Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2008

Καζαμίας Αγρινίου & Αιτωλοακαρνανίας 2009

Ακολουθεί ο Καζαμίας του 2009 ( α ρε τι μας περιμένει..)
Σημείωση: Η προσέγγιση των -μελλοντικών-γεγονότων είναι καθαρά χιουμοριστική ..
2009
Ιανουάριος: Ληστεία με το καλημέρα σε υποκατάστημα τραπέζης στην Αμφιλοχία. Οι ληστές διαφεύγουν με πλωτό σκάφος από το λιμάνι της Αμφιλοχίας και χάνονται τα ίχνη τους. Αργότερα διαπιστώνεται ότι με το σκάφος έφτασαν ως τη παραλία του Αράπη, όπου εκεί μετεπιβιβάστηκαν σε κλεμμένο αμάξι, το οποίο βρέθηκε μετά από ώρες στην περιοχή του ορεινού Βάλτου. Έντονα καιρικά φαινόμενα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας & στη Δυτική Ελλάδα. Χαρακτηριστικό οι δυνατές βροχές και οι σφοδρές χιονοπτώσεις. Η κακοκαιρία προκαλεί εκτεταμένες ζημίες στο σύστημα ηλεκτροδότησης, ενώ τα ΕΜΑΚ απεγκλωβίζουν 3 ορειβάτες στο Παναιτωλικό όρος και επιστρέφουν σώοι στα σπίτια τους.
Φεβρουάριος: Απογοήτευση στο Αγρίνιο. Το τέταρτο τμήμα που είχε εξαγγελθεί δεν περιλαμβάνεται στο μηχανογραφικό των πανελληνίων. Επίσημη αιτιολογία η έλλειψη πόρων.Ανακοινώσεις, δελτία τύπου κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των τοπικών εφημερίδων.
Μάρτιος: Επεισόδια στο γήπεδο του Παναιτωλικού. Οι οπαδοί της ομάδας αντιλαμβάνονται τη παρουσία του Αλέξη Κούγια στις εξέδρες των επισήμων. Επικρατεί ένταση. Μερικοί από αυτούς του επιτίθονται φραστικά, Εκείνος το ανταποδίδει με το παραπάνω και πηδώντας το κάγκελο βρίσκεται σε άμεση επαφή με αυτούς. Η αντιπαράθεση μεταφέρεται στην είσοδο του ΠΑΝ καφέ. Με τη παρέμβαση του προέδρου της ομάδας κ. Φώτη Κωστούλα τα πνεύματα ηρεμούν..
Απρίλιος : Το κλίμα εξακολουθεί να είναι τεταμένο στην εκπαίδευση. Οι πανεπιστημιακές σχολές Αγρινίου τελούν υπό κατάληψη. Πραγματοποιείται πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο. Διαδηλωτές εισβάλλουν στο στούντιο του Αχελώος TV Παρασκευή βράδυ και απαιτούν από τον Μάκη Μάκκα να βγούν στην εκπομπή του και να διαβάσουν τα αιτήματα τους. Τα πνεύματα ηρεμούν και οι διαδηλωτές αποχωρούν. Ακολουθούν οι ημέρες του Πάσχα. Τα χαλκούνια απαγορεύονται προληπτικά λόγω του φόβου επεισοδίων.
Μάιος: Ο Παναιτωλικός εξασφαλίζει την άνοδο στη Β Εθνική. Πανηγυρισμοί σε όλο το Αγρίνιο. Κέντρο αυτών η πλατεία Δημάδη. Οι στιγμές αποθανατίζονται από τον Λάκη Ταπετσέρη. Εκεί σουφλίζουν αρνιά, ο κόσμος φτάνει ως τη πλατεία Στράτου και όλα αυτά υπό τον φόντο του τεράστιου γιγαντοπανό 20 X 20 της Θύρας 6 και των Guerreros που τοποθετήται στην πίσω πλευρά της λαχαναγοράς.
Ιούνιος: Σαν να μην συμβαίνει τίποτα πραγματοποιούνται οι ευρωεκλογές. Κλίμα πολύ υποτονικό. Τα δύο μεγάλα κόμματα καταποντίζονται. Σε περιοδεία του στο νομό λίγες μέρες πριν κυβερνητικό στέλεχος εξαγγέλει εκ νέου την ίδρυση πανεπιστημίου Δυτικής Στερεάς Ελλάδος. Αυτή τη φορά η έδρα του όμως θα μπεί στη ..κληρωτίδα για να μην υπάρχει παράπονο. Νέες αντιδράσεις.
Ιούλιος: Εν μέσω θέρους, το διάταγμα για την ίδρυση Εφετείου επιτέλους υπογράφεται. Έντονες αντιδράσεις στο Μεσολόγγι. Η εθνική οδός κλείνει επ αορίστου. Οι Αγρινιώτες δεν τολμάνε να πλησιάσουν στη Τουρλίδα και στο Λούρο για μπάνιο. Τα πνεύματα όμως σύντομα ηρεμούν. Εντωμεταξύ ο Παναιτωλικός, ενισχυμένος με ονόματα ισχυρά, φεύγει για προετοιμασία σε υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο στη Σουηδία.
Αύγουστος:Υποτονικός ο "πολιτιστικός" Αύγουστος στην ύπαιθρο της Αιτωλοκαρνανίας. Χρήματα δεν υπάρχουν για να καλυφθούν οι απαιτήσεις όλων των δήμων, πόσο μάλλον οι σπατάλες. Επιστροφή στα πατροπαράδοτα πανηγύρια. Νέα μορφή εκδηλώσεων τα river party. Επιτέλους οι όχθες των λιμνών και των ποταμών αξιοποιούνται. Πληθος κατασκηνωτών από διάφορα μέρη της Ελλάδος επιλέγουν τα river party ως φθηνό προορισμό διακοπών καθώς δεν παίζει μία..
Σεπτέμβριος: Καθυστερημένα φέτος πραγματοποιείται το γαιτανάκι των λαών ( αρχές Σεπτέμβρη) με τα χορευτικά του δήμου Αγρινίου. Αιτία η διαφωνία για το που θα πραγματοποιηθούν οι φετινές εκδηλώσεις καθώς η πλατεία δεν είναι έτοιμη ακόμα. Τελικά το γαιτανάκι πραγματοποιείται και αυτό στη πλατεία Δημάδη. Εκδηλώσεις πραγματοποιούνται και στο χώρο του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού.
Οκτώβρης: Αναπαράσταση ναυμαχίας Ναυπάκτου. Ακτιβιστές προκαλούν ένταση στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Προς στιγμή διαλύονται ύστερα από την εμφάνιση και τον διαπληκτισμό με γνωστό τροχονόμο, όμως αργότερα επιστρέφουν δριμύτεροι. Με τη παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων τα πνεύματα ηρεμούν.
Νοέμβριος: Ο λιθάνθρακας ξανά στο προσκήνιο. Κλιμάκιο γνωστής εταιρίας επισκέπτεται τον Αστακό και κάνει αυτοψία στον χώρο όπου σκέφτονται να κάνουν αυτό το εργοστάσιο με καθαρά δική τους πρωτοβουλία. Στον Αστακό τους πέρνουν χαμπάρι και κυριολεκτικά φυγαδεύονται από την πόλη μέσω Μύτικα, καθώς τις εξόδους προς Αγρίνιο μέσω Μπαμπίνης και μέσω Αιτωλικού είχαν αποκλείσει εξοργισμένοι κάτοικοι. Την μεν έξοδο προς Μπαμπίνη την είχε αποκλείσει η ΟΠΣΥΞ, την δε προς Αιτωλικό με πολύ πιο μαζική συμμετοχή η πρωτοβουλία συλλόγων κατά του λιθάνθρακα. Για το φόβο όμως επεισοδίων η ΟΠΣΥΞ δείχνει σύνεση, δεν πηγαίνει στον Αστακό και αποχωρεί.
Διαβεβαιώνεται κατηγορηματικά από επίσημα χείλη ότι δεν υπήρξε καμία συμφωνία κάτω από το τραπέζι και ότι τα στελέχη αυτά της εταιρίας ήρθαν με δική τους αποκλειστικά πρωτοβουλία.
Δεκέμβριος: Επιτέλους η νέα πλατεία είναι έτοιμη, έστω και αργά. Αποκομίζει περισσότερο θετικά σχόλια. Η εγκαινίαση της γίνεται με τρόπο πανηγυρικό. Ο δήμαρχος Αγρινίου κόβει την κορδέλα και ανάβει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που θα υποδεχτεί τους Αγρινιώτες στη νέα πλατεία. Ο ουρανός γεμίζει με βεγγαλικά και πυροτεχνήματα. Στα απρόοπτα όμως κάποιο από αυτά πέφτει κατά λάθος κοντά στο δέντρο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί προς στιγμή πανικός. Γρήγορα όμως η φωτιά σβήνεται και όλα παρέμειναν άθικτα στη θέση τους.

Καλή χρονιά να έχουμε..


Βασιλιάς Άγριος 26/12/2008

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Agrie.... exw ena proaisthima oti tha eklphrwthei to 96% apo osa profhteyei o kazamias

xexexe

Ανώνυμος είπε...

«Η Παρθένος σήμερον τον Υπερούσιον τίκτει»

Την έλευση το Λυτρωτού στον κόσμο, την ενσάρκωση του Θείου Λόγου, την ένωση ανθρωπίνης και θείας φύσεως γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα. Στο ξεκίνημα της ιστορίας της ανθρωπότητος δόθηκε στον άνθρωπο από τον ίδιο τον Δημιουργό η λαχτάρα να προσεγγίσει τον Θεό, να μοιάσει με Αυτόν, να ενωθεί μαζί Του. Και όπως διηγείται από τις πρώτες σελίδες η Αγία Γραφή, αυτό τον πόθο εκμεταλλεύθηκε ο διάβολος για να παραπλανήσει τους πρωτοπλάστους. Παρακούσετε τον Θεό, αναζητήσετε την αυτοτέλειά σας και τότε «διανοιχθήσονται υμών οι οφθαλμοί» (θα ανοίξουν τα μάτια σας) «και έσεσθε ως θεοί» (Γεν. 3:4). Ακολουθώντας όμως οι πρωτόπλαστοι την πονηρή αυτή συμβουλή δεν έγιναν «ως θεοί», αλλά «διηνοίχθησαν οι οφθαλμοί των δύο και έγνωσαν ότι γυμνοί ήσαν (στ. 7). Κατάλαβαν ότι ήσαν γυμνοί, αδύνατοι και απροστάτευτοι. Και οι απόγονοί τους έζησαν σε μια περιπέτεια γεμάτη πόνο, συγκρούσεις, αποτυχίες και οδύνη.

Σε αυτήν την παρανοϊκή πορεία της ανθρωπότητος επεμβαίνει η αγάπη του Θεού. Ο Υπερούσιος με τη θέλησή Του σαρκούται προσλαμβάνοντας την ανθρώπινη φύση, για να οδηγήσει το ανθρώπινο γένος προς την ποθητή θέωση. Από την οδό όμως της ταπεινώσεως, της απαρνήσεως και της αγάπης, που θα φωτισθεί τελικά με τον ζωηφόρο Σταυρό και το υπέρλαμπρο φως της Αναστάσεως του Θεανθρώπου. Τη συγκλονιστική αυτή αλήθεια ψάλλει ο υμνογράφος με τρόπο περιεκτικό, απευθυνόμενος στην Υπεραγία Θεοτόκο, η οποία συνήργησε στην ενανθρώπιση του Θείου Λόγου. «Ισωθήναι πόθον μοι ενθείς όφις ο παμπόνηρος τω Πλαστουργώ, ως αιχμάλωτον ήρπασε• διά σου δε, Πάναγνε, ανακέκλειμαι θεωθείς αληθέστατα συ γαρ, Θεομήτωρ, τον εμέ θεώσαντα γεγέννηκας». («Πόθο μου φύτεψε το παμπόνηρο φίδι, να γίνω ίσος με τον Πλαστουργό• και με έπιασε αιχμάλωτο. Με τη δική σου όμως συνέργεια, Πάναγνε, κλήθηκα ξανά (στην πρώτη δόξα) και αληθινά θεώθηκα»). (Κανών Αγίου Νικολάου, α΄ ωδή).

Η πρώτη πλάνη, στην αρχή της ανθρώπινης ιστορίας, συνεχίσθηκε με διάφορες μορφές. Παρόμοιες διαβολικές προτροπές οδήγησαν την ανθρωπότητα στην καταστροφή. Κάθε είδους αλαζόνες ηγέτες πρότειναν κατά καιρούς τις δικές τους ιδέες και θεωρίες για να γίνουν οι άνθρωποι «ως θεοί». Συχνά διεκδίκησαν οι ίδιοι θεϊκές εξουσίες και ζήτησαν να κατευθύνουν την ανθρωπότητα στην ευδαιμονία με την ίδια βασική διάθεση: Μακριά από τον Θεό. Χωρίς Θεό. Το παλαιό αυτό σύνθημα πολύ συχνά ακούγεται και σήμερα με ποικίλες παραλλαγές. Με αποτέλεσμα την αιχμαλωσία στην αυτοκαταστροφή, τον ευτελισμό του ανθρωπίνου προσώπου, τη θεοποίηση παθών και υποδούλωση σε άνομα συμφέροντα.

Στην επικίνδυνη αυτή περιπέτεια, η Εκκλησία –το «Σώμα του Χριστού»– οφείλει να κινηθεί με τη σοφία, τη δύναμη και τις αρχές του Θεανθρώπου Χριστού ο οποίος είναι στο διηνεκές η Κεφαλή της. Να τονίζει την αξία του ανθρωπίνου προσώπου – ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, καταγωγής, μορφώσεως. Να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τους αδικουμένους, τους φτωχούς και θλιβομένους. Να καλλιεργεί τον ειλικρινή σεβασμό στην αξιοπρέπεια του κάθε ανθρώπου ως «εικόνος Θεού», που έχει κληθεί να πορευθεί προς το «καθʼ ομοίωσιν», αξιοποιώντας την ελευθερία του με την αγάπη• για την ανύψωση ολοκλήρου του ανθρωπίνου γένους.

«Η Παρθένος σήμερον τον Υπερούσιον τίκτει»

Η ευαγγελική αφήγηση του γεγονότος της Γεννήσεως μάς καλεί να επικεντρώσουμε την προσοχή μας σε ένα ακόμη σημείο. Ο υπερούσιος, ο υιός του Θεού, ερχόμενος στον κόσμο αρνήθηκε ανέσεις, κατοικία, πλούτη και πολλά από όσα οι άνθρωποι θεωρούν απαραίτητα. Διάλεξε, όμως, ως αναγκαίο και επαρκές τη στοργή της Παναγίας μητέρας Του. Αυτός, ο οποίος ως Θεός είναι ενυπόστατη αγάπη, αποδέχεται τη μητρική αγάπη ως τον πιο αυθεντικό ανθρώπινο χαιρετισμό. Με τρυφερότητα η Παναγία «εσπαργάνωσεν αυτόν και ανέκλινεν αυτόν εν τη φάτνη» (Λουκ. 2:7). Στις βυζαντινές εικόνες το βρέφος Ιησούς δεν φαίνεται απλώς να δέχεται τις στοργικές φροντίδες της μητέρας Του, αλλά και να της ανταποδίδει τη θεϊκή του αγάπη. Υπάρχει αμοιβαιότητα.

Τη μητρική θαλπωρή στηρίζει και ενισχύει σιωπηλά, με σύνεση και καλοσύνη, «ο δίκαιος Ιωσήφ» προσφέροντας την ανθρώπινη προστασία στον νεογέννητο Χριστό και την Πανάχραντη Μητέρα Του. Αναλαμβάνει να διαφυλάξει το Θείο Βρέφος, καθώς το περιβάλλον Του από αδιάφορο και αφιλόξενο εξελίσσεται σε επιθετικό και επικίνδυνο. Στους κατατρεγμούς και τις διώξεις ασφαλίζουν το ανυπεράσπιστο Θείο Νήπιο δύο αγιασμένοι εκπρόσωποι του ανθρωπίνου γένους.

Η Παναγία και ο Ιωσήφ Τον σώζουν, ξενιτευόμενοι στην Αίγυπτο• αυτοί στον κατάλληλο χρόνο τον επαναφέρουν στην αγία γη, τον οδηγούν δωδεκαετή σε προσκύνημα στην Ιερουσαλήμ. Σʼ αυτούς υποτάσσεται ο Χριστός ως παιδί• «και ην υποτασσόμενος αυτοίς» (Λουκ. 2:51). Ο αρχικός λοιπόν ανθρώπινος πυρήνας, στον οποίο αναπτύσσεται ο Θεάνθρωπος κατά τήν πρώτη φάση τής επίγειας ζωής Του, είναι το οικογενειακό περιβάλλον. Την οικογένεια στη συνέχεια ευλογεί στην αρχή της δημόσιας δράσεώς Του ο Χριστός με το πρώτο Του θαύμα στην Κανά της Γαλιλαίας. Αυτή γίνεται το κύτταρο της κοινωνίας που εμπνέει η χριστιανική πίστη.

Ωστόσο, η γενικότερη ιδεολογική και πνευματική σύγχυση στις ημέρες μας, περιφρονώντας τις θεόσδοτες αξίες ζωής, έχει οδηγήσει και την οικογένεια σε πολύπλευρη κρίση. Πώς να υπάρξει οικογενειακή αρμονία χωρίς αμοιβαία πιστότητα, κατανόηση, συγχωρητικότητα, αφοσίωση και αυταπάρνηση. Αλλες ιδέες και τάσεις δηλητηριάζουν τις οικογενειακές σχέσεις, ακόμα και τις πιο φυσικές και ιερές, παιδιών και γονέων. Ολο και συχνότερα ακούμε για συγκρούσεις μέσα στην οικογένεια, ακόμα και για οικογενειακή βία, που δυναμιτίζουν τη συνοχή και την ειρήνη της και τραυματιζουν ψυχικά μεγάλους και μικρούς. Οταν όμως διαταράσσεται ο βασικός αυτός κοινωνικός πυρήνας –ο οικείος οίκος– που θωρακίζει τον άνθρωπο και εξασφαλίζει την ανάπτυξή του, τότε πληγώνεται βαθιά ο ίδιος ο άνθρωπος ως προσωπικότητα• και ακολουθεί μία ευρύτερη κοινωνική παρακμή.

«Η Παρθένος σήμερον τον Υπερούσιον τίκτει»

Ας γεμίσει, αδελφοί μου, η καρδιά μας δοξολογία και ευγνωμοσύνη για την έλευση του Θείου Λόγου στην ανθρωπότητα. Και ο νους μας ας μην παύσει να αναλογίζεται τις λυτρωτικές συνέπειες του γεγονότος.

Παράλληλα, ας αναλογισθούμε σοβαρότερα την ιερότητα της οικογένειας. Η τόνωση της οικογενειακής αλληλεγγύης και στοργής αποτελεί ουσιαστική έκφραση της πίστεως και ευγνωμοσύνης μας προς τον Κύριό μας. Ας ζητήσουμε από τον Χριστό και την Παναγία Μητέρα Του να μας χαρίζουν κάτι από τη δική τους αυθεντική αγάπη• και ας την ανταποδώσουμε προσφέροντάς την, στη διάρκεια του νέου έτους, τόσο στο οικογενειακό μας περιβάλλον όσο και στην ευρύτερη κοινωνία στην οποία ζούμε. Ευλογημένα Χριστούγεννα!

του Αρχιεπισκόπου Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας κ.κ. Αναστασίου.

Ανώνυμος είπε...

to panepistimio kai to efeteio mono kai kazamia tha to parete..ante kai se kafetzoudes tora mpas kai yparxei provlepsi thetiki...oust praita..artemis

Ανώνυμος είπε...

εσεις αρτεμη κοιτα πρωτα να ξεβρωμισετε απο τους γυφταιους που εχουν κανει καταληψη στο χωριο σου και μετα μιλα.το εφετειο σας μαρανε τρομαρα σου...

Ανώνυμος είπε...

artemi o kwlos sou les na gernei?

Ανώνυμος είπε...

στον καζαμια προτεινω να μπει και η απαγορευση του ΣΥΡΙΖΑ σαν κομμα.Τα ατομα ειναι ακρως επικινδυνα!

Ανώνυμος είπε...

Α εθνικη θελω να σε δω και να τρελαθω...δυναμικο παρον απο τους συνδεσμους αλλα και απο μεμονωμενους οπαδους και στο βολο.μονο γιαννενα,λαρισα και αγρινιο απο επαρχιακες ομαδες εχει τετοιο κοσμο.και εχεις μετα και τους χωριατες τους μεσολογγιτες να μιλανε για κοσμο οταν μετα βιας(μαζι με τους γυφτους)ειναι οσοι και οταν γεμιζει το γηπεδο του παναιτωλικου.ουστ λιγουρια...

Ανώνυμος είπε...

ore praitogidoyla tyreuti katsikas klanarmexti poy mas exeis prixei me toys gyftoys kai tis epanalamvanomenes paparies soy milas gia ton panaitoliko adai mysitromoyri kai den xereis oti o panaitolikos sou idrythike sto mesologgi..oso kai na agonizeste den mporeite na xefygete apo tin sygrisi kai panta tha tin patate..ante loipon katheiste sta mantria sas kai afeiste tis ekofantikes diloseis kai tis komporimosynes...agrioi tha eiste kai tsopanides tha paramenete..ante kali xronia kai kalo piximo sto tyri...oso gia efeteia kai panepistimia psaxte sto tzaki stis kalsts toy ai vasili mpas kai sas exei ferei tipote...artemis

Ανώνυμος είπε...

μας εβαλες στην θεση μας τωρα ρε αρτεμη με αυτα που ειπες τι να σου πω.για την ταμπακερα ομως οπως παντα τιποτα...οσο ειναι το γηπεδο του παναιτωλικου επαναλαμβανω ειναι μονο το χωριο σου και εσυ με αλλα λογια να αγαπιομαστε...οσο για τους γυφτους ο κοσμος το'χει τυμπανο και συ κρυφο καμαρι.οι βλαχοι που λες αφορουν την επαρχια του αγρινιου οπως και την περιοχη γυρω απο το μεσολογγι και το ξερεις αλλο που απο το κομπλεξ σου δεν το παραδεχεσαι.οι γυφτοι ομως εχουν κανει καταληψη σε ολο το κεντρο του χωριου σου και αποτελει την καθημερινοτητα σας.βρωμια και παλι βρωμια.εσυ ομως παλι θα πεις τα ιδια ,θα ασχοληθεις παλι με το αγρινιο και για το χωριο σου τιποτα.παρτο χαμπαρι.ζειτε μονο και μονο για νε μειωνετε το αγρινιο γιατι αυτη ειναι η γυφτονοοτροπια σας ειτε σας αρεσει ειτε οχι.ουστ βρωμιαραιοι

Ανώνυμος είπε...

artemi les o kwlos sou na gernei? (dis)

Ανώνυμος είπε...

stin thesi sou tha parkareis monos sou kai malista dipla sto paxni..siga mi se valo ego...gia ton panaitoliko de mas les omos poy idrythike....ante kali xronia na exete oloi me ygeia eytyxia kai xara...to 2008 eixe entaseis kai antistaseis..elpizo to 2009 na apodeixthei pio synergatiko...kali xronia..artemis

Ανώνυμος είπε...

kali xronia artemi kai na mas grafeis