Τι έφερε η κατασκευή της Γέφυρας στο νομό;
-αύξηση των τιμών των ακινήτων ιδίως στην περιοχή Αντιρρίου και Ναυπάκτου, η οποία κυμάνθηκε από 30% έως και 100%!
-αύξηση της απασχόλησης στην Αιτωλοακαρνανία της οποίας το ποσοστό φθάνει στο +0,54%, σχετικά υψηλά σε σχέση με ποσοστά υπόλοιπων νομών.Όντως κάποιοι απασχολούνται στους σταθμούς διοδίων, άλλοι εμπλέκονται στις ανεγέρσεις κατοικιών( μηχανικοί, αρχιτέκτονες, οικοδόμοι) ενώ νέες επιχειρήσεις ανοίξαν στην περιοχή( εστιατόρια π.χ μόλις βγείς από τα διόδια σχεδόν, βενζινάδικα κ.α)Και πώς να μην ανοίξουν νέες επιχειρήσεις όταν:
- Από την έναρξη λειτουργίας της Γέφυρας (2004-2007) τα αυτοκίνητα που περνάνε Γέφυρα και Ferry boat μαζί αυξήθηκαν κατακόρυφα με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης κατά 12,7%.
- 9,8% συξήθηκσν οι αφίξεις αλλοδαπων τουριστών στο Άκτιο.Όμως όλοι αυτοί επισκέπτονται την Αιτωλοακαρνανία;Προφανώς λίγοι.Μάλλον τραβάνε για Πρέβεζα, αφού υπάρχει και το τούνελ, άρα η αξιοποίηση του Ακτίου έχει να κάνει συνήθως με αυτό.
Από την άλλη, Ωραία με τη Γέφυρα θα φθάσει κανείς εύκολα στην Αιτ/νία.Που θα φάει;που θα μείνει;Με τι δραστηριότητες θα γεμίσει το χρόνο του;Τώρα αρχίζει να κινείται κάτι..
Συμπέρασμα:Κίνητρα για υποδομές και έργα να πλαισιώσουν τη λειτουργία της Γέφυρας εδώ και τώρα.Για να είναι Γέφυρα που ενώνει Αχαία-Αιτ/νία και όχι Αχαία απευθείας με την Ήπεριο.
Σημείωση:Τα αποτελέσματα αυτά είναι από την μελέτη για τις επιπτώσεις της κατασκευής και της λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου που εκπόνησε το Πανεπιστήμιο Πατρών.
-αύξηση των τιμών των ακινήτων ιδίως στην περιοχή Αντιρρίου και Ναυπάκτου, η οποία κυμάνθηκε από 30% έως και 100%!
-αύξηση της απασχόλησης στην Αιτωλοακαρνανία της οποίας το ποσοστό φθάνει στο +0,54%, σχετικά υψηλά σε σχέση με ποσοστά υπόλοιπων νομών.Όντως κάποιοι απασχολούνται στους σταθμούς διοδίων, άλλοι εμπλέκονται στις ανεγέρσεις κατοικιών( μηχανικοί, αρχιτέκτονες, οικοδόμοι) ενώ νέες επιχειρήσεις ανοίξαν στην περιοχή( εστιατόρια π.χ μόλις βγείς από τα διόδια σχεδόν, βενζινάδικα κ.α)Και πώς να μην ανοίξουν νέες επιχειρήσεις όταν:
- Από την έναρξη λειτουργίας της Γέφυρας (2004-2007) τα αυτοκίνητα που περνάνε Γέφυρα και Ferry boat μαζί αυξήθηκαν κατακόρυφα με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης κατά 12,7%.
- 9,8% συξήθηκσν οι αφίξεις αλλοδαπων τουριστών στο Άκτιο.Όμως όλοι αυτοί επισκέπτονται την Αιτωλοακαρνανία;Προφανώς λίγοι.Μάλλον τραβάνε για Πρέβεζα, αφού υπάρχει και το τούνελ, άρα η αξιοποίηση του Ακτίου έχει να κάνει συνήθως με αυτό.
Από την άλλη, Ωραία με τη Γέφυρα θα φθάσει κανείς εύκολα στην Αιτ/νία.Που θα φάει;που θα μείνει;Με τι δραστηριότητες θα γεμίσει το χρόνο του;Τώρα αρχίζει να κινείται κάτι..
Συμπέρασμα:Κίνητρα για υποδομές και έργα να πλαισιώσουν τη λειτουργία της Γέφυρας εδώ και τώρα.Για να είναι Γέφυρα που ενώνει Αχαία-Αιτ/νία και όχι Αχαία απευθείας με την Ήπεριο.
Σημείωση:Τα αποτελέσματα αυτά είναι από την μελέτη για τις επιπτώσεις της κατασκευής και της λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου που εκπόνησε το Πανεπιστήμιο Πατρών.
1 σχόλιο:
Εμένα πάντως,η γέφυρα μοθ έδωσε κίνητρο να έρχομαι πιο συχνά στο Αγρίνιο. Από εκεί που με κανονική οδήγηση το κάναμε 5 ώρες περίπου από Αθήνα, τώρα είναι 3.Σημαντική διαφορά!
Δημοσίευση σχολίου