Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008

"Τρέχει" το θέμα του τρένου Κρυονέρι-Αγρίνιο


Ένα παρά πολύ σημαντικό θέμα για τον τόπο μας είναι η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κρυονέρι - Αγρίνιο. Η προσπάθεια ξεκίνησε εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά παρόλο που η γραμμή είναι έτοιμη οι γνωστοί – άγνωστοι α(να)ρμόδιοι κωφεύουν. Είχαν όμως τα αυτιά τους ανοιχτά, όταν κάποιοι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το τρένο για την προσωπική τους προβολή και όταν κάποιοι άλλοι θέλησαν να εξυπηρετήσουν μια πιο φιλική σε αυτούς εκλογική περιφέρεια κλέβοντας το τρένο απ την Αιτ/νία ! Τώρα πρέπει όσο πιο γρήγορα να ολοκληρωθούν τα έργα για να ξεκινήσει το τρένο και τελειώσει επιτέλους αυτή η κοροϊδία ( έχουν μείνει μόνο κάποιες λεπτομέρειες και ο σταθμός του Αγρινίου, που αν και υπάρχει οικόπεδο του ΟΣΕ δίπλα απ τα σχολεία, ίσως γίνει στο Δοκίμι αφού υπάρχει η δυσκολία της διέλευση του τρένου κάθετα από την εθνική οδό ) . Ωστόσο χρειάζεται μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και από την πλευρά του κόσμου ώστε να ασκηθεί και πίεση στους τοπικούς φορείς. Η αρχή μπορεί να γίνει με μια μάτια στο site των σιδηρόδρομων βορειοδυτικής Ελλάδος ( http://sbde.freehostia.com/ ) όπου εκτός των άλλων υπάρχει και σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Υπάρχουν όμως και ειδήσεις γύρω από το θέμα! Σε υπηρεσιακή σύσκεψη που έγινε στο Υπουργείο Μεταφορών και παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του ΟΣΕ αποφασίστηκαν κατ'αρχήν τα εξής:

1.) Nα ολοκληρωθούν τα σιδηροδρομικά έργα της γραμμής Κρυονερίου-Αγρινίου ενίσχυση γεφυρών Ευήνου και Αγγελοκάστρου, δημιουργία αμαξοστάσιου στον Σ.Σ Μεσολογγίου, δημιουργία σταθμού στο Αγρίνιο για τερματικό της γραμμής , κατασκευή αποβάθρων σε όσους σταθμούς / στάσεις απαιτούνται να γίνουν.

2.) Να γίνει προμήθεια 3 ελαφρών αυτοκινηταμαξών και ενός ιπτάμενου δελφινιού για την δρομολόγησή τους στη γραμμή, ώστε να υπάρξει η απαιτούμενη σύνδεση της γραμμής με την Πάτρα . Ελπίζουμε όλα αυτά να γίνουν κάποια στιγμή πράξη και να μην αποδειχθούν πρωταπριλιάτικο αστείο! Ωστόσο οι υπεύθυνοι θα πρέπει να δείξουν πραγματική θέληση για την ολοκλήρωση του έργου και να μην λογαριάσουν τις όποιες αντιρρήσεις του μονοπωλιακού ΚΤΕΛ! Έχουμε δικαίωμα (και υποχρέωση στις μέρες μας λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε με το περιβάλλον ) να επιλέξουμε για τη μετακίνηση μας ένα μέσο πιο οικολογικό, πιο φθηνό, πιο γρήγορο, πιο άνετο, ένα μέσο που μας αξίζει και τέτοιο είναι μόνο το τρένο.-

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Makari na to akousoume na sfirixei... Epitelous na teliosei auti i koroidia.

Ανώνυμος είπε...

Τερματικός Σταθμός μέσα στο Αγρίνιο πίσω από τα σχολεία, εκτός του σταθμού στο δοκίμι. Αν θέλουν μπορεί η γραμμή να περάσει κάτω από την εθνική οδό,μη λέμε ότι θέλουμε. Όχι γυφτιές.
Και: κ.Βερελή, οι διεθνείς προδιαγραφές επιβάλλουν πλάτος γραμμής 1,44m κι όχι ΜΟΝΟ 1m, όπως είναι μόνο η υφιστάμενη "ανακατασκευασμένη" γραμμή. Υπήρχε τότε η ευκαιρία να γίνει 1,44 , αλλά ...δουλειές του ποδαριού..

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΞΕΚΙΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΕΡΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΦΙΛΕ 1:27 ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ! ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΤΙΚΟΥΠΗ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΑΞΕΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΜΙΑ 30ΑΡΙΑ ΠΟΝΤΟΥΣ! ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ! ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΣ....

Ανώνυμος είπε...

Ζήσε Μάη μου...

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Είναι επιτακτική ανάγκη η λειτουργία της γραμμής. Την διέκοψε η χούντα το 1970 και έκτοτε μας κοροϊδεύουν όλοι οι πολιτικοί συνεχίζοντας το κακό. Η γραμμή έπρεπε να λειτουργεί από το 2004 που είχαν φέρει το Rail bus από την Καλαμάτα αλλά όπως αποδεικνύετε πολιτικό κόλπο ήταν και αυτό. Βεβαίως δεν έχει αλλάξει κάτι στο πολιτικό σκηνικό από τότε…
Δαπανήθηκαν τόσα λεφτά για να ανακατασκευαστεί η υποδομή και εδώ και τέσσερα χρόνια έχει αφεθεί στην τύχη της. Δεν νομίζω πώς αργεί η ώρα που κάποιοι θα αρχίσουν να κλέβουν σιδηροτροχιές και στρωτήρες όπως είχε γίνει γύρο στο 2001 στην πρώτη φάση της τότε αποτυχημένης ανακατασκευής. Έχουμε χάσει τόσα χρόνια αλλά έχουμε μπροστά μας πάρα πολλά ακόμα μέχρι να λειτουργήσει ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας. Η υπάρχουσα μετρική γραμμή έχει υποδομή και επιδομή για μεγάλες ταχύτητες 120 χ.μ και είναι ιδανική για τοπική προαστιακή χρήση. Κάτι πρέπει να γίνει.

Απορία,
που έχει εξαφανισθεί ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αγρινίου «Χ. Τρικούπης» που στο παρελθών είχε δώσει τεράστιες μάχες και χάρη στην δράση του δεν καταστράφηκε η υπάρχουσα ιστορική γραμμή;

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Συνέχεια από το προηγούμενο:

Στην Μεσσηνία το Σεπτέμβριο του 2007 κατάφεραν οι πολίτες της με πρωτοστάτη τον ΣΦΣ Μεσσηνίας να επαναλειτουργήσουν την τοπική μετρική γραμμή Καλαμάτα –Μεσσήνη. Ήταν και αυτή σαν την δικιά μας για πολλά χρόνια κλειστή και εγκαταλειμμένη. Το εγχείρημα στέφτηκε από απόλυτη επιτυχία και ο ΟΣΕ είδε την γραμμή να είναι κερδοφόρα με πολύ μεγάλη κίνηση σε τέτοιο σημείο που χρειάζεται να δρομολογηθούν και άλλοι συρμοί.

Στην δικιά μας περίπτωση σκυφτείτε πόσοι Αγρινιώτες μετακινούνται καθημερινά με ΙΧ στο Μεσολόγγι για να δουλέψουν ή για να διεκπεραιώσουν γραφειοκρατικές τους υποθέσεις. Πόσα ΙΧ επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα της περιοχής μας όπως και τους στενούς δρόμους. Δεν νομίζω να μπορέσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να πειστούν να πηγαίνουν με λεωφορείο.
Αν όμως υπάρχει Proastiakos?

Η διαδρομή Αγρίνιο – Κρυονέρι υπολογίζεται στα 45΄, δηλαδή το Αγρίνιο – Μεσολόγγι θα είναι γύρο στα 20-25΄.

Μήπως οι τοπικοί μας άρχοντες που μας αγαπούν τόσο και δεν είναι τόσο άχρηστοι όσο οι βουλευτές μας πρέπει να αναλάβουν δράση;

Ανώνυμος είπε...

Έστω και σαν προαστιακού τύπου σιδγηρόδρομος πρέπει να λειτουργήσει.Πολύ πιο άνετο μέσο από το λεψφορείο κι όποιος δεν έχει ταξιδέψει με τρένο δε φαντάζεται πόσο άνετο είναι.Και πιο φτηνό επίσης. Αυτό το μονοπώλειο του καταχρηστικού ΚΤΕΛ πρέπει να σταματήσει επιτέλους για το καλό όλων μας.
Κι αν υπάρχει δυνατότητα να βάλουν δίπλα στη γραμμή μια ακόμη σιδηροτροχιά για μετατροπή της σε πλάτους 1,44m.

Ανώνυμος είπε...

Xαίρομαι που τουλάχιστον στα σχόλια βγήκε το όνομα του Βερελή γατί στην είδηση επιφυλάχτηκε ο Συντάκτης.Αυτολογοκρισία και στα αδέσμευτα μπλογκ δεν ταιριάζει. Οι "κάποιοι που έκλεψαν το τραίνο για να εξυπηρετήσουν μια πιο βολική εκλογική περιφέρεια" ποιοι νά' ναι πάλι; Να τους μάθουμε να τους μαυρίσουμε. Πάντως η ένωση των δυο πόλεων με τραίνο ίσως βάλει επιτέλους τέλος στον απομονωτισμό των δυο πόλεων, ιδίως του Μεσολογγίου.

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Στον 9:28 μμ

Δυστυχώς αυτό δεν γίνετε να τοποθετηθεί σε ήδη έτοιμη γραμμή και άλλη επιπλέων σιδηροτροχιά. Εκτός αυτού οι προδιαγραφές διαδρόμου κανονικής γραμμής είναι διαφορετικές από αυτές της μετρικής και θα χρειαζόταν πολλές παραλλαγές στη χάραξη. Υπάρχει η περίπτωση μικτού εύρους αλλά είναι άλλη ιστορία και πρέπει εξαρχής να έχει γίνει μελέτη για την κατασκευή της.

Περίπτωση κανονικής γραμμής στην περιοχή μας ελπίζουμε να έχουμε σε κάποια χρόνια όταν θα κατασκευαστεί ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας. Ηδη το πρώτο του μέρος η διαδρομή Καλαμπάκα – Γιάννενα είναι πολύ κοντά στο να αρχίσει να κατασκευάζετε. Αν δεν θέλουμε τα επόμενα χρόνια να παραμείνουμε στην υποανάπτυκτη κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα πρέπει να πιέσουμε προς κάθε κατεύθυνση για να επιταχυνθεί η κατασκευή του άξονα και φυσικά για το πέρασμά του από το Αγρίνιο…

Ανώνυμος είπε...

Να αναφέρουμε και κάτι άλλο: Η Ιόνια Οδός ήταν τεράστια ευκαιρία να ενωθεί το Αγρίνιο με το Μεσολόγγι μέσω μιας.....ΕΥΘΕΙΑΣ. Έπρεπε να προωθηθεί το σχέδιο για σήραγγα κάτω από το όρος Αράκυνθο, μήκους 12-13 km . Έτσι μέσα σε 15' θα βρισκόμασταν από τη μια πόλη στην άλλη. Θα μπορούσε να ήταν μια ευτυχής συγκυρία,απ'τη στιγμή μάλιστα που τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ήταν ένας Αιτωλοακαρνάνας πολιτικός, ο Μεσολογγίτης Βερελής. Αντί όμως να προωθήσει σθεναρά αυτή τη χάραξη, επέλεξε να απομονώσει το Αγρίνιο, χαράσσοντας την Ιόνια Οδό 20km μακριά από το Αγρίνιο από κάθε πλευρά!! Κι ερωτώ ΓΙΑΤΙ??!!ΓΙΑΤΙ ο τότε δήμαρχος Αγρινίου και νυν νομάρχης το έκανε τουμπεκί και δεν ξεσήκωσε την πόλη? Τέτοια έργα δεν πρόκειται να ξαναγίνουν τα επόμενα 50-60 χρόνια και μεις μένουμε απ'έξω. ΔΕΝ υπάρχει άλλη πόλη στην Ελλάδα και μάλιστα με το μέγεθος του Αγρινίου που να βρίσκεται ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ από τέτοιου είδους σχέδια,από τέτοια έργα. Δείτε από πού διέρχεται η Εγνατία Οδός,η Ιόνια Οδός, οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Πελοποννήσου.Όλοι κοντά στις μεγάλες πόλεις. ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ μένει ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ.ΓΙΑΤΙ??? ΚΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΑΝ ΤΟΥΜΠΕΚΙ...Αυτό είναι σοβαρό ζήτημα. Μήπως έγινε τίποτα σκόπιμα??Λέω εγώ τώρα. Γιατί στο πρόσφατο θέμα της ίδρυσης εφετείου σε Αγρίνιο ή Μεσολόγγι, ο δήμαρχος Μεσολογγίου,Αναγνωστόπουλος, για να υποστηρίξει τη θέση του περί ίδρυσης εφετείου στο Μεσολόγγι, έριξε στο τραπέζει των προτερημάτων πέραν της ιστορικότητας της πόλης κι ότι το Μεσολόγγι ΔΗΘΕΝ καθίσταται ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ!!! ΠΟΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ??ΜΗΠΩΣ ΕΠΙ ΒΕΡΕΛΗ,τότε που κατασκευάστηκαν δήθεν 13 "κουτσά & τυφλά" χιλιόμετρα ( κι αυτά όχι ολοκληρωμένα, αφού λείπουν τα στηθαία,ηλεκτροφωτισμός, τελικός ασφαλτοτάπητας,κάθετη και οριζόντια σήμανση ) απλά και μόνο για να δημιουργήσουν προηγούμενο και να εξαναγκάσουν τον επόμενο στη διέλευση της Ιόνιας οδού ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ. Βρείτε μου πού είναι το παράλογο σε όλα τα παραπάνω. Ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να είχε κατασκευαστεί η παράκμψη Αμφιλοχίας με τα ίδια χρήματα ( και προς Άρτα και προς Βόνιτσα ), που κάθε χρόνο πνίγεται από την κίνηση, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ ταυτόχρονα υφίσταται τεράστιος κίνδυνος για τους κατοίκους της,λόγω της μεγάλης κίνησης οχημάτων και ιδιαίτερα των βαρέων.
Αλλά τότε βέβαια ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αντέδρασε...Χαμένες ευκαιρίες για τον ΚΟΙΜΩΜΕΝΟ λαό του Αγρινίου.ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ?????
Κι αν η ευκαιρία για την Ιόνια Οδό χάθηκε, δεν πρέπει να αφήσουμε και την ευκαιρία του τρένου να πάει κι αυτή χαμένη. Και φυσικά δεν εννοώ το ΤΡΕΝΑΚΙ για το οποίο συζητάμε τώρα, αλλά για μελλοντική κατασκευή του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα. Το τρένο αυτό πρέπει να περάσει από το Αγρ΄νιο και με σήραγγα 'εξω από τη Μακρυνεία, να διέρχεται κάτω από το όρος Αράκυνθο, αυτό ,δηλαδή, που δεν έγινε με την Ιόνια Οδό. Και θέτω όλους τους υπεύθυνους, αλλά κι εμάς τους πολίτες προ των ευθυνών τους,ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΑΜΕΝΗ. Και δεν αναφέρομαι τυχαία σε αυτό το θέμα. Μpείτε στο site του ΥΠΕΧΩΔΕ ( www.minenv.gr ) και βρείτε το Γενικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης. Εκεί υπάρχουν χάρτες που δείχνουν το υπό μελέτη Δυτικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο ( Ίσως να είναι κάποιες αρχικές σκέψεις ) . Δείτε μόνο "πόσο κοντά" διέρχεται ο σιδηρόδρομος από το Αγρίνιο....Ξέρετε πόσο??? Α΄κόμα μακρύτερα ( αρκετά μακρύτερα ) ακόμη κι απ'την Ιόνια Οδό!!Μιλάμε για τέτοια υπόληψη την πόλη του Αγρινίου....
Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε εσάς. Είναι κι αυτό ένα μεγάλο ζήτημα που πρέπει να μας προ΄ληματίσει όλους, για να μη βρεθούμε κάποια στιγμή ( Ίσως όχι στο πολύ μακρινό μέλλον ) προ τετελεσμένων γεγονότων.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, μικτού εύρους εννοούσα,κάπου το παρακολουθούσα πρόσφατα,σε ξένη χώρα, ότι θα κάνουν κάτι τέτοιο. Κι αν χρειάζονται και κάποιες αλλαγές στη χάραξη γίνονται, λογικά θα πρέπει να ανασχεδιαστούν καμπύλες μεγαλύτερης ακτίνας.
Βέβαια θα χρειστεί όλη η γραμμή επέκταση της βάσης και της υπόβασης ( σκύρα ) πέραν των ήδη υπαρχόντων.

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο που φερατε το θεμα στην επικαιροτητα!Πολλοι δεν το εχουν καν υποψη τους!!!Ειναι πιο σημαντικο απο πολλα αλλα!!!Μεινετε σ΄΄άυτο και με αλλες αναφορες μηπως και γινει κατι!!Και παλι μπραβο!!

Ανώνυμος είπε...

otan sto keimeno anaferete oti to treno leitourgise gia tin prosopiki proboli kapoiou ennoeite o VERELIS kai otan anaferete oti kapoioi alloi eklepsan to treno ap to nomo mas ennoeite i kivernisi tis NΔ poy to pire kai TO PIGE STHN KALAMATA deite palaiotero arthro tou blog http://agrinio-news.blogspot.com/2008/02/blog-post_7734.html

Ανώνυμος είπε...

http://agrinio-news.blogspot.com/
2008/02/blog-post_7734.html

ayto einai to link

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Όσο για την μεταφορά της μετρικής αυτοκινητάμαξας Standler Rail Bus GTW στο Αιτωλικό ήταν τελείως «τυφλή» και προφανώς κίνηση εντυπωσιασμού. Οι συγκεκριμένες αυτοκινητάμαξες έχουν ειδικές απαιτήσεις συντήρησης μετά από κάποια χιλιόμετρα κυκλοφορίας και ανάγκη για συγκεκριμένη παροχή ρεύματος όταν δεν εκτελούν δρομολόγιο. Στο δίκτυο της Πελοποννήσου αποτελούν ότι πιο καινούργιο κυκλοφορεί από τροχαίο υλικό και φυσικά οι επιβάτες τις προτιμούν. Μόνο δυο μηχανοστάσια μπορούν να τις συντηρήσουν και αυτά είναι των Πατρών και της Καλαμάτας. Στην Καλαμάτα ουσιαστικά εδρεύουν και άρα από εκεί ήταν «βίαια» αποσπασμένη η συγκεκριμένη που ήρθε σε εμάς και ήταν φυσικό εκεί να επιστρέψει ξανά εάν δεν γινόταν τίποτε άλλο ώστε να είναι λειτουργική στο Κρυονέρι – Αγρίνιο.

Ανώνυμος είπε...

entelws paralogo pantws!
tosous vouleutes vgazei o nomos kai omws einai oloi axrhstoi!!
olo o nomos prepei na khryxtei se katastash epanastashs apo tous polites ths. na deiksoume sto pseudokratos twn athinwn thn entonh dysforia mas. na ftasoume sta akra kanontas logo akoma kai gia autonomhsh ths perioxhs.Tote merikoi isws kai tarakounithoun.
(kalytera kai se aposxish kai apo to messologgi, oi psaromualoi mas exoun paei polla xronia pisw)

Ανώνυμος είπε...

Κατά τη γνώμη μου (αλλά και των ειδικών ) η Ιονια Οδος καλώς σχεδιαστηκε 20 χλμ μακρια απο το Αγρίνιο, και αυτό αν το βλέπουμε υπό το πρίσμα της οδού που πρέπει να εξυπηρετήσει και άλλους 6 ΄νομούς που βρίσκονται απο πάνω. Εκτός και αν ανάπτυξη στη χώρα αυτή εννοούμε την ανάπτυξη σουβλατζίδικων και λοιπών μικρομάγαζων σε ημιαστική-ημιδιαμετακομιστική περιοχή (όπως είναι αύτή τη στιγμή το τμή΄μα της Ε.Ο που διασχίζει το Αγρίνιο... Αν θες να μιλήσουμε για άδικες αποφάσεις να σε επαναφέρω στον αρχικό σχεδιασμό της Ιονιας Οδού, εκείνον που ένωνε 6 λιμάνια και τρια αεροδρόμια (για την περιοχή μας μιλάω για Ηγουμενίτσα Πρέβεζα Πλατυγιάλι και Άκτιο). Μήπως από τη μεταφορά προς τα μέσα ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ευνοήθηκαν περιοχές όπως το Αγρίνιο????
Αυτά όλα βέβαια μπορεί να σας δυσαρεστούν σαν Αγριίώτες ανήκουν στο παρελθόν όμως. Αυτό με το ποίο πρέπει να ασχοληθεί ο κόσμος είναι το Πλατυγιάλη και η σιδηροδρομική και οδική σύνδεσή του με το Αντίρριο. Γιατί αλλιώς φιλοι μου σε λίγα χρόνια σας βλέπω να μετακινήστε προς Καλαμάτα για δουλέιά και θα λέτε πάλι ότι μας αδικησαν.
Δυστυχώς το Αγρίνιο λιμάνι δεν γίνεται, ούτε και το Μεσολογγι.

Ανώνυμος είπε...

Κατά τη γνώμη μου (αλλά και των ειδικών ) η Ιονια Οδος καλώς σχεδιαστηκε 20 χλμ μακρια απο το Αγρίνιο, και αυτό αν το βλέπουμε υπό το πρίσμα της οδού που πρέπει να εξυπηρετήσει και άλλους 6 ΄νομούς που βρίσκονται απο πάνω. Εκτός και αν ανάπτυξη στη χώρα αυτή εννοούμε την ανάπτυξη σουβλατζίδικων και λοιπών μικρομάγαζων σε ημιαστική-ημιδιαμετακομιστική περιοχή (όπως είναι αύτή τη στιγμή το τμή΄μα της Ε.Ο που διασχίζει το Αγρίνιο... Αν θες να μιλήσουμε για άδικες αποφάσεις να σε επαναφέρω στον αρχικό σχεδιασμό της Ιονιας Οδού, εκείνον που ένωνε 6 λιμάνια και τρια αεροδρόμια (για την περιοχή μας μιλάω για Ηγουμενίτσα Πρέβεζα Πλατυγιάλι και Άκτιο). Μήπως από τη μεταφορά προς τα μέσα ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ευνοήθηκαν περιοχές όπως το Αγρίνιο????
Αυτά όλα βέβαια μπορεί να σας δυσαρεστούν σαν Αγριίώτες ανήκουν στο παρελθόν όμως. Αυτό με το ποίο πρέπει να ασχοληθεί ο κόσμος είναι το Πλατυγιάλη και η σιδηροδρομική και οδική σύνδεσή του με το Αντίρριο. Γιατί αλλιώς φιλοι μου σε λίγα χρόνια σας βλέπω να μετακινήστε προς Καλαμάτα για δουλέιά και θα λέτε πάλι ότι μας αδικησαν.
Δυστυχώς το Αγρίνιο λιμάνι δεν γίνεται, ούτε και το Μεσολογγι.

Nontas είπε...

Η Αιτωλοακαρνανία και γενικά η Δυτική Ελλάδα, θα βγεί από την απομόνωση με το τρένο μόνο! Τώρα, σε ώρες και μέρες αιχμής, θέλουμε με το ΚΤΕΛ, Αθήνα-Αγρίνιο 4+ ώρες.
Πληρώνουμε ένα βουνό λεφτά και η εξυπηρέτηση άθλια.

Γεώργιος Κουκούτσης είπε...

Αγαπητοί Κύριοι,
Φίλοι του Σιδηροδρόμου στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας,
Πατριώτες και συμπολίτες μου,

Ο Όμίλος Φίλων του Σιδηροδρόμου Δυτικής Ελλάδας "Ο Χαρίλαος Τρικούπης" εδρεύει στην οδό Σουλίου 51, στο Αγρίνιο και Πρόεδρος του Δ.Σ. είναι ο Πολιτικός Μηχανικός, κ. Γεώργιος Μαυρίκας. Όσοι ενδιαφέρεστε πραγματικά να εργαστείτε, να προσφέρετε, να συμβάλλετε και όχι μόνο με θεωρητικές τοποθετήσεις και άφθονα λόγια, προσκαλείστε και παρακαλείστε να ενταχθείτε στη δύναμή του ως τακτικά μέλη, ώστε οι επιθυμίες για την εξέλιξη των θεμάτων σιδηροδρομικών υποδομών του Νομού Αιτωλοακαρνανίας να καταστούν σεβαστές στα κέντρα αποφάσεων, να γίνουν διεκδικήσιμες και κυρίως να γίνουν πράξη, αλλά πάντα με τη δική σας ενεργό συμμετοχή και συμβολή.
Ο Σύλλογος ειναι παρών, το έμψυχο δυναμικό του απαιτεί συμμετοχή ώστε να πολλαπλασιαστεί η δύναμη των εθελοντών που θα θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Εσείς, γεννάται το ερώτημα, πού είστε και δεν έχετε εμφανιστεί έως τώρα;
Όλοι, λοιπόν, οι σιδηροδρομόφιλοι της Αιτωλοακαρνανίας που αγαπούν το μέσο και το θέλουν να αναπτύσσεται, μπορούν να απευθύνονται στα παρακάτω στελέχη της διοίκησης: κ. Γεώργιο Μαυρίκα (τηλ. 6972 035230, 26410 26696, 26410 28828) και κ. Γιάννη Διονυσόπουλο (τηλ. 6972 420043, 26410 28809, 26340 45673).
Στη διάθεση σας για κάθε συμβολή και βοήθεια.

Με σιδηροδρομικούς χαιρετισμούς,

Γεώργιος Αθαν. Κουκούτσης
Δημοσιογράφος
Πρόεδρος ΔΣ Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Νομού Ευρυτανίας
(τηλ. 6976 856130, 210 9575034, 22370 25584)
e-mail: sfs.evrytania@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Εστω ως Αγρίνιο-Μεσολόγγι σε πρώτη φάση μπορούσε να λειτουργήσει

Αλλά ο κ. Μαγγίνας το μόνο που ήξερε να λειτουργήσει ήταν το αναψυκτήριο του....