Σάββατο, 10 Απριλίου 2010

Προχωράει η Ιόνια Οδός

Ξεπερνιέται ο σκόπελος των απαλλοτριώσεων για την Ιόνια Οδό, εξαιτίας των οποίων το έργο έχει καθυστερήσει κατά πολύ. Συγκεκριμένα
Πιστώσεις, συνολικού ύψους 5,92 εκατ. ευρώ, για την καταβολή αποζημιώσεων σε ιδιοκτήτες επιταχθέντων ακινήτων για τη διάνοιξη της Ιονίας Οδού και υπό κατασκευή τμημάτων του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, εγκρίθηκαν με αποφάσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, για τμήματα της Ιονίας Οδού, εγκρίθηκαν πιστώσεις, συνολικού ποσού 2,72 εκατ. ευρώ, για την καταβολή αποζημιώσεων των ιδιοκτητών επιταχθέντων ακινήτων, στο τμήμα Κουβαράς -Κομπότι (Αμφιλοχία), και την καταβολή πρόσθετης αποζημίωσης των ιδιοκτητών, για τη διάνοιξη της οδού «Αντίρριο -Κεφαλόβρυσο», στην περιοχή του δήμου Αντιρρίου. Για τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (τμήμα Πάτρα - Πύργος), εγκρίθηκαν πιστώσεις, συνολικού ποσού 576.351,46 ευρώ, για την καταβολή ζημιών επιταχθέντων ακινήτων στο δήμο Λαρισσού και Μόβρης του νομού Αχαΐας και την ανάθεση καθηκόντων τεχνικού συμβούλου, με διάρκεια σύμβασης 24 μηνών.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως ομως ειμαστε μακρια απο την ιονια και οι ψαρομυαλοι το εκμεταλευονται πλασσαροντας το στο αγωνα τους για το εφετειο

Ανώνυμος είπε...

Τί πλασσάρουν ωρέ πατριώτες? Λες και είμαστε 100 χιλιόμετρα μακριά. Είμαστε 0 χιλιόμετρα αιμαοβαμμένα, αλλά όχι να αποτελεί και προσόν για εφετεία και άλλα παρόμοια. Όποιος δενέχει επιχειρήματα, όλο τέτοιες μακακίες πλασσάρει.
Γράψτε το ψαροχώρι στα φρύδια σας.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΕ ΑΠΕΧΕΙΣ 20 ΚΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ..ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΟΜΕΣ..ΠΟΙΕΣ ΔΟΜΕΣ..ΠΙΟ ΓΡΙΓΟΡΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΛΟΧΙ,ΠΑΤΡΑ,ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ..Η ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ Ο ΑΣΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΧΕΛΩΙΤΙΔΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ..ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ..ΑΝ ΔΕ ΓΙΝΕΙ Η ΙΟΝΙΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΙΟΝΙΟΣ ΠΟΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΑΣ ΛΕΤΕ..ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ?

Ανώνυμος είπε...

βλάκα ψαρόμυαλε, έχει μειωθεί τόσο η κίνηση στο δρόμο πλεόν, που Κουβαρά πάω μαμιώντας και φτάνω σε 10 λεπτά.
Άντε γεια.
Α και ο Ξηρομερίτης Μακρυπίδης, κρυφοαντιαγρινιώτης, ξέροθυμε τί ρόλο επιτέλεσε για να διέλθει η Ιόνια από Ξηρόμερο στη θέση της Ρίγανης, αντί να κόψει δεξιά στο Αγγελόκαστρο και να περάσει ο δρόμος ανάμεσα από Πλάρανο και Καλύβια.
Για αυτό βγαίνει τώρα και αντιδρά ότι δήθεν δεν έγινε διαβούλευση. Τότε ήξερε να περάσει ο δρόμος από τα μέρη του.
Αλλά τί να κάνουμε που πολλοί δεν έχουν κρίση και σαν πρόβατα ψηφίζουν αυτούς που βλάπτουν τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κρίνεται από την Ιόνια οδό το εφετείο ρε παιδιά ούτε φυσικά από τους 10-15 ψαρόμυαλους που φωνάζουν όσο μπορούν για το συμφέρον τους. Τους Πατρινούς πρέπει να αντιμετωπίσουμε, με αυτούς θα δώσουμε μάχη στο μέλλον για τις επόμενες διεκδικήσεις μας. Και η Πάτρα δυστυχώς είναι ζόρικος αντίπαλος. Όσο για το ψαροχώρι που λένε κάποιοι, ποιος το λογαριάζει; Του χεριού μας ήταν και θα είναι.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥΠΙΔΗ ΣΩΣΤΟ!!!!!

ΑΣ ΤΟΝ ΄ΞΕΣΧΙΣΟΥΜΕ΄΄ ΛΙΓΑΚΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!

ΑΝΤΡΙΚΟ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΧΑΛΑΣ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

oi ξiromerites panta etsi feronte re megele... y.g aytoi poy grafoyn fasistikes apoψis edo mesa eξo sto agriniopoy eine?

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους παιδια...μεσολογγιτης ειμαι και πρωτη φορα γραφω στην ιστοσελιδα σας..ειμαι πολλες φορες υπερ των καλων σχεσεων των δυο πολεων αλλες δε φορες εκνευρισμενος ειμαι κατα.εκεινο ομως που με τρομαζει σ αυτη την κοντρα και την διεκδικηση ειναι οτι βρε παιδια του αγρινιου φοβαστε την πατρα γιατι ειναι πιο ισχυρη μεγαλυτερη πολη και πιθανον με μεγαλυτερες διασυνδεσεις.εμενα με τρομαζει που η οργανωση του κρατους γινεται μ αυτη τη βαση του σχεδιασμου και οχιμε πραγματικα πλυθυσμιακα,κοινωνικα,παραγωγικα,γεωγραφικα,αναπτυξιακα,λειτουργικα,πολιτιστικα,ιστορικα και χωροταξικα κριτηρια.ειδικοτερα η οργανωση της δικαιοσυνης πρεπει να λαμβανει υποψιν μερος αυτων των κριτηριων και στην βαση οτι δικαιοσυνη απονεμεται και δεν υπαρχει καμια οικονομικη προεκταση ουτε αναπτυξιακη.αλιμονο αν ο νομος της ισχυπος διακατοχικα λειτουργει σε καθε επιλογη αυτου του δυσμοιρου κρατους.ειδικοτερα οταν η πατρα ειναι πιο ισχυρη.απορω που το αγρινιο το θετει σ αυτη την βαση.αν με το μεσολογγι υπερισχυει με την πατρα ειναι χαμενο απο χερι.διαπιστωνω δε οτι δεν λαμβανεται καθολου υποψιν το καλο του νομου αλλα οι πολεις εριζουν για δικα τους οφελη.ολα αυτα δεν αποτελουν και τακαλυτερα δεδομενα για την προαγωγη των συμφεροντων του νομου.λαμβανομενου υποψιν του γεγονοτος οτι η καταργηση του νομων θα σπασει αναποφευκτα την πλυθυσμιακη ομοιγενεια του νομου αιτ/νιας αυριο δεν θα υπαρχει τιποτε να μας ενωνει,το αγρινιο θα κειτεται στην απομονωση μιασ και δεν θα μπορει να παιξει τον ηγετικο ρολο που παιζει τωρα και η πατρα θα κανει οτι γουσταρει.Φιλοι μου αγρινιωτες μηπως απο την στιγμη που πηρατε το πανεπιστημιο δικαιο θα ηταν το εφετειο να παει θεσμικα στο μεσολογγι με δεδομενο οτι τοσα χρονια ειναι διοικητικο κεντρο.σε τελικη αναλυση περισσοτερο πρεστιζ ειναι παρα ουσιαστικη αναπτυξη και απορω διοτι το διεκδικειτε με τοσο μενος

Ανώνυμος είπε...

Ο Νόμος Αιτωλ/νιας θα πρέπει να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού την εθνική οδό, από καταπατήσεις και καταλήψεις του πλάτος απαλλοτρίωσης. Ειδικότερα τώρα που υπεύθυνη για το εθνικό δρόμο θα είναι η Περιφερειακή Αυτ/ση Δυτικής Ελλάδος. Οι αποφάσεις θα παίρνονται από την πλειοψηφία της Αχαΐας και Ηλείας και θα προσπαθούν για κάθε είδους εκδουλεύσεις. Η πολιτεία οφείλει να συνδέσει την μεγαλύτερη πόλη του νόμου με το αυτοκινητόδρομο με αυτοκινητόδρομο, ότι λιγότερο από αυτό δεν πρέπει να γίνει αποδεκτό από το λαό του της ευρύτερης περιοχής του Αγρινίου και αυτό να το λάβουν σοβαρά υπόψη οι πολιτικοί της Αιτωλ/νιας κλπ.
Όλοι βλέπουμε ότι γίνονται εργασίες αναβάθμισης του Εθνικού δρόμου μέχρι την διασταύρωση για Παναιτωλικό, πιστεύω με νησίδα και παράπλευρους δόμους. Η εν λόγω αναβάθμιση θα πρέπει να προχώρηση τουλάχιστον μέχρι τον κόμβο της Συκίας και στην συνεχεία μέχρι τον κόμβο της Λεπενούς, προκείμενου γύρω από αυτόν το δρόμο να αναπτυχθούν δραστηριότητες με ασφάλεια και να μην χάνονται άνθρωποι από ατυχήματα αλλά και για να αυξηθεί η ταχύτητα και ο δρόμος να γίνει πιο ελκυστικός από ότι είναι σήμερα..

Ανώνυμος είπε...

η αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού δικτύου Αγρίνιο-Λεπενού-Κουβαρά και Αγρίνιο-Συκιά-Χαλίκι με 2+2 λωρίδες και διαχωριστικό έχει τονιστρεί πολλές φορές, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερημω. Εδώ η Καλαμπάκα συνδέεται με τα Τρίκαλα με τέτοιο δρόμο και το μεγάλο αστικό κέντρο του νομού με την πρωτεύουσα που αποτελεί ιδιάζουσα περίπτωση συνδέονται με δρόμο τριτοκοσμικό.
Αυτά είναι προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

oi ξiromerites panta etsi feronte re megele... y.g aytoi poy grafoyn fasistikes apoψis edo mesa eξo sto agrinio poy eine?poious fasistes thes;tous akro-aristerous(89%) i tous akro-dexious(11%) gia na sou apantiso;