Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Επιτέλους τέλος!

Φρένο βάζει από σήμερα το υπουργείο Παιδείας στην αθρόα και ανεξέλεγκτη εισαγωγή εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με το μέτρο της ποσόστωσης του 10%. Για όσους δεν γνωρίζετε από το 2001 και μετά όσοι μαθητές δεν είχαν εισαχθεί σε κάποια σχολή της αρεσκείας τους μπορούσαν επ’αόριστον να κατεθέτουν απλά και μόνο μηχανογραφικό κάθε χρόνο για να πετύχουν στο τμήμα που ήθελαν. Όμως, αυτό το μέτρο είχε ως συνέπεια όσοι εξετάζονταν γραπτά να χάνουν κάποιες θέσεις λόγω 10%, ενώ παρατηρούταν το φαινόμενο κάποιος να είναι εγγεγραμμένος ταυτόχρονα σε περισσότερες από μία σχολές! Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι φοιτητές που τέλειωναν κάποια σχολή, κατέθεταν μηχανογραφικό για να εισαχθούν σε κάποια άλλη, όχι λόγω της δίψας τους για γνώση, αλλά για να είναι κάτοχοι φοιτητικού πάσο (!) με ότι διευκολύνσεις αυτό συνεπάγεται, με αποτέλεσμα κάποιοι υποψήφιοι να μένουν εκτός ΑΕΙ και ΤΕΙ! Έτσι τώρα το υπουργείο έστω και καθυστερημένα, ορθώς επιτρέπει τη διατήρηση του μέτρου για δύο και μόνο χρονιές από τότε που ο μαθητής εξετάζεται γραπτά. Επιπλέον, ανακοινώθηκε ότι για τις στρατιωτικές σχολές απαιτείται για τους άνδρες ύψος άνω του 1.70 και για τις γυναίκες άνω του 1.65, ενώ προβλέπεται και αναλογία του με τα κιλά! Καλά τα κιλά μπορεί κάποιος να τα χάσει, με το ύψος τι γίνεται; Προφανώς πρέπει να αναζητήσει αλλού την τύχη του…


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνετε και το επισημαίνετε.Είμαι ένας απ'αυτούς που δεν μπήκα στη σχολή που ήθελα για λίγα μόλις μόρια.Αν δεν υπήρχε αυτό το καταραμένο μέτρο τώρα δεν θα ήμουν Αγρίνιο να διαβάζω για να ξαναδώσω πανελλαδικές!

Ανώνυμος είπε...

http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=8157
Ενώ το υπό ίδρυση Πανεπιστήμιο Αγρινίου κάποιοι δεν το θέλουν,αλλά το πολεμούν λυσσαλέα. Πανεπιστήμιο Αγρινίου κύριοι,με σχολές κύρους και υψηλής ζήτησης. Όπως Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κι όχι Ηπείρου.
Αν υπήρχε έστω κι ένας πολιτικός που να είχε καρύδια και να σκεφτόταν την υστεροφημία του κι όχι το πρόσκαιρο πολιτικό όφελος,τώρα το Πανεπιστήμιο Αγρινίου θα ήταν πραγματικότητα,το Νοσοκομείο θα ήταν ήδη έτοιμο,η Ιόνια Οδός θα ήταν έτοιμη, το Εφετείο θα λειτουργούσε και πολλά άλλα.
Πού είστε αξιότιμοι πολιτικοί???Μην κρύβεστε,δε δαγκώνουμε ( παρά τα όσα ΔΕΝ έχετε κάνει δεκαρετίες τώρα στο νομό ).
Να δούμε ,όμως, πόσο θα αντέξουν οι κάτοικοι. Γιατί σίγουρα θα γίνει κάποιο ξέσπασμα. Κι όταν γίνει,σίγουρα θα είναι μεγάλο. Γι'αυτό ,λοιπόν έργα κι όχι λόγια.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΘΥΣΙΑ ΣΤΗ ΓΕΥΓΕΛΗ ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ!

14/10/1904 : Θάνατος της Αικατερίνης Χατζηγεωργίου. Μιά ακριβώς ημέρα μετά την ρουφιανιά των Βουλγάρων και τον θάνατο από τους τους τούρκους του Παύλου Μελά στη Στάτιστα, μερικά χιλιόμετρα βορειότερα, η δασκάλα του χωριού Γκρήτσιστα της Γευγελής, Αικατερίνη Χατζηγεωργίου, χωρίς να υπακούσει στις απειλές του Βουλγαρικού Κομιτάτου να απομακρυνθεί από τη θέση της, από την οποία κρατούσε άσβεστη τη φλόγα της ελληνικής συνειδήσεως των κατοίκων, μάχεται μαζί με άλλους πέντε αγωνιστές κατά Βούλγαρων κομιτατζήδων, μέσα από το σπίτι της. Μετά τετράωρη μάχη καίγεται ζωντανή εκεί, μαζί με τους συμπολεμιστές της.

Η Θυσία της Αικατερίνης Χατζηγεωργίου έγινε θρύλος και γι΄ αυτήν γράφτηκε ένα δημώδες τραγούδι που οι στίχοι λένε :
...

- Παιδιά μου , γιατί χύνεται δάκρυα με τόση λαύρα
κι όλα φοράτε μαύρα στο έρμο αυτό σχολειό ;
- Έκαψαν τη δασκάλα μας Βούλγαροι δολοφόνοι
κι έχουμε μείνει μόνοι , χωρίς μανούλα πλειό .
Γιατί από μάνα πιο πολύ μας αγαπούσε εκείνη,
η δόλια Αικατερίνη από τη Γευγελή .
Της είπαν να παραδοθεί τα τέρατα εκείνα.
Μ' αυτή σαν Μπουμπουλίνα, ενώ πυροβολεί,
τους λέει "Δεν παραδίνεται ποτέ της μια Ελληνίδα ".
Κι ως λύκαινα ηρωίδα τρεις ώρες τους κρατεί.
Μα τέλος την εκάψανε κι επέταξε στα ουράνια
κι εμάς σε μαύρη ορφάνια μας άφησε στη γη .
...
Το 1939 βρέθηκε στο νεκροταφείο της Γευγελής (εκτός των προσωρινών μας συνόρων) ο σταυρός της δασκάλας Αικατερίνης Χατζηγεωργίου. Πάνω έγραφε τα εξής: «Υπέρ της εις τον Θεόν των Ελλήνων πίστεως αγωνιζομένη, πυρί υπό των Βουλγάρων παραδοθείσα, ενθάδε κείμαι, Αικατερίνη Χατζηγεωργίου διδάσκαλος, 18 Οκτωβρίου 1904»

Ανώνυμος είπε...

Η Περιθωριακή Τάση του Εθνομηδενισμού πλήγμα για τη παιδεία και την Πατρίδα


Πέρυσι δημοσιεύτηκε άρθρο στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ (30/Μαϊου 2007) για την ογκώδη εκδήλωση που οργάνωσε, στην αίθουσα συνεδρίων της ΕΣΗΕΑ, ο Δικτυακός χώρος «ΑΝΤΙΒΑΡΟ», με συμμετοχή κορυφαίων επιστημόνων, ιστορικών, εκπαιδευτικών και πνευματικών ανθρώπων όπου καταδικάστηκαν οι άνομες και αντιπαιδαγωγικές μεθοδεύσεις μιας μικρής μερίδας πανεπιστημιακών, να επιβάλουν στα σχολεία την ιδεολογική ανασκευή και αποεθνοποίηση της Ελληνικής Ιστορίας.

Ο Καθηγητής αρχαίας ιστορίας Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης, πρώην κοσμήτοραςτης φιλοσοφικής σχολής και πρόεδρος του τμήματος Ιστορίας και αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών είπε μεταξύ άλλων « Η σχολή σκέψης που θέλει να επιβάλει σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης τη συρρίκνωση και τον ακρωτηριασμό της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους, δεν διαθέτει ούτε την ακαδημαϊκή απήχηση ούτε το επιστημονικό κύρος ούτε τα διανοητικά εφόδια και τις διεθνείς περγαμηνές. Στον διεθνή πανεπιστημιακό χώρο η σχολή αυτή δεν αποτελεί παρά μία ακραία περιθωριακή τάση που έχει στηλιτευτεί από κορυφαίους ακαδημαϊκούς για τη ροπή της προς τον ανορθολογισμό, το μηδενισμό, την ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ, την επιλεκτική χρήση και τη παραχάραξη πρωτογενών πηγών. Δυστυχώς στην Ελλάδα μία μικρή ομάδα πανεπιστημιακών που διαπνέεται από τέτοιες ιδεολογικές στρεβλώσεις, κατάφερε, τα τελευταία χρόνια να αναρριχηθεί σε θέσεις κλειδιά του εκπαιδευτικού συστήματος, κάποτε με αθέμιτα και εξω- ακαδημαϊκά στηρίγματα, για να επηρεάζει, να αμφισβητεί και να υπονομεύει το διδακτικό πεδίο ακόμα και το συνταγματικά κατοχυρωμένο αυτοπροσδιορισμό της Εθνικής Ταυτότητας των Ελλήνων Πολιτών»

Οι καθηγητές Νεοκλής Σαρρής- Γιάννης Παπαμιχαήλ του Παντείου και ο Κώστας Ρωμανός του Παν. Αιγαίου, κατέθεσαν προσωπικές μαρτυρίες για τη δράση της αναθεωρητικής ομάδας ιστορικών και παιδαγωγών στα ελληνικά πανεπιστήμια. Αναφέρθηκαν σε πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις και αυταρχικές πρακτικές που χρησιμοποίησε ο στρατευμένος εθνομηδενισμός στην κατά κύματα επέλασή του στον εκπαιδευτικό χώρο.

Ο οργανωμένος εθνομηδενισμός φρόντισε να προκαλέσει συνωστισμό ΔΕΠ και διδακτόρων σε τομείς όπως της Νεοελληνικής ιστορίας, παρήγαγε μία ολόκληρη γενιά ΔΕΠ, πτυχιούχων δασκάλων και συνδικαλιστών σε όλες τις βαθμίδεςτης εκπαίδευσης που είτε αγοούν βασικά στοιχεία της Ελληνικής Ιστορίας, είτε εμφορούνται από το ιδεολόγημα της «ασυνέχειάς της» (δεν αναγνωρίζει το Ελληνικό Βυζάντιο και όχι μόνο)
Ο καθηγητής ρωμανός μίλησε για προσπάθεια αφελληνισμού της κοινωνίας Αυτό επιτυγχάνεται όχι μόνο με την συστηματική κατεδάφιση αξιών και προτύπων επί των οποίων οργανώθηκε η «Εθνική ιστοριογραφία» αλλά και με το «αναπρογραμματισμό» των ίδιων των μεθόδων διδασκαλίας και σκέψης δια μέσου των οποίων θεωρείται πιά «πολιτικώς ορθό» να ορίζεται η ιστορική αλήθεια για χάρη της πολυπολυτισμικής μετάλλαξης της Ελλάδας σε ουδετεροεθνές κράτος» (Σημ. Ύστερα αναρωτιόμαστε που τα ελληνόπαιδα στη τηλεόραση απαντάνε λανθασμένα σε ποσοστό 80% τι εορτάζουμε την 25 Μαρτίου, ή την 28 Οκτωβρίου, ή τι έγινε στις 29 Μαϊου 1453, ποια η πρωτεύουσα, ποτάμια- βουνά της χώρας, νομούς κλπ, ή που δεν έχουν ιδέα για τα θέματα της Ελληνικής μειονότητας στη Βόρειο Ήπειρο ή στην Κωνσταντινούπολη, γενοκτονία ποντίων , ή Ελλήνων Μικράς Ασίας και ξέρουν περισσότερα για τον τσε γκεβάρα και τον μαο).

……Οι εθνομηδενιστές καταφεύγουν συστηματικά στην ιδεολογική τρομοκρατία και στη προπαγάνδα τόσο στα ακαδημαϊκά όργανα όσο και μέσα από τα φιλικά τους ΜΜΕ για να φιμώσουν κάθε αντίθετη προς τη δική τους άποψη στον πανεπιστημιακό χώρο», προκειμένου να εξασφαλίασουν έτσι προνομιακή πρόσβαση σε κέντρα εξουσίας και αποκλειστική νομή κονδυλίων για δήθεν έρευνες, συνέδρια και εκδόσεις διδακτικών και προπαγανδιστικών βιβλίων» Ο καθηγητής Σαρρής μίλησε για μία αόρατη δικτατορία και ανέφερε με ποιο δικαίωμα μία ελάχιστη μειοψηφία προσπαθεί να επιβάλει τις αντεθνικές της απόψεις στη μεγάλη πλειοψηφία? Ο διπλωμάτης και πολιτικός στοχαστής Περικλής Νεάρχου αναφέρθηκε στη σημασία που έχει για τον αφελληνισμό της χώρας η αλλαγή των δημογραφικών συνθηκών με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση. Αυτό εξυπηρετεί στόχους γενικότερης γεωπολιτικής αναδιάρθρωσης στη περιοχή μας, για τη συστηματική υπονόμευση και καταστροφή των εθνικού κράτους με τον αφελληνισμό της ελληνικής παιδείας και την υποκατάστασή της από μία μεταλλαγμένη πολυπολυτισμική εκπαίδευση στα πλαίσια της δήθεν «πλέριας» ελευθερίας …

Όλα τα παραπάνω τα νοιώθουμε όλοι οι Έλληνες. Θυμόμαστε τους καθηγητές μας και τους δασκάλους που προσπαθούσαν και μαθαίναμε απέξω όλη την ιστορία και γεωγραφία χωρίς παρεμβάσεις και αγκυλώσεις. που πάσχιζαν νύχτα μέρα να μάθουμε γράμματα και Ελλάδα και όχι αηδίες πολυπολυτισμικές και εθνομηδενιστικές ουτοπίες. Όλα τα προλαβαίναμε: θέατρα (σκετς), γυμναστικούς αγώνες, αναδασώσεις, εκδρομές, χειροτεχνίες, δημοτικά τραγούδια και παραδόσεις του τόπου μας, χορούς, στόλισμα αιθουσών με εικόνες ηρώων και αγίων, πραγματικό λαμπρό εορτασμό εθνικών και θρησκευτικών εορτών με καθολική συμμετοχή τόσο των δασκάλων καθηγητών όσο και των μαθητών και κατοίκων. Σήμερα……. Ο καθένας μας καταλαβαίνει κρίνει μαζεύει πίκρα και οργή και αναμένει…. Την ανάκαμψη από την παρακμή που βρισκόμαστε…. Επειδή κάποιοι έχουν φροντίσει έντεχνα γιαυτό.

Λέτε … προσεχώς να αναγκαστούμε να διεκδικήσουμε κάποτε στην ίδια τη χώρα μας για «ανθρώπινα δικαιώματα για τους Έλληνες »!!!

Μάρκος είπε...

Αυτό με το ύψος πάντως έχει πλάκα. Αν ίσχυε στις αρχές του 20ου αιώνα, ο Ιωάννης Μεταξάς δεν θα είχε γίνει ποτέ στρατιωτικός και οι Βαλκανικοί Πόλεμοι θα είχαν μάλλον διαφορετική εξέλιξη...