Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Επίσκεψη Σταμάτη στο Δήμο Νεάπολης

Σε συνέχεια των προγραμματισμένων επισκέψεων του στα δημοτικά συμβούλια των Δήμων που θα αποτελέσουν τον νέο Δήμο Αγρινίου, προκειμένου να λάβει ενημέρωση για θέματα των Δήμων, ο κ. Σταμάτης παρευρέθηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νεάπολης.

Ο κ. Σταμάτης ανέφερε στους παρευρισκόμενους: «Ήρθα σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο Νεάπολης, προκειμένου να σας ακούσω και να ενημερωθώ για θέματα του Δήμου. Γνωρίζω πως προβλήματα υπάρχουν πολλά. Θέλω όμως να με ενημερώσετε, να ακούσω τις σκέψεις και τις προτάσεις σας, προκειμένου να είμαστε προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα των εκλογών».

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο Δήμαρχος Νεάπολης κ. Κώστας Καπελάκης, ο οποίος καλωσόρισε τον υποψήφιο Δήμαρχο Αγρίνιου Δημήτρη Σταμάτη λέγοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω τον βουλευτή και Υποψήφιο Δήμαρχο Αγρινίου κ. Δημήτρη Σταμάτη που είναι σήμερα εδώ. Σε εκτιμώ από παλιά και ήμουν και ψηφοφόρος σου. Τόσο εγώ όσο και όλοι οι Δήμαρχοι που πέρασαν από τον Δήμο Νεάπολης, πιστεύω πως είναι πολύ ευχαριστημένοι από εσένα και ως Νομάρχη και ως Βουλευτή».

Μετά τον κ. Καπελάκη, χαιρέτισε και καλωσόρισε τον κ. Σταμάτη ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης κ. Παναγιώτης Τσαμάκης λέγοντας: «Να σας καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου που είστε σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο Νεάπολης. Είχαμε μια άριστη συνεργασία όταν εγώ ήμουν δήμαρχος και εσείς Νομάρχης και σας ευχαριστώ που δείξατε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τον Δήμο Νεάπολης. Ο Δήμος μας είναι ο πρώτος στην Ανάπτυξη. Έργα έχουν γίνει πολλά , αλλά φυσικά πρέπει να γίνουν και άλλα».

Χαιρετισμό προς τον κ. Σταμάτη απεύθυνε και ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης κ. Παναγιώτης Κατσινούλας, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Μαζί σας συνεργάστηκα πολύ καλύτερα όταν εσείς ήσασταν Νομάρχης και εγώ ήμουν Δήμαρχος σε σχέση με κάποιους άλλους που ήταν θεωρητικά δικοί μου. Επί Νομαρχίας σας ο Δήμος έτυχε υψηλότατης χορήγησης χρημάτων, για τα έργα του».

Κλείνοντας την συζήτηση ο κ. Σταμάτης δήλωσε με έμφαση: «Το μοντέλο ανάπτυξης που θα ακολουθήσω ως Δήμαρχος είναι αυτό της ενδογενούς βιώσιμης ανάπτυξης, δηλαδή μια ανάπτυξη από κάτω προς τα πάνω, εκμεταλλευόμενοι τον φυσικό μας πλούτο. Όλοι οι Δημότες ,του νέου Δήμου θα είναι ισότιμοι και ισάξιοι. Κανένας δεν θα είναι κατώτερος από κάποιον άλλο. Το Αγρίνιο δεν θα «καταπιεί» τους παλιούς Δήμους που συνενώνονται μαζί του. Τα ήδη υπάρχοντα Δημαρχεία θα είναι τα τοπικά στρατηγεία του Νέου Δήμου με το κεντρικό στρατηγείο στο Αγρίνιο. Όλες οι υπηρεσίες θα στελεχωθούν από τους ήδη υπάρχοντες υπαλλήλους και θα προστεθούν νέοι όπου χρειαστεί».

Στο τέλος της συνεδρίασης ,ο Δήμαρχος Νεάπολης κ. Καπελάκης απένειμε μια αναμνηστική πλακέτα του Δήμου στον Υποψήφιο Δήμαρχο Αγρινίου κ. Σταμάτη.



Γραφείο Τύπου
08-10-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: