Φέτος το παραδοσιακό έθιμο των χαλκουνιών θα πραγματοποιηθεί στη πλατεία Δημάδη, λόγω των έργων που γίνονται στη κεντρική πλατεία.
Τα χαλκούνια είναι μια από τις εκδηλώσεις της πόλη μας με βαθιές ιστορικές ρίζες, που συγκεντρώνουν τους περισσότερους επισκέπτες. Λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής και είναι ένα από τα χαρακτηριστικότερα πασχαλινά έθιμα της Ελλάδας.
Το έθιμο αυτό οφειλουμε να το προστατέψουμε , δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και ιδιαίτερα στη χρήση βαρελώτων, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σε ανύποπτο χρόνο ατυχήματα.
Στο χώρο θα υπάρχει προστατευτική περίφραξη. Από κει και πέρα λίγες μέρες απέμειναν..Υπομονή ως τη Μεγαλή Παρασκευή!
Τα χαλκούνια είναι μια από τις εκδηλώσεις της πόλη μας με βαθιές ιστορικές ρίζες, που συγκεντρώνουν τους περισσότερους επισκέπτες. Λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής και είναι ένα από τα χαρακτηριστικότερα πασχαλινά έθιμα της Ελλάδας.
Το έθιμο αυτό οφειλουμε να το προστατέψουμε , δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και ιδιαίτερα στη χρήση βαρελώτων, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σε ανύποπτο χρόνο ατυχήματα.
Στο χώρο θα υπάρχει προστατευτική περίφραξη. Από κει και πέρα λίγες μέρες απέμειναν..Υπομονή ως τη Μεγαλή Παρασκευή!
29 σχόλια:
Τι χαλκούνια ρε παιδιά!!
Εδλω ο Παναιτωλικός θα παίξει μπαράζ και θα ασχολούμαστε με τα χαλκούνια!
Ελιά-Καπνός-Παναιτωλικός!!
τα χαλκουνια ειναι η ζωντανη παραδοση της πολης μας και η καλυτερη διαφημιση της σε ολη την χωρα.μπραβο σε ολους οσους περνουν μερος στην εκδηλωση αυτη και στον δημο που συνεχιζει την παραδοση
Τα χαλκούνια είχανε δημιουργηθεί για να διώχνουνε τους εβραίους επί τουρκοκρατίας επειδή ενοχλούσανε την περιφορά του επιταφίου.Είναι λάθος που αρκετές φορές ακούμε ότι δημιουργηθίκανε για να διώχνουνε τους Τούρκους.Οι τούρκοι μας είχανε δώσει άδεια για την περιφορά(όπως γνωρίζουμε ήτανε ανεκτικοί στα θρησκευτικά μας καθήκοντα.)Εάν θέλετε μπορώ να σας στείλω και απόκομα τοπικής εφημερίδας έτους 1947 που μιλάει γι'αυτό το θέμα.
ποια ειναι η πλατει δημαδη?
η πλατεια δημαδη ειναι η πλατεια πανω απο το δημοτικο υπογειο παρκιγκ.
Στον 11:35 απευθύνομαι....και κατανοω γιατι ουτε και φετος δεν προκειται να ανεβει ο παναιτωλικος...Προστατεψτε την ιστορια αυτου του τοπου και καντε τη γνωστη...Οσο για το Παναιτωλικο...ας ανεβει πρωτα και τα λεμε...Θεωρω πιο σπουδαιο παντως τα χαλκουνιΑ..
ο υΠΕΡΒΟΛΙΚΟς...
"Τα χαλκούνια είχανε δημιουργηθεί για να διώχνουνε τους εβραίους επί τουρκοκρατίας επειδή ενοχλούσανε την περιφορά του επιταφίου.Είναι λάθος που αρκετές φορές ακούμε ότι δημιουργηθίκανε για να διώχνουνε τους Τούρκους.Οι τούρκοι μας είχανε δώσει άδεια για την περιφορά(όπως γνωρίζουμε ήτανε ανεκτικοί στα θρησκευτικά μας καθήκοντα.)Εάν θέλετε μπορώ να σας στείλω και απόκομα τοπικής εφημερίδας έτους 1947 που μιλάει γι'αυτό το θέμα."
Τι άλλη ανοησία θα γράφανε το 1947...και γράφανε πολλές...
Πάντα πρέπει για κάποιους να υπάρχει ένας εχθρός. Και αν δεν μπορούμε να τα ρίξουμε στους Τούρκους ας τα ρίξουμε στους Εβραίους που σταυρώσανε τον Εβραίο Χριστό μας...
Παντού υπάρχει ένας ΜΥΘΟΣ...
g_nestoras
18.000(μεσολογγι) χ 3 = 54.000(αγρινιο).οπως και να το δειτε χωριατες ειμαστε τριπλασιοι και αντε γεια...
8.37 se exei xtypisei xalkoyni sto kefali?exases to thema..to zitima einai oti eiste pseytes..plasarete ta xalkounia os agona kata ton toyrkon eno os ratsistes dioxnate tous eyraioys..sionistes ,satanistes,stanistes, kai listes toy politismoy agriniotes..akou xalkounia..to poinika kolasimo to kanane paradosi oi agriniotes..katei eprepe na vgoun..ti na proagoun..ta kapna i ta mpeta..ta xalkounia mas vgikan xafnika kai trexoun ta kanalia tis asxetosynis na kalypsoun tin paradosi..ante martyyriki poli toy agrinioy..artemis
τσμπαι βλαμ αρτεμ??
πες μας ρε,του κνουπ τιγρς ηρθι στου μισουλογγ?
Που είσαι ρε Βyron να δεις που κατέληξαν οι αρτέμηδες που προσπάθησες να εμπνεύσεις με τα Αρχαιοελληνικά ιδεώδη...
Παράσιτα του παρασιτικού Νεοελληνικού Κράτους ...
g_nestoras
3.41 mpastoyrnovlaxe ougk,neaterntal,gia na kaneis kritiki stoys mesologgites gia to idioma toys prepei na matheis na milas kai na artroneis.oxi ouii oui sak kat klp ..kai eidika esy os karavlaxos na milas gia to kopsimo tis glossas einai poly trassos..ase pou ta misa pou les einai agriniotika..oust stin spilia sou trago..artemis
σε χαλανε και τα χαλκουνια τωρα παλιοχωριατη και αξεστε αρτεμη;ετσι να σε βλεπουμε να σκας και τιποτα αλλο....χωριο στα παντα ειστε και κυριως στην νοοτροπια
nestora o byron itan o kyrios ekprosopos toy neoromantismoy mazi me seler, kipling kai loipoys..ta arxaioelinika pou ta eides vre futofage ktinotrofe poy ferneis voylgarika arnia?oloi ligo poly exoyn epireastei apo tin arxaioelliniki grammateia alla an eisai ktinotrofos kane kratei kai mi petas kotsanes..kai milas gia parasita nestoreion agos..mipos eisai alvanos ergatis,i pakistanos elaioxromatistis,xeironaktas kai sklira ergazomenos kai milas gia parasitiki drasi?poly amfivallo gi ayto geleion agriniotiko nestorikon katasyasma royfa to melato aygo soy kai voyr sti stani soy gia tin koura ton aigoprovaton..artemis
Αρτέμη με τις υγείες σου:
Ο Μπάιρον υπήρξε γνήσιος φιλέλληνας όχι μόνο επειδή θαύμαζε την κλασική Ελλάδα, αλλά και διότι ο αγώνας των Ελλήνων ήταν έκφραση των γενικότερων αντιλήψεων και ιδεών του.
http://vdorikos.blogspot.com/2006/04/1788-1824.html
Φαντάζομαι έχεις διαβάσει και την "κατάρα της Αθηνάς"...
Η αναφορά στο θαυμασμό του στην Κλασσική Ελλάδα είναι απόρροια τόσο του χαρακτήρα του όσο και των σπουδών του στο triniti του Καίμπριτζ...όπου ασφαλώς διδάσκονταν οι έλληνες κλασσικοί στα τέλη του 18ου αιώνα...ενώ στις αρχές του 21ου το μεσολόγγι γεννά ακόμα Αρτέμηδες...
Τα περί βουλγάρων κτηνοτρόφων προσεχέ τα λίγο γιατί μπορεί να τους θίξεις τους ανθρώπους. Και που ξέρεις μπορεί να τους χρειαστείς στην επόμενη πολιορκία.
Αλλωστε οι περισσότεροι "έλεύθεροι πολιορκημένοι" μάλλον ήταν λίγο πιο βόρειοι, έτσι δεν είναι Αρτέμη;
Την επόμενη φορά σε παρακαλώ μην καθυστερήσεις μια ολόκληρη μέρα να απαντήσεις, μπορείς περισσότερα...
Α και ... κάνε μου μια χάρη, αν είναι να γράφεις greeklish μη γράφεις τόσα πολλά - με κουράζεις και θα χάσω την ευχαρίστηση να ασχοληθώ μαζί σου.
g_nestoras
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΩΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΧΑΛΚΟΥΝΙΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ ΚΡΑΤΑΕΙ ΝΟΜΙΖΩ.
Τι κάθεσαι και κάνεις μάθημα στον αγροίκο ρε νεστορα. Ο άνθρωπος δεν κάθεται καν να γράψει στα ελληνικά. Λεει εμάς μπουρτζόβλαχους και είναι ο μόνος εδω μέσα που γράφει greeklish.
ωχ αρτεμη σε πηραν χαμπαρι μου φαινεται...
katarxin ti exete pathei me ta greeklish..sas exei xtypisei to dithen kai i sygxroni morfi imimatheias katakoutela?dikaioma moy einai na grafo opos thelo..den kanoyme diagonismo grafis..loipon nestora tha eimai ipios mazi sou logo pasxa
..i arxaioelliniki koultoyra diepneei kathe ti sygrxono kai eidika kathe morfi dianoisis..kai fysika kai ton byron kai kathe dianooumeno..alla apo to na mas didaxei o byron tin arxaioelliniki koultoyra apexei poly..dioti tin exeis dipla sou apti kai apastraptoysa..prosvasimi kai me to theion doron ton mnimeion pou se empneoun kathimerina..ypo ayti tin ennoia kai thelontas na kaneis sygrisi isoun an kai nestor entelos astoxos..tora an thes na sou kano mathimata gia tonn vyrona opote thes kai einai vlakodes na mou to paizeis exypnos otan logo mesologgioy kai vyronikis etairias ta peri vyronos exoun ginei ktima mas. ..opote asto...epeidi eisai poly koultoyriaris kopse ayta ta yponomeytika peri voreion eleyteron poliorkimenon..allios diavase kana vivlio na xestravotheis gia na deis poios itan o arxigos tis frouras,posoi itan oi aytoxthones kai poso eneypneyse paneyropaika to mesologgi..pithanon anikeis stoys gnostous agriniotes pou milane gia agriniotes maxites sto mesologgi..toylaxiston ta xapia sou mi ta afineis sto komodino..mipos eisai kiniti vivliothiki?mipos eisai o nestor tis polymatheias?i apla eisai to sygxronis kopis imimathes kai faylo grekylion?dioti diakrino kai mia diathesi kai kala yperopsias i opoia pithanon pigazei apo tin eggeni koultoyra toy vivliothikariou..i poli sou den mas exei synithisei stin vathia gnosi..kai apo to yfos soy prospatheis apegnosmena na dimioyrgiseis antipalon deos....tha se parakalousa na asxolitheis mazi moy..se iketeyo vasika..einai timi moy na asxoleitai o nestor despotopoulos lamron teknon tis akadimias athinon mazi moy..tapeinos sas doulos daskale...artemis
"i arxaioelliniki koultoyra diepneei kathe ti sygrxono kai eidika kathe morfi dianoisis..."
Πολύ σωστά.
Κάθε τι σύγχρονο (ύπαρχουν εξαιρέσεις) όχι όμως και κάθε τι ρωμαίϊκο του 21.
Το κυρίαρχο στοιχείο τότε ήταν το αγεληδόν η κλεψιά και το έχει ο θεός...
Ευτυχώς που υπήρχαν οι Έλληνες της διασποράς και οι Φιλλέλληνες και συνέβαλαν στο να ανoίξουν τα γκαβά των ντόπιων... που ήδη απο τους Βυζαντινούς χρόνους πριν ακόμα απο την τουρκοκρατία υϊοθέτησαν την καταστροφή του λογικού...
"kopse ayta ta yponomeytika peri voreion eleyteron poliorkimenon.."
Καθόλου υπονομευτικά αν θέλεις να παραθέσουμε και αριθμούς αυτόχθονων καθώς και επισκεπτών - υποστηρικτών να το κάνουμε και αυτό.
pithanon anikeis stoys gnostous agriniotes pou milane gia agriniotes maxites sto mesologgi..
Λάθος εκτίμηση (εντελώς αυθαίρετη όπως και η εν γένει συμπεριφορά σου...)
Αναφερόμουν σε όλες τις επαναστατικές ομάδες απο όλη την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα που επέλεξαν να συντρέξουν στην πολεμική προσπάθεια ερχόμενοι στο Μεσολόγγι
i poli sou den mas exei synithisei stin vathia gnosi..
Να σου υπενθυμίσω ότι γράφεις σε φόρουμ Αγρινιωτών όπως και εγώ και όχι αρτέμηδων (έχει και αυτό την σημασία του δεν νομίζεις;)
Οι αρτέμηδες αλήθεια μας έχουν συνηθίσει στην βαθειά γνώση ή στην παρασιτική οικονομική αποστράγγιξη φοιτητών - φαντάρων - δημοσίων υπαλλήλων - κρατικού προυπολογισμού (καταβολή υψηλότατων ενοικίων για ένα σωρό κτήρια που θα μπορούσε το κράτος να αποφύγει χτίζοντας ακόμα, ακόμα τα δικά του και βάζοντας ένα τέλος στην ακόρεστη βουλημία της σύγχρονης αρτέμικης διανόησης);
Πράγμα που οι σύγχρονοι Αρτέμηδες διανοητές θα συνεχίσουν να κάνουν στηριζόμενοι στο ευγενές ψεύδος του Πλάτωνα αναπαράγοντας όπως μπορούν το μύθο της "Ιεράς Πόλης..." σε βάρος κάθε λογικής αντιμετώπισης των σύγχρονων προβλημάτων και υπέρ της συνέχισης της σύγχρονης αρτέμικης μάσας εεε συγνώμη διανόησης ήθελα να πώ!!!
tapeinos sas doulos daskale...artemis
Αν αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου ως δούλο εξηγείτε και η κομπλεξική και αυθαίρετη συμπεριφορά σου.
Α τελευταία φορά που απάντησα στα greeklish σου. Δεν την παλεύω.
g_nestoras
nestor despotopoyle yperlampron akadimaikon astro..i elliniki glossa einai noimatiki..akomi kai an valo tin proti kai teleytaia syllavi,einai antilipti i lexi..min tin kaneis anagkaia afairetiki logo grafis..se teliki analysi an den mporeis na antilifteis os mesologgitiki didaxi tin aytodiathesi kai ton eleytero egkefalikon roy den eytynomai ego ,alla pithanon i mpetarismeni poli soy poy trefei toixoys stin skepsi sou..an thes egkainiazoyme kai aitolikoys dialogoys an kai esy apoteleis parafyada akarnanikis gis se aitoliko topio..aristoteliki i prossegisi tis protis paragrafoy sou alla teleis en sygxysei..den diafono me osa les peri vyzantinis epemvatikotitas kai peri psygmaton graikokretinismoy.. alla ego milisa gia dianoisi kai foreis tis opos o bayron..kai gia tin prosvasimotita toy mesoy ellina stin arxaioelliniki grammateia..opote asxetes oi anafores sou.. telos pantos den apotelei i proti paragrafos soy simeio anaforas kai antiparathesis dioti den diafono synolika me osa les ..tora an pame stin deyteri paragrafo exo na sou po eyteos oti eisai ypokritis kai evraioagriniotis farisaios..dioti o stoxos soy itan kathara yponomeytikos..ti itheles na kaneis?ypentimisi diladi? oti sto mesologgi synennothei oli i ellada kai i eyropi kai oti polemisan apo souliotes kai nisiotes,apo aitoloakarnanes kai eyrytanes mexri pelloponisioi klp..oti synevallan fillelines kai oli i pefotismeni eyropi?o kipos ton iroon einai gematos apo mnimeia anaforas stin syneisfora tis ellados olis kai tis eyropis..kai to mesologgi oxi mono to psaxnei alla anadeiknyei tin symmetoxi sto agona..omos antidra se koutoponires praktikes geitonikon amnoerifion pou prospathoyn na aposyndesoun kai na apaxiosoun mia poli,ena symvolo,enan iero topo apo mia megaleiodi thysia kai prospathoun na tin apodosoun se antropous poy prosetrexan na voithisoun kai oxi s aytoys pou afetiriaka antisthatikan,enepneusan kai gigantosan mia koryfaia antidrasi..dystyxos gia esas o topos aytos agriniotika perdeyomena antroparia den legetai agrinio...legetai mesologgi eite sas aresei eite oxi.ayto tha sas ponaei panta.....kai den metrietai me ilithia statistika stoixeia dioti kai ekei yparxei diaforopoiisi kathoti eginan dyo poliorkies,o gigenis plythismos ittan sygkekrimenos kai se pliroforo oti o dimarxos sou kai o nomarxis einai apogonos metaferomenon agoniston apo tin ait/nia pou syneiseferan ta megista sto agona toy mesologgioy..kai ta topikistika ayta apovrasmata toy agriniotikoy megaloideaitismoy anti na sevontai tis rizes,tin poli poy oi progonoi toys timisan me to aima toys ,synaspizoun me toys egathetoys kondyloforoys toys antimessologitikes omades....den einai tyxaio pou milas gia mythoys ieron poleon.....theoreis diladi tin thysia mias polis mythoplastikon paraskeyasma?dioti o titlos ieri poli aponemithike os anagnorisi se mia koryfaia thysia kai me to skeptiko tis synexeias enos topou poy empneei,enthymeitai,anaferei,tima kai doneitai se kathe eykairia mnimis...o pagiomenos xaraktirismos se ieri poli den alloionetai apo neoellinika parasita kai ortologistikes elegeies agriniotikis vlaxokomporymosynis..dioti kalomeleta kai erxetai i foititikin koinotita pou tha ekmetaleyteis ayrio geladere koroideyti tou lamara kai kathe adynatoy...milas gia neoellines, otan i poli soy einai klasiko deigma ftiniarikou neogrekylismou..i dianoisi agapiti akadimaiki pordi exei voulimia mono sti gnosi..den syntairiazetai me ta perierga lektika sou migmata pou epixeiroyn na diakoreysoun ton potho mas gia mia poli poy panta itan poli toy pneymatos kai epixeiroume peismatika ,an kai oi kairoi ou menetoi,na tin diatirisoume etsi..an yparxoyn eygeni i kata synthiki pseydi yparxoun kai eyseveis pothoi,opos kai eylavika proskynimata se mia poli poy pasxizei apegnosmena na diatirisei istorikes mnimes,idanika kai pneymatikes analogies se mia epoxi pou vrithoyn oi ypoanaptyktes anaptyssomenes poleis ..aytes oi poleis exontas dorikin antilipsi kai ortologistikin maniokathatlipsi pasxizoyn gia ton ogo kai to megethos eis varos ton poiotikon anaforon..se aytes syneisferoun imimatheis elitistikes pseydokoultoyriarikes mazes poy xoris protogenes yliko anadeiknyontai se dokisisofoi tis agriniotikis metriotitas..s aytin tin katigorian anikei i septi akadimaiki fysiognomia toy neovarvaroy agriniotolagnoy nestora..kai apaxia o daskalos toy genous na apantisei se greeklish dioti tima tin elliniki syneidisi kai to elliniko megaleio pou kata peristasin prosperna(vlepe mesologgi)....nestorion agos ,farisaikon apaygasma,pseydepigrafon dianoima ta mouganita tis polis sou exoyn stoixeiosei kathe poiotiki grafi..mathe prota na sevesai kai meta paixto koultoyriaris...artemis
αρτεμη τα λες πραγματικα μοναδικα..στην ελλαδα των δηθεν εχει πεθανει η σκεψη,η συνειδηση,οι αξιες και οι ιστορικες αναφορες..εχει προαχθει η life style κουλτουρα της υπεροψιας και των μικρων αναστηματων..μην περιμενεις να σε καταλαβουν καποιοι απο το αγρινιο..εχουν την δικη τους οπτικη..για αυτους ειναι περιττα τα αιματα και οι θυσιες..σημασια εχει η λεξη αναπτυξη με οτι αυτο συνεπαγεται για την καθημερινοτητα μας και την ποιοτητα ζωης μας..μην αδικεις ομως ολο το αγρινιο..υπαρχουν αρκετοι αγρινωτες που λατρευουν το μεσολογγι και το τιμουν..
Καλό Πάσχα σε όλους και ... προσοχή σε κάθε τι "ιερόν" κατά απονομή...
Το μόνο ιερό πράγμα είναι η γνώση η λογική και η συνείδηση...
"Ότι είναι λογικό είναι πραγματικό κι ότι είναι πραγματικό είναι λογικό" Χέγκελ
Εξίσωση, συνεπαγωγή ή αντιστροφή;
ή τίποτα απο όλα αυτά;
Μοναδική η προσέγγιση του Χέγκελ (κατα τα αριστοτελικά πρότυπα).
Μοναδική η προσέγγιση του Ένγκελς.
Μοναδική η προσέγγιση του Avinery.
Λίνο και Ανδρέα να είστε πάντα καλά. Θα φροντίσω να είμαι στην παρουσίαση.
g_nestoras
ΝΕΣΤΟΡΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩς ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ..ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥΣ..ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΛΑ ΤΑ 9.000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΠΕΔΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ ΗΤΑΝ ΒΟΡΕΙΟΙ?ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ?ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ,ΤΟΝ ΜΙΑΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΦΡΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΩΝ?ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ..Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΝ ΘΕΣ..ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ..ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΠ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΒΟΗΘΕΙΑ Ξ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΝΩΡΙΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΕΙΝΑ...ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ..ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ?ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ?.ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ.....
ο σεβασμος για την θυσια των πατριωτων στην εξοδο ειναι δεδομενος και απο το αγρινιο και το αποδεικνυει και η συμμετοχη μας καθε χρονο στις γιορτες εξοδου.σεβασμος ομως στην θυσια και στην ιστορια δεν συνεπαγεται και αυτοματα εφετεια,πανεπιστημια ,μουσεια,δημοσιες υπηρεσιες κ.α. αυτο δεν μπορειτε να καταλαβετε μεσολογγιτες και γι'αυτο δημιουργειτε ολα αυτα τα προβληματα στον νομό.η ιστορια ειναι ιστορια ,την τιμαμε ολοι μας αλλα απο κει και περα ειναι 2009,οι αναγκες και οι συγχρονες απαιτησεις αναδυκνυουν το αγρινιο σαν οικονομικο και διοικητικο κεντρο του νομου.σεβασμος επομενως και απο σας στους δεκαδες χιλιαδες κατοικους της περιοχης αγρινιου.
Αρτέμη έκανες πραγματικά φιλότιμη προσπάθεια να γράψεις Ελληνικά.
Τη μια φορά με μικρά την άλλη με κεφαλαία.
Και τις δύο ανυπόγραφα και ύπουλα. Σε πρόδωσαν τα αποσιοποιητικά. Πάντα δύο τελίτσες...και ίδιο στυλ γραφής...
Μετέρχεσαι όλους τους τρόπους. Χαρακτηριστικό γνώρισμα των Αρτέμηδων...
Πολύ ασχολήθηκα.
g_nestoras
sopa vre nestora pou poly asxolithikes kai poy meterxomai olon ton tropon..aposiopoitika exoun oloi kai den grafo mono ego..katalavaino agori moy oti pernas dyskola kai to rixes stin germaniki sxoli psyxalalysis alla ostoso sou exo sttoixeiosei ta oneira kai me vlepeis pantoy me aposiopoitika i xoris akomi kai stis aponomes pou tis diaxorizeis se logikofaneis klp..einai apla syneidites akadimaike kai apodeiknyeis oti den exeis protogeneia..den syntheteis metafereis..opote an se xreiasto tha se paro gia metakomisi sto spiti mou..ante kalo pasxa..kai ego poly asxolithika mazi sou..artemis
Καλό πάσχα σε όλους.Δεν θέλω να στενοχωρήσω κανέναν αλλά άλλοι έχουν τον πολιτισμό των χαλκουνιών που έχω τη εντύπωση ότι σκόπιμα πλασσάρεται ως αντίσταση κατά των τούρκων και άλλοι έχουν τον πολιτισμό των ιστορικών αναφορών,του αγώνα για την ελευθερία και την παιδεία και της ποιότητας σκέψηςκαι μέσα σε σκληρούς διαλόγους και των προκλήσεων αρτέμη έχουμε τον νέστορα που κάνει επίδειξη γνώσεων...Νέστορα τι μας τα λες αυτά για τον χέγκελ και τους λοιπούς?Γιατί τινάζεσαι σαν να σε χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα στον χαρακτηρισμό του Μεσολογγίου σε ιερή πόλη?Εσύ ο άνθρωπος της γνώσης γιατί κάνεις αρνητική προσέγγιση και όχι θετική?Το Μεσολόγγι ως τόπος έχει συγκινήσει και συγκεντρώσει φωτισμένα μυαλά απο όλο τον κόσμο.Και στη προσφάτως ιδρυθείσα ακαδημία ελευθερίας προίστανται και μετέχουν κορυφαίοι πανεπιστημιακοί..Το ύψος της διανοίας σου γιατί περί άλλων τυρβάζει?
10.45 zeis to diko sou agriniotiko mytho..ektimas les tin istoria kai tis thysies alla ekei poy se voleyei xexnas oti to mesologgi egine proteyousa kai poli symvolo logo aytou toy megaleiodoys gegonotos..opos xexnas oti to agrinio den eixe pote istoria kai idiaiteri pneymatiki eparkeia i astiko plythismo..episis xexnas oti to mesologgi mexri protinos exei vgalei 5 prothypourgoys eklegmenous kai oxi diorismenous,plithora ypoyrgon,panepistimiakon kai epistimonon opos kai koryfaion poiiton kai logotexnon..epilektika pali xexnas oti kai mexri simera akomi vgazei se mikroteri klimaka..pali ponira kai koutoponira diaxorizeis to doikitiko kentro les kai to agrinio epeidi sonei kai kala exei perissotero plythismo tha prepei na ta exei ola..den xreiazetai pali na epanalavo poleis kai stin ellada pou an kai mikroteres einai proteoyses gia istorikoys logoys...simasia exei oti ouden epixeirima yparxei peran ton gnoston vlakodon toy plythismou kai mono..i proteyoysa einai i poli poy sygkentronei tin doikisi klp..artemis
Δημοσίευση σχολίου