Το περιεχόμενό της είναι για πολλές κρίσεις, θετικές και αρνητικές.
Τρεις παρατηρήσεις, από μένα:
· (Επιτέλους..) λοιπόν, Habemus Universitare!!!! - Προεκλογική ή μη η "χάρη", πάντως όταν έρθει ο πρωθυπουργός να μιλήσει στην (φρέσκια) πλατεία, θα μπορεί να μας πει ότι φρέσκαρε ό,τι είχε μπαγιατέψει από τις κυβερνήσεις Παπανδρέου, Σημίτη, δική του..
· Όπως παλαιότερα, επίσης προεκλογικά, στην ίδια πλατεία μας είχε πει, "επόμενες" σχολές- τμήματά της θα διασπαρούν στο Νομό, με ειδική μάλιστα έμφαση στη σχετική νομοθετική πράξη, στο Μεσολόγγι. (Έ ρε γλέντια, που , μάλλον, θα ξεκινήσουν από το 5ο Τμήμα- όταν και άν αυτό κάποτε δρομολογηθεί).
· Το σημαντικό: Όπως συνήθως, η κυβέρνηση, απαράλλαχτα με ό,τι θα έκανε οποιαδήποτε όμοιά της, νεοδημοκρατική , πασοκική, "οικουμενική" , "χαρίζει" σε μια περιοχή, τη δική μας, όπως και στην Γ' βάθμια εκπαίδευση, καθεφτάκια και χάντρες για ιθαγενείς. Ξεμπερδεύει με "ένα ακόμα" Πανεπιστήμιο, χωρίς πραγματική ακαδημαϊκή βάση. Δίχως δηλαδή ξεκάθαρα ακαδημαϊκά- γνωστικά αντικείμενα και ουσιαστικά επαγγελματικά δικαιώματα και δυνατότητα πρόσβασης των αποφοίτων του στην (άγρια) αγορά εργασίας.
Το Αγρίνιο, από τη δεκαετία του '70, ζητούσε Ακαδημαϊκές μονάδες, αλλά όχι κανά UFO Α.Ε.Ι., ούτε αντίστοιχης άγνωστης ταυτότητας σχολές. Η Πόλη ,επίσης, δεν ήταν ποτέ παλαβή, ούτε να ζητήσει τίποτα "βαρβάτες" σχολές, όπως Νομικές , Ιατρικές, Φιλοσοφικές, Πολυτεχνικές ..., που δίνονταν άπλετα αλλού...
Απολύτως ορθολογικά και τόσο μακριά από κολπάκια που έθρεψαν ενοικιοστάσια πόλεων και πόλεων και ψηφοσυλλέκτες κομμάτων και κομμάτων εξουσίας, λειτούργησε μακριά από αυτό που ειρωνεύονται πολλοί μεγαλοχωριαταραίοι των ΜΜΕ : «Κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο , κάθε χωριό και ΤΕΙ».
Ήξερε ποια ήταν η οικονομία της, η κοινωνικότητά της, ποιές ήταν οι ανάγκες της περιοχής και ζητούσε συγκεκριμένα και πλήρη αντικείμενα: Γεωπονική (ανέκαθεν...), Σχολή Αρχαιολογίας- Ανασκαφικής (με σοφή σκέψη του Θ. Παλιούρα) για ζώνη Δυτικοελλαδική ανεξερεύνητη σε Χώρα όπου τα παιδιά που τελειώνουν τα τρέχοντα Ιστορικά- Αρχαιολογικά Τμήματα, το πολύ να έχουν κανένα δίμηνο "πρακτικής" σε ανασκαφές, Σχολή Μετερωρολογίας- Κλιματολογίας κλπ...
Τέτοια απαιτούσε η Πόλη, που όμως ρε γαμώτο , όσο νά' ναι στοιχίζουν... Πολύ! Σε εργαστήρια, ερευνητικές υποδομές, μέλη Δ.Ε.Π. ...
Δεν είναι φτηνά τμήματα "διαχείρησης 'κάτι'..." , που ξεμπερδεύεις κάνοντας πανεπιστήμιο δυο σχολικά κτίρια, με ελάχιστα τακτικά μέλη Δ.Ε.Π. (από επίκουρο καθηγητή και πάνω), με πολλούς συμβασιούχους , που πληρώνονται την άλλη χρονιά (και άν...), με λίγα κομπιούτερς και...πάει , ξεμπέρδεψες... Δεν είναι Τμήματα, όπως αυτά που φυτεύουν οι συνεχείς, αλλά μόνιμου χαρακτήρα "μεταρρυθμίσεις" , όπου το γνωστικό αντικείμενο το οποίο έχει θέση σε μεταπτυχιακές και διδακτορικές εξειδικεύσεις καθίσταται "Προπτυχιακό"!...
Δεν είναι τμήματα- μικροκλάδοι της Οικονομικής Επιστήμης, των επιστημών Περιβάλλοντος, των Τεχνολογικών και Πολιτισμικών Σπουδών (... παρεμπιπτόντως, με πολλούς πανεπιστημιακούς διάφορων κλάδων που έχω συζητήσει τον τίτλο του 3ου Τμήματος, τους έχω προσφέρει ένα επιστημονικό vertico- "τίν' τούτο", λένε όλοι...).
Να "υποθέσω" τη συνέχεια;
Όπου νά' ναι, οι φίλοι οι Μεσολογγίτες, θα αρχίσουν να ζητάνε στην αιγίδα του νέου Πανεπιστημίου καμιά...νομική, καμιά αγγλογαλική φιλολογία και άλλα τέτοια ένδοξα και αντάξια Ιεράς Πόλεως, πλην Ακαδημαϊκά και επαγγελματικά κορεσμένα... Παρεμπιπτόντως νομική σχολή δε μπόρεσε καν να δημιουργήσει κοτζάμ Πάντειο Πανεπιστήμιο, καθώς ξεσηκώθηκαν οι μεγαλονομικοί καθηγητές και έκαναν την πλέον συντεχνιακή κατάληψη που έχει γίνει ποτέ σε ελληνικό ΑΕΙ, μέχρι και οι ΔΑΠίτες της νομικής Αθήνας.
Το υπ. παιδείας, κάποτε, μάλλον εν όψει άλλων εκλογών , θα "μας παραχωρήσει" κανένα 5ο τμήμα, να πάει και το παλιάμπελο του "νέου Πανεπιστημίου". Όλο και κάποια πρόσθετο φτηνό εξειδικευμένο αντικείμενο θα βρει: Διαχείρηση αγροτικών...αντλιοστασίων, διαχείρηση ...δημοτικών τελών και δαπανών ταφής, διαχείρηση ψηφιοποίησης λαογραφικού φωτογραφικού υλικού και άλλες "διαχειρήσεις".
Ά, ναι! Και πάνω σε αυτές τις εξειδικευμένες "διαχειρήσεις" και πρόσθετες "κατευθύνσεις" στο πτυχίο: Διαχείρηση ασπρόμαυρου φωτογραφικού υλικού, διαχείρηση έγχρωμου υλικού, διαχείρηση βίντεο και ...ώ, Yes!.. η κατεύθυνση που θα στριμώχνονται τα παιδιά, μπας και πάρουν "τίτλο με αξία", «διαχείρηση οπτικής αναπαράστασης λαογραφικού υλικού με 3D Animation».
"Αστείο";
"Σαρκασμός";
Χμμ....
Το εκπληκτικό (θα είναι), όπως και στα υπάρχοντα τμήματα ότι σε αυτές τις λεπτοκομένες και φτηνές φέτες ακαδημαϊκού υλικού, το πανεπιστήμιο θα λειτουργεί σα μικρό κολέγιο, με εξαιρετική ερευνητική δουλειά από διδάσκοντες και φοιτητές, θα παράγει νέα γνώση, δημοσιεύσεις του θα παίρνουν θέση στη διεθνή βιβλιογραφία... και....
...και εξαιρετικοί πτυχιούχοι καταδικασμένοι άνεργοι.
Με ένα πέρασμα από ένα UFO Πανεπιστημιο πάνω από μια Πόλη, που έχει πολλά διαμερίσματα άδεια για να αρχίσουν τίποτα φραγκοφονιάδες ιδιοκτήτες να τσιμπανε τις τιμές, πολλές πιτσαρίες και σουβλακερί για να αρπαξουν λίγες εκατοντάδες ακόμα παιδιά από τα μαλλιά να τα μπουκώσουν μπας και μπουκώσουν οι ίδιες στο χρήμα...
Κοντολογίς, το Αγρίνιο δεν ήθελε να πουλήσει κανά σουβλάκι παραπάνω, ούτε να "επενδύσει" σε γκαρσονιέρες...
Ποτέ δεν ήταν φτηνιάρικο, όσο το υπολόγισαν αυτοί που παλιότερα στην οδό Μητροπόλεως και τώρα από τις πολυτέλειες των Ολυμπιακών ακινήτων, δίπλα στην Κηφησίας, ρύθμιζαν τα εκπαιδευτικά με αντιλήψεις Βρυξελλών και Μπολώνια , αλλά και επενδύοντας σε φτηνές ψήφους...
Πάντως, ούτε το Αγρίνιο, ούτε τα παιδιά που θα περάσουν στο "νέο αυτόνομο" ΑΕΙ θα μπορέσουν με τέτοιους όρους να πουν "Ακριβό μου Πανεπιστήμιο".
Θανάσης Γ. Κάππος.
Υ.Γ.
...Και μια που έπιασα μαζεμένα πολλά: Ποτέ δεν αντιλήφτηκα, ούτε στην Αθήνα, ούτε στη Θεσσαλονίκη, ούτε στο εξωτερικό, την έξωση των Φοιτητών από τον κορμό της Πόλης, στη «λογική» της «πανεπιστημιούπολης». Το πανεπιστήμιο αποτελεί κοινωνική συγκρότηση για την εξέλιξη της κοινωνίας- δε νοείται έξω από τα τείχη της κοινωνίας στην οποία υπάρχει... Δεν είναι «δοκιμαστικός σωλήνας», «γυάλα με χαμστεράκια», κάπου μακριά...
...Και έτσι πάντα με επιφύλαξη αντιμετώπιζα τους σχεδιασμούς να φάμε το παλιό αεροδρόμιο της πόλης μας- ένα από τα πρώτα στη Χώρα και με άγνωστη ιστορία, τόσο πολύ Αγρινιώτικη...
Ακρωτηριάζουμε λοιπόν την ιστορία της πόλης για να δημιουργήσουμε το νέο ιστορικό της μέλος- έτσι δεν είναι;
Το Αγρίνιο έχει (...είχε, μάλλον, και πέφτουν σταθερά από τις μπουλντόζες..) τόσα παλιά, τεραστίων διαστάσεων πετρόχτιστα και εργοστασιακά- αποθηκευτικά κτίρια, επίσης μέρος της ιστορίας του. Με -όχι πανάκριβες, όσο στοιχίζει η εξ’ αρχής οικοδόμηση τυπικών πανεπιστημιακών κουτιών, τόσο ίδιων από τα Γιάννενα και την Πάτρα ως το Βανκούβερ του Καναδά...- εργασίες αντιστήριξης και ανάπλασης μπορούσαν φιλοξενήσουν αμφιθέατρα, εργαστήρια, γραφεία, στέκια...
Στα ίδια κτίρια, που στον κορμό και τις παρυφές της πόλης έζησαν τα καπνά θα μπορούσε να ζήσει η ενέργεια, τα όνειρα η σύνθεση της νέας στίξης της πόλης.
Έτσι δεν είναι;...
· (Επιτέλους..) λοιπόν, Habemus Universitare!!!! - Προεκλογική ή μη η "χάρη", πάντως όταν έρθει ο πρωθυπουργός να μιλήσει στην (φρέσκια) πλατεία, θα μπορεί να μας πει ότι φρέσκαρε ό,τι είχε μπαγιατέψει από τις κυβερνήσεις Παπανδρέου, Σημίτη, δική του..
· Όπως παλαιότερα, επίσης προεκλογικά, στην ίδια πλατεία μας είχε πει, "επόμενες" σχολές- τμήματά της θα διασπαρούν στο Νομό, με ειδική μάλιστα έμφαση στη σχετική νομοθετική πράξη, στο Μεσολόγγι. (Έ ρε γλέντια, που , μάλλον, θα ξεκινήσουν από το 5ο Τμήμα- όταν και άν αυτό κάποτε δρομολογηθεί).
· Το σημαντικό: Όπως συνήθως, η κυβέρνηση, απαράλλαχτα με ό,τι θα έκανε οποιαδήποτε όμοιά της, νεοδημοκρατική , πασοκική, "οικουμενική" , "χαρίζει" σε μια περιοχή, τη δική μας, όπως και στην Γ' βάθμια εκπαίδευση, καθεφτάκια και χάντρες για ιθαγενείς. Ξεμπερδεύει με "ένα ακόμα" Πανεπιστήμιο, χωρίς πραγματική ακαδημαϊκή βάση. Δίχως δηλαδή ξεκάθαρα ακαδημαϊκά- γνωστικά αντικείμενα και ουσιαστικά επαγγελματικά δικαιώματα και δυνατότητα πρόσβασης των αποφοίτων του στην (άγρια) αγορά εργασίας.
Το Αγρίνιο, από τη δεκαετία του '70, ζητούσε Ακαδημαϊκές μονάδες, αλλά όχι κανά UFO Α.Ε.Ι., ούτε αντίστοιχης άγνωστης ταυτότητας σχολές. Η Πόλη ,επίσης, δεν ήταν ποτέ παλαβή, ούτε να ζητήσει τίποτα "βαρβάτες" σχολές, όπως Νομικές , Ιατρικές, Φιλοσοφικές, Πολυτεχνικές ..., που δίνονταν άπλετα αλλού...
Απολύτως ορθολογικά και τόσο μακριά από κολπάκια που έθρεψαν ενοικιοστάσια πόλεων και πόλεων και ψηφοσυλλέκτες κομμάτων και κομμάτων εξουσίας, λειτούργησε μακριά από αυτό που ειρωνεύονται πολλοί μεγαλοχωριαταραίοι των ΜΜΕ : «Κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο , κάθε χωριό και ΤΕΙ».
Ήξερε ποια ήταν η οικονομία της, η κοινωνικότητά της, ποιές ήταν οι ανάγκες της περιοχής και ζητούσε συγκεκριμένα και πλήρη αντικείμενα: Γεωπονική (ανέκαθεν...), Σχολή Αρχαιολογίας- Ανασκαφικής (με σοφή σκέψη του Θ. Παλιούρα) για ζώνη Δυτικοελλαδική ανεξερεύνητη σε Χώρα όπου τα παιδιά που τελειώνουν τα τρέχοντα Ιστορικά- Αρχαιολογικά Τμήματα, το πολύ να έχουν κανένα δίμηνο "πρακτικής" σε ανασκαφές, Σχολή Μετερωρολογίας- Κλιματολογίας κλπ...
Τέτοια απαιτούσε η Πόλη, που όμως ρε γαμώτο , όσο νά' ναι στοιχίζουν... Πολύ! Σε εργαστήρια, ερευνητικές υποδομές, μέλη Δ.Ε.Π. ...
Δεν είναι φτηνά τμήματα "διαχείρησης 'κάτι'..." , που ξεμπερδεύεις κάνοντας πανεπιστήμιο δυο σχολικά κτίρια, με ελάχιστα τακτικά μέλη Δ.Ε.Π. (από επίκουρο καθηγητή και πάνω), με πολλούς συμβασιούχους , που πληρώνονται την άλλη χρονιά (και άν...), με λίγα κομπιούτερς και...πάει , ξεμπέρδεψες... Δεν είναι Τμήματα, όπως αυτά που φυτεύουν οι συνεχείς, αλλά μόνιμου χαρακτήρα "μεταρρυθμίσεις" , όπου το γνωστικό αντικείμενο το οποίο έχει θέση σε μεταπτυχιακές και διδακτορικές εξειδικεύσεις καθίσταται "Προπτυχιακό"!...
Δεν είναι τμήματα- μικροκλάδοι της Οικονομικής Επιστήμης, των επιστημών Περιβάλλοντος, των Τεχνολογικών και Πολιτισμικών Σπουδών (... παρεμπιπτόντως, με πολλούς πανεπιστημιακούς διάφορων κλάδων που έχω συζητήσει τον τίτλο του 3ου Τμήματος, τους έχω προσφέρει ένα επιστημονικό vertico- "τίν' τούτο", λένε όλοι...).
Να "υποθέσω" τη συνέχεια;
Όπου νά' ναι, οι φίλοι οι Μεσολογγίτες, θα αρχίσουν να ζητάνε στην αιγίδα του νέου Πανεπιστημίου καμιά...νομική, καμιά αγγλογαλική φιλολογία και άλλα τέτοια ένδοξα και αντάξια Ιεράς Πόλεως, πλην Ακαδημαϊκά και επαγγελματικά κορεσμένα... Παρεμπιπτόντως νομική σχολή δε μπόρεσε καν να δημιουργήσει κοτζάμ Πάντειο Πανεπιστήμιο, καθώς ξεσηκώθηκαν οι μεγαλονομικοί καθηγητές και έκαναν την πλέον συντεχνιακή κατάληψη που έχει γίνει ποτέ σε ελληνικό ΑΕΙ, μέχρι και οι ΔΑΠίτες της νομικής Αθήνας.
Το υπ. παιδείας, κάποτε, μάλλον εν όψει άλλων εκλογών , θα "μας παραχωρήσει" κανένα 5ο τμήμα, να πάει και το παλιάμπελο του "νέου Πανεπιστημίου". Όλο και κάποια πρόσθετο φτηνό εξειδικευμένο αντικείμενο θα βρει: Διαχείρηση αγροτικών...αντλιοστασίων, διαχείρηση ...δημοτικών τελών και δαπανών ταφής, διαχείρηση ψηφιοποίησης λαογραφικού φωτογραφικού υλικού και άλλες "διαχειρήσεις".
Ά, ναι! Και πάνω σε αυτές τις εξειδικευμένες "διαχειρήσεις" και πρόσθετες "κατευθύνσεις" στο πτυχίο: Διαχείρηση ασπρόμαυρου φωτογραφικού υλικού, διαχείρηση έγχρωμου υλικού, διαχείρηση βίντεο και ...ώ, Yes!.. η κατεύθυνση που θα στριμώχνονται τα παιδιά, μπας και πάρουν "τίτλο με αξία", «διαχείρηση οπτικής αναπαράστασης λαογραφικού υλικού με 3D Animation».
"Αστείο";
"Σαρκασμός";
Χμμ....
Το εκπληκτικό (θα είναι), όπως και στα υπάρχοντα τμήματα ότι σε αυτές τις λεπτοκομένες και φτηνές φέτες ακαδημαϊκού υλικού, το πανεπιστήμιο θα λειτουργεί σα μικρό κολέγιο, με εξαιρετική ερευνητική δουλειά από διδάσκοντες και φοιτητές, θα παράγει νέα γνώση, δημοσιεύσεις του θα παίρνουν θέση στη διεθνή βιβλιογραφία... και....
...και εξαιρετικοί πτυχιούχοι καταδικασμένοι άνεργοι.
Με ένα πέρασμα από ένα UFO Πανεπιστημιο πάνω από μια Πόλη, που έχει πολλά διαμερίσματα άδεια για να αρχίσουν τίποτα φραγκοφονιάδες ιδιοκτήτες να τσιμπανε τις τιμές, πολλές πιτσαρίες και σουβλακερί για να αρπαξουν λίγες εκατοντάδες ακόμα παιδιά από τα μαλλιά να τα μπουκώσουν μπας και μπουκώσουν οι ίδιες στο χρήμα...
Κοντολογίς, το Αγρίνιο δεν ήθελε να πουλήσει κανά σουβλάκι παραπάνω, ούτε να "επενδύσει" σε γκαρσονιέρες...
Ποτέ δεν ήταν φτηνιάρικο, όσο το υπολόγισαν αυτοί που παλιότερα στην οδό Μητροπόλεως και τώρα από τις πολυτέλειες των Ολυμπιακών ακινήτων, δίπλα στην Κηφησίας, ρύθμιζαν τα εκπαιδευτικά με αντιλήψεις Βρυξελλών και Μπολώνια , αλλά και επενδύοντας σε φτηνές ψήφους...
Πάντως, ούτε το Αγρίνιο, ούτε τα παιδιά που θα περάσουν στο "νέο αυτόνομο" ΑΕΙ θα μπορέσουν με τέτοιους όρους να πουν "Ακριβό μου Πανεπιστήμιο".
Θανάσης Γ. Κάππος.
Υ.Γ.
...Και μια που έπιασα μαζεμένα πολλά: Ποτέ δεν αντιλήφτηκα, ούτε στην Αθήνα, ούτε στη Θεσσαλονίκη, ούτε στο εξωτερικό, την έξωση των Φοιτητών από τον κορμό της Πόλης, στη «λογική» της «πανεπιστημιούπολης». Το πανεπιστήμιο αποτελεί κοινωνική συγκρότηση για την εξέλιξη της κοινωνίας- δε νοείται έξω από τα τείχη της κοινωνίας στην οποία υπάρχει... Δεν είναι «δοκιμαστικός σωλήνας», «γυάλα με χαμστεράκια», κάπου μακριά...
...Και έτσι πάντα με επιφύλαξη αντιμετώπιζα τους σχεδιασμούς να φάμε το παλιό αεροδρόμιο της πόλης μας- ένα από τα πρώτα στη Χώρα και με άγνωστη ιστορία, τόσο πολύ Αγρινιώτικη...
Ακρωτηριάζουμε λοιπόν την ιστορία της πόλης για να δημιουργήσουμε το νέο ιστορικό της μέλος- έτσι δεν είναι;
Το Αγρίνιο έχει (...είχε, μάλλον, και πέφτουν σταθερά από τις μπουλντόζες..) τόσα παλιά, τεραστίων διαστάσεων πετρόχτιστα και εργοστασιακά- αποθηκευτικά κτίρια, επίσης μέρος της ιστορίας του. Με -όχι πανάκριβες, όσο στοιχίζει η εξ’ αρχής οικοδόμηση τυπικών πανεπιστημιακών κουτιών, τόσο ίδιων από τα Γιάννενα και την Πάτρα ως το Βανκούβερ του Καναδά...- εργασίες αντιστήριξης και ανάπλασης μπορούσαν φιλοξενήσουν αμφιθέατρα, εργαστήρια, γραφεία, στέκια...
Στα ίδια κτίρια, που στον κορμό και τις παρυφές της πόλης έζησαν τα καπνά θα μπορούσε να ζήσει η ενέργεια, τα όνειρα η σύνθεση της νέας στίξης της πόλης.
Έτσι δεν είναι;...
38 σχόλια:
Φίλε Θανάση, (αν δεν κανω λάθος υπήρξαμε συμμαθητες) το εχουμε στην χωρα μας να γκρινιάζουμε για καθε τι καινουργιο.
Τι σημασια εχει αν το πανεπιστημιο γινεται προεκλογικά;; το αποτέλεσμα μετράει. Οσο για τις σχολες πιστεύω ότι ειναι πολύ καλές και ότι πρέπει να γίνει μια στροφή στο περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους. Λες για παράδειγμα για σχολή Αρχαιολογίας, η ξαδέρφη μου που αποφόιτησε απο τη σχολή της Αθήνας δουλεύει πωλήτρια.Ναι μεν έχουμε πολλά αρχαία αλλά ποιός θα δώσει χρήματα για ανασκαφές;;
Για το κτίριο καλύτερα να γίνει ένα νέο με τις προδιαγραφές σχολικού κτιρίου και όχι πασαλήματα σε ήδη υπάρχοντα κτίρια που δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές.
τι μας λες κυριέ μου : το αγρίνιο το τέλειο, το μοναδικό το ανυπέρβλητο.... έλεος! το Αγρίνιο ζητούσε πανεπιστήμιο μονό και μόνο για μια χούφτα σουβλάκια παραπάνω , για δέκα υπερτιμημένες γκαρσονιέρες και πέντε κωλοκαφετέριες. δεν χρειαζόμαστε άλλα πανεπιστημια . έδω και τώρα αξιολόγηση. και να κλείσουν όσα παράγουν ανέργους και βολεύουν καθηγητίσκους!
"Το Αγρίνιο έχει (...είχε, μάλλον, και πέφτουν σταθερά από τις μπουλντόζες..) τόσα παλιά, τεραστίων διαστάσεων πετρόχτιστα και εργοστασιακά- αποθηκευτικά κτίρια, επίσης μέρος της ιστορίας του."
Απλά να προσθέσω ότι και όσα κτίρια δεν πέφτουν από τις μπουλντόζες γίνονται "πολιτιστικἀ" κέντρα. Τα παραδείγματα πολλά. Αποθήκες Παπαπέτρου, Παλιά Λαχαναγορά...... Το νέο κτίριο των αποθηκών Παπαστράτου στο κέντρο της πόλης προορίζεται για τις ανάγκες του Δήμου (10.000 μ2 στο κέντρο της πόλης), το κτίριο της πρώην Τράπεζας της Ελλάδος οδεύει προς τα χέρια του Δήμου με σκοπό την δημιουργία κι άλλου πολιτιστικού κέντρου......
Πόσο άραγε πολιτισμό αυτή η πόλη θα παράξει;;;
file mou syntaktei ta les mia xara!!!exw kanei polla sxolia gia to onoma "dytikhs elladas"!!!enoeite oti to pempto thmhma tha paeis to mesologgi!!!(opws kai ta tei hpeiroy me basei thn arta phgan sta giannena kai meta prebeza ystera arta alla kai pali apo ta 3 pou tha ertxota pali eklepse ena oi hgoumenitsa)(ta 3 pou anaferw tha pane arta k hgoumenitsa apo toy xronoy).o monos poy bghke kerdismenos apo ayto einai ta giannena exonta 3 tei PLHRES kai h arta 5 kai ta 3 me 10 eisakteoys to xrono.etsi tha ginei kai edw tha parei to mesologgi kai meta sigoura h naypaktos giati blepw polles kinhseis toy dhmarxoy ths gia allo tei giati oxi kai gia ena panepisthmio!!!giati to agrinio na mhn zhthsei nomikh h oti allo?den katalaba!!!omws opws leei kai kapoios parapanw oi agriniwtes mas blepoun ws ena kommati souflaki!!!omws oi agriniwtes den kserei ti toys perimenei!!!me tis epixeiriseis na kleinoun apo edw (opws papastratos,agrino kapoia stigmh tha ginei kai ayto)kai me thn poly na mhn exei kati na diksei pou shmenei katholou toyrismo kai synxronos me ton yperplhthismo tote ena pragma menei o foithths!!!ti tha ginei tha aykshsoyn tis times?(tote oi foithtes tha paroun metagrafei gia allh poly toylaxiston na xalane leyta alla kai na zoyn thn foithtikh zwh poy den exei edw alla kai na thaymazoyn ta aksiotheata).eipa polla kai exw kai alla na pw alla ta themata peri panepisthmioy agrinioy theloyn poly xrono kai den mporoyn na ta lysoun mwnoi toys oi foithtes.h monoi lysh einai na agwnistoyn oloi oi agriniwtes gia panepisthmio "AGRINIOY" alliws tote tha einai arga kai tha eimaste pali sto shmeio poy eimaste shmera.agwnes gia panepisthmio agrinioy ktl.kleinw me thn erwthsh:AYTOS O TOPOS EXEI POLHTIKOYS?OI BOLEYONTAI OLOI? ENAS TAPEINOS FOITHTHS...
Ο δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Γιάννης Αναγνωστόπουλος, ύστερα από την κατάθεση στη Βουλή νομοθετικής ρύθμισης για την ίδρυση στο Αγρίνιο του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας και την σαφή αναφορά για δυνατότητα ίδρυσης πανεπιστημιακών σχολών ή τμημάτων και σε άλλες πόλεις της περιοχής προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Η ίδρυση αυτόνομου Πανεπιστήμιου στην Αιτωλοακαρνανία αποτελούσε ένα καθολικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας εδώ και δεκαετίες.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που μας ικανοποιεί αφού ο νομός μας μπαίνει στο χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχοντας σε λειτουργία ένα από τα καλύτερα ΤΕΙ της χώρας σε Μεσολόγγι και Ναύπακτο και τώρα θα έχει το δικό του Πανεπιστήμιο.
Ταυτόχρονα με την σταδιακή ανάπτυξη των νέων πανεπιστημιακών τμημάτων στο Αγρίνιο σε πρώτη φάση και στο Μεσολόγγι στην συνέχεια πιστεύω ότι θα υπάρξει μια ουσιαστική αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή μας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το κείμενο της νομοθετικής ρύθμισης μας ικανοποιεί για έναν επιπλέον λόγο, που δεν είναι άλλος από την υιοθέτηση των προτάσεων που είχαμε καταθέσει ως δημοτική αρχή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την ίδρυση αυτοτελούς Πανεπιστημίου στην Αιτωλοακαρνανία.
Φυσικά το ζητούμενο πλέον είναι, η επίσπευση των διαδικασιών ώστε αφενός να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του νέου ιδρύματος και αφετέρου να υπάρξει γενναία στήριξη ώστε πέρα της επάνδρωσης να δημιουργηθούν σύντομα οι απαραίτητες υποδομές.»
Αναρτήθηκε από Messolonghi News Ηλεκτρονική Εφημερίδα Μεσολογγίου στις 7:55:00 μμ
oriste h apodiksei giati panepisthmio dytikhs elladas ha mallon "mesologgioy".... enas tapeinos foithths!!!
φιλε θαναση πες μας τι πινεις.στο αγρινιο εισαι και ασε τα περισπουδαστα και τα μεγαλοσχημα.ακου σχολη αρχαιολογιας στο αγρινιο η και περιβαλλοντοσ.τι σχεση εχει το αγρινιο μ αυτα?αρχαια ποτε δεν ειχε το αγρινιο οσο για περιβαλλον ανηκουν σε αλλεσ περιοχες..καλα ειναι τα ονειρα αλλα ξυπνα και λιγο
ΘΑΝΑΣΗ
ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ:1 ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΟΙ ΔΕΠ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΟΥ Ή ΑΝ ΘΕΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ {ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ}ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.
2 ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΑ ΑΓΡΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ{ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ}ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΣΥΓΡΧΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΕΣΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
3 ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΑΦΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΧΩΡΟΥ ΟΜΩΣ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΟΥΝ ΚΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΤΑΛΗΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ.ΑΥΤΟ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.ΓΝΩΜΗ Μ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΩΝΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ.ΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ.ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ,Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ .
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑΤΙ
1 ΓΙΑΤΙ ΑΚΤΙΝΟΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ{ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΩΡΩΝ,ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ,ΕΣΤΙΩΝ}ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΝΑ ΧΩΡΟ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΊΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΠΠΝΤ.
9:49 exei apoleito dikaio!!!einai h monh swsth apopsh poy exw akoysei gia to panepisthmio!!!oloi kathgwroyn tous foithtes epeidh arxika den thelame na fygoume apo panepisthmio iwanninwn kai ystera na ginoume aytonomo!!!emeis toys legame ftiakste ypodwmes kai kante mas oti thelete kai sygkekrimena panepisthmio AGINIOY gi'ayto akribos poy eipes,oti den tha yparxei akadimaiko pneyma kai panw apo ola den tha ginetai swsth doyleia.omws sto telos oyte ypodomes eftiaksan oyte agrinioy egine....alla ti leme twra ayta einai gnwsta se mas tous foithtes apo ta xristoygena!!!alla poios mas rwthse!!!twra oi agriniwtes klaine pou tha ginei dytikhs elladas....basika gramenoys mas exoyn.....e toylaxiston se 5 xronia tha poylame 500 soyflakia parapanw(sylogismos agriniwth).................................enas tapeinos foithths :-)
+1 στον 9:49 .. τα ιδια θα εγραφα και εγω.
το προβλημα πρεπει να ειναι τα δικαιωματα και η βαρυτητα των σχολών οχι το που βρίσκονται..
Ας αφησουν πλεον οι τοπικοι παράγοντες την λογική οτι θα βγάλουν λεφτά από τους φοιτητές . Υπάρχουν πολλά πράγματα για να παράγεις και να εχεις οικονομικο ώφελος
Υ.Γ. Αν το Αγρίνιο με λίμνη απο δίπλα του , θάλασσα σε κοντινή απόσταση και δάση κοντά του δεν έχει σχέση με περιβάλλον τοτε πιος έχει???????........
10:56 είσαι εκτός πραγματικότητας!!!
Πώς θα γίνονταν έξυπνε οι υποδομές χωρίς αυτονόμηση τη στιγμή που τα Γιάννενα κρατάνε τις χρηματοδοτήσεις για την εκεί πανεπιστημιούπολη;
Χωρίς αυτονόμηση και διαχείρηση των χρημάτων από το Αγρίνιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ τίποτα.
Και μάθε σε παρακαλώ να γράφεις ελληνικά γιατί με το ζόρι διαβάζουμε τα κείμενά σου...
Αυτο με τα σουβλακια παρατραβηξε. Σε ολες τις πολεις οι φοιτητες τρωνε και μαλιστα στην Αθηνα και τη Θεσσαλονικη πολυ πιο ακριβα.Αν στο Αγρινιο θα τους δουνε σαν πορτοφολι το ιδιο γινεται και στις αλλες πολεις.Δλδ στην Πατρα ας πουμε, δεν βγαζουν χρηματα απο τους φοιτητες;; Ελεος πια.
Και πια αξιοθεατα θελουν οι φοιτητες;; τα λιμανια με τις τουριστριες;; ε! γι'αυτα ας πανε μεχρι το Μεσολογγι ή τη Ναυπακτο, γιατι το Αγρινιο διαθετει μονο μαγαζια για διασκεδαση και φαγητο που ειναι τα must της φοιτητικης ζωης.Αντε που ξαφνικα ξεχασαμε ολοι τα φοιτητικα μας χρονια και το παιζουμε σοφιστικε φοιτητες.Αλλα και αρχαία να θελουν και βιβλιοθηκες και μουσεια και αγαλματα και σημαντικη ιστορια και απ' αυτα εχουμε.Αρκει να το ψαξουν.
Υ.Γ.και μια παρακληση για τον φοιτητη 7:26 μμ : ή γραψε ελληνικα ή τουλαχιστον σωστα greeklish για να καταλαβαινουμε και τι θες να πεις.
Είσαι ωραίος φίλε!
πολυ σωστή η άποψη, αν καιδεν αντιλαμβάνομαι τους λόγους που το αεροδρόμιο πρέπει να μεινει στο σημερινό χάλι.
Παράλληλα, μάλλον θα πρέπει να αναζητήσουμε την πολιτική διάσταση της ιστορίας μιας καιτο θέμα ειναι και πολιτικό.
Κατά τα άλλα, μάλλον το Αγρίνιο είναιαυτό που για άλλη μια φορά πλήττεται.
Ο δήμαρχος του Μεσολογγίου, πανηγυρίζει ήδη για το 5ο Τμημα!!!
καλη εξελιξη αυτη μιας και τα τελαυταια 30 χρονια οι κατοικοι της περιοχης υστερουσαν σε παροχες απο το κρατος στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.
τωρα οι αρχες του νεοσυστατου παν/μιου πρεπει να τρεξουν για τα υπολοιπα που ειναι και πιο δυσκολα.
χρηματοδοτηση για νεα κτιρια ,αποκτηση επαγλ. δικαιωματων και οραμα για αυτο το νεο δημιουργημα.
μπραβο σε οσους πραγματοποιησαν την ιδρυση του παν/μιου και οσους μοχθησαν για αυτο.
Κατάφερα να διαβάσω το "ένας ταπεινός φοιτητής".
Καλά, τι γλώσσα μιλάς βρε παιδάκι μου;
Διαβάστε πρωτοσελιδο η ΑΙΧΜΗ. Πάει λέει το Μεσολόγγι για τ5ο 5ο τμήμα. 'Ελεος με αυτούς τους ψαρόμυαλους. Αγρινιώτικη παπάρα έχουν φάει καθόλου??
Γι'αυτό έβαλαν τον κοντό πρόεδρο της προσωρινής διοικούσας. Για να προωθήσει το Δυτικής Ελλάδας. Γιατί άραγε δεν τοποθέτησαν καν τον Παλιούρα που έτρεχε τόσα χρόνια?? Αν θέλετε κανά τμήμα στο Μεσολόγγι, δώστε κανά καλό τμήμα ΤΕΙ.
Τα σοβαρά πανεπιστήμια έχουν όλες τις σχολές σε ένα και μόνο ένα πανεπιστημιακό χώρο. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να γεμίζουν οι καφετέριες και να πουλάνε κανά φαγητό τα υπόλοιπα καταστήματα. Το Μεσολόγγι έχει ολόκήρο ΤΕΙ που δεν το στηρίζουν ούτε οι ίδιοι οι κάτοικοι κι επειδή έχουν ψοφήσει ( αφού κανείς δεν επιλέγει τα τμήματα που οι ίδιοι απαξίωσαν ), τώρα ζητάνε και πανεπιστήμιο.
Τέτοιοι ήταν πάντα εκεί, γιατί να αλλάξουν τώρα?? Το καλύτερο είναι να χωριστεί επιτέλους αυτός ο γαμημ... νομός. Δεν υπάρχει καμιά συνοχή.
Ο καθένας απαιτεί τα δικά του. Το βλέπουμε και με τις 2 χωριστές αναπτυξιακές. Το βλέπουμε με το πανεπιστήμιο, με το Εφετείο, με το Μουσείο, το βλέπουμε παντού. Ένας νομός σκιάχτρο. Ένας νομός Αιτωλίας και Ακαρναίας κι ΟΧΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ που εσκεμμένα τον 'ηθελαν και θέλουν κάποιοι. Είτε το θέλετε είτε όχι είναιΑιτωλίας και ακαρνανίας. Και μπορεί το Αγρίνιο να ανήκεο στο χώρο της Αιτωλίας, αλλά εδώ και δεκαετίες αφομειώνονται πολλοί διαφορετικοί πληθυσμοί, Αιτωλοί,Ακαρνάνες, Ευρυτάνες, Ναυπάκτιοι, Ηπειρώτες κλπ, κάτι που στο Μεσολόγγι θα φάνταζε ανέκδοτο,γιατί δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους, κοιτάνε ΜΟΝΟ την πάρτη τους,μέχρι τα τείχη. Τόσο ανοιχτό είναι αυτό το ¨μυαλό των γραμμάτων"---εδώ γελάμε.
11:34 δεν ειμαι εκτος πραγματικοτητας απλα ετσι ειναι τα πραγματα!!!και αν στο αγρινιο δεν υπαρχουν υποδομες δεν φταινε τα γιαννενα.εσεις φταιτε που εισασταν αχριστοι να φτιαξεται ενα πανεπιστημιο αγρινιου και με υποδομες και ολα!!!και τωρα θα φτιαξεται δυτικης ελλαδας για να εχεται προβλημα με το μεσολογγι!!!παλι στην ιδια μειρα θα ειστε.αλλα εμεις οι φοιτητες θα τα φαμε στη μαπα!!!αλλα δεν φταιει κανενας φταιμε εμεις που φωναζουμε για να μας λετε μετα οτι ειμαστε εκτος πραγματικοτητας!!!(και αν κρατανε τα γιαννενα τισ χρηματοδοτησης οπως λες και το πιστευω και εγω τοτε τι κανουν οι παραγοντες της πολης σου?.................................ενας ταπεινος φοιτητης!!!
οσο για τις υποδομες που θα γινουν μετα την αυτονομηση....ασχολιαστο!!!θα δουμε που θα βαλετε το 4 τμημα και μετα θα τα πουμε!!!
ΡΕ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΕΣ ΨΑΡΟΜΥΑΛΟΙ ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Κ ΔΕΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ...ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ( ΤΟΣΗ ΠΟΛΗ, ΤΟΣΕΣ ΑΡΧΕΣ)...ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ (ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ) ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΘΣ..ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ...ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ Κ TOYS...ΕΛΕΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΜΟΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΓΡΙΝΙΩΤΩΝ ΞΑΒΡΑΚΩΘΗΚΕ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΓΡΙΝΩΤΙΚΟΣ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΣ.ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ Η ΑΙΤ/ΝΙΑ.ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΝΤΑ ΚΟΘΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΖΗΤΑ ΝΑ ΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ?ΚΑΙ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ.ΩΣ ΠΟΤΕ Η ΧΩΡΙΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ.ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΜΙΟ.ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ.ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Χμμμμ....οταν διαβαζω για τις ανησυχιες περι της κοντρας Αγρινιου- Μεσολογγιου και οταν βλεπω ανθρωπους να εκθετουν αποψεις για ενα τετοιο θεμα και θιγοντας τους φοιτητες (ΟΧΙ δεν μας ενδιαφερουν ΜΟΝΟ τα μπαρακια και οι τουριστες στο λιμανι)το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι βρισκει το συστημα και τα κανει! Το ζηταει ο οργανισμος μας!!
Και στην τελικη, κυρια Λενα μου, ναι, θα γκρινιαξουμε και θα φωναξουμε αν χρειαστει, γιατι δεν θα γινομαστε πια εμεις(οι φοιτητες, η παιδεια) το ερμαιο καθε κυβερνησης που θελει να σωσει το τομαρι της.
Φυσικα σε ολες τις πολεις ακουμπανε χρημα οι φοιτητες- εμεις διακινουμε το χρημα στις πολεις. Αλλα να σας πω κατι μεταξυ μας? Δεν του κακοπεσε του Αγρινιωτη το χρημα που εβγαλε και βγαζει και δε χρειαζεται υπερασπιστες για αυτο. Οσο για τα αξιοθεατα της πολης σας??Σαφως και εχει! Ξερω ενα στη Νεαπολη!Σας προκαλω να ερθετε (κ αυτο το λεω σε ολους) για να δειτε εκει αξιοθεατο.Προβατακια, τρακτερ, μυγες,ερημια γυρω γυρω κ στη μεση ενα κτιριο με τεραστια γραμματα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Το οποιο προαγει τον πολιτισμο και τις συγχρονες τεχνολογιες.
Θα μπορουσα να γραφω μεχρι αυριο τα προβληματα της σχολης, αλλα αυτο ,κατα βαση, αφορα τον φοιτητικο συλλογο ο οποιος κοιμαται στα χαμομηλια (τα βρηκε μπολικα εκει εξω). :)
Το θεμα ειναι...Δεν ειμαστε μπαλακι εμεις, ουτε αφορμη για να λυσετε τα πολιτικα και τοπικιστικα σας προβληματα. Τα πραγματα ειναι απλα : ας δημιουργηθει εδω περα μια πανεπιστημιουπολη με ολα τα κομφορ για τα οποια πληρωνω το κρατος, ας μου δωθουν τα επαγγελματικα δικαιωματα για να βγαζω το ψωμι μου και να συνεχισω να πληρωνω το κρατος, και ας ονομαστει και Κολοπετεινιτσας το Πανεπιστημιο.
Κ κατι ακομα...Ο σαρκασμος του κ. Θαναση δεν μου φαινεται καθολου περιεργος.Κι εγω στη θεση του ετσι θα υποτιμουσα το ΔΠΠΝΤ,οταν αυτο απο μονο δεν εχει ουτε εναν, απο φοιτητες μεχρι καθηγητες, να το προβαλει οπως του αξιζει.
Τελος, στο Αγρινιο τα ΠΑΝΤΑ μπορουν να γινουν, αλλα δεν ξερετε πως. Η δεν θελετε.
Αυτα ειχα να πω,ως απλο φοιτητοπουλο κι εγω.
ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΙΣ 9.49.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΒΡΟ ΜΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΛΛΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
παιδια η λυση ειναι μια,ονομασια πανεπιστημιου ΑΓΡΙΝΙΟΥ και δημιουργια πανεπιστημιουπολης!!!βασικα και μονο η δημιουργια πανεπιστημιουπολης ειναι ισχυρο χαρτι γιατι εκει θα υπαρχρει και η διοικηση αλλα και θα υπαρχουν και οι υποδωμεσ οποτε το κρατοσ ουσιαστηκα θα το "βολευει" να φτιαχνει τμηματα στο αγρινιο.οσο για τον φοιτητικο συλλογο συλλογο που αναφερει ενασ συμφοιτητης μου δεν ξερω τι γινεται στο ΔΠΝΝΤ ομως ξερω οτι εχει περισοτερα προβληματα απο τα αλλα δυο τμηματα.τα παιδια ουτε δικαιωματα εχουν ουτε ειναι κοντα στο κεντρο οπωσ εχω ξαναπει πανε 2 λεωφορια την ημερα!!!ελεως που ζουμε!!!δεν φτανει που τρωνε ολη την μερα στην μαπα τα προβατακιαμπορει να μεινουν και εκει αν χασουν το λεωφοριο!!!τελος φερτε τα παιδια στο κεντρο και τοτε θα παραμεινουν κια πεισσοτεροι φοιτητεσ στο τμημα αλλα και θα πηγενουν για μαθημα!!!μια καλη λυση ειναι η δημιουργια κτιριου διπλα στο παλιο κτιριο γεωργικων συναιτερισμων(50 μετρα κατω απο τα 2 τμηματα)υπαρχρι χωρος αλλα απο οτι προβλεπω εκει θα φερουν το και νουργιο τμημαοποτε ουτε πανεπιστημιουπολη ουτε τιποτα το αγρινιο!!!τζαπα συζηταμε λυση δεν θα υπαρξει αν οι παραγοντεσ δεν βοηθησουν!!!και κατι ασχετο αλλα εξισου σημαντικο το ξερεται οτι οι φοιτητες του ΔΠΦΠ ειχαμε στοπανεπιστημιο για διαμαρτια για τα δικαιωματα που και τελικα πηραμε!!!πηγαμε διοτι ειχαμε κανωνησει να ερθει ο πρυτανης στο πανεπιστημιο ομως ο πρυτανησ δεν ηρθε και ξερετε που ηταν στο δημαρχειο αγρινιου και επινε καφε η οτι αλλο εκανε.και μασ εγραψε κανωνικα που λετε!!!και ρωτω εγω τωρα.ο δημαρχοσ δεν μπορουσε να κανει τιποτα απο ολα αυτα επρεπε εμεις να παμε στα γιαννενα και ουσιαστηκα να μασ δουλεψουν και εκει(παιδια σε μιση ωρα τελειωνει η συζητηση γιατι κλεινει η λεσχη να πατε να φατε που κανατε τοσο δρομο και τελικα οταν μασ αφησαν φαγητο η λεσχη δεν ειχε!!!...........ενας ταπεινος φοιτητης
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ Κ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ...
poia kontra mwre!!!den mporoume na poyme kai thn gnwmh mas!!!elews.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΤΟ ΥΠΟ ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΕΠΙΦΑΣΗ ΑΥΤΌΝΟΜΟ. ΑΥΤΌΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ (ΔΗΛ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΡΥΤΑΝΗ) ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΕΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΙΔΡΥΣΕΙ.
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΥΤΑΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΟΠΩΣ ΠΧ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΧΩΡΩΤΑΞΙΑ, ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ) ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ-ΦΟΙΤΗΤΕΣ).
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ Κ. ΚΟΝΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. ΠΟΛΛΑ ΔΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.
12:15 συμφωνω απολυτα!!!αλλα τι εχετε να πειτε για την πτωση των τμηματων?400 μορια το ΔΠΦΠ και 1500 το ΔΕΑΠΤ!!!............................ενας ταπεινος φοιτητης!!!
Εγω παντως περασα στην πρωην ΔΠΦΠ - νυν Μηχανικών Περιβάλλοντος και ειμαι ευχαριστημένος . Του χρόνου αυτη η σχολή θα εχει βάση απο 15000 μορια και πανω οσο οι αντιστοιχες σε κρητη ξάνθη (και το λεω αυτο επειδη το αγρινιο ειναι πιο κοντα στην αθηνα). Η συγκεκριμένη σχολή έχει τις προυποθεσεις να γινει και πολυτεχνειακή - οπως στις υπόλοιπες πολεις- αλλα κολλάει στο ότι δεν υπάρχε αυτονομο πανεπιστημιο Στερεας Ελλάδος και πρεπει να συστεγαζεται με τις αλλες σχολές . Ωστοσο τα δικαιώματα εργασίας είναι τα ίδια με τις αλλες σχολές και το επιπεδο της πρην την μετονομασια (που ειχε το συνολο των μαθηματων ιδια) ειναι παρα πολύ καλό . Απορώ πως την εχετε τοσο υποτιμημενη!
υ.γ. Τα άλλα περι ποιος μαζευει σχολες για να εχει φοιτητες που σημαίνει και οικονομική άνθηση ειναι γελοία και δε θα έπρεπε να λειτουργείται έτσι - γιατι ποιος ειπε οτι ο φοιτητης χαλάει και τα άπειρα λεφτά?)
υ.γ.2 Φροντιστε τα τμηματα να γινουν τοπ στην ελλάδα και τοτε να δειτε ζητηση απο υποψηφιους
ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ = ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΑΥΡΙΟ.Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ, ΔΗΛ. ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΚΛΠ. ΜΙΚΡΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΓΚΡΙΖΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΑΥΡΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΡΟΞΕΚΟΥΤΗΔΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΛΙΓΟ ΟΨΙΜΑ ΤΟ ΚΑΛΛΙΟ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΒΛΕΠΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΄΄ΠΡΟΕΔΡΟΥ΄΄ΤΗΣ ΠΔΕ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΡΓΩΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΩΣ ΗΜΙΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΛΑΣΙΕ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΕΦΑΛΟΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΟΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΗΣ = ΣΦΗΝΑΣ ΟΛΟΦΡΣΚΗ ΚΑΙ ΣΑΠΙΑ).
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΠΤΥΧΘΕΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΄΄ΖΥΜΩΤΟΥΣ΄΄=ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΑΤΡΩΝ, ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΛΠ ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΑ ΑΛΛΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΜΟ, ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ.
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΦΡΟΝΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΗ ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΣΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΣΚΩΝ ),ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΓΙΚΩΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΩΝ, ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΩΝ , ΒΛΑΤΙΝΩΝ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ = ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΄΄ΛΟΞΟΚΟΙΤΑ΄΄ ΑΛΛΟΥ.
ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ -ΥΠΕΡΠΟΝΤΙΕΣ- ΠΛΑΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΙΔΗ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΨΑΡΟΜΥΑΛΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΩΝ (ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ) ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ).
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΔΠΠΝΤ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΄΄ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ΄΄ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.
ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΕΞΑΛΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ=ΠΟΛΗ.
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ 407 ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ,ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΣΥΝΟΣΜΩΣΗ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΟ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΩΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.
Π.Χ. ΔΥΟ 407 ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ 4Ο7 ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.ΔΗΛΑΔΗ, ΟΧΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ!!!.
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΑΛΙΑ(Π.Χ. ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ RECEPTION EINAI ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΄΄ΒΟΛΕΥΤΗΚΕ΄΄ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΛΗΤΗΡΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ).ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΄΄ΚΟΛΟΝΑΚΙΩΤΕΣ΄΄ Ή ΄΄ΠΑΓΟΥΡΑΔΕΣ΄΄ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ, ΤΟΥΣ ΞΕΡΙΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ;, OI 407 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΦΥΡΑΣ=ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΚΜΟΝΟΣ=ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΑΙΑ,ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΙΩΑΝΝΙΝΟΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΣΦΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΠΛΕΟΝ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ(ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΕΣ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥ-ΟΜΕΝΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΜΕΛΛΟΝ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ(ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ-ΑΓΝΩΣΤΟΙ , ΠΟΥ ΕΘΑΨΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΑΝΤΟΔΑΠΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟ ΄΄ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ [ΤΟΠΙΚΗΣ ΜΑΣ]ΙΣΤΟΡΙΑΣ).
ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ:HABEMUS UNIVERSITATEM!!!
Ρε παιδια μην ενθουσιαζεστε, η Σχολη Διαχειρησης Περιβαλλοντος και Φυσικων Πορων δεν εχει γινει ακομη Μηχανικων Περιβαλλοντος. Απλα η συγκλητος στα Γιαννενα συμφωνησε στην αλλαγη του ονοματος. Το θεμα πρεπει να περασει και απο το ΣΑΠΕ για να γινει πραγματικοτητα. Πραγμα που σημαινει οτι εχουμε πολυ δρομο ακομη μπροστα μας. Το θεμα με την αυτονομηση μαλλον πισω μας παει παρα μπροστα καθως δεν εχει γινει ΤΙΠΟΤΑ ακομη οσων αφορα τις υποδομες και τη δοιηκηση του ανεξαρτητου Πανεπιστημιου. Καλο ειναι να αφησουν οι ντοπιοι τις τοπικιστικες τους διαφορες και να επικεντρωθουν στη καλυτερευση των σχολων που ηδη υπαρχουν.
Υ.Γ ποσο κατω θα πανε αυτες οι "φοβερες" σχολες του Αγρινιου?Δεν σας λεει κατι αυτο?
Ακουστε επιτελους τι εχουν να πουν και οι φοιτητες..
2:46 συμφωνω οτι δεν εχει γινει τιποτα απο αποψει υποδομων.και δεν σε περνει να μιλασ γιατι υποτιμασ την σχολη μου και κατα βαση και μενα!!!πρωπερση η σχολη περιβαλλοντοσ ειχε 14230 και το οικονομικο 15+ περιση ομωσ αν ξερεισ μπηκαμε οι διπλασιοι φυσικο ηταν να πεσουν οι βασεις κατα πολυ!φετος εξηγησα γιατι επεσαν οι βασεις σε αλλη δημοσιευση και οσο να μην σου αρεση κοιτα αυτο...........
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΑΡΙΘΜ. 936/29-07-2009 ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑ "ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ".
.......................................και απο σεπτεμβρη θα δεισ και την ταμπελα εξω!!!!φιλια σε ολους...........ενασ οργισμενος αλλα ταπεινος φοιτητης!!!
25 Αύγουστος 2009 2:02 μμ :
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΗ.
ΣΤΟ ΔΕΑΠΤ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΝΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ 4-ΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ. ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ 4 ΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΔΠΦΠ ΔΕ ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ (ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΕΤΣΟΚΟΒΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ 2 ΑΥΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΥΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ. Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ
καταρχην το ΔΕΑΠΤ με το ζορη πηρε μπηκε στο οικονομικο επιλετηριο και δεν ειναι καθαρα οικονομολογοι αφου εχουν εργαστηρια που κλαδευουν δεντρα και εσυ μου λεσ οτι θα συναγωνιστει και τα οικωμικων επιστημων αφου εξ αρχησ ηταν για αγροτικα προιοντα?και υπαρχρει και αντιστιχο τμημα στην χιο με 15100.οσο για το ΔΠΦΠ δεν τα χρειαζεται πλεον τα δικαιωματα αφου θα γινει πολυτεχνιο μηχανικων περιβαλλοντοσ οι οποιοι εχουν αλλα δικαιωματα!!!
7:48 μμ:
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΕΑΠΤ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΡΧΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΩΣ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ.
ΑΡΚΕΤΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΛΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ 4 ΕΤΗ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΠΦΠ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
μα το πεμπτο ετος δινει στο τμημα μαστερ και το κανει ακομα ποιο ισχηρο γιατι να γινει 4 ετη?οχι φιλε μου μια χαρα ειναι για 5 ετη και καλυτερο απο ενα οικονομικο γιατι μπορεισ να εργαστεις σε 2 κλαδους.
4:13 μμ:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΓΝΟΙΑ. ΛΙΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ……
ΣΤΟ ΔΕΑΠΤ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ MASTER ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ 5-ΕΤΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ MASTER ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΑ.
ΤΟ ΔΕΑΠΤ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ «AGRIBUSINESS MANAGEMENT» ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ 3 Ή 4 ΕΤΗ. ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ (ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ 4-ΕΤΗ. ΤΑ 2 ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ «ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ» ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ) ΜΙΑ ΠΡΟΤΥΠΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ;
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ;
Δημοσίευση σχολίου