ΑΕΙ Αγγλικής & Ελληνικής φιλολογίας ζητούν στο Μεσολόγγι. Αυτό τουλάχιστον διατυπώθηκε δια στόματος του δημάρχου Ι.Π. Μεσολογγίου Ι.Αναγνωστόπουλου σε δηλώσεις του στο "Βήμα". Σύμφωνα με την εν λόγω εφημερίδα ο κ. Αναγνωστόπουλος δήλωσε ότι «Δεν μας απασχολεί η έδρα του πανεπιστημίου αλλά ως πόλη διεκδικούμε τη δημιουργία δύο τμημάτων, της Αγγλικής Γλώσσας και της Φιλολογίας. Πρόκειται για διαχρονικό αίτημα, ενώ το αντικείμενο σπουδών των τμημάτων συνάδει με την ιστορία της πόλης».
Από την άλλη ο απόηχος των δηλώσεων Στυλιανίδη συνεχίζεται. Ο δήμαρχος Αγρίνιου κ.Μοσχολιός υπεραμύνθηκε της άποψης η έδρα του Πανεπιστημίουπρέπει να είναι η πόλη μας, δηλώνοντας μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά ότι :Τα πανεπιστήμια και τις έδρες τους δεν τα ιδρύουν ούτε τα δημοτικά ούτε τα νομαρχιακά συμβούλια, παρά μόνο με πολιτική απόφαση η εκάστοτε κυβέρνηση». Στο ίδιο μήκος κύματος σχετικά με την αρμοδιότητα του Νομαρχιακού συμβουλίου να αποφασίζει για την έδρα του Πανεπιστημίου Δυτικής Στερεάς Ελλάδας κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ.Σώκου.
Υ.Γ. Εκτίμηση μας είναι ότι στο Μεσολόγγι έως τώρα τουλάχιστον δεν δείχνουν ότι θα "κάψουν" το χαρτί της έδρας αλλά θα τα δώσουν όλα για όλα για την ίδρυση έστω και ενός πανεπιστημιακού τμήματος με σχετικά καλή ζήτηση. Και αυτό γιατί θέλουν να τονώσουν την φοιτητική κοινότητα της πόλης. Από την άλλη η πόλη μας δεν έχει την ισχυρή σχολή σε αντίθεση με σχολές άλλων μεγάλων πόλεων όπως τα Ιωάννινα.Το ζήτημα δε της έδρας εξυπακούεται ότι πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτο για το Αγρίνιο.
Γόρδιος δεσμός και αυτό το ζήτημα, το οποίο δείχνει να έχει αρκετό δρόμο ακόμα.
11 σχόλια:
lathos oi plirofories ..zitame aei ispanikis filologias..kai xereis poios tha kanei tin spagnola me to plousio mpoysto.....to agrinio synolika kai ispanika...
Αν ποτέ ιδρυθεί αυτόνομο πανεπιστήμιο, οι κατά τα άλλα φίλοι Μεσολογγίτες,ας αρκεστούν στο ΤΕΙ τους,που δε μπορούν καν να αναβαθμίσουν. Όσον αφορά καμιά σχολή ΑΕΙ,το Αγρίνιο θα τους κάνει μια ευγενική προσφορά ,σχολή κουτοπονηριάς κι εμπάθειας. Σιγά μην πάρουν Αγγλική φιλολογία οι κουτοπόνηροι τσιπουράδες. Τέτοιες σχολές θα μείνουν στο Αγρίνιο,μην το σκέφτονται καν. Τέτοια σχολή θα πάρουν μόνο σε ερίπτωση που δοθεί στο Αγρίνιο σχολή απ'το ΤΕΙ καλή,όπως το τμήμα Λογιστικής,αλλιώς σχολή Φιλολογίας να μη σκέφτονται,γιατί θα πάθουν τίποτα. Τσιπουρόμυαλοι κι απαίδευτοι,που θέλετε και φιλολογία. Απ'την πολλή εξυπνάδα που έχετε ε??? Προσέξτε μην ξεχειλίσει και γλιστρήσετε. Θα έρχεστε να παρακολουθείτε μαθήματα στο Αγρίνιο,.κοντά είμαστε,μην αγχώνεστε. Ας πρόσεχαν κάποιοι Μεσολογγίτες βουλευτές,όταν είχαν κάποιες καλές θέσεις υφυπουργών να κατασκεύαζαν αυτοκινητόδρομο Αγρίνιο-Μεσολόγγι να είμαστε ακόμα πιο κοντά και ασφαλέστερα.
Για τα όνειρα που κάνετε για σχολές φιλολογίας απ'το υπό ίδρυση πανεπιστήμιο ( αν ποτέ γίνει κι αυτό ),αφιερωμένο ένα τραγούδι: Όνειρα και όνειρα,πήγανε χαμένα.... ( Σφακιανάκης singing )---> Ξέρετε τί σημαίνει singing?? ( που θέλετε και Αγγλική+Ελληνική Φιλολογία εκεί πέρα ). Μια χαρά ΤΕΙ έχετε,σχολές ανθοκομίας,τσιπουροκομίας,καλά είστε εντάξει.
Ως κοινός και στυγνός εργοδότης ο «Ριζοσπάστης», η εφημερίδα του ΚΚΕ, που κατά τα λοιπά κόπτεται για τα δίκαια των εργαζομένων, όπως υποστηρίζει, απέλυσε την παραμονή της απεργίας των δημοσιογράφων, τον επί 15 έτη εργαζόμενο δημοσιογράφο της, γνωστό πειραιώτη συντάκτη, Γιάννη Κωστάκη, με δικαιολογίες και διαδικασίες που θα ζήλευαν και οι πιο σκληροί μάνατζερ μεγάλων πολυεθνικών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γ. Κωστάκης, που τα τελευταία χρόνια κάλυπτε το δικαστικό ρεπορτάζ, ενώ παλιότερα ήταν υπεύθυνος του πειραϊκού ρεπορτάζ, ήθελε μόλις......
τέσσερα χρόνια για να συνταξιοδοτηθεί, ενώ είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Ας δούμε όμως πως περιγράφει τα περιστατικά που οδήγησαν στην απόλυσή του ο ίδιος ο δημοσιογράφος Γ. Κωστάκης, μέσα από την αναφορά του, που θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στο δ.σ. της ΕΣΗΕΑ :
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Την Δευτέρα, 29 Σεπτέμβρη, με κάλεσε ο συνάδελφος Παύλος Αλέπης, αρχισυντάκτης της εφημερίδας ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ όπου εργάζομαι σχεδόν 15 χρόνια (14 χρόνια και 9 μήνες για την ακρίβεια) προκειμένου να μου ανακοινώσει την «λήξη της συνεργασίας μας», όπως χαρακτηριστικά μου είπε. Ισχυρίστηκε ότι το τελευταίο διάστημα, τουλάχιστον μία φορά
την εβδομάδα, η Συντακτική Επιτροπή (ΣΕ), ασχολείται μαζί μου. Πρόσθεσε ότι η ανοχή που έδειξε η εφημερίδα σε μένα ήταν ανεπίτρεπτη και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθεί στο μέλλον για κανένα άλλο εργαζόμενο. Το ρεπορτάζ την ευθύνη του οποίου τα τελευταία χρόνια είχα ήταν το Δικαστικό.
Εξεπλάγην επειδή ποτέ στο παρελθόν δεν μου είχε γίνει κάποια παρατήρηση σχετικά με την εργασία μου και φυσικά ουδέποτε είχα κληθεί από τη ΣΕ όταν γινόταν συζήτηση για μένα προκειμένου να εκθέσω την δική μου άποψη στο υπό συζήτηση θέμα. Στην ΣΕ δεν κλήθηκα καν όταν συζητήθηκε η απόλυσή μου, 4 χρόνια πριν πάρω σύνταξη και ενώ για
πάνω από 10 χρόνια πάσχω από στεφανιαία νόσο, γεγονότα γνωστά σε όλα τα μέλη της ΣΕ.
Ως αφορμή της απόλυσή μου αναφέρθηκε το ότι δεν είχα δώσει στην εφημερίδα την είδηση της κήρυξης από το δικαστήριο καταχρηστικής της απεργίας των τελωνιακών. Η επίκληση αυτού του λόγου είναι προσχηματική και θα εξηγήσω αμέσως γιατί το λέω.
Στις 25 Σεπτέμβρη η κυβέρνηση προσέφυγε στη Δικαιοσύνη προκειμένου να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική. Η εκδίκαση της προσφυγής έγινε το απόγευμα της ίδιας μέρας, κάτι για το οποίο από το μεσημέρι είχα ενημερώσει τον προϊστάμενο του τμήματός μου συνάδελφο Κώστα Πασακυριάκο μαζί με τα άλλα υπό εξέλιξη θέματα του τρέχοντος ρεπορτάζ. Το ρεπορτάζ της εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων το έστειλα στον υπεύθυνο του εργατικού ρεπορτάζ συνάδελφο Περικλή Κουρμούλη, κατά τις οκτώ με εννέα το βράδυ με την προφορική
επισήμανση (που ανέφερα και στο ρεπορτάζ) ότι η απόφαση θα εκδίδετο αργά το βράδυ ή το πρωί της επόμενης μέρας και εγώ θα παρέμενα στο χώρο των δικαστηρίων μέχρι να κλείσουν. Επισήμανση περιττή αφού ούτως ή άλλως την ενημέρωση της εφημερίδας για τέτοιας φύσης δικαστικές αποφάσεις όταν τα δικαστήρια έχουν κλείσει την έχει το εργατικό ρεπορτάζ που τις πληροφορείται από τους συνδικαλιστές στους οποίους
κοινοποιείται από τους δικηγόρους. Σημειωτέον ότι το συνδικαλιστικό όργανο των τελωνιακών ήταν σε συνεδρίαση από το μεσημέρι και περίμενε την απόφαση του δικαστηρίου προκειμένου να αποφασίσει για το αν θα συνεχίσει ή αναστείλει την απεργία.
Την επομένη μέρα το απόγευμα, μου τηλεφώνησε ο συνάδελφος Πασακυριάκος για να με ρωτήσει τον λόγο που δεν είχα ενημερώσει την εφημερίδα για την δικαστική απόφαση, προσθέτοντας ότι ο ίδιος την είχε μάθει από τηλεοπτικό Δελτίο Ειδήσεων στη μία το πρωί και αμέσως ήρθε σε επαφή τόσο με τον συνάδελφο Κουρμούλη, όσο και με τον
συνάδελφο Βασίλη Αμπελογιάννη, επίσης μέλος της ΣΕ, που το βράδυ εκείνο είχε βάρδια.
Όπως μου είπε και οι τρεις με αναζήτησαν στο κινητό μου τηλέφωνο, που όπως ισχυρίστηκαν ήταν απενεργοποιημένο. Το ότι είχα το κινητό μου τηλέφωνο κλειστό δεν αληθεύει, εξάλλου αν ήθελαν μπορούσαν να με
καλέσουν στο σταθερό. Το κύριο όμως είναι άλλο. Ανεξάρτητα του αν είχα (που δεν είχα) εγώ ή κάποιος άλλος την υποχρέωση της ενημέρωσης της εφημερίδας για την απόφαση του δικαστηρίου, αφού τρία μέλη της ΣΕ την είχαν μάθει γιατί δεν την δημοσίευσαν; Στην ερώτηση του συνάδελφου Πασακυριάκου η απάντησή μου ήταν ότι είχα πει στον συνάδελφο Κουρμούλη πως θα μείνω στα δικαστήρια μέχρι να κλείσουν,
προσθέτοντας πως δεν είναι οι δικαστικοί συντάκτες αυτοί που μαθαίνουν την απόφαση δικαστηρίων περί ασφαλιστικών μέτρων όταν τα δικαστήρια έχουν κλείσει. Οι αποφάσεις δεν ανακοινώνονται από την έδρα, αλλά κοινοποιούνται στους διαδίκους από τους δικηγόρους. Κάτι βέβαια που πρέπει να ήταν ήδη γνωστό στο συνάδελφο Πασακυριάκο από την πείρα του. «Σου έκανα μια σαφή ερώτηση, μου έδωσες μια σαφή απάντηση. Θα τα πούμε την Δευτέρα», μου είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. Μετά το τηλεφώνημα του συνάδελφου Πασακυριάκου τηλεφώνησα στον συνάδελφο Κουρμούλη ο οποίος σε μένα παραδέχτηκε το ότι του είπα πως θα παραμείνω στα δικαστήρια μέχρι να κλείσουν. Όταν τον ρώτησα γιατί
με εγκαλεί ο συνάδελφος Πασακυριάκος, η απάντηση ήταν: «Η εφημερίδα δεν είχε μια είδηση που είχαν όλες οι άλλες. Αφού δεν φταίω εγώ, αφού δεν φταίει ο … (μου είπε το όνομα συναδέλφου του εργατικού ρεπορτάζ) τότε εσύ φταις. Λογικό δεν είναι;». Για το αν η ευθύνη της ενημέρωσης της εφημερίδας για δικαστικές αποφάσεις τέτοιου είδους, που εκδίδονται όταν τα δικαστήρια δεν λειτουργούν, είναι ή δεν είναι δική
μου θα φανεί και από στοιχεία που θα προσκομίσω κατά την συνεδρίαση του ΔΣ της Ένωσης μας.
Από τα πραγματικά περιστατικά που αναφέρω προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι ο λόγος που επικαλείται η εφημερίδα σαν αιτία απόλυσής μου είναι προσχηματικός.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σας πληροφορώ επίσης ότι ο συνδικαλιστικός εκπρόσωπος της εφημερίδας, συνάδελφος Ανδρέας Σακαρέλος, αν και η απόλυσή μου έγινε στις 30 Σεπτέμβρη, παραμονή της απεργίας μας για το Ασφαλιστικό, δεν είχε ενημερώσει την Ένωση έως σήμερα 2 Οκτώβρη, και πώς να το κάνει άλλωστε, αφού σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε σήμερα, με
δική μου πρωτοβουλία, μου είπε ότι συμφωνεί με την απόλυσή μου!
Συναδελφικά
Γιάννης ΚΩΣΤΑΚΗΣ
Αναρτήθηκε από ΘΗΡΙΑΜΕΝΗΣ στις 10/11/2008 08:38:00 πμ 0 σχόλια
Καταρχήν το πανεπιστήμιο πρέπει να έχει κοινό concept σποδών πώς να γίνουν αυτά που ζητάει το μεσολόγγι;
Πώ πω αυτοί οι άνθρωποι πάρα πολύ ενοχλητικοί γιατί πάντα απο όταν θυμάμαι τον ευατό μου τα ίδια σκατά.Εδώ δε υπάρχει έδρα και θέλουν να κάνουν σχολές του τύπου καταυλισμου.
Ζηταμε αυτόνομο πανεπιστήμιο με έδρα το Αγρίνιο και κατασκευή υποδομών και όχι τρικλποδιές απο το ΜΕσολόγγι.
Οταν το πανεπιστήμιο γίνει ανεξάρτητο και ορθοπωδήσει τότε ναι να παρει σχολή και το μεσολόγγι αλλά τη παρούσα στιγμή το να πετάγεται κάποιος και να ζητάει πράγματα αδύνατα με σκοπό να προκαλέσει προβλήματα είναι καθαρά πολιτικοί λόγοι και παραλληλα τοπικιστικοί.
Τελικά ο δήμος μεσολογγίου παίζει το παιχνίδι της κυβέρνησης άψογα.
ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΛΟΚΑΝΑΛΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Σάλος έχει προκαλέσει στην κοινή γνώμη και στην εκπαιδευτική κοινότητα η χθεσινή εκτενής αναφορά της «Σ» στα ιστορικά εγχειρίδια για εκπαιδευτικούς, σε τέσσερις τόμους, υπό τον γενικό τίτλο Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Υλικό Για Τη Διδασκαλία της Νεότερης Ιστορίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, που έχουν εκδοθεί στο πλαίσιο του Προγράμματος Κοινής Ιστορίας (Joint History Project, JHP), το οποίο καθοδηγείται από το Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη - CDRSEE.
Οι τόμοι φέρουν τους τίτλους: Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, ο πρώτος, Έθνη και Κράτη στη Ν.Α. Ευρώπη, ο δεύτερος, Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, ο τρίτος και Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, ο τέταρτος. Καλύπτουν, δηλαδή, μια ιστορική περίοδο περίπου έξι αιώνων, από την κατάληψη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας από τους Οθωμανούς έως σήμερα.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται, κυρίως, από την αμερικανική κυβερνητική υπηρεσία US AID, το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών, αλλά και από το ίδιο το αμερικανικό (Department of State) και το βρετανικό ΥΠΕΞ (Foreign Office) και άλλα ιδρύματα, και η εναρκτήρια συνάντηση για την υλοποίησή του είχε πραγματοποιηθεί στη Χάλκη, το 1999.
Το πρόγραμμα αφορά 11 χώρες: Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρο, Ελλάδα, ΠΓΔΜ, Σερβία-Μαυροβούνιο-Κοσσυφοπέδιο, Σλοβενία και Τουρκία. Εστιάζει στους καθηγητές Ιστορίας στα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία, τους μαθητές, καθηγητές πανεπιστημίου, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, μη κυβερνητικές οργανώσεις, που ενεργοποιούνται στους τομείς της Ιστορίας και της Εκπαίδευσης, και τα υπουργεία Παιδείας, ενώ πραγματοποιεί πολυάριθμα σεμινάρια καθώς και μια σειρά από εκδόσεις.
Από-εθνικοποίηση της ιστορίας
Η έκδοση του τετράτομου αυτού έργου, που παρουσιάστηκε προχθές στο πλαίσιο δημοσιογραφικής διάσκεψης στη Λευκωσία, έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, αλλά και σκεπτικισμό, ως προς τα επιστημονικά της ερείσματα, καθώς φαίνεται να επιβάλλει μιαν υπαγωγή της βαλκανικής ιστοριογραφίας και, ειδικότερα της ελληνικής, στο μέτρο που αφορά στα καθ’ ημάς, στην οθωμανική ιστοριογραφία - με άλλα λόγια, την ανάγνωση και ερμηνεία της ιστορίας των λαών της ΝΑ Ευρώπης, υπό την κηδεμονία των κυρίαρχων αφηγηματικών και ερμηνευτικών προτύπων της Οθωμανικής Ιστορίας, η οποία προβάλλεται να διαθέτει το ‘ακριβές’ επιστημονικό μέτρο ταξινόμησης (και αξιολογίας) όλων των ιστορικών λόγων για το παρελθόν. Μέσα, ακριβώς, στο πνεύμα αυτού του μεθοδολογικού αναθεωρητισμού, το έργο στοχεύει να εισαγάγει μια από-εθνικοποιητική αντίληψη της ιστορίας, υπό το φως υπερεθνικών ‘μετασχηματισμών’, στο πλαίσιο της συντελούμενης παγκοσμιοποίησης στη σφαίρα της οικονομίας και των επικοινωνιών.
Δηλωτική είναι η άποψη της κ. Χριστίνας Κουλούρη, επιμελήτριας της σειράς και προέδρου της Επιτροπής Ιστορικής Εκπαίδευσης του CDRSEE: «Η νέα αυτή τάση σημαίνει αναθεώρηση της βασικής, κοινής στα βαλκανικά εθνικά κράτη (πλην του τουρκικού, βεβαίως), ερμηνείας της οθωμανικής κληρονομιάς: Ότι η οθωμανική περίοδος της ιστορίας τους υπήρξε μια “αλλότρια” επιβολή στις αυτόχθονες χριστιανικές κοινωνίες που είχε τη μορφή “ζυγού”». Και συνεχίζει, ότι το βιβλίο αυτό προσφέρει μια βαθύτερη γνώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που «μας επιτρέπει να ανατρέψουμε ένα στερεότυπο εξαιρετικά διαδομένο τόσο στη Δυτική όσο και στη ΝΑ χριστιανική Ευρώπη: αυτό που αφορά την πολιτιστική της “καθυστέρηση”».
Η μήτρα της οθωμανικής κληρονομιάς
Ο προσανατολισμός αυτός είναι προφανής, ήδη από την επιλογή των τίτλων, ενώ από την «κοινή ιστορική κληρονομιά» - την οθωμανική, βεβαίως -, έχει απαλειφθεί το Βυζάντιο. Με αυτήν τη δεξιοτεχνική απάλειψη, εξυπηρετείται, διαυγώς, ο στόχος, να προβληθεί η οθωμανική κληρονομιά, ως ο κοινός κόσμος και η κοινή ιστορικοπολιτισμική μήτρα από την οποία προήλθαν τα σύγχρονα βαλκανικά έθνη, την οποία πρέπει, απαραγράπτως, να επανεύρουμε και να επανα-οικειοποιηθούμε, προκειμένου να κτίσουμε ένα κοινό, βασισμένο πάνω στην αλληλοκατανόηση και τη συμφιλίωση, μέλλον, χωρίς ανταγωνισμούς. Χαρακτηριστική, στο πλαίσιο αυτό είναι και η εξόφθαλμα μονοσήμαντη και ανιστορική, στην ουσία της, προσέγγιση του εθνικιστικού φαινομένου και των εθνικο-απελευθερωτικών αγώνων, τα οποία προσεγγίζει, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, με μια σαφώς αρνητική σήμανση.
ANΔPEAΣ ΔHMHTPIOY
Δεν υπάρχει υπουργική απόφαση
ΣE ΔHΛΩΣH του χθες ο Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Δημητρίου σχετικά με την εκπαιδευτική χρήση των εν λόγω βιβλίων, ανέφερε ότι δεν υπάρχει οιαδήποτε υπουργική απόφαση, που να προνοεί, αυτά, να χρησιμοποιηθούν ως επιστημονικά βοηθήματα. «Αυτό είναι θέμα που θα εξετάσει η ειδική επιτροπή για τα αναλυτικά προγράμματα της Ιστορίας, η οποία και θα συμβουλεύσει ως προς το αν και πώς θα χρησιμοποιηθούν». Επισήμανε, ωστόσο, ότι, «είμαστε στον 21ο αιώνα, και δεν μπορούμε να ρίχνουμε βιβλία στην πυρά».
Εισβολή του ελληνικού στρατού στη Θεσσαλονίκη το 1912!
Μια από τις προκλητικά ανιστόρητες αναφορές του βιβλίου είναι η αναφορά σε… εισβολή των ελληνικών στρατευμάτων στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, στον τόμο «Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι», στο χρονολογικό πίνακα γεγονότων αναφέρεται: «28 Οκτωβρίου. Το πρωί εισβάλλει στη Θεσσαλονίκη ο ελληνικός στρατός, η οποία παραδόθηκε στις 27 Οκτωβρίου και το απόγευμα οι βουλγαρικές μεραρχίες της Ρίλας. Ξεκινά η διεκδίκηση της Θεσσαλονίκης».
Από την… εισβολή των ελληνικών στρατευμάτων στη Θεσσαλονίκη, έως την απελευθέρωση της πόλης από τα ελληνικά στρατεύματα, όπως διδάσκουν τα εγχειρίδια της Ιστορίας στα ελληνικά σχολεία, η απόσταση είναι τεράστια. Καλύπτει, όμως, το χάσμα, από τους ισχυρισμούς της σκοπιανής προπαγάνδας, για ελληνική… εισβολή στη Μακεδονία. Και εξυπηρετεί, προφανώς, τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης των Σκοπίων στις διεκδικήσεις τους εναντίον της Ελλάδας, παρουσιάζοντας τες ως βασιζόμενες σε ιστορικά δεδομένα. Τα οποία, βεβαίως, πρέπει να εμπεδώσουμε κι εμείς, από τα σχολικά έδρανα....
Προς το ξεπέρασμα του έθνους
EINAI προφανές και το ιδεολόγημα το οποίο υποκρύπτεται πίσω από αυτήν την προσέγγιση. Aν, το Έθνος - κράτος, ως κύρια επινόηση της νεοτερικής εποχής, αποτελεί έναν πολιτικό και ιστορικό αναχρονισμό για τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης, αυτό που προέχει είναι να ανατρέξουμε στο έδαφος όπου συνελήφθη και συγκροτήθηκε ως κοινωνικο-ιστορική δημιουργία, να αποδομήσουμε τους λόγους που το στήριξαν, και να υποδείξουμε την αναγκαιότητα υπέρβασής του. Επιπλέον, αν ο εθνικισμός και το έθνος-κράτος, πηγή των μεγαλύτερων τραγωδιών της νεότερης ιστορίας μας, είναι ιστορικώς επάναγκες να ξεπεραστούν, προς μια «νέα κοινωνία» χωρίς αντιθέσεις, αν, με άλλα, λόγια, οι λαοί, για να μπορέσουν να συνυπάρξουν ειρηνικά, πρέπει να αποχωριστούν όλα αυτά που συνέχουν το ιστορικό τους είναι - την ιδιαίτερη πολιτισμική παράδοση και εθνική τους ταυτότητα δηλαδή -, τότε, πρέπει να ανατρέξουν στο προ-νεοτερικό, προ-εθνικό έδαφος της ιστορικής τους ύπαρξης και από εκεί να αντλήσουν τα υλικά για τη διαμόρφωση μιας ‘νέας’ ιστορικής ύπαρξης και ταυτότητας: Το έδαφος των παλιών αυτοκρατοριών, στη βαλκανική, δε, περίπτωση, της οθωμανικής, η οποία, πέραν από παρελθόν μας, φαίνεται και να προαλείφεται και ως ο ορίζοντας του ιστορικού μας μέλλοντος…
koitaxte pos milaei o sokoso nomarxis ait/nias anti na milaei gia panepistimio dytikis ellados peran tis edras milaei gia panepistimio agrinioy..o sygkekrimenos leitoyrgei san egkathetos agriniotis..soko mexri edo isoun..tha fas kala..to mesologgi kai i naypaktos se vgalane..gia xanaperna aparadekte topikisti...
Ο ΣΩΚΟς ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ 7.40.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΤΡΕΦΕΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ.ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ ΜΕΤΑ Ο ΣΩΚΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.Ο ΣΩΚΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ.
den mas les pos vgike o sokos?o tsopanis me to yfos toy dervenage,to polla vary les kai toy xrostaei oli i ellada kai ait/nia?eiste sovaroi?edo apeiloyse gia anemoys kai thyelles..einai nomarxis aytos i dimarxos agrinioy?gia to efeteio giati ekane tin papia kai kryvotane synexeia..na sou po ego ..giati fovotan oti epeidi to agrinio den eixe kanena dikio tha gyrize mpoymerangk opos kai gyrise...
Λοιπόν, αποφασίστε ποιόν θέλετε γιά νομάρχη στις επόμενες εκλογές κι΄εμείς θα τον βγάλουμε!!Ψαρόμυαλα...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΠΑΖΩΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΦΡΟΥΡΙΟΥ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΙΑ. Α, ΞΕΧΑΣΑ ΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ΤΙΣ ΕΚΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΧΙΝΑΔΕΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΕΞΟΔΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΡΑΧΤΗ!!!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΠΑΖΩΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΦΡΟΥΡΙΟΥ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΙΑ. Α, ΞΕΧΑΣΑ ΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ΤΙΣ ΕΚΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΧΙΝΑΔΕΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΕΞΟΔΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΡΑΧΤΗ!!!
Δημοσίευση σχολίου