της Ιταλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας κ.λ.π.
Ένας Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αγρινίου.
Έχουμε πολλά να πούμε για όλα τα θέματα.
Δημοσίευση σχολίου