Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΣυνΤεχνία: Βραδιά Πανσελήνου στη λίμνη Τριχωνίδα







Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Παρασκευή η πρώτη εκδήλωση της ΣυνΤεχνίας στο κέντρο Ίριδες στις όχθες της λίμνης Τριχωνίδας σε έναν κατάμεστο χώρο. Διοργανώθηκε μια βραδιά πανσελήνου, η οποία περιείχε μουσικοθεατρική αναπαράσταση ποιημάτων της Ελληνικής και ξένης λογοτεχνίας που αφορούσε το φεγγάρι.

Ακολούθησε προβολή της ταινίας μικρού μήκους σκηνοθεσίας Κωνσταντίνου Σοροβού "Παραλίμνιες Ψυχές" που η υπόθεση της εκτυλίσσεται στις όχθες της λίμνης Τριχωνίδας. Προηγήθηκε μια σύντομη αναφορά για τους σκοπούς και τους στόχους της ΣυνΤεχνίας από τον φιλόλογο και γραμματέα της εταιρείας Λίνο Υφαντή.

Η "Συντεχνία Λόγου και Τέχνης" είναι μια νεοιδρυθείσα αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που ως σκοπό έχει να αναπτύξει ποικίλες πολιτιστικές παρεμβάσεις και δραστηριότητες. Αριθμεί μέχρις στιγμής δεκάδες μέλη.

Η βραδιά έκλεισε με συναυλία από το νεανικό συγκρότημα "Εννέα Όγδοα"

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το περιεχόμενο της εκδήλωσης. Στις φωτογραφίες απαγγέλλουν ποίηση οι: Γιάννης Καραμητσόπουλος, Γιώργος Σαψάκης, Βασίλης Κομπορόζος. και Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου. Το βίντεο είναι απόσπασμα από τη ταινία του Kωνσταντίνου Σοροβού που προβλήθηκε στην εκδήλωση.Συγκλονιστική ερμηνεία σε αυτή τη ταινία έχει ο γνωστός ηθοποιός από της εκπομπές του στην τηλεόραση του Αχελώου Τάσος Γκορόζης

Α. Πρώτο Μέρος

Σκηνοθεσία Βαγγέλης Πετανίτης

  1. Φεγγαράκι μου λαμπρό. Απαγγέλει ο μικρός Ηλίας Κωνσταντινίδης

  1. Οι ποιητές απαγγέλουν ποιήματα για το φεγγάρι

  1. Χάρτινο το φεγγαράκι (Μ. Χατζιδάκις) Χορογραφία: Λητω Γερνά, χορεύει η Θεοφανία Λιάγκα )

  1. Το φεγγάρι ( Απόσπασμα από το Ματωμένο Γάμο του Φ. Γκ. Λόρκα, μετάφραση Ν. Γκάτσου) Δραματική απόδοση: Ηλιάνα Λαζούρα.

  1. Βαρκάδα στο σεληνόφωτο Συνοδεύει ο Ντίνος Κολοβός.

  1. Η σονάτα του σεληνόφωτος ( Γιάννη Ρίτσου) Δραματική απόδοση Βάϊα Σπυρέλη. Στο ρόλο του άντρα ο Γιάννης Δροσοπαναγιώτης.

  1. Figlio Della Luna (Mecano) Χορογραφία: Φιλήμονας Καλογεράς, χορεύουν οι: Φιλήμονας Καλογεράς και Χριστίνα Παππά.

  1. Προβολή της ταινίας μικρού μήκους του Κωνσταντίνου Σοροβού.

“Παραλίμνιες ψυχές”. Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Σοροβός.

Β. Δεύτερο Μέρος

Μουσική διασκέδαση με το συγκρότημα ΕΝΝΕΑ ΟΓΔΟΑ

Μακιγιάζ Αλεξάνδρα Θεοδωρίδη

Κατασκευή σκηνικού Γιάννης Δροσοπαναγιώτης

Συνδιοργάνωση Δήμος Παραβόλας

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλη η κινηση αυτη αλα κανοντας την σε ενα καφε-μπαρ δεν μπαινει και η εμπορευματοποιηση μεσα δεν θα ηταν καλυτερο να γινει σε ενα ανοιχτο χωρο χωρις συνδιαλαγες με καταστηματαρχες,και αν εχετε καποι εσοδα απο αυτες τις πρωτοβουλιες οι ιδιοι εσεις να τα δινετε καπου οπου θαπιασουν τοπο σιγουρα.
καλη συνεχεια με περισοτερες εκδηλωσεις ανοιχτες χωρις αντιτιμο που να αναδικνυει τα τοπικα -κοινωνικα προβληματα της εποχης μας

Ανώνυμος είπε...

kalh tyxh sta paidia! file 2.50 ta esoda apaitoyn exoda!

Ανώνυμος είπε...

είχε τσάμπα φαί και ήταν κατάμεστος ο χώρος?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ με την παρέα μου ήμουν εκείνη την βραδιά εκεί.Η είσοδος έτσι κι αλλιώς ήταν ελεύθερη.Από την άλλη εκεί που θα πήγαινε κάποιος να πιεί το ποτό του κάπου αλλού πήγε σε έναν χώρο που διεξάγονταν κι ένα δρώμενο που αμφότερο έχει κι αυτό τα έξοδα του για να γίνει κι απ'οτι είδα δεν υπήρχαν χορηγοί...Δεν τον υποχρέωσε κανένας να καταναλώσει με το ζόρι.Δεν καταλαβαίνω μερικούς Αγρινιώτες που τα βλέπουν πάντα όλα στραβά κι ανάποδα.Η γνώμη μου είναι οτι και το ''τζάμπα'' δεν είναι δείγμα πολιτισμικού επιπέδου.Καλώς ή κακώς ότι έχει έξοδα πρέπει και τα έσοδα να είναι τουλάχιστον ίδια με τα έξοδα.Απλή Λογιστική.Γράφω τουλάχιστον γιατι απ'οτι είδα η Συντεχνία είναι μή κερδοσκοπική εταιρία.Θα συμφωνήσω μόνο στο παραπάνω σχόλιο οτι στην περίπτωση που βγήκε κέρδος θα πρέπει να αξιοποιηθεί αναλόγως.Και κλείνοντας μην ξεχνάμε οτι αυτό που έγινε ήταν αποτέλεσμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας.Το δικό μου σχόλιο επικεντρώνεται στην διεξαγωγή της βραδιάς κι όχι στο κέρδος των καταστηματαρχών ή των διοργανωτών.Σαν Concept ήταν καλό αλλά όχι καλά προετοιμασμένο γιατί φάνηκαν αισθητά τα λάθη όχι μόνο σε μάς αλλα και στον υπόλοιπο κόσμο που ακούσαμε.Αλήθεια είδαμε και μία κάμερα που τραβούσε όλη την εκδήλωση.Υπάρχει κάπου αυτό το υλικό;Και καλό θα ήταν αυτό το υλικό να το μελετούσαν οι διοργανωτές για να μην επαναλαμβάνονται λάθη.

Ανώνυμος είπε...

Κι ομως το μαγαζί ήταν γεμάτο. Κυρίως στο χώρο μπροστά απο την εξέδρα.
Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι οτι έγινε μια ενδιαφέρουσα παράσταση με ελάχιστα μέσα και λίγα χρήματα. Εσοδα δεν φαντάζομαι να υπήρξαν αφού η είσοδος ήταν ελεύθερη.
Σε οτι αφορά την οργάνωση μεγάλο μέρος ευθύνης είχε ο ήχος, που φαινόταν καθαρά οτι δεν είχε κάνει καμμία πρόβα. Αυτός ο άνθρωπος δεν διαθέτει ίχνος επαγγελματικότητας διότι ήρθε να τοποθετήσει την κονσόλα δέκα λεπτά πριν την προγραμματισμένη έναρξη με αποτέλεσμα να κουράσει.
Κατά τ άλλα ήταν μια ωραία βραδιά. Πολύ καλύτερη απο τις κρατικοδίαιτες ταχα μ δήθεν βραδιές Πανσελήνου!

Ανώνυμος είπε...

εσοδα δηλαδη δεν ειχαν οι ιριδες που λογο αυτο του γεγονοτος-εκδηλωσης μαζεψε τοσο κοσμο ,πιστευετε οτι θα ξαναμαζεψει τοσο κοσμο τετοια ωρα οι ιριδες ,γιατι εγω οταν περναω απο εκει τετοιες ωρες εχει πολυ λιγο κοσμο.
5.33 η τεχνη δεν αγοραζεται ουτε πουλιεται ποτε οταν μπαινει η εμπορευματοποιηση μεσα τοτε χανεται η ενοια της τεχνης και της πνευματικης δημιουργιας και γινεται ενα μεσον για κερδη εκμεταλευοντας την κατα των χειροτερο τροπο
το τζαμπα δεν ειναι δειγμα πολιτιστικου επιπεδου ειναι εντελως ακυρο παρδειγμα
αυτο που λες εσυ ειναι δειγμα νεοπλουτου μικροαστου που νομιζει οτι επειδη πληρωνει αξιζει και ειναι πολιτισμος,

Ανώνυμος είπε...

παιδια εχετε δει πως ειναι η κουλτουρα?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου 9:52 δεν περίμενα διαφορετική απάντηση απο ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν όπως προείπα οτι καλώς ή κακώς η παραγωγή πολιτισμού κοστίζει και πρέπει τουλάχιστον να βγάζει τα έξοδα παραγωγής της...Κι αν είναι το παράδειγμα του τζάμπα άκυρο κι εγώ εκπρόσωπος του νεοπλουτισμού σε προκαλώ να κάνεις εσύ μία εκδήλωση που να προάγει τις τέχνες που λές και τα κοινωνικά προβλήματα και έπειτα πές μου αν έχω άδικο.Κι από την άλλη αφού εγώ είμαι νεόπλουτος και το ''τζάμπα'' είναι άκυρο παράδειγμα τότε άτομα σαν κι εσένα που προσδίδουν κοινωνικούς χαρακτηρισμούς τύπου ''νεόπλουτου'' σε κάποιον ''ανώνυμο'' σε ένα σχόλιο τί ακριβώς είναι και τι πολιτισμικό επίπεδο έχουν?