Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Με δελτίο τύπου απαντά στα δημοσιεύματα ο Σταμάτης.

Δελτίο τύπου εξέδωσε ο Δημήτρης Σταμάτης πριν από λίγο σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν εδεχόμενη υποψηφιότητά του στο Αγρίνιο. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

''Με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού τύπου περί των δηλώσεων μου για την πιθανή υποψηφιότητα μου στον Διευρυμένο Δήμο Αγρινίου οφείλω να διευκρινίσω τα ακόλουθα:
1ον Ουδέποτε χρησιμοποίησα την φράση: «Θα πω όχι στον Αντώνη Σαμαρά».
2ον Όταν μιλώ είτε με τα μέλη των οργάνων του κόμματος στο οποίο ανήκω είτε με συμπολίτες μου, δεν μιλώ ποτέ με απόλυτο και καταχρηστικό τρόπο. Συνομιλώ και συνδιαλέγομαι μαζί τους. Πόσο μάλλον με τον Πρόεδρο του κόμματος μου, που πέρα και πάνω από την διαπροσωπική μας σχέση, εκτιμώ και σέβομαι.
3ον Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο επικοινώνησα με συγκεκριμένους δημοσιογράφους του Αγρίνιου με τους οποίους κουβέντιασα τους προβληματισμούς μου και τις επιφυλάξεις μου στην προτεινόμενη από πολλούς υποψηφιότητα μου για Δήμαρχος Αγρινίου, πρόταση η οποία, όπως επανειλημμένως δήλωσα, με τιμά.
Από το σημείο αυτό μέχρι την εξαγωγή προσωπικών συμπερασμάτων που μου χρεώνονται η απόσταση είναι μεγάλη. ''

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Μας έχει ζαλίσει ο Σταμάτης... Ούτε αυτός δεν ξέρει τι θέλει.

Μία ναι, μία όχι... ούτε μικρό παιδί να ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Μην τον παρεξηγείτε συμπολίτες μου.
Κληρονομικώ δικαίω εδρα κατέχει το παιδί.
Αυτα ειναι τα προσόντα του.
Τα ιδια λέω και για ολους τους αλλους με τέτοιου ειδους εδρες στην βουλή.
Τι να κάνουμε.
Τα μυαλά των γερόντων που ψηφιζαν τον πατέρα τους και συνεχίζουν να ψηφίζουν και τους γιούς, δεν αλλάζουν δυστυχώς.
Τουλάχιστον
Οι νέοι να μήν ακολουθούν αυτη τη τακτική.