Τελικά φαίνεται ότι η κατασκευή σύγχρονων οδικών δικτύων στη Δυτική Ελλάδα σημαίνει μόνο Ιόνια Οδός και αύτη όποτε τελειώσει.
Δυσάρεστα τα νέα για δύο σημαντικούς αυτοκινητόδρομους, τόσο για τον δρόμο Άκτιο-Αμβρακία, όσο και για εκείνον που θα συνέδεε το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.
Στη πρώτη περίπτωση ακυρώθηκε, για τρίτη φορά, ο διαγωνισμός για την κατασκευή του εν λόγω αυτοκινητόδρομου που είχε προγραμματιστεί για χθες λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι διεκδικούν την ικανοποίηση θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων.
Ο διαγωνισμός αναμένεται ότι θα προκηρυχθεί εκ νέου το καλοκαίρι, και θα σημειώσει καθυστέρηση στην ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου γύρω στους δύο μήνες. Για ψήλου πήδημα λοιπόν ένας οδικός άξονας πάει πίσω για τόσο καιρό. Δυσκαμψία του ελληνικού κράτους η απλά "προφάσεις εν αμαρτίαις" για να πάνε ίσως τα κονδύλια αυτά πουθενά αλλού;
Αυτό δυστυχώς έγινε-όπως δείχνουν τα πράγματα- με το δρόμο Αγρινίου - Καρπενησίου. Ενώ έδειχναν τα πράγματα το καλοκαίρι, ότι θα δημοπρατηθούν τα πρώτα 30 χιλιόμετρα, ξαφνικά όλα σταμάτησαν, ενώ κανείς δε γνωρίζει τι απέγιναν οι εν λόγω μελέτες. Το κονδύλι αυτό πάει-όπως φημολογείται- δυστυχώς στο δρόμο Καρπενήσι- Λαμία.
Πολλοί λένε ότι η Αιτωλοακαρνανία πληρώνει την αντιπαλότητα που άνοιξε με τη Θεσσαλία λόγω του ζητήματος της εκτροπής του Αχελώου, για αυτό και ουσιαστικά οι ευκαιρίες χάνονται μετά την άλλη. Εμείς θεωρούμε αυτή την εξήγηση-αν και έχει δόση αλήθειας- επιφανειακή. Πότε άλλοτε ο νομός μας ήταν ευνομούμενος των κεντρικών εξουσιών σε έργα υποδομές κτλ; Η απάντηση μάλλον είναι ποτέ.
Δυστυχώς όμως οσο και αν περνάνε οι γενιές βλέπουμε το θέατρο αυτό του παραλόγου σε επανάληψη και οι ευκαιρίες να χάνονται η μια μετά την άλλη..
Δυσάρεστα τα νέα για δύο σημαντικούς αυτοκινητόδρομους, τόσο για τον δρόμο Άκτιο-Αμβρακία, όσο και για εκείνον που θα συνέδεε το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.
Στη πρώτη περίπτωση ακυρώθηκε, για τρίτη φορά, ο διαγωνισμός για την κατασκευή του εν λόγω αυτοκινητόδρομου που είχε προγραμματιστεί για χθες λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι διεκδικούν την ικανοποίηση θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων.
Ο διαγωνισμός αναμένεται ότι θα προκηρυχθεί εκ νέου το καλοκαίρι, και θα σημειώσει καθυστέρηση στην ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου γύρω στους δύο μήνες. Για ψήλου πήδημα λοιπόν ένας οδικός άξονας πάει πίσω για τόσο καιρό. Δυσκαμψία του ελληνικού κράτους η απλά "προφάσεις εν αμαρτίαις" για να πάνε ίσως τα κονδύλια αυτά πουθενά αλλού;
Αυτό δυστυχώς έγινε-όπως δείχνουν τα πράγματα- με το δρόμο Αγρινίου - Καρπενησίου. Ενώ έδειχναν τα πράγματα το καλοκαίρι, ότι θα δημοπρατηθούν τα πρώτα 30 χιλιόμετρα, ξαφνικά όλα σταμάτησαν, ενώ κανείς δε γνωρίζει τι απέγιναν οι εν λόγω μελέτες. Το κονδύλι αυτό πάει-όπως φημολογείται- δυστυχώς στο δρόμο Καρπενήσι- Λαμία.
Πολλοί λένε ότι η Αιτωλοακαρνανία πληρώνει την αντιπαλότητα που άνοιξε με τη Θεσσαλία λόγω του ζητήματος της εκτροπής του Αχελώου, για αυτό και ουσιαστικά οι ευκαιρίες χάνονται μετά την άλλη. Εμείς θεωρούμε αυτή την εξήγηση-αν και έχει δόση αλήθειας- επιφανειακή. Πότε άλλοτε ο νομός μας ήταν ευνομούμενος των κεντρικών εξουσιών σε έργα υποδομές κτλ; Η απάντηση μάλλον είναι ποτέ.
Δυστυχώς όμως οσο και αν περνάνε οι γενιές βλέπουμε το θέατρο αυτό του παραλόγου σε επανάληψη και οι ευκαιρίες να χάνονται η μια μετά την άλλη..
23 σχόλια:
Ετσι ακριβώς είναι τα πράγματα όπως τα λέει το κέιμενο.Τελικώς δεν έχουμε μοιρα στον ήλιο.Δε θέλω να το παω το θέμα κομματικά αλλά με μια πρώτη ματια φένεται ότι κουμάντο κάνει ο Σουφλιάς και η ΝΔ είναι ότι χειρότερο για την Αιτωλοακαρνανια.(Πειτε τι έχει γίνει 6 χρόνια τώρα).
Μια βόλτα αν περάσετε απο τις Θεσσαλικες πόλεις θα εκπλαγείτε απο την αναπτυξη που έχουν ειδικά την τελευταία πενταετία.
Δε ξέρω ποιες λύσεις υπάρχουν αλλά όσο είμαστε ανενεργοι τόσο θα συνεχίζονται αυτά.Και το θέμα δεν έιναι να φύγει η ΝΔ και να έρθει το Πασοκ και να μας πεταξει ένα κομματι ψωμί και ντάξει όλα καλα μετά.
Απλώς εγώ αναρωτιέμαι όταν τελειώσω τις σπουδες γιατι να μην μπορώ να γυρίσω στον τόπο που μεγάλωσα επειδή κάπιοι κάνουν κουμαντο για να εξυπηρετήσουν τα δικα τους μέρη και παραλληλα να μας υποτιμουν και να μας περιφρονουν προκλητικά.
ta pramata einai apla.
h' pame se akraies katastaseis typou aytonomia kai meta anexarthsia apo to kratos twn athinwn me provolh sta diethni mesa h' plakwnoume stis fapes olous tous vouleuetes tou nomou mas otan tha erxontai.
οι περισσοτεροι βουλευτες του νομου μας ειναι για κλαματα.πρεπει να αντιδρασουν αμεσα για να προχωρησουν τα θεματα των δρομων που ειναι αμεσης προτεραιοτητας για ολο τον νομο.απο οτι οντως φαινεται ο σουφλιας δεν πρεπει να μας παει και πολυ τελικα...
Και πώς θα το ονομάσεις το αυτόνομο... και μετά ανεξάρτητο κράτος ρε 1:39; Τί πολίτευμα θα έχει; Θα το βάλεις και στο ΝΑΤΟ; Μερικοί δεν παίζεστε απλώς...
Όταν θα έρθουν οι εκλογές θα πρέπει να ρωτήσουμε τα παιδιά (τους Βουλευτές μας, οι οποίοι μάλλον είναι Βολευτές) Τι έκανες στο πόλεμο Ανδρέα; ποιο είναι το αποτέλεσμα που έφερες για το Νομό; Τι έκανες για την εκτροπή του Αχελώου; Τι για την ΕΟ Αγρινίου-Καρπενησίου; Τι για το Α; τι για το Β; και λοιπά. Και κατόπιν πήγαινε παιδάκι μου στο σπίτι σου μετά αυγών και λεμονόκουπων. Έτσι πρέπει να γίνουν τα πράγματα συντοπίτες για να καταλάβουν και οι επόμενοι κύριοι ποιούς εκπροσωπούν και όχι να πηγαίνουμε από κοντά τους και να τους γλύφουμε. Ιδού λοιπόν η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
Κύριοι για το έργο Μελέτη βελτίωσης της ΕΟ Αγρινίου (κατά τμήματα) ύψους 3.127.853 € που είναι ενταγμένο στο ΕΠ Οδικοί Άξονες Λιμάνια Αεροδρόμια πως είναι δυνατόν να γίνεται μελέτη για την ΕΟ Λαμίας Καρπενησίου αφού η σύμβαση υποθέτω ότι προέβλεπε μελέτη ή μελέτες για την ΕΟ Αγρινίου Καρπενησίου. Μήπως οι αρμόδιοι του ΥΠΕΧΩΔΕ μπορούν να απαντήσουν
ΜΕΛΕΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Ε.Ο ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ (κατά τμήματα) 3.127.853
Όταν θα έρθουν οι εκλογές θα πρέπει να ρωτήσουμε τα παιδιά (τους Βουλευτές μας, οι οποίοι μάλλον είναι Βολευτές) Τι έκανες στο πόλεμο Ανδρέα; ποιο είναι το αποτέλεσμα που έφερες για το Νομό; Τι έκανες για την εκτροπή του Αχελώου; Τι για την ΕΟ Αγρινίου-Καρπενησίου; Τι για το Α; τι για το Β; και λοιπά. Και κατόπιν πήγαινε παιδάκι μου στο σπίτι σου μετά αυγών και λεμονόκουπων. Έτσι πρέπει να γίνουν τα πράγματα συντοπίτες για να καταλάβουν και οι επόμενοι κύριοι ποιούς εκπροσωπούν και όχι να πηγαίνουμε από κοντά τους και να τους γλύφουμε. Ιδού λοιπόν η Ρόδος ιδού και το πήδημα
Πάντα οι "φτωχοί συγγενοίς" ήμασταν...Μήπως πρέπει να αντιδράσουμε μπας και γίνει κάτι για έναν από τους μεγαλύτερους νομούς της Ελλάδας???
Ας μην πάμε το θέμα κομματικά,αλλά τί έκανε ο Βερελής όταν είχε αντίστοιχη θέση στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Οπότε μην ψάχνουμε να βρούμε τί φταίει. Αυτοί που ψηφ΄'ιζονται στο νομό είναι όχι μόνο ακατάλληλοι,αλλά επικίνδυνοι. Οι περισσότεροι τουλάχιστον,παντού υπάρχουν εξαιρέσεις. Όλοι "μάχονται" με επιστολές. Δηλαδή γελάει όλος ο κόσμος. Φοράτε παντελόνια κύριοι ή δε φοράτε? Κι αν φοράτε αποδείξτε το και διεκδικείστε με σθένος αυτά που μας αξίζουν. Αλλά τί λέω?Πότε έγινε αυτό εδώ και 35 χρόνια?
Ο μόνος που είχε ΚΑΡΥΔΙΑ ήταν μόνο ο παλιός Καραμανλής. Το οδικό δίκτυο της χώρας αυτός το κατασκεύασε και στη Δυτική Ελλάδα. "Κατέβασε" την παλιοβούνα για να φτιαχτεί ο υπάρχον δρόμος και τώρα πάνε να τη βγάλουν στη φτήνια με την Ιόνια Οδό. Ούτε μια σήραγγα δεν κατασκευάζουν εδώ στην παλιοβούνα. Αλλά αν υπήρχε κράτος να τραβήξει κανά αυτί.. Τί να λέμε τώρα. Ντροπή
o kathenas to tropario toy kai tis ypervoles tou..alloi skeftontai kommatika,alloi vouleytika alloi theloun tin odo agriniou karpenisiou..ithela na ixera toys politikoys kai tis nootropies poioi tis ftiaxnoun..kai poso symmetexoun oi polites pou meta zitoun na einai diaforetikoi apo oti toys psifisan kai toys anedeixan..ego tha kano ena erotima sta gnosta themata..stin kontra kai stis zyzitiseis pou eixame gia to efeteio oi perissoteroi edo mesa otan to efeteio den travixe alla kai prin apeilousan vouleytes,politeytes oti an den syntaxtoun me to efeteio sto agrinio den tha paroun psifo apo to agrinio kai tha mayristoun..eidika ayta legontousan gia to vereli kai livano pou syntaxtikan me to mesologgi..oi alloi itan oloi iroes..dioti alloi syntaxtikan me to agrinio alloi to paixan oudeteroi kai douleyan yper toy agrinioy sto paraskinio..kanenan omos den ton eniaxe i antikeimeniki xroia,ta pragmatika dedomena i ti simainei efeteio,panepistimio klp..oi perissoteroi ithelan apla na kanoun to kommati toys me psifothiriko tropo..aytoi tora dilonoun exorgismenoi..afou etsi toys exete ekpeydeysei lousteite toys..kai min ypokritika toys egkaleite giati eiste idioi kai tha kanate xeirotera sti thesi toys..enas de einai toso ektos xronou kai topou pou milaei gia aytonomo kratidio...artemis
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ-ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΟΦΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΟΠΤΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ? Η ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΤΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ.Η ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΚΤΙΟ,ΠΑΛΑΙΡΟΣ,ΑΣΤΑΚΟΣ,ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ.ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ Η ΙΟΝΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ..ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΕΡΙ ΑΧΕΛΩΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΔΙΟΤΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ.ΕΚΕΙ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙΤΕ.ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΙΕΣ ΣΑΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΤ/ΝΙΑ....
kyrioi vouleutes kai stin aitwloakarnania anthrwpoi zoun. Anthrwpoi pou skotwnontai kathimerina sto aparadekto ethniko diktio tis ait/nias...
psifizoume, plirwnoume forous , exoume ta idia dikaiwmata , oi zwes oi dikes mas exoun tin idia aksia me twn ypoloipwn tis ellados.....
Είμαστε ο μεγαλύτερος σε έκταση νομός στην Ελλάδα και ο έκτος σε πληθυσμό και σε συνδυασμό με το αξιοθρήνητο οδικό δίκτυο του νομού ερχόμαστε αμέσως - αμέσως στη 2η θέση των τροχαίων ατυχημάτων τα τελευταία χρόνια. Είναι πασιφανές όμως ότι οι ηγούντες τον τόπο τούτο δεν συγκινούνται!!
Χρέος του καθενός που δημοσιογραφεί, εν τω προκειμένω του συντάκτη των αναρτήσεων είναι η παρουσίαση του θέματος ,η κριτική του για τις συνέπειες του γεγονότος κι αν βέβαια δύναται μπορεί και να προχωρήσει και σε ευρύτερες συνθέσεις ερμηνείας της "κατά συρροήν" απαξίωσης του τόπου μας από την κεντρική εξουσία.Θεωρώ επιπόλαια την άποψη "οτι πληρώνουμε την αντιπαλότητα με την Θεσσαλία" ή την αφοριστική και άρα βολική διατύπωση ότι διαχρονικά είναι ανίκανοι οι εκπρόσωποι μας στη βουλή.Τα υψηλά ποσοστά του δικομματισμού στον πολυεδρικό Νομό μας επιβεβαιώνουν μια βαθύτερη πολιτική υπανάπτυξη που δεν τη διορθώνουν ούτε οι δρόμοι ούτε οι γέφυρες.Άλλωστε δυο εκ των παρόντων βουλευτών προέρχονται από "τζάκια" και σύμφωνα με παλαιότερες αναρτήσεις του blog σας προετοιμάζονται κι άλλοι να "διαμοιράσουν τα ιμάτια" του Νομού,πατρική κληρονομιά,λάφυρο μιας ευτελούς διαδικασίας που το Σύνταγμα ονομάζει ύψιστη πολιτική λειτουργία, τις εκλογές εννοώ.Μια συντηρητική κοινωνία έρμαιο της ανάγκης να επιβεβαιώνεται πολιτικά μέσα από το βαθμό πρόσβασης στο πολιτικό γραφείο του τάδε ή του δείνα.Θα παρομοιάσω την Αιτωλοακαρνανία με την Ελλάδα μετά την απελευθέρωση του 1821,που ενώ η Ευρώπη είχε βιώσει Αναγέννηση ,Διαφωτισμό, Βιομηχανική επανάσταση εμείς ψάχναμε γιατί οι Μαυρομιχαλαίοι σκότωσαν τον Καποδίστρια κ.λ.π, τώρα ψάχνουμε ποιανού ο "μπούλης" θα κατέβει για βουλευτής ή ποια κομματική φατρία θα επιβάλλει υποψήφιους , από την άλλη στην υπόλοιπη Ελλάδα οι κοινωνίες προχωρούν σε αξιοποιηση του φυσικού τους πλούτου, σε συνεταιρισμούς,σε οικοτουρισμό σε αγροτοτουρισμό κ.λπ.Η αποψίλωση δε από τις ηλικίες που θα κόμιζαν κάποιον άλλο αέρα και κάποιες άλλες ιδέες στην κοινωνία δε επιτείνει μόνο το πρόβλημα αλλά το καθιστά μόνιμο και αξεπέραστο σε βάθος χρόνου.Οι σχολιαστές μεταξύ αυτών κι εγώ απλά το διαγιγνώσκουμε ..θεραπεία δε βλέπω..
Μουστακλής: ο αντιστασιακός που έκανε το λάθος να είναι δεξιός...!
Σαν σήμερα το 1986 πέθανε ο Σπύρος Μουστακλής. Το γεγονός δεν το ανέφερε κανένα ΜΜΕ. Βλέπετε, ο Σπύρος Μουστακλής ήταν αξιωματικός του στρατού με σημαντική αντιδικτατορική δράση, αλλά με ένα σημαντικότατο μειονέκτημα: δεν ήταν αριστερός, ούτε "αριστερός".
Δεν έφυγε από την χώρα, με διαβατήριο από τα χέρια του Παττακού, δεν γύριζε στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις σπέρνοντας εξώγαμα, δεν έβαλε υποψηφιότητα ούτε καν για Δημοτικός Σύμβουλος μετά την "Μεταπολίτευση". Ήταν ένας γνήσιος πατριώτης, νομιμόφρων, πιστός στον Όρκο του στην πατρίδα και στον Συνταγματικό Βασιλέα των Ελλήνων.
Γεννήθηκε στο Μεσόλογγι και σπούδασε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων. Έλαβε μέρος στις στρατιωτικέ ςεπιχειρήσεις 1946-49 και συμμετείχε στο κίνημα του Ναυτικού. Συνεργάστηκε με τους αξιωματικούς του ναυτικού ως ταγματάρχης και ήταν από τους λίγους αξιωματικούς του στρατού που πήραν μέρος. Το κίνημα του Ναυτικού προδόθηκε πριν την εκδήλωσή του, με αποτέλεσμα μεταξύ των αξιωματικών να συλληφθεί και ο ίδιος (22 Μαίου 1973).
Κρατήθηκε στα κρατητήρια του ΕΑΤ-ΕΣΑ για 47 ημέρες όπου βασανίστηκε άγρια. Κατά τη διάρκεια των βασανιστηρίων ένα βίαιο χτύπημα στην καρωτίδα προκάλεσε εγκεφαλικό με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο ΚΑΤ. Εκεί παρέμεινε δύο χρόνια. Το εγκεφαλικό του προκάλεσε ολική παραλυσία.
Ύστερα από αυτό το συμβάν το δικτατορικό καθεστώς της Χούντας φοβούμενο αντιδράσεις μετρίασε τα βασανιστήρια κατά των αξιωματικών που είχαν συλληφθεί. Η τραγική κατάληξη του Μουστακλή αλλά και η ηρωική του στάση παραμένουν ακόμα σύμβολα αντιδικτατορικής δράσης.
Δεν θα ακούσετε το όνομά του σε κανέναν κατάλογο "αγωνιστών" κατά της Χούντας. Αποκαταστάθηκε τουλάχιστον στρατιωτικά από την "Μεταπολίτευση" λαμβάνοντας τον βαθμό του Αντιστρατήγου. Τέτοιους αξιωματικούς έχει η Ελλάδα.
Ρε παληκαρια όλοι έχουμε δικιο.Και ο άλλος που θέλει στην Ορεινή Ναυπακτία δρόμους και ο άλλος προς το Καρπενησι και ο άλλος στο Βάλτο και ο άλλος Στο Ξηρομερο.
Αλλά να το πάμε λίγο πιο συγκεκριμένα το θέμα.Εδώ δεν έχει γίνει η κεντρικότατη αρτηρία που θα έπρεπε να ειχε γίνει.
Υπάρχει λιμάνι σοβαρό στο Νομό που αραχνιάζει,υπάρχουν τόσα ωραίες περιοχες με Θαλασσα με βουνά ,περιοχές με ύδατα.Λέμε λέμε και δεν έχουμε πρόσβαση να πάμε στο σπίτι μας.
Και τι θα γίνει όμως;Θα βγεί ο κόσμος και θα ψηφίσει πάλι τα ίδια τομάρια.
Οταν γυρναω στα μέρη μας μου θυμίζει ο κόσμος οτι έιναι 30 χρόνια πίσω στο σκπετικό.(Ψηφίζει κάποιο κομμα επειδή έχει γαλουγηθεί απο μικρή ηλικιά χωρίς να ξέρει τι εκφράζει αυτό,κατασυνεπεια χαμηλό μορφωτικό επιπεδο και μιλάμε για μεγάλα ποσοστά.)
Εχουμε μείνει πίσω,σφαζόμαστε μεταξύ μας ,δεν υπάρχει αποδεκτή απόλους μια πόλη ναυαρχίδα ώστε να παρει πρωτοβουλείες και να κοντράρει άλλους νομούς.
Αλλάξανε οι εποχές πλέον ,υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ περιοχών,δεν υπάρχει ταυτότητα εννιαία απ'όπου θα παρθούν αποφάσεις.Οποιος προλάβει θα πάρει ,ο αδύναμος θα μείνει απ'έξω και τέτοια.Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του.
Γιαυτό ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει τίποτα.Οχι λευκό αλλά άκυρο η να μην πάει καθόλου.
Σαν σήμερα το 1986 πέθανε ο Σπύρος Μουστακλής. Το γεγονός δεν το ανέφερε κανένα ΜΜΕ. Ο Σπύρος Μουστακλής ήταν αξιωματικός του στρατού με σημαντική αντιδικτατορική δράση. Γεννήθηκε στο Μεσόλογγι και σπούδασε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων. Έλαβε μέρος στον εμφύλιο πόλεμο και συμμετείχε στο κίνημα του Ναυτικού. Συνεργάστηκε με τους αξιωματικούς του ναυτικού ως ταγματάρχης και ήταν από τους λίγους αξιωματικούς του στρατού που πήραν μέρος. Το κίνημα του Ναυτικού προδόθηκε πριν την εκδήλωσή του, με αποτέλεσμα μεταξύ των αξιωματικών να συλληφθεί και ο ίδιος (22 Μαίου 1973). Κρατήθηκε στα κρατητήρια του ΕΑΤ-ΕΣΑ για 47 ημέρες όπου βασανίστηκε άγρια. Κατά τη διάρκεια των βασανιστηρίων ένα βίαιο χτύπημα στην καρωτίδα προκάλεσε εγκεφαλικό με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο ΚΑΤ. Εκεί παρέμεινε δύο χρόνια. Το εγκεφαλικό του προκάλεσε ολική παραλυσία. Ύστερα από αυτό το συμβάν το δικτατορικό καθεστώς της Χούντας φοβούμενο αντιδράσεις μετρίασε τα βασανιστήρια κατά των αξιωματικών που είχαν συλληφθεί. Η τραγική κατάληξη του Μουστακλή αλλά και η ηρωική του στάση παραμένουν ακόμα σύμβολα αντιδικτατορικής δράσης.
πηγή:pressmme...enan agonisti pou exoume xexasei oloi..eidika to mesologgi kai o dimarxos toy..lypamai..artemis
epipleon 4.07 mpravo sou..periektikotatos kai me katalytiko logo..artemis
behind the sun einai olhhhhhhhh h perioxh mas.
είμαστε σα πέρα!!!
δεν έχουμε μοίρα στον ήλιο!!!
είμαστε παλαβοί!!!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!
ΠΟΛΙΤΙΚΑ Η ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ.ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΚΟΝΚΙΣΤΑΔΟΡ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΖΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΗΣ, ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΟΔΙΟΚΤΗΣ, ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ. Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 'ΜΕΣΣΙΕΣ' ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΓΙΑΝΝΑΚΑ, Ο ΒΕΡΕΛΗΣ, Ο ΜΑΓΓΙΝΑΣ, Ο ΛΙΒΑΝΟΣ Κ.Α., ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ? ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΙΤΩΛΟΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ...
ερχομαστε και ειμαστε χιλιαδες.....ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!
Πάντως στο άρθρο σας ξεχάσατε κάτι! Δεν ξεκίνησε ακόμη (και μάλλον δεν θα ξεκινήσει) το έργο της βελτίωσης των κόμβων στην Εθνική οδό Αντιρρίου - Ιωαννίνων, όπου ο κύριος όγκος του έργου ήταν στην περιοχή του Αγρινίου. Αλήθεια αφού η Ανάδοχος εταιρεία αδυνατεί να το εκτελέσει λόγω τεραστίων οικονομικών προβλημάτων (για τους ίδιους λόγους έχει σταματήσει την κάτασκευή όλων των έργων που εκτελεί ανα την Ελλάδα) γιατί δεν δραστηριοποιούνται οι υπηρασίες του ΥΠΕΧΩΔΕ να ξεκινήσουν με άλλο Ανάδοχο (όπως λέει ο νόμος) μήπως και ανακουφιστεί η πόλη του Αγρινίου από τον κυκλογοριακό φόρτο???
Δημοσίευση σχολίου