Υπερψηφίσθηκε προχθες (Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009) από την συντριπτική πλειοψηφία του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αιτωλοακαρνανίας, η πρόταση του Νομάρχη Θύμιου Σώκου για την κατασκευή σήραγγας (τούνελ) στη θέση Kλόκοβα (Παλιοβούνα) από την οποία θα διέλθει ο Δυτικός Άξονας αντί της λύσης που είχε επιλεγεί από τη μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ που προέβλεπε απλά επέκταση του υφιστάμενου δρόμου με τη μέθοδο της γεφυροποίησης. Στη προχθεσινοβραδινή συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου συμμετείχαν ο προϊστάμενος της ειδικής υπηρεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Ζήσιμος Καρβούνης, ο μελετητής του έργου κ. Μαυρομάτης και ο τεχνικός σύμβουλος του έργου, ως εκπρόσωπος της παραχωρησιούχου εταιρίας κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος. Από τις τοποθετήσεις τους έγινε ξεκάθαρο ότι η επιλογή της λύσης του τούνελ στην περιοχή της Παλιοβούνας με τα σημερινά τεχνικά δεδομένα είναι όχι μόνο εφικτή αλλά και πιο σωστή.
Με τη θέση αυτή της νομαρχίας έχουν τάχθει οι όμοροι δήμοι Αντιρρίου, Ναυπάκτου και Χάλκειας.
Σε τέτοια θέματα αρμόδια να δώσουν την λύση είναι οι μελέτες. Σε παλαιότερη βέβαια ανάρτηση ( http://agrinio-news.blogspot.com/2008/12/blog-post.html ) είχαμε αναφέρει ότι όντως επανεξετάζουν το ζήτημα της κατασκευής υπόγειας σήρραγγας. Αναμφίβολα, μένει δρόμος πολύς για να δούμε το κομμάτι αυτό της Ιονίας οδού-το οποίο είναι και το πιο δύσκολο-να υλοποιείται.
5 σχόλια:
ετσι οπως το πανε δεν το βλεπω να γινεται ποτε αυτος ο δρομος τελικα.πρεπει να δωθει αμεσα μια λυση στο εθνικο δικτυο απο αντιρριο ως γιαννενα και ασ τον φτιαξουν και πανω στην θαλασσα τον δρομο αν μπορουν αρκει να γινει.για τον δρομο αγρινιο - καρπενησι να μην ρωτησω καλυτερα γιατι φανταζομαι ηδη την απαντηση.αναπτυξη χωρις δρομους δεν γινεται και πρεπει να το παρουν χαμπαρι ολοι οι τοπικοι αρχοντες του νομου.
o sokos gnostos kai exaireteos..milise gia to asgrinio pio poly..kai tin syndesi me lamia ionia kai paraionia..siga min ton ewndiaferei i siragga..staxti sta matia rixnei o egathetos toy agrinioy....artemis
sokos ohi mono gnostos kai exaireteos...alla kai 20 hronia brosta !!!!
ante tosa xronia to monimo provlima me tin paliovouna...vreite mia lusi epitelous talaipwreitai tosos kosmos
Στην αρχή μελετήθηκε σήραγγα (γύρω στο 1996) και πληρώθηκε ο μελετητής. Μετά κάποιοι σκέφτηκαν γέφυρα, λύση που είχε μελετηθεί αλλά δεν κατασκευάστηκε και στην Κακιά Σκάλα λόγω προφανών προβλημάτων κατασκευασιμότητας. Επιπλέον δεν θα υπήρχε παλιός δρόμος χωρίς διόδια για τρακτέρ, ποδήλατα, μηχανήματα κλπ. Όμως ο μελετητής της γέφυρας ακριβοπληρώθηκε. Ο παραχωρησιούχος ανέλαβε γέφυρα, είδε τις δυσκολίες, αλλά δεν μπορεί να προτείνει μόνος του σήραγγα γιατί θα την πλήρωνε ο ίδιος την αλλαγή. Έπρεπε να του την επιβάλουν και τα καταφερε! "Βρέθηκε" λοιπόν το ΝΣ Αιτωλοακαρνανίας και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι: το περιβάλλον (ευτυχώς), το ΝΣ, ο εργολάβος/παραχωρησιούχος, οι μελετητές, όλοι, εκτός από την τσέπη μας φυσικά...
Δημοσίευση σχολίου