Πηγαίνοντας πρόσφατα σε διάφορα σημεία της πολυσυζητημένης σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου, εκτός από τις φυσικές φθορές που παρατήρησα, με περίμενε μια πολύ δυσάρεστη «έκπληξη». Όπως είναι γνωστό η γραμμή είναι έτοιμη μετά την ριζική της ανακαίνιση σε ποσοστό 90%. Από το Κρυονέρι έως το Αιτωλικό είχαν τοποθετηθεί μάλιστα και αυτόματα συστήματα φύλαξης των ισόπεδων διαβάσεων (μπάρες). Σε φωτογραφία του Ιουνίου του 2007 διακρίνεται αυτό το σύστημα στον σταθμό του Γαλατά, λίγο μετά το Κρυονέρι. Όπως λοιπόν ανακάλυψα σε πρόσφατη περιήγηση στο σημείο καθώς και σε άλλα από το Μεσολόγγι προς το Κρυονέρι, αυτή τη φορά έλειπαν οι μηχανισμοί των ΑΣΙΔ! Τι σημαίνει άραγε αυτό; Τα έκλεψε κάποιος; Τι χρήση μπορούν να έχουν άραγε, στο ιδιωτικό σιδηροδρομικό δίκτυο κάποιου; Το θέμα είναι προφανές, ο όμιλος ΟΣΕ άρχισε να καταστρέφει και να υπονομεύει πια ξεκάθαρα, αλλά με δόλιο τρόπο, την λειτουργία της νέας γραμμής που έχουμε πληρώσει εμείς. Που μετέφερε άραγε αυτούς τους μηχανισμούς; Με ποιο δικαίωμα αφαιρεί υλικό από μια υποδομή για την οποίο έχει εγκριθεί χρηματοδότηση συγκεκριμένη; Ποιος έχει το δικαίωμα και από τι νομιμοποιείται να καταστρέφει μια τόσο σημαντική υποδομή από μια περιοχή με την χαμηλότερη ανάπτυξη; Γιατί όλο αυτό γίνεται κρυφά και γιατί όλη αυτή η σιωπή γύρω από το θέμα της τύχης της νεοανακαινισμένης γραμμής; Η απάντηση νομίζω είναι απλή:
Έλλειψη πολιτικής βούλησης…
Για μια ακόμα φορά η περιοχή μας μένει εκτός σχεδιασμού και εισπράττουμε από το κράτος αδιαφορία και εμπαιγμό. Εδώ και τόσα χρόνια από την πρώτη έναρξη ανακαίνισης της γραμμής το 1998, παρακολουθούμε ένα στημένο παιχνίδι σε βάρος μας. Μόνο υποσχέσεις, γκάφες, πλιάτσικο, ψέματα δαπάνες και εν τέλει κανένα αποτέλεσμα. Που έχει ξανακουστεί έργο που ολοκληρώνεται να εγκαταλείπεται και πόσο ακόμα να αρχίζει να καταστρέφεται με δόλιο τρόπο από τον κατασκευαστή και ιδιοκτήτη του; Πόσο μάλλον όταν όλο αυτό γίνεται εις βάρος μιας υπανάπτυκτης και εγκαταλειμμένης περιοχής… Εδώ έρχεται αυτό που λέμε πολιτική βούληση. Η κεντρική εξουσία λοιπόν αδιαφορεί για την Αιτωλοακαρνανία και παίζει παιχνίδια εις βάρος μας. Οι τοπικοί άρχοντες και εκπρόσωποί μας στο κοινοβούλιο τι κάνουν για όλο αυτό; Ποιος βουλευτής μας έχει ενδιαφερθεί για το συγκεκριμένο θέμα. Ποιος έχει κάνει επερωτήσεις. Ποιος έχει πιέσει το ΥΜΕ και την εκάστοτε κυβέρνηση να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτό το έργο; Με συγχωρείτε κύριοι βουλευτές αλλά δεν σας έχουμε δει πουθενά…. Τώρα που αρχίζει να ξεκαθαρίζει η πρόθεση του κράτους για το συγκεκριμένο θέμα και άρχισαν τα ξηλώματα και οι φθορές, πως θα αντιδράσετε άραγε; Θα κρυφτείτε και πάλι; Δεν χρειάζεται να αρχίσουμε να υποθέτουμε πως δεν σας αφορά το θέμα, ξέρουμε πως τα πολυτελή αυτοκίνητα δεν μπορούν να κινηθούν πάνω σε σιδηροδρομικές γραμμές. Μην μας τροφοδοτείτε με τέτοιες σκέψεις, δεν μας βγάζουν κάπου. Εάν επιτέλους δράσετε ίσως προλαβαίνουμε ακόμα να σώσουμε κάτι… Από την άλλη είναι υποχρεωμένοι όλοι οι εμπλεκόμενοι δήμοι και η Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας (που πρόσφατα αποφάσισε την λειτουργία της γραμμής), μαζί με τους βουλευτές, να αντιδράσουν έντονα και να απαιτήσουν την αποκατάσταση των ζημιών και την ολοκλήρωση του έργου. Ως πότε θα ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση;
Βαγγέλης Πυρπύλης
Έλλειψη πολιτικής βούλησης…
Για μια ακόμα φορά η περιοχή μας μένει εκτός σχεδιασμού και εισπράττουμε από το κράτος αδιαφορία και εμπαιγμό. Εδώ και τόσα χρόνια από την πρώτη έναρξη ανακαίνισης της γραμμής το 1998, παρακολουθούμε ένα στημένο παιχνίδι σε βάρος μας. Μόνο υποσχέσεις, γκάφες, πλιάτσικο, ψέματα δαπάνες και εν τέλει κανένα αποτέλεσμα. Που έχει ξανακουστεί έργο που ολοκληρώνεται να εγκαταλείπεται και πόσο ακόμα να αρχίζει να καταστρέφεται με δόλιο τρόπο από τον κατασκευαστή και ιδιοκτήτη του; Πόσο μάλλον όταν όλο αυτό γίνεται εις βάρος μιας υπανάπτυκτης και εγκαταλειμμένης περιοχής… Εδώ έρχεται αυτό που λέμε πολιτική βούληση. Η κεντρική εξουσία λοιπόν αδιαφορεί για την Αιτωλοακαρνανία και παίζει παιχνίδια εις βάρος μας. Οι τοπικοί άρχοντες και εκπρόσωποί μας στο κοινοβούλιο τι κάνουν για όλο αυτό; Ποιος βουλευτής μας έχει ενδιαφερθεί για το συγκεκριμένο θέμα. Ποιος έχει κάνει επερωτήσεις. Ποιος έχει πιέσει το ΥΜΕ και την εκάστοτε κυβέρνηση να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτό το έργο; Με συγχωρείτε κύριοι βουλευτές αλλά δεν σας έχουμε δει πουθενά…. Τώρα που αρχίζει να ξεκαθαρίζει η πρόθεση του κράτους για το συγκεκριμένο θέμα και άρχισαν τα ξηλώματα και οι φθορές, πως θα αντιδράσετε άραγε; Θα κρυφτείτε και πάλι; Δεν χρειάζεται να αρχίσουμε να υποθέτουμε πως δεν σας αφορά το θέμα, ξέρουμε πως τα πολυτελή αυτοκίνητα δεν μπορούν να κινηθούν πάνω σε σιδηροδρομικές γραμμές. Μην μας τροφοδοτείτε με τέτοιες σκέψεις, δεν μας βγάζουν κάπου. Εάν επιτέλους δράσετε ίσως προλαβαίνουμε ακόμα να σώσουμε κάτι… Από την άλλη είναι υποχρεωμένοι όλοι οι εμπλεκόμενοι δήμοι και η Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας (που πρόσφατα αποφάσισε την λειτουργία της γραμμής), μαζί με τους βουλευτές, να αντιδράσουν έντονα και να απαιτήσουν την αποκατάσταση των ζημιών και την ολοκλήρωση του έργου. Ως πότε θα ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση;
Βαγγέλης Πυρπύλης
9 σχόλια:
μεχρι ποτε το ενα blog θα αντιγραφει το αλλο?
Φίλε μου δεν πρόκειται για αντιγραφή κανενός. Απλά ο φίλος Βαγγέλης έστειλε αυτό το κείμενο μέσω e-mail και σε άλλα blogs και sites και ορθώς έπραξε. Το ζήτημα του τρένου πρέπει να προβάλλεται όσο το δυνατόν περισσότερο απ το σύνολο του έγγραφου και ηλεκτρονικού τύπου.
Ως πότε εμείς οι αιτωλοακαρνάνες θα είμαστε πρόβατα?? Πότε θα καταλάβουμε οτί μας κοροϊδεύουν?? Πότε θα διεκδικήσουμε αυτά που μας αναλογούν και όχι τα ψίχουλα που μας προσφέρουν(και λέμε και ευχαριστώ και απο πάνω). Πότε θα σταματήσουμε να φηφίζουμε με ιδιοτελής σκοπούς και να ψηφίζουμε μς βάση το γενικό καλό? Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους ότι έχουμε την υποχρέωση να προσφέρουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας? Ποιος θέλει τα παιδιά του αύριο να είναι δέσμια των νταβατζίδων πολιτικών κομμάτων? Καθόμαστε και κλαιγόμαστε όλη την ώρα για την κατάσταση στην οποία μας έχουν αναγκάσει να ζούμε, αλλά όταν έρθει η στιγμή που μπορούμε να αλλάξουμε κάτι, ψηφίζουμε πάλι τους ίδιους. Πότε θα σταματήσουμε να βλέπουμε οπαδικά την πολιτική?? ΠΟΤΕ??? ΠΟΤΕ??? ΠΟΤΕ???
Εσύ πρέπει να γίνεις η αλλαγή που επιθυμείς να δεις στον κόσμο!!!!
Μαχάτμα Γκάντι
Artemi gi' afto den tha fwnaxeis i fwnazeis mono otan einai kati pou afora to Agrinio. Poso kakentrehis eisai vre Artemi an itan kati pou tha itan yper tou Agriniou tha tsirizes twra omws pou to thema afto aforaei amesa to Mesologgi alla den exei sxesi me to Agrinio sfyrizeis adiafora.
Είναι άστοχο να κατηγορούμε τις προσπάθειες των παιδιών μιλώντας για ίδιες δημοσιεύσεις. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να βοηθήσουν όλοι. Έστειλα την συγκεκριμένη δημοσίευση όχι μόνο εδώ και ευχαριστώ πολύ όσους ευαισθητοποιήθηκαν. Ελπίζω να ιδρώσει το αυτί κάποιου πραγματικού πολιτικού και να παρέμβει.
me vlepeis ston ypno sou?ti na po..diladi stis alles grammes den kanoyn pliatsiko?artemis
Αρτέμη η νοοτροπία σου είναι σαν τον Χωριάτη που όταν κατέβηκε ο Χριστός στη γη και τον ρώτησε τι θέλεις να σου χαρίσω, αυτός είπε να ο γείτονας έχει ένα Γάιδαρο και κουβαλάει ξύλα και κερδίζει χρήματα, Ο Χριστός λοιπόν του είπε: να σου χαρίσω και σένα ένα γάιδαρο, Αυτός τότε απάντησε: όχι εγώ δεν θέλω Γάιδαρο, θέλω να του τον ψοφήσεις του Πούστη να μην έχει και αυτός. Για αυτό θα σου τα χώνω Αρτέμη. Όπου δε δεν σε βολεύει βλέπω δεν απαντάς καθόλου κάνεις το κορόιδο. To γράφειβέβεα γράφει ότι ο ΟΣΕ πήρε τα "κλαπέντα" για να τα χρησιμοποιήσει κάπου αλλού; aν αληθέυει βέβεα.
ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΑ TGV ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ.ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΗΓΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ TGV ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ MAΓΝΗΤΙΚΑ ΤΡΕΝΑ MADE IN JAPAN!
ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΤΑΜΝΑ ΚΑΤΕΒΕΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΠΗΔΑΓΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ!
Μάλλον τα ΑΣΙΔ της εν λόγω γραμμής, μεταφέρθηκαν στις γραμμές Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο/Τρίπολη. Πρόσφατα ταξίδεψα με τρένο στο Ναύπλιο και μου έκανε εντύπωση ότι κάθε διάβαση είχε ηχοφωτεινό σύστημα και μάλιστα καινούριο!
Δημοσίευση σχολίου