Σε λύση εφεδρίας αναδυκνείεται για άλλη μια φορά το λιμάνι του Πλατυγιαλίου, καθώς πάνω από 2.500 κοντέινερ διοχετεύτηκαν σε περισσότερο από μία εβδομάδα από το εν λόγω λιμάνι, λόγω της απεργίας στο Πειραιά. Συγκεκριμένα κατέγραψε άνοδο κερδών κατά 3.507% το 2008, Τα κέρδη μετά από φόρους εκτινάχθηκαν σε 1,21 εκατ. ευρώ έναντι 39.754 ευρώ τον προηγούμενο χρόνο. Αντίστοιχα, το σύνολο των εισροών από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν στα 6 εκατ. ευρώ από 238.890 ευρώ το 2007.
Στη μέχρι τώρα διαδρομή του το Πλατυγιάλι έχει πολλαπλάσια εμπορική δραστηριότητα, όταν άλλα λιμάνια της χώρας δυσλειτουργούν και δη του Πειραιά. Η αλήθεια είναι όμως ότι η ανάπτυξη σε έναν τόπο δεν έρχεται όταν τα βασικά έργα υποδομής τους λειτουργούν ως αναπληρωματικά. Και επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό. Δεν λέει δηλαδή κάτι όταν το λιμάνι του Πειραία π.χ. όπως το προηγούμενο χρόνο, να προσλαμβάνεται προσωπικό και μετά από λίγο καιρό να παραμένει το μισό.
Ευελπιστούμε να γίνουν οι στρατηγικές εκείνες κινήσεις, ώστε το Πλατυγιάλι να μην είναι λύση ανάγκης της ελληνικής ναυτιλίας αλλά ένας βασικός πυλώνας της..
Στη μέχρι τώρα διαδρομή του το Πλατυγιάλι έχει πολλαπλάσια εμπορική δραστηριότητα, όταν άλλα λιμάνια της χώρας δυσλειτουργούν και δη του Πειραιά. Η αλήθεια είναι όμως ότι η ανάπτυξη σε έναν τόπο δεν έρχεται όταν τα βασικά έργα υποδομής τους λειτουργούν ως αναπληρωματικά. Και επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό. Δεν λέει δηλαδή κάτι όταν το λιμάνι του Πειραία π.χ. όπως το προηγούμενο χρόνο, να προσλαμβάνεται προσωπικό και μετά από λίγο καιρό να παραμένει το μισό.
Ευελπιστούμε να γίνουν οι στρατηγικές εκείνες κινήσεις, ώστε το Πλατυγιάλι να μην είναι λύση ανάγκης της ελληνικής ναυτιλίας αλλά ένας βασικός πυλώνας της..
8 σχόλια:
To Πλατυγιάλι θέλει σιδηροδρομική σύνδεση ΤΩΡΑ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΑΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ "ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" ΤΩΝ ΗΓΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΟΙ ΑΔΗΜΟΝΟΥΝΤΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ!
ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ Ή ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
το πλατυγιαλι και η γυρω περιοχη δεν αναπτυσσεται απο τις τελευταιες κυβερνησεις ,πραγμα που δείχνει τις προθεσεις χρήσης του.
η υπαναπτυξη και η υποβαθμιση μιας περοχής διατηρειται μονο οταν θελουμε να χρησιμοποιησουμε το λιμανι για επικινδυνα ή παρανομα εμπορευματα...δεν θελει πτυχεια για να το αντιληφθείς.
δεν φροντιζουμε την προσβαση άρα δεν θέλουμε ΄΄κινηση΄΄
NA FTIAXTEI AMESA I PARAIONIOS OSTE NA DIMIOYRGITHEI METAFORIKOS PARALIOS ODIKOS AXONAS POY THA PEFTEI STIN GEFYRA KAI THA SYNDEETAI ME TIN IONIA ODO
Για ποιο πλατυγιάλι μιλαμε ;;;;;
αυτο που το συνδεουν κατσικοδρομοι ;;;;
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ;;;;;
ειναι απλα τα πραγματα, η γεφυρα εγινε για να βολεψει τους πελοποννησιους, γιατι ενας αγρινωτης που θελει να παει στην αθηνα, θα πρεπει αναγκαστικα να περασει απο την πελοποννησο?
με τα λεφτα που εριξαν για να φτιαξουν τη γεφυρα, θα μπορουσαν καλλιστα να εφτιαχναν εναν συγχρονο αυτοκινητοδρομο, οπου θα συνεδεε καρφι το Αγρινιο, με εθνικη οδο Αθηνων-Λαμιας, και θα θελαμε κανα δυωρο μονο να παμε στην Αθηνα, και τοτε να δειτε τη αναπτυξη θα ειχε το πλατυγιαλι, και ολη η περιοχη
αλλα αυτα ειναι δευτερευοντος σημασιας θεματα,
πρεπει πλεον ολοι οι Αγρινωτες να ειναι υπερηφανοι που απεκτησαν το δικο τους πανεπιστημιο ρε αδερφε, και θα μπορουν να καμαρωνουν τους αυριανους σερβιτορους με πτυχιο
Ο διευθυντής της εταιρείας είχε πει σε συνέντευξη παλιότερα πως το λιμάνι χρειάζεται επειγώντος σιδηροδρομική σύνδεση με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας. Μάλιστα είχε πει πως χρηματοδοτεί το 50% του έργου. Ακούει κανείς?
Ο/Η SBDE είπε...
.... ΦΩΝΑΞΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ... ΧΑΧΑΧΑΧΑ ...
ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ... ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ 2013 ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΨΗΦΟ ΕΜΑΘΑ....
Δημοσίευση σχολίου