Tην διεκδίκηση υλοποίησης της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δυτικής Ελλάδας (Ηγουμενίτσα – Καλαμάτα) καθώς και τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου –Κρυονερίου (ως κλάδου του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα) αποφάσισε ομόφωνα το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας, κατά τη συνεδρίαση της Δευτέρας (8 Δεκεμβρίου 2008). Μεταξύ άλλων ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας κ. Θύμιος Σώκος δήλωσε ότι "H δημιουργία του σιδηροδρομικού άξονα θα αξιοποιήσει ταυτόχρονα και άλλες σε αδράνεια ή υπολειτουργούσες υποδομές, όπως είναι το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Αγρινίου, το λιμάνι στο Πλατυγιάλι. Γεννιέται έτσι προοπτική ενός κόμβου συνδυασμένων μεταφορών στο τρίπολο, που λέγαμε και στον περιφερειακό μας σχεδιασμό, Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Πλατυγιάλι σ’ αυτήν την διαδικασία αστικής ολοκλήρωσης, που έχει πολλά να δώσει για την συνολική ανάπτυξη όχι μόνο της περιοχής αλλά και της χώρας»
Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο πρώην Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χρίστος Βερελής ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι "εάν δεν ενταχθεί η περιοχή αυτή, μια γενιά 20 – 30 χρόνια από τώρα θα μείνει χωρίς σιδηρόδρομο. Μια ολόκληρη περιοχή, δηλαδή ένα εκατομμύριο άνθρωποι της δυτικής ακτής της χώρας θα ζήσουν χωρίς σιδηρόδρομο και βεβαίως σήμερα μπορεί αυτό να είναι απλό, αύριο θα έχει πολύ βαρύ κόστος στην ανάπτυξη».
Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο πρώην Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χρίστος Βερελής ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι "εάν δεν ενταχθεί η περιοχή αυτή, μια γενιά 20 – 30 χρόνια από τώρα θα μείνει χωρίς σιδηρόδρομο. Μια ολόκληρη περιοχή, δηλαδή ένα εκατομμύριο άνθρωποι της δυτικής ακτής της χώρας θα ζήσουν χωρίς σιδηρόδρομο και βεβαίως σήμερα μπορεί αυτό να είναι απλό, αύριο θα έχει πολύ βαρύ κόστος στην ανάπτυξη».
Το σχόλιο μας: Όπως βλέπουμε το θέμα του σιδηροδρόμου βγαίνει ξανά στην επιφάνεια από επίσημα χείλη. Ουδείς όμως δεν πρέπει να ξεχνάει ότι το τρένο δεν σφύριξε ποτέ στη Δυτική Ελλάδα εξαιτίας συσσωρευμένων λαθών, αλλά και της αδιαφορίας όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. Το καίριο πλήγμα ήταν ότι δεν προβλέφτηκε για τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής.
Ωστόσο το θέμα έρχεται σε εποχές δύσκολες στην επιφάνεια. Ο ΟΣΕ κάνει περικοπές των επαρχιακών δρομολογίων, σχεδιάζει να καταργηθούν όλα τα δρομολόγια με το "αργό" τρένο και το προσιτό οικονομικά εισητήριο και να εκτελούνται όλα με τις αμαξοστοιχίες Intercity. Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς θα "χωρέσει" ένα τρένο στη Δυτική Ελλάδα; Για να γίνει κάτι τέτοιο ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος δυστυχώς για όλους εμάς. Η απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου ήταν μια καλή κίνηση. Χρειάζεται όμως ανάλογη συνέχεια και να είναι συνεχώς το θέμα στην επιφάνεια, αλλιώς θα πρόκειται απλά και μόνο για ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα...
14 σχόλια:
Πολιτική βούληση?
Μπορούμε να μιλήσουμε για πολιτική βούληση και σιδηρόδρομο στην Ελλάδα?
Μακάρι, εκπλήξτε μας κύριοι πολιτικοί μας.
Επιτέλους ακούστηκε κάτι έστω και ανακινήθηκε το θέμα. Ελπίζω να μην μείνουν στα λόγια όλα αυτά και πάλι να μην δούμε τίποτα. Η έτοιμη μετρική γραμμή Κρυονερίου – Αγρινίου πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί ΑΜΕΣΑ. Οι καιροί για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα είναι πράγματι δύσκολοι και διαφαίνονται δυσκολότεροι. Πολύ σωστά τα σχόλια του agrinionews γιατί παρουσιάζουν την σημερινή πραγματικότητα. Τόσα χρόνια που η γραμμή παραμένει κλειστή συνεχώς χάνουμε ευκαιρίες για την επαναλειτουργία της. Τροχαίο υλικό δεν υπάρχει περισσευούμενο και για να έρθει σε εμάς κάτι πρέπει να το αποσπάσουμε με «βία» από το δίκτυο της Πελοποννήσου. Ο δυτικός άξονας όμως και ιδίως η λύση της σύνδεσης με τον κύριο άξονα της χώρας μέσω Ναυπάκτου – Ιτέας – Τιθορέας πρέπει να είναι ο βασικός στόχος. Από το 2010 επίσης απελευθερώνετε η εκμετάλλευση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Μήπως πρέπει η νομαρχία, οι δήμοι και άλλο φορείς να σκεφτούν το σενάριο δημιουργίας τοπικής σιδηροδρομικής εταιρίας?
Ο ΟΣΕ δεν έχει πολύ μέλλον ακόμα. Ελπίζω να πραγματοποιήσει η νομαρχία όσα υποστηρίζει και να μην επιβεβαιωθεί πάλι η πολύ κακή άποψη που θέλει να μην γίνετε τίποτα. Ελπίζω να μην απογοητευτούμε ακόμη μια φορά γιατί πιστέψαμε λόγια που δεν έγιναν πράξεις. Δεν έχουμε άλλο περιθώριο γιατί σαν περιοχή αποτελούμε το περιθώριο…
εδω δεν εχουμε δρομους,το τρενο μας μαρανε.εμεση προταιρεοτητα στον δρομο αντρριο-γιαννενα.
Έφυγε ένας μεγάλος Έλληνας.
Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το ΟΧΙ στους αμερικανούς το 2004.
Ψάρια θα τρώνε σήμερα οι δύο επιτετρατρεμένοι τους στην Ελλάδα, ο Γιωργάκης και η Ντορούλα.
Καλό ταξίδι Τάσσο Παπαδόπουλε.
1:35 μμ,
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως ο δρόμος πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα και όχι ο σιδηρόδρομος?
Ποια λογική υπαγορεύει να έχουμε αυτοκίνητα και όχι τρένο?
Ποιο σοβαρό ανεπτυγμένο κράτος σε όλο τον κόσμο ωθεί τους πολίτες του να γνωρίζουν και χρησιμοποιούν μόνο το αυτοκίνητο και να αγνοούν εντελώς τον σιδηρόδρομο?
Ο παπαδόπουλος αυτό που λε΄ς καταρχήν ήταν Κύπριος.
Ανα τακτά χρονικά διαστήματα οι νομα΄ρχηδες πετούσαν την ιδέα της αναγκαιότητας της σιδηροδρομικής κάλυψης της Δυτικής Ελλάδας.
Αλλά ποτέ δεν έγινε και τιποτα.
ΤΟσα χρόνια περάσαν που υποσχότανε το Πασοκ και τρένο δε βλέπαμε τρένο και ήρθε τώρα και η ΝΔ τουλαχιστον να μς το πεί καταματα ότι αθ πάρετε τα @@!!!
Δεν βλέπετε ότι το πασοκ και η Νδ δε κάνουνη τίποτα και λειτουργούν ενάντιον μας.
Πετροπόλεμος μπροστά στη Βουλή και πάλι σήμερα.
Ομάδες νεαρών κουκουλοφόρων επιτέθηκαν για μια ακόμη φορά εναντίον του κοινοβουλίου,ενώ νωρίτερα αποπειράθηκαν να κρεμάσουν μαυροκόκκινη σημαία (το σύμβολο των αντιεξουσιαστών) στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη.
Για πρώτη φορά σήμερα έκαναν την εμφάνισή τους και ομάδες της ΕΚΑΜ (Ειδική Κατασταλτική Αντιτρομοκρατική Μονάδα) μπροστά στη Βουλή καθώς η ηγεσία της αστυνομίας δείχνει ιδιαίτερο προβληματισμό με την εμμονή των κουκουλοφόρων να προσεγγίσουν αλλά και να εισβάλλουν στο κτίριο.
Είναι χαρακτηριστικό πως τα ξημερώματα της Δευτέρας είχε εντοπιστεί,για πρώτη φορά στην ιστορία των διαδηλώσεων της Αθήνας,ομάδα νεαρών που προσπάθησε να εισέλθει στη Βουλή από την πίσω πλευρά του κτιρίου.
Η εικόνα έστω και μιας -μαυροκόκκινης ή οποιαδήποτε άλλης πλην της Ελληνικής- σημαίας εντός του κοινοβουλίου ή μιας εστίας φωτιάς εντός του κτιρίου θα προκαλούσε ανεπανόρθωτη ζημιά στην εικόνα της χώρας καθώς παρόμοιες εικόνες, η παγκόσμια κοινή γνώμη τις έχει συνδέσει με καταρρεύσεις κυβερνήσεων,καταλύσεις δημοκρατικών πολιτευμάτων ή απολυταρχικών καθεστώτων κλπ.
Ο φόβος είναι πως αν όντως υπάρχει κάποιο οργανωμένο σχέδιο"ακραίων στοχείων" το οποίο προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη δίκαιη αγανάκτιση των νεαρών διαδηλωτών στην ουσία ποδηγετώντας τις αντιδράσεις ώστε να επιτύχει τους στόχους του,δεν θα υπάρξει αποκλιμάκωση των βίαιων επεισοδίων ούτε τις επόμενες μέρες.
Τα συνομοσιολογικά σενάρια τα οποία κυκλοφορούν σε δημοσιογραφικά γραφεία αλλά και στο διαδύκτιο, και αναφέρονται σε εμπλοκή ξένων μυστικών υπηρεσιών υιοθέτησε για πρώτη φορά σήμερα Έλληνας πολιτικός αρχηγός!Συγκεκριμένα η πρόεδρος του ΚΚΕ κ.Παπαρήγα σε συνέντευξή της προς πρακτορείο ειδήσεων συνέδεσε ευθέως τη δράση των κουκουλοφόρων με δράση ξένων μυστικών υπηρεσιών!
Έφυγε απο τον κόσμο αυτό όμως δεν έσβησε ο ΕΛΛΗΝΑΣ ο ΜΑΓΚΑΣ ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ . Ο άξιος απόγονος των γαλουχησμένων με ιδανικά γεννιών , των γεννιών των ηρωών και των αρχών. Ο Ήρωας της σύχρονης Ελληνικής ιστορίας που περίσωσε την αξιοπρέπεια ενός ολόκληρου Έθνους με την σθεναρή και μαχητική του αντίσταση . Ο ΤΑΣΣΟΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ δεν θα πάψει να υπάρχει , πέρασε στην αιωνιότητα και οι παρακαταθήκες βαραίνουν όλους μας. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ αυτός άνδρας παρά την αρχική προκατάληψη που υπήρξε εναντίον του, διέψευσε τους πάντες και κέρδισε τον σεβασμό κάθε πατριώτη. Δεν είναι ώρα για κλάματα αλλα ώρα ευθύνης , τέτοια παλληκάρια κρατούν τις Θερμοπυλές και σαν θεοσταλμένοι εμφανίζονται στις δύσκολες ώρες του τόπου. Ο ΤΑΣΣΟΣ ήταν αυτός που έδειξε το δρόμο και με την αγωνιστικότητα του κατάφερε να ξαναζωντανέψει την ελπίδα μέσα στο ραγιαδισμό που έπληξε τον λαό.Το καλύτερο μνημόσυνο στον ΠΕΛΩΡΙΟ αυτό άνθρωπο είναι η συνέχιση του αγώνα του μακρυά απο κομματικά ωφέλη και μικρότητες. Να συνεχιστεί η μάχη και αγώνας πίστεως αρχών και ιδανικών για να ζήσουν και οι επόμενες γεννιές αυτό που μας αξίωσε ο θεός να ζήσουμε δια πράξεων ΤΑΣΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ , στιγμές εθνικής υπερηφάνιας, άκαμπτου ηθικού και άσβεστης ελπίδας για ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.
Νιώθω περήφανος που όντας ΕΛΛΗΝΑΣ και ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ πολίτης έζησα υπό την προεδρία του μεγάλου αυτού ΜΑΧΗΤΗ .
δε διαφωνω 3.33 στην δημιουργια σιδηροδρομου,αντιθετως μαλιστα.απλα η ενσταση μου ειναι στο γεγονος οτι δεκαδες συνανθρωποι μας αφηνουν την τελευταια τους πνοη στον δρομο καρμανιολα αντιρριου-ιωαννινων.γι΄αυτο και λεω οτι πρωτα πρεπει να γινει ο δρομος για να εξυπηρετειτε με ασφαλεια ο ηδη μεγαλος αριθμος αυτοκινητων και εν συνεχεια το τρενο.εδω ουτε καν συνδεση με πατρα δεν προβλεψαν...τι να πει κανειςουτε τρενο ουτε και φυσικο αεριο προκειται να δουμε συντομα στην περιοχη μας....
ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΛΟΚΑΝΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ. ΓΙΑΤΙ;
Βίντεο Ντοκουμέντο από τα γεγονότα στην Πάτρα.
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Δεκέμβριος 12, 2008
Κάθε μέρα που περνά, τόσο αποκαθηλώνονται τα Ελληνικά ΜΜΕ. Προκαλεί εύλογα ερωτήματα πως βίντεο όπως αυτό που ακολουθεί αποκρύπτονται από τους βαρώνους της ενημέρωσης. Τέτοια θέματα απογειώνουν τις τηλεθεάσεις και συμβάλλουν στην πληρέστερη καταγραφή της επικαιρότητας. Όταν αποκρύπτονται, σημαίνει ότι τα Ελληνικά ΜΜΕ μάλλον έχουν λύσει το βιοποριστικό τους πρόβλημα από αλλού. Ίσως κάποια υπόγεια που υπαγορεύουν την καθημερινή θεματολογία ανάλογα τις ορέξεις και τα συμφέροντα τους. Φερέφωνα που καλούσατε τον κο Φούρα για να εκπροσωπήσει τον Πατραϊκό λαό, γιατί δεν προβάλλατε την άμεση απάντηση του λαού στο πρόσωπο του; Δικαιολογίες δεν υπάρχουν, στο βίντεο που ακολουθεί είναι σαφές ότι οι κάμερες σας ήταν εκεί.
από το Τρωκτικό και το http://online-pressblog.blogspot.com/2008/12/blog-post_8146.html
ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 12 ΔΕΚ 9:40 Ο ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΔΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!!!!!!!!!. ΒΡΕΣΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΛΑΘΟΣ 13 ΔΕΚ ΟΧΙ 12.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ Α΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ - 6-12-2008
ΔΥΝΑΜΗ 789
ΨΗΦΙΣΑΝ 662
ΕΛΑΒΑΝ :
ΔΑΚΕ 370 – 1 ΕΔΡΑ
ΠΑΣΚΕ 241 – 1 ΕΔΡΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 39
Η Φωτογραφία ανήκει στον ερασιτεχνη φωτογράφο
ΖΩΠΙΔΗ ΛΕΥΤΕΡΗ
http://www.flickr.com/photos/10048955@N06/1328309838/
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Παρακαλώ οταν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες καλό θα ειναι να αναγραφετε το ονομα του φωτογραφου.
και να βαζετε το σχετικο Link.
Με εκτιμηση
Λευτέρης Ζωπιδης
Δημοσίευση σχολίου