Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Ανοιχτή επιστολή Ομίλου Φίλων Σιδηροδρόμου


Όπως είναι γνωστό, στο νομό Αιτωλοακαρνανίας υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο που συνδέει το Αγρίνιο με το Μεσολόγγι και το Κρυονέρι. Πρόκειται για μια ιστορική γραμμή που κατασκευάστηκε το 1888 και αποτελεί ένα από τα πρώτα σιδηροδρομικά και συγκοινωνιακά δίκτυα της Ελλάδας. Η λειτουργία της σταμάτησε το 1970, μετά από 80 χρόνια προσφοράς του αγαθού της συγκοινωνίας στην περιοχή μας. Το 1997 άρχισε μια πρώτη φάση ανακατασκευής της γραμμής, η οποία διακόπηκε σκανδαλωδώς, μετά από μεθόδευση του ίδιου του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Το 2002 άρχισε πάλι νέα φάση ανακατασκευής της γραμμής, με πρωτοστατούντα τον τότε υπουργό συγκοινωνιών κ. Χ. Βερελή. Το έργο προχώρησε σε σημαντικό βαθμό, φτάνοντας πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή του, σε σημείο που μπορούσε σε μεγάλο μήκος της γραμμής να κυκλοφορήσει η νεοπαραληφθείσα αυτοκινητάμαξα “Standler GTW Rail Bus” που είχε έρθει για δοκιμές. Έκτοτε η γραμμή παραμένει εγκαταλελειμένη. Η αυτοκινητάμαξα μεταφέρθηκε απροειδοποίητα το 2005 στο δίκτυο της Πελοποννήσου και άρχισαν να παρατηρούνται φθορές και καταπατήσεις στην νεοκατασκευασμένη γραμμή.
Πέντε χρόνια μετά τη διακοπή των εργασιών στην γραμμή, ο ΟΣΕ έχει αποσύρει από τον νομό όλο του το υπηρεσιακό τροχαίο υλικό και έχει διακόψει κάθε του δραστηριότητα. Τελευταία μάλιστα «ξήλωσε» τους αυτόματους μηχανισμούς ισόπεδων διαβάσεων που είχαν προλάβει να τοποθετηθούν, με σκοπό να τους τοποθετήσει σε άλλα σημεία του δικτύου του. Η συγκεκριμένη ιστορία σε γενικές γραμμές είναι γνωστή. Αποτελεί κραυγαλέα απόδειξη της εγκατάλειψης του νομού μας από το κράτος. Αποτελεί παγκοσμίως ίσως μοναδικό παράδειγμα έλλειψης πολιτικής βούλησης και καταστροφικής διαχείρισης έτοιμου κατασκευασμένου δημοσίου έργου.
Πέντε χρόνια έχει αφεθεί ανεκμετάλλευτη μια πολύτιμη υποδομή σε έναν από τους πιο υποανάπτυκτους νομούς της Ε.Ε., παραδομένη στις φθορές. Μια υποδομή που θα είχε βοηθήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη συγκοινωνία, αποφορτίζοντας τον εγκληματικά επικίνδυνο (μονο)δρομο που μας έχουν επιβάλει.

Στερούν από τον νομό το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσο, που συνδυάζει την άνεση, την ποιότητα, την ασφάλεια και την ταχύτητα. Κανένας υπεύθυνος δεν έχει «λυπηθεί» τα χρήματα του ελληνικού λαού που έχουν δαπανηθεί για το

συγκεκριμένο έργο, οδηγώντας μας σε σημείο να μιλήσουμε για μάταιη κατασπατάληση πόρων. Με το πέρασμα του χρόνου η επένδυση καταστρέφεται όλο και περισσότερο, εφόσον βρίσκεται παραδομένη στις φθορές κάτω από καθεστώς εγκατάλειψης και απαξίωσης.

Καλούμε λοιπόν τους υποψήφιους βουλευτές του νομού, τις τοπικές κομματικές οργανώσεις και τα ίδια τα πολιτικά κόμματα ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης της 4ης Οκτωβρίου να μας παρουσιάσουν τις θέσεις τους για τον σιδηρόδρομο. Συγκεκριμένα, τί πιστεύουν και τί πρόκειται να πράξουν για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα του σιδηροδρόμου στη Δυτική Ελλάδα. Πώς σκοπεύουν να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο και τί θα πράξουν μετά την πιθανή εκλογή τους για την άμεση έναρξη της λειτουργίας και εκμετάλλευσης του προαστιακού Αιτωλοακαρνανίας στην ήδη έτοιμη γραμμή. Δεν δεχόμαστε ανακριβολογίες περί προεξοφλημένης οικονομικής αποτυχίας του εγχειρήματος, υπάρχουν μελέτες που προβλέπουν το αντίθετο. Ο όμιλός μας μπορεί να προτείνει τους κατάλληλους επιστήμονες με μακρά εμπειρία στον τομέα, που μπορούν να υποδείξουν τρόπους λειτουργία, οι οποίοι θα επιφέρουν το βέλτιστο αποτέλεσμα συγκοινωνιακά και οικονομικά. Αν υπάρχει θέληση όλα μπορούν να ρυθμιστούν, να υπάρξουν ακόμα και επιδοτήσεις από το κράτος και την Ε.Ε.. Απλά υπενθυμίζουμε πως εδώ είναι ένα ακόμα σημείο με βάση το οποίο κρίνονται οι πολιτικοί Το πιο σημαντικό όμως θέμα για το οποίο περιμένουμε τις τοποθετήσεις τους είναι ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας. Ένα έργο πνοής για όλη την δυτική Ελλάδα που θα τη βγάλει από την απομόνωση, χαρίζοντάς της ανέσεις ανάλογες με αυτές που απολαμβάνουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι. Επιμέρους θέματα που χρήζουν απαντήσεων είναι η σύνδεση του δυτικού άξονα με το λιμάνι στο Πλατυγιάλι, το πέρασμα του Πατραϊκού, η συνέχιση του άξονα από τα νότια παράλια της Στερεάς Ελλάδας για ένωσή του με αυτόν της Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η συνέχιση του προς Αλβανία και η διέλευσή του από την πόλη του Αγρινίου. Το τελευταίο μάλιστα είναι έργο το οποίο προτίθεται να χρηματοδοτήσει κατά μεγάλο μέρος η Ε.Ε. αλλά δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα καμία κυβέρνηση ικανή να το πραγματοποιήσει.

Ο σιδηρόδρομος αποτελεί βασικό παράγοντα και προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη και το μέλλον της περιοχής μας. Δεν μπορούμε να αρκεστούμε σε υποσχέσεις, γενικολογίες και πολύ περισσότερο σε αναχρονιστικές απόψεις περί πλήρωσης του συγκοινωνιακού της περιοχής μόνο με την κατασκευή της Ιονίας Οδού στο μέλλον. Σε μια εποχή που ο σιδηρόδρομος επανέρχεται στο προσκήνιο παγκοσμίως ως το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσο, το πιο άνετο, το πιο ασφαλές καθώς και ταχύτατο, δεν μπορούμε να αρκεστούμε σε τίποτα λιγότερο παρά στην απαίτηση για σύγχρονο σιδηρόδρομο στην περιοχή μας. Ως φίλοι του σιδηροδρόμου μακριά από μικροσυμφέροντα και κομματικά «οιδιπόδεια», περιμένουμε απαντήσεις, τοποθετήσεις και είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε διάλογο, έχοντας πάντα ως στόχο το καλό του τόπου. Ο λαός της Αιτωλοακαρνανίας μπορεί να κρίνει και έχει κουραστεί πια από τις υποσχέσεις. Οι εποχές των κομματικών πολώσεων έχουν παρέλθει και πλέον οι ψήφοι κατανέμονται σύμφωνα με το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ζητάμε πράξεις, πρόγραμμα, διάλογο, υπευθυνότητα, ουσία. Αναζητούμε ανθρώπους με όραμα και πολιτικό ανάστημα αντάξιο του Χαρίλαου Τρικούπη.

32 σχόλια:

ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ είπε...

Να μας απαντήσουν οι πολιτικοί μας για τα κάτωθι προβλήματα του νομού.

1. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

2. ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ

3. ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Έχετε δίκιο φίλοι του σιδηρόδρομου του νομού μας. Κι εγώ ένας ανώνυμος μαζί σας είμαι.Ομως, και δεν βγαίνει απ'το μυαλό μου αυτό, δεν άφησαν την εξέλιξη του σιδηρόδρομου και οι επαγγελματίες οδηγοί, το ΚΤΕΛ και λοιποί μεταφορείς του νομού-αυτό τουλάχιστον ακουγόταν τότε το 2004,όταν ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας η Ν.Δ.

Ανώνυμος είπε...

ΛΙΓΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ. Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΜΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΡΓΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ) ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.

ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ.

ΓΕΝΙΚΑ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΛΟΓΩ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΕΔΑΦΟΥΣ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΟΠΟΙΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΙΣΗΣ ΩΡΑΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ) ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ.

ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΛΙΓΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ. Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΜΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΡΓΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ) ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.

ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ.

ΓΕΝΙΚΑ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΛΟΓΩ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΕΔΑΦΟΥΣ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΟΠΟΙΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΙΣΗΣ ΩΡΑΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ) ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ.


ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Den me noizei ti ekane o Berelis.Twra einai ektos oti kai na ekane.To thema einai o SIDIRODROMOS... Lipon terma ta psemata kai oi sikofadies. Bouleutakia parakatiana peite mas oti eise axristoi kai oti den borite... an exete...

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ο σιδηρόδρομος λείπει από το νομό, σε όλα τα άλλα επίπεδα είναι καλυμμένος! Όλοι ξέραν όταν φτιάχνονταν οι σιδηροτροχιές ότι όλο το σκηνικό στήθηκε για να κερδίσουν χρήματα κάποιοι εργολάβοι και ψήφους ο Βερελής, όπως λέει και ο 11:42. Και τα βαγόνια πώς θα περνάγαν στην Πελοπόννησο, με ατμόπλοιο όπως τον προηγούμενο αιώνα; Ή περιμένετε να κατασκευαστεί σιδηρόδρομος που θα εξυπηρετεί μόνο το νομό μας; Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει, "Φίλοι του Σιδ/μου Δυτικής Ελλάδας".

Ανώνυμος είπε...

Όσοι γράφουν ότι δεν χρειάζεται σιδηρόδρομο η Αιτωλοακαρνανία, είναι άσχετοι αδιάβαστοι και ίσως προβοκάτορες. Μπράβο στον σύλλογο σιδηροδρόμου, επιτέλους φάνηκε

Ανώνυμος είπε...

Ρε, ποιόν να εξυπηρετεί ο σιδηρόδρομος Αγρινίου - Καλυδώνος; Αφού έτσι που τα κατάφεραν οι Μεσολογγίτες (με την εμπάθειά τους προς το Αγρίνιο) κανείς αξιοπρεπείς αγρινιώτης δεν έχει διάθεση να κατέβει προς τα κάτω. Και χωρίς αγρινιώτες η γραμμή αυτή δεν είναι βιώσιμη. Και μην μου πείτε για τους Μεσολογγίτες, γιατί αυτοί δεν φτάνουν να γεμίσουν ούτε ταξί...

Ανώνυμος είπε...

11:42 ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΕΔΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ?
ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΑΜΕ ΕΛΒΕΤΙΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΟΥΝΑ, ΧΑΡΑΔΡΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΑΓΓΙΑ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΨΗ!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΠΕΙΣ!!!
ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΣ ΓΑΛΛΙΑ ΜΕ ΙΛΛΙΓΙΩΔΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΒΑΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.
ΤΑ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΑ ΠΑΣΑΤΕΜΠΟ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ!!!
ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑΣ ΜΑΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν σας είναι γνωστό, αλλά οι Γερμανοί στο Β' παγκόσμιο είχαν ξεκινήσει τα έργα επέκτασης της γραμμής προς βορρά. Ευτυχώς ήρθε η απελευθέρωση, αλλά δυστυχώς τα σχέδια αυτά δεν συνεχίστηκαν, δείγμα τριτοκοσμικότητας. Στην γέφυρά αν υπάρξει θέληση μπορεί με κάποιο τρόπο να περάσει σιδηρόδρομος. Όπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει θέληση. Επίσης δεν είναι δικαιολογία ότι οι διαδρομές μπορούν να γίνουν με λεωφορείο. Δηλ. οπου πέρασε η Εγναντία καταργήθηκε το τραίνο? Η τουριστική αξιοποίηση που μπορεί να έχει?

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΛΠΕΙΣ.

ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟ. ΑΠΛΑ Η ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΕΔΑΦΟΥΣ ΑΥΞΑΝΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.

ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΗ ΩΦΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑΣ.

ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΓΕΦΥΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΚΡΙΣΗ.

ΕΔΩ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

το θεμα ηταν να γινει μια σιδ/κη γραμμη αγρινιο-γιαννενα μιας και δεν προβλεπεται να περασει απο την γεφυρα το τρενο.ετσι και μεγαλυτερες πολεις θα ενωσει και θα φερει την ηπειρο πιο κοντα στην αιτ/νια.

Ανώνυμος είπε...

«Στην γέφυρά αν υπάρξει θέληση μπορεί με κάποιο τρόπο να περάσει σιδηρόδρομος»

Ο καθένας πετά και μια εξυπνάδα και νομίζει ότι λέει και κάτι.

Δυστυχώς δεν είναι θέμα θέλησης αλλά τεχνικών προδιαγραφών κατασκευής της γέφυρας και αυτό δεν αλλάζει (Προκαλώ οποιονδήποτε να φέρει στοιχεία για το αντίθετο)

Τώρα η σύγκριση της Εγνατίας με την απόσταση Αγρίνιο-Μεσολόγγι μονο γέλιο προκαλεί.


Δεν πρόκειται ποτέ να προωθηθεί κανένα αίτημα λέγοντας κουταμάρες.

Ανώνυμος είπε...

6:15 αν δεν πιστεύεις τα λεγόμενα κάποιου καλό είναι από μόνος σου να ψάχτείς σε ότι λες χωρίς να χαρακτηρίζεις πρώτα:
Δεν μίλησα για την γραμμή Αγρινιο - Μεσολόγγι, αλλά καταρχάς για επέκταση της βόρεια (ας μην χαθεί κι αλλη ευκαίρια τώρα που κατασκευάζεται η Ιονία). Το αν θα περάσει από την γέφυρα τραίνο, όπως μπορείς να δεις στους ορισμούς της καλωδιωτης γεφυρας δεν είναι και αδυνατό. Για την συγκεκριμενη γεφυρα (επειδη ξερεις δεν εχω την μελετη στο συρταρι μου) δεν ξέρω ακριβώς τις ανοχές, αλλά είναι απίθανο να υπάρχει προβλημα. Εννοείται δεν μιλάω για παράλληλη λειτουργία, αυτό δεν γίνεται. Επίσης μιλάμε μικρό συρμό όπως αυτός που έχει προταθεί. Εσυ δηλαδή εισαι τόσο σιγουρος οτι κάτι τέτοιο ειναι αδυνατο? Τα περι Εγναντίας να ρωτήσεις, αν η κίνηση με στον ΟΣΕ έχει πεσει κατακόρυφα μετά τα έργα της Εγναντίας. Τέλος να ξέρεις ότι πρώτα γίνονται οι υποδομές σε οδικές (Ιονία, ΠΑθε) και σιδηροδρομικές αρτηρίες και μετά χτίζονται οι γεφύρες. Στην Ελλαδα και πάλι πρωτοτυπήσαμε.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cable-stayed_bridge

Ανώνυμος είπε...

Κουταμάρες είναι μόνο όσα λέγονται εδώ ατεκμηρίωτα. Δεν ξύπνησε κάποιος μια μέρα και είπε «σήμερα θέλω σιδηρόδρομο». Όλες οι διεκδικήσεις έχουν βάση, και προμελέτες από πίσω τους. Παρακαλώ πολύ να μην ξαναγραφτεί κάτι που να λέει για αποτυχία του σιδηροδρόμου και περί μικρού οφέλους. Είναι μια καραμέλα που την μασάνε οι πολιτικοί χρόνια τώρα γιατί δεν θέλουν να κάνουν κάτι για αυτό το θέμα. Είναι απλά τα πράγματα, υπάρχει μια έτοιμη γραμμή που δεν θέλει το κράτος να εκμεταλλευτεί και σχέδια για την δημιουργία του δυτικού άξονα. Καθίστε λιπών όσοι από εδώ ουρλιάζετε για την αλήθεια σας, να μελετήσετε λίγο και να ψαχτείτε σχετικά με το θέμα και μετά ελάτε να μιλήσουμε. Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος πάντως, δεν έχετε ταξιδέψει ποτέ με τρένο στη ζωή σας… Η μιζέρια θα καταστρέψει ότι έχει απομείνει ακόμα σε αυτόν το εγκαταλειμμένο τόπο…

Ανώνυμος είπε...

Σε όλη την Ευρώπη παντου υπάρχει τρένο.
Δηλαδή γιατί να μην έχουμε και μείς ;Εστω και τοπικό;Τι μορφολογίες εδάφους ρε παιδιά και κουραφέξαλα.Ποσα λεφτά έχουν φάει και έχουν χαθεί τόσα χρόνια.Ποιος παπάρας μπορεί να βρίσκει δικαιολογίες και να λέει ότι δε μπορεί να υπάρξει τρένο.
Μερικοί απ οσας πρέπει να πάτε καμια βόλτα παραπέρα γιατί δεν έχει καταλάβει ότι ο νομός μας έχει σοβαρές ελλείψεις σε παρα πολλούς τομείς.Μιλάμε μερικοι απο σας πρέπει να έιναι πάρα πολύ πίσω.
Ο κόσμος τελικά παραμένει ραγιάς και υποταγμένος ,κάπως πρέπει να αντιδράσουμε.Δε μπορούν 10 μαλακες να μας κρατάνε πίσω.
Θέλουμε να έρθουμε στη πόλη μας να δουλέψουμε και δε βρίσκουμε ευκαιρίες ,ο νομός πάει απο το κακό στο χειρότερο επειδή 10 μαλάκες είναι βολεμένοι και βγάζουν 5 φράγκα και μας κάνουν και κουμαντο.Αντε ρε λαμόγια.Αντι να απαιτούμε πάραγματα με το έτσι μερικοί μας βρίσκουν και δικαιολογίες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί για να φτάσει τρένο στο Αγρίνιο/Δυτική Ελλάδα πρέπει ντε και καλά να περάσει από τη Γέφυρα. ΚΑι αφού αυτό είναι ΤΟΣΟ ακατόρθωτο, ας τρυπήσουνε την Πίνδο - μια χαρά μου φαίνεται το δρομολόγιο Λειβαδιά- Δελφοί - Ιτέα - Ναύπακτο κτλ. Εδω έχουν κάνει σουρωτήρι τις Αλπεις από τις πολλές σύραγγες, στην Πινδο θα κολλήσουμε!! ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ...Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΝ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΙΟΥ ΔΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΙΟΤΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΝΝΩ ΣΕ ΡΗΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ Κ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΕΤΟ ΑΠΟ ΤΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ...ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΕΤΟ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΤΑΝ ΡΩΓΜΩΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΔΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΨΑΘΥΡΟ ΥΛΙΚΟ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΕΙΩΝΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕ8ΕΙ ΜΕ ΤΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕ ΠΛΟΙΟ Κ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΗΡΑΓΓΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΝ Κ ΑΠΟ ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΣΤΝ ΠΥΘΜΕΝΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΡΕΣ ΜΕΘΑΝΙΟΥ Κ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΣΕΙΣΜΟΓΕΝΗ ΡΗΓΜΑΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Είδα να κατασκευάζεται η γραμμή στη περιοχή των Αλυκών του Μεσολογγίου. Δεν μπορούσα να καταλάβω τις περίεργες στροφές σε ένα μέρος χωρίς ιδιαίτερα φυσικά εμπόδια. Ίσως τότε οι κατασκευαστές να ακολουθούσαν τις υπάρχουσες ξέρες, σε μια περιοχή βαλτώδη σχεδόν. Διέκρινε κανείς μικρά πέτρινα γεφυράκια, αριστουργήματα κατ εμέ, με περίσσια τέχνη καμάρες από καταπληκτική πέτρα, όμοια με αυτή των γεφυριών του Αιτωλικού. Θάλεγε κανείς ότι από μόνα τους ήταν διατηρητέα μνημεία όπως και οι εναπομείναντες σιδηροδρομικοί σταθμοί.
Τα θάψανε μέσα σε μπετόν. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα στατικότατος. Τα ξαναθάψανε μέσα σε μπετόν.

Όνειδος Βερελή. Ονειδος ενός τυχάρπαστου πολιτικάντη.Τον λέγαν νομίζω Τέγα.
Θα μείνει στην ιστορία για μένα ως ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΈΑΣ.

Και μία πρόταση

Εκατοντάδες μαθητές δημοτικών σχολείων επισκέπτονται κάθε χρόνο το νομό. Μια βόλτα με τραίνα, ίσως συτα τα καμπριολέ, τα ανοιχτά, ίσως και με ατμομηχανή με κάρβουνο να αποτελούσε μία καταπληκτική ατραξιόν για τουρίστες στο πανέμορφο αιτωλικό τοπίο.

Μιλάμε για εναλλακτικό τουρισμό, για αγροτουρισμό και συνήθως είναι ο λόγος μας γράμμα κενό.

Ιδέες και άλλες μπορεί να κατατεθούν.

Ανώνυμος είπε...

5:52 μηπως θες να πεις πως η αιτ/νια θα ερθει πιο κοντα στην ηπειρο?γιατι η ηπειρος εχει 3μεγαλες πολεις με 2 λιμανια 2 αεροδρομια και σιγουρα ζωη στις πολεις τις και ακομα περισσοτερο ιστορια!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΙΝΑΚΙ ΒΕΡΕΛΗ ΟΧΙ, ΥΠΕΡΤΑΧΕΙΑ ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΑΓΡΙΝΙΟ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΝΑΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!!!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ;;;;

ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ, ΛΥΣΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!

Υ.Γ. ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΟΛΗ !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Διάβημα διαμαρτυρίας για τις περικοπές δρομολογίων του ΟΣΕ
Διάβημα διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Μεταφορών για την κατάργηση του 75% των σιδηροδρομικών δρομολογίων της χώρας από 1ης Αυγούστου, πραγματοποίησαν σήμερα οι Οικολόγοι Πράσινοι.
Εκ μέρους της Εκτελεστικής Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων, ο Γιάννης Παρασκευόπουλος συναντήθηκε με το γενικό γραμματέα του υπουργείου κ. Δημήτρη Πλατή, προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία για την υπονόμευση κάθε προοπτικής για βιωσιμότητα των μεταφορών, να ζητήσει την αναστολή του κυβερνητικού σχεδίου και να καταθέσει τις οικολογικές προτάσεις για μια άλλη πολιτική μεταφορών στην Ελλάδα.
Τη συνάντηση είχαν ζητήσει οι Οικολόγοι Πράσινοι με τον υπουργό Μεταφορών, αλλά ο τελευταίος δήλωσε αδυναμία να ανταποκριθεί, παραπέμποντας στο γενικό γραμματέα του υπουργείου.
«Η Ελλάδα βρίσκεται ήδη στην τελευταία θέση της Ευρώπης σε μερίδιο σιδηροδρομικών μεταφορών και δεν έχει περιθώρια για ακόμη μικρότερο ΟΣΕ», δήλωσε ο Γ. Παρασκευόπουλος μετά τη συνάντηση. «Το πραγματικό ζήτημα είναι κατά πόσο υπάρχει πολιτική βούληση να γίνει ο σιδηρόδρομος πραγματικά ανταγωνιστικός με τα άλλα μεταφορικά μέσα: Αν το πετύχουμε, το τρένο θα γίνει σταδιακά κορμός των χερσαίων μεταφορών και τα ελλείμματα θα περιοριστούν σε επίπεδα πολύ χαμηλότερα από το έμμεσο κοινωνικό του όφελος. Διαφορετικά θα πληρώσουμε πολλαπλάσια για δικαιώματα εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές μας, καθώς οι οδικές μεταφορές απαιτούν μέχρι και 6πλάσια ενέργεια από το σιδηρόδρομο».

Ανώνυμος είπε...

Η συζήτηση ξέφυγε λίγο.

Θεωρητικά όλοι μας θα θέλαμε σιδηρόδρομο στην Αιτ/νια. (όπως πιθανώς και αεροδρόμιο και σύγχρονο οδικό δίκτυο κτλ). Επίσης, θεωρητικά πάντα, τα περισσότερα τεχνικά ζητήματα ενός τέτοιου έργου λύνονται (μέχρι και υποθαλάσσια σύνδεση με Πελοπόννησο αναφέρθηκε από κάποιον). Κανένας λογικός άνθρωπος λοιπόν δεν θα έλεγε όχι σε τέτοια έργα στον τόπο του.

Από την άλλη όμως πρέπει στοιχειωδώς να κινούμαστε και στην σφαίρα του εφικτού. Αρκετοί συμπολίτες παραπάνω εξέφρασαν βάσιμες και λογικές ενστάσεις για τη σκοπιμότητα του έργου καθώς είναι αλήθεια ότι ένας σύγχρονος σιδηρόδρομος είναι τεράστιο και δαπανηρό έργο. Το να αφορίζεται από μερικούς όποιος εκφράζει μια διαφωνία βασισμένη και σε επιχειρήματα είναι απαράδεκτο. Προσωπικά μου δίνεται η εντύπωση ότι όταν κάποιος γράφει μια κριτική άποψη για το ζήτημα, ακολουθεί μια ανάρτηση σχολίου – συνθηματικού χαρακτήρα- που προσπαθεί να τον απαξιώσει.


Η διεκδίκηση και η προοπτική του σιδηρόδρομου στην Αιτ/ναι ας υπάρχει σε γενικές γραμμές (και καλώς ο σύλλογος διατηρεί το θέμα). Είναι όμως και αστείο να αποτελεί βασική σημαία των διεκδικήσεων της περιοχής.

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΤΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ ( ΕΙΣΤΕ ΠΙΝΕΖΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ)
ΟΥΤΕ ΓΕΩΡΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ
ΟΥΤΕ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΣΑΙ

ΜΑ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΑΙ?
ΙΣΤΟΡΙΚΟ? ΤΡΑΒΑ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΡΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙ.ΟΥΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΙΣΑΙ!
ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.
ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ.
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΤΕ!!!!ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΠΗΚΑΤΕ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ.

ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΣΑΣ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
25 Σεπτέμβριος 2009 9:28 πμ

ΠΕΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΓΥΦΤΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Το ότι μια συζήτηση ξεκινάει για το τρένο και καταλήγει σε «Αγρινιώτες vs Μεσολογγίτες » μας χαρακτηρίζει ως Αιτωλοακαρνάνες… Κ φυσικά δεν είναι τυχαίο που μας κατατάσσουν μετά τους Πυργιώτες σε νοοτροπία κλπ…
Στο θέμα μας τώρα.. Η λειτουργία του τρένου στην Αιτωλοακαρνανία θα μπορούσε να είναι ακόμα ένα παράδειγμα επιτυχημένου «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ» όπως της Καλαμάτας, της Ξάνθης κλπ.. Φυσικά στον τόπο μας, το μόνο που μας νοιάζει είναι να έχουμε ΜΟΝΟ ένα καλό δρόμο, και για τους πολιτικάντιδες μας, ένα καλό τεχνικό εργάκι για να γεμίζουν οι τσέπες ημετέρων… Έτσι και η γραμμή του τρένου, μετά από τρεις ανακατασκευές, (άρα τρεις εργολαβίες , άρα τρεις φαγάνες) χορταριάζει σκανδαλωδώς μέχρι και σήμερα.
Κανένας βέβαια δεν βλέπω να αναφέρει ότι οι τρεις αυτές ανακατασκευές της γραμμής πληρώθηκαν με δικά μας λεφτά. Μόνο και μόνο για αυτό θα έπρεπε να απαιτούμε να κυκλοφορούν τουλάχιστον 14 δρομολόγια ανά κατεύθυνση (παράδειγμα προαστιακής γραμμής Καλαμάτας - Μεσσήνης). Το τρένο παγκοσμίως είναι κοινωνικό αγαθό και είναι αυτονόητη η χρησιμότητα του… Φυσικά στο Ελλαδιστάν με κεχαγιά τα ΚΤΕΛ ούτε λόγος για άλλου είδους τοπική ανάπτυξη. (π.χ. αεροδρόμιο Αγρινίου).
Ας ετοιμαζόμαστε λοιπόν οικονομικά για μια τέταρτη ανακαίνιση της γραμμής του τρένου (να φάει και κανένας εργολάβος τίποτα) , και ας ρουφάμε το αυγουλάκι μας σαν καλά κουτορνίθια.

Ανώνυμος είπε...

ο σιδηροδρομος αγρινιο-αιτωλικο-μεσολογγι-κρυονερι φτιαχτηκε για να μπορεσουν να γινουν οι εξαγωγες του μεγαλυτερου εξαγωγικου προιοντος της ελλαδας απο το 40 και μετα (καπνος) δινοντας στην χωρα μας μεγαλη οικονομικη βοηθεια.

στην εποχη που βρισκομαστε ακομα και αυτη η γραμμη κρυονερι-αγρινιο θα μπορουσε ανετα να κρατηθει οικονομικα αφου ειναι χιλιαδες οι μετακινησεις καθε μερα προς τις εξεις κατευθυνσεις:
-απο αγρινιο για μεσολογγι
δημοσιοι υπαλληλοι,υπαλληλοι σε καταστηματα,υπηρεσιες το πρωι ,βολτες στην λιμνοθαλασσα το απογευμα.
-απο αγρινιο για κρυονερι
υπηρεσιες στην περιφερεια κτλ ,το καλοκαιρι μπανιο στο κρυονερι.
-απο μεσολογγι για αγρινιο
ψωνια στην αγοραβολτες κτλ

αν αυτη η τοπικη γραμμη συνεχιζοταν
-μεχρι το παναιτωλιο η καινουργιο (τριχωνιδα-θερμο)
-απο το δοκιμι στην αμφιλοχια
- και απο το αιτωλικο υπηρχε συνδεση με το πλατυγιαλι τοτε κανενας δεν θα εψαχνε την τυχη του σε αλλους νομους και στην αθηνα.

και αν τα απεναντι νησια κεφαλονια ιθακη ηταν συνδεδεμενα με μεσολογγι η πλατυγιαλι με το τρενο θα στεκοταν ανετα ως κυριως τροπος μετακινησης του τοπικου πλυθησμου αλλα και ως μεσο αναδειξης των ομορφειων του νομου.
τελος θα εβαζε τελος στις ανοησιες των θερμοκεφαλων παρεων των δυο 'αντιπαλων' αλλα και φιλικων πολεων της αιτωλιας αφου οι κοινωνιες θα ερχονταν πιο κοντα και θα ειχαν κοινα συμφεροντα..

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;

AGRINIOM CENTRAL RAILWAYS STATION!!!!!

ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!!!!!!!!!!!

SBDE είπε...

Διαβάζοντας τα σχόλια παρατηρώ πως έχουν παρανοηθεί πολλά από τα γραφόμενα της επιστολής και επίσης μου δημιουργείτε η εντύπωση πως πολλοί από τους σχολιαστές δεν την διάβασαν προσεχτικά αλλά στα «πεταχτά» Σαφώς και ο σιδηρόδρομος δεν είναι το μοναδικό θέμα του νομού μας και της περιοχής μας. Το ξεκαθαρίζει αυτό νομίζω και η επιστολή λέγοντας πως ο νομός Αιτωλοακαρνανίας είναι ο τελευταίος σε ανάπτυξη. Είναι όμως ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο από το οποίο εξαρτάτε η ανάπτυξή της περιοχής και αποτελεί προϋπόθεση για αυτή. Είναι ένα θέμα που χωράει μεγάλη συζήτηση, ας αρκέσουμε προς το παρών στις έτοιμες διαπιστώσει των ειδικών. Η επιστολή αναφέρετε στην έτοιμη σχεδόν ανακαινισμένη γραμμή που υπάρχει στην Αιτωλοακαρνανία και έχει αφεθεί να καταστραφεί ανεκμετάλλευτη μετά από τα πολλά ποσά που έχουν ξοδευτεί για αυτή. Αναφέρετε επίσης στον δυτικό άξονα, ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο για το οποίο προτείνονται κάποιες λύσεις όπως η σύνδεσή του από τα νότια παράλια της στερεάς Ελλάδας με το υπόλοιπο έτοιμο ευρωπαϊκό δίκτυο της χώρας. Για όποιον ενδιαφέρετε υπάρχουν παλιότερες αναρτήσεις στο Agrinio news και στο sbde.freehostia.com

S. F. T. είπε...

Tο θέμα του τραίνου πρέπει να το δούμε σοβαρα, οπως και γενικά την ανάπτυξη του νομου, έτσι ώστε να ξεκολησει αυτος ο νομος απο τον μαρασμό, και να λυσει ισως και την ανεργία που μαστιζει την νεολαια του τοπου μας.

Πρεπει να θεσουμε τα ζητηματα στους πολιτικούς του τόπου, να βοηθησουν στην αναπτυξη του νομου.

Ανώνυμος είπε...

τρενο αγρινιο-γιαννενα τωρα!