Διαβάζουμε στο blog epirusgate ( http://epirusgate.blogspot.com/2009/04/23.html) ότι "Στην προκήρυξη διαγωνισμών για την εκμετάλλευση των 23 άγονων αεροπορικών δρομολογίων αναμένεται να προχωρήσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας τον Μάιο, ώστε οι σχετικές διαδικασίες να έχουν ολοκληρωθεί έως τον Οκτώβριο, καθώς το δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2009 λήγουν οι περισσότερες υφιστάμενες συμβάσεις με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.Ουσιαστικά θα είναι η πρώτη φορά που θα πραγματοποιηθούν διαγωνισμοί με περισσότερες εταιρείες, δεδομένου ότι έχει αρθεί το μονοπώλιο των ΟΑ για τις άγονες γραμμές.Ενδιαφέρον για ορισμένες από τις γραμμές αναμένεται από την Aegean Airlines,αλλά και την Athens Airways.Συνολικά οι άγονες γραμμές της χώρας έδιναν στις ΟΑ περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ υπολογίζεται ότι το μερίδιο που αντιπροσωπεύουν στην εγχώρια επιβατική κίνηση κυμαίνεται μεταξύ 11% και 15%.Σε ότι αφορά την Βορειοδυτική Ελλάδα,ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι γραμμές Πρέβεζα-Σητεία και Κέρκυρα-Πρέβεζα-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος,οι οποίες αναμένεται να δώσουν ώθηση στον εσωτερικό τουρισμό αλλά και να... "ζωντανέψουν" τόσο το αεροδρόμιο του Ακτίου,όσο και αυτό της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς κατά την χειμερινή περίοδο.Για τον λόγο αυτό,οι φορείς της ΒΔ Ελλάδος,αναμένουν με αγωνία το αποτέλεσμα του διαγωνισμού.
Υ.Γ. Μακάρι τα νέα να είναι καλά. Φανταστείτε οι φοιτητές από την Αιτωλοακαρνανία ( και την υπόλοιπη Δυτική Ελλάδα&Ήπειρο) που σπουδάζουν στην Κρήτη να μπορύν να βρίσκονται εκεί με τακτικά δρομολόγια μέσω Ακτίου. Δηλαδή ένα ταξίδι μισής μέρας υπό κανονικές συνθήκες να γίνεται μόνο σε 3 ώρες(!). Όσο κάνει δηλαδή το ΚΤΕΛ για Πάτρα όταν δεν είναι express.
H επιφύλαξη βέβαια που υπάρχει σε αυτό είναι τι μέλλει γενέσθαι με τις τιμές των εισιτηρίων. Τώρα η πτήση Άκτιο-Σητεία γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες 2-3 φορές την εβδομάδα και κοστίζει περίπου 90 ευρώ. Επίσης, έχουμε υπόψιν ότι οι άγονες γραμμές επιδοτούνταν. Θα συνεχίσει το καθεστώς αυτό ή οι τιμές θα εκτιναχθούν στα ύψη;
Όπως και να έχει όσο περισσότεροι μπαίνουν στο παιχνίδι, τόσο το καλύτερο για το επιβατικό κοινό αλλά και για τον τουρισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου