O προέδρος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων κ. Σωτήρης Παπαχρήστος απέστειλε την παρακάτω επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου:
''Αξιότιμη κ. Υπουργός
Καταρχήν να ευχηθώ καλή επιτυχία, τόσο σε εσάς προσωπικά για το εξαιρετικά δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει, όσο και στην κυβέρνηση συνολικά.
Με το παρόν θέλω να σας ενημερώσω για τα παρακάτω και να ζητήσω την άμεση παρέμβαση σας.
Με τον νόμο 3794 (ΦΕΚ Ι56, 4/9/2009) που ψηφίστηκε στο θερινό τμήμα της Βουλής Ιδρύθηκε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας.
Με υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο (ΦΕΚ 429, 29/9/2009 δηλαδή λίγες μέρες πριν τις εκλογές) ορίστηκε η Διοικούσα Επιτροπή.
Αν λάβει κανείς υπόψη του τη χρονική στιγμή ο σκοπός της αυτής ενέργειας είναι προφανής, ενώ για τη δεύτερη δεν μπορεί να βρεθεί απόλυτα πειστική απάντηση κατά πολύ ψύχραιμα κρινόμενη θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως τουλάχιστον επιπόλαια ενέργεια.
Όμως οι συνέπειες και των δύο ενεργειών και ιδιαιτέρα της δεύτερης είναι τραγικές για την τρέχουσα λειτουργία των τριών τμημάτων που εδρεύουν στο Αγρίνιο τα οποία και απαρτίζουν το νεοϊδρυθέν στα χαρτιά πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας. Αυτό συμβαίνει διότι αυτή την στιγμή κανείς δεν ξέρει να μας πει, με πιο καθεστώς κάτω και από πια διοίκηση λειτουργούμε, και τι θα γίνει στο μέλλον. Έτσι πορευόμαστε σε ένα περιβάλλον πραγματικής ομηρίας που τα πάντα έχουν παγώσει και κανένα θέμα δεν προχωρά. Περαιτέρω που είναι και το χειρότερο δεν έχει προηγηθεί καμία απολύτως προετοιμασία για αυτή τη μετάβαση με ότι αυτό σημαίνει για την πορεία του εγχειρήματος.
Αξιότιμη κ. Υπουργός
Το θέμα είναι πολιτικό και το ερώτημα που μπαίνει είναι. Θα αποδειχθεί η απαιτούμενη σοβαρότητα που επιβάλλει το τόσο σοβαρό εγχείρημα της Ίδρυσης ενός νέου Πανεπιστημίου ή θα συνεχισθεί η προχειρότητα. Το θέμα της ίδρυσης πανεπιστημιακών τμημάτων στην Ελλάδα αντιμετωπίστηκε μέχρι τώρα με μεγάλη προχειρότητα. Και πιστεύω ότι είναι ικανός για σοβαρές αποφάσεις.
Επειδή προσδοκούμε και πιστεύουμε ότι η παρούσα κυβέρνηση έχει την θέληση και την τόλμη να δρομολογήσει μια νέα εποχή και να καθιερώσει μια νέα αντίληψη, σας καλούμε ενεργώντας άμεσα, να μας βγάλετε από το καθεστώς ομηρίας και να δώσετε το χρόνο στο υπουργείο παιδείας να μελετήσει με σοβαρότητα το θέμα, αφού η ηγεσία του πάρει μια ανάσα από την χιονοστιβάδα των προβλημάτων που θα έχει να αντιμετωπίσει με την ανάληψη των καθηκόντων της.
Για να επιτευχθεί αυτό επιβάλλετε άμεσα να γίνουν τα δύο παρακάτω.
Άμεση ακύρωση της Υπουργικής πράξης διορισμού της Διοικούσας επιτροπής, έστω και αν ακόμη προτίθεσθε κάποιούς από αυτούς να τους χρησιμοποιήσετε ξανά μελλοντικά σε αυτό το πόστο.
Νομοθετική παρέμβαση, όταν αυτό θα είναι εφικτό, για την προσωρινή αναστολή ισχύος του ιδρυτικού νόμου του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας. (πρόκειται για τροπολογία που κατατέθηκε σε άλλο νομοσχέδιο).
Αφού γίνουν αυτά , σε εύθετο χρόνο και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα να ανατεθεί στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων το έργο της δημιουργίας των δομών και υποδομών αλλά και της όλης προετοιμασίας για την απόσχιση των τμημάτων του Αγρινίου από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και την ένταξή τους στο Νέο Πανεπιστήμιο. Παράλληλα πρέπει να μελετηθεί με προσοχή και το κόστος του εγχειρήματος το οποίο, κατά υπάρχουσες εκτιμήσεις είναι σημαντικό.
Με την ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας σας ενημερώνουμε για την κατάσταση που υπάρχει αυτή την στιγμή σε τοπικό επίπεδο. Οι τρεις φοιτητικοί σύλλογοι των τμημάτων που λειτουργούν στο Αγρίνιο με ομόφωνες αποφάσεις των (Ιούνιος 2009), έχουν ταχθεί κατά της ανεξαρτητοποίησης των τμημάτων και της ίδρυσης του πανεπιστημίου αν προηγουμένως δεν εξασφαλισθούν κάποιες πολύ βασικές ελάχιστες προϋποθέσεις τις οποίες οι φοιτητές περιέγραψαν με σαφήνεια, οι οποίες αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν.
Ακόμη η τοπική κοινωνία, παρά την πάγια και διαχρονική απαίτηση της ότι εδώ και τώρα θέλουμε Πανεπιστήμιο, έχει αντιληφθεί ότι Πανεπιστήμιο δεν είναι ένα πρόχειρο νομοθέτημα μερικών γραμμών και τώρα στέκεται μουδιασμένη, θα έλεγα αρνητική απέναντι στις εξελίξεις. (Τώρα έχει ωριμάσει και ζητά ένα όχι από ιδρύσεως θνησιγενές εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά ένα Πανεπιστήμιο που θα ξεκινήσει στηριγμένο πάνω σε στερεές βάσεις ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει προοπτικές σταθερής ποιοτικής ανάπτυξης και εδραίωσης στο χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, αν ημερωθεί σωστά και δοθούν οι αναγκαίες διασφαλίσεις, φαίνεται να είναι έτοιμη να αποδεχθεί μια προσωρινή αναβολή στις εξελίξεις, προκειμένου να διασφαλίσει ένα ελπιδοφόρο μέλλον για το υπό εκκόλαψη νέο Πανεπιστήμιο.
Κυρία Υπουργός
Με αυτά τα δεδομένα οι προτάσεις που παραπάνω σας καταθέτω φαίνεται να αποτελούν μονόδρομο για την έξοδο από την κρίση και τη διασφάλιση των αυτονόητων και σας καλώ και ταυτόχρονα σας παρακαλώ να ενεργήσετε αμέσως.
Παραμένω στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις επί του θέματος.
Με τιμή
Σωτήρης Παπαχρήστος
Καθηγητής Πρόεδρος του Τμήματος.''
1) Το ότι η επιστολή αυτή επικαλείται ως επιχείρημα πως η τοπική κοινωνία είναι αρνητική (!) απέναντι στις εξελίξεις. Δηλαδή σε ποιες εξελίξεις; Στην ίδρυση πανεπιστημίου και στο πως αυτό έγινε; Όπως αντιλαμβάνεστε και εσείς που διαβάζετε το παρόν ιστολόγιο ένας τέτοιος ισχυρισμός επιεικώς άστοχος και αναληθείς μπορεί να χαρακτηριστεί. Μπορεί να υπήρξε κριτική από μερίδα της ως προς το τρόπο υλοποίησης, αλλά ουδείς εναντιώθηκε στην καθε αυτή ίδρυση του Πανεπιστημίου.
2) Η επιστολή επικαλείται επίσης ότι η ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδος είχε τραγικές συνέπειες ως προς την λειτουργία των τριών τμημάτων. Εμείς όμως σας παραθέτουμε την παρούσα κατάσταση που επικρατεί στο Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμού και Νέων Τεχνολογιών. Αλήθεια για αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω φταίει το νεοιδρυθέν Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδος, που όπως η ίδια επιστολή λέει είναι στα χαρτιά; Η μήπως τα χαρτιά έχουν τόσο ισχύ ώστε στο εν λόγω τμήμα να συμβαίνουν τα εξής:
1. Δεν υπάρχει υποστηρικτικό - διοικητικό προσωπικό εκτός από μια γραμματέα και τους φύλακες.
2. Δεν υπάρχει τεχνική υπηρεσία, οι συμβάσεις των τεχνικών έληξαν και δεν τις ανανεώνουν.
3. Δεν υπάρχουν άτομα στη γραμματεία ούτε στη βιβλιοθήκη, έληξαν επίσης οι συμβάσεις αυτών
που υπήρχαν.
4. Οι συμβασιούχοι καθηγητές προσλήφθηκαν πολύ πρόσφατα, ενώ ως τώρα δεν είχαν ξεκινήσει κανονικά τα μαθήματα.
5. Ο πρόεδρος του τμήματος διαμένει στα Γιάννενα ενώ οι περισσότεροι μόνιμοι καθηγητές
είναι επίσης από εκεί και έρχονται μια μέρα την εβδομάδα να κάνουν μάθημα.
6. Η σχολή (που κατά το ήμισι είναι πληροφορικής) δεν έχει ούτε Ιντερνετ!! αφού υπάρχει κάποια βλάβη και δεν υπάρχουν τεχνικοί να το κοιτάξουν.
Για όλα αυτά ποιος ευθύνεται; Και αυτή την ερώτηση την απευθύνουμε και στους φοιτητές που αρκετοί από αυτούς διαβάζουν το παρόν ιστολόγιο. Έχουν απόλυτο δίκιο όταν διαμαρτύρονται για έλλειψη υποδομών και όταν ζητούν κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Για αυτό όμως, ποιος φταίει;
Εμείς από την πλευρά μας θυμίζουμε ότι το '93 η οικονομική σχολή με παρόμοιο τρόπο έφυγε από το Αγρίνιο και πήγε στην Πάτρα. Οι φοιτητές τότε είχαν πειστεί ότι για όλα φταίει το "κακό" Αγρίνιο. Από ποιούς άραγε;
17 χρόνια μετά η ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται σε παρόμοιο επίπεδο. Ας έχει η τοπική μας κοινωνία τα μάτια της ανοικτά...
24 σχόλια:
ο καθηγητης αντι να πιεσει να παει μπροστα κατι νεο βαζει πλατες για να γινουν δεκα βηματα πισω.
για να γινουν τα αλματα χρειαζονται και οι καταλληλοι ανθρωποι που να μπορουν να ξεπερνανε τα οποια εμποδια υπαρκτα ή φανταστικα.
καταρχην τα λετε πολυ ωραια ως προς το χαλι που υπαρχει αλλα ειναι ακομα χειροτερα παλια Pc συγκεκριμενα οι υπολογιστες που εχουμε συνολο 14 και καθε φορα δεν λυτουργει και καποιος εχουν αυτη την αιθουσα σαν αποθηκη υπολογιστων και ελλατε να δειτε τι γινεται!14 λειτουργουν και 15 ειναι χαλασμενου σε μια στιβα σε ενα δωματιο 30 τετραγωνικων!τελος γαι να μην πολυλογουμε το αγρινιο εχει χασει το παιχνιδι ασχετα αν νωμιζει ο αγρινιωτης οτι εγινε δυτικης ελλαδας αρα ειναι του αγρινιου και τα πραγματα θα ειναι καλυτερα!και για να ξεκαθαρισω κατι μπορει οταν πηρε το οικονομικο η πατρα να μην ημουν φοιτητης εδω αλλα αν τωρα επερναν το καινουργιο τμημα απο το αγρινιο που σκοπευει να ιδρυθει,ετσι ακριβως θα αισθανομουν!θα τα εβαζα με το αγρινιο και θα σας πω γιατι, επειδη καθε μερα μιλαω με συνφοιτητες μου για τετοια θεματα!πολυ απλα:γιατι οι αγρινιωτες πολιτικοι κοιμουνται και δεν ζητουν τιποτα?ηρθε ποτε κανενας στη σχολη?ειμαστε μονοι μας οι φοιτητες και στελνουμε καθε λιγο στο υπουργιο τα προβληματα μας!πιος ομως μας υπολογιζει?αν δεν βοηθουν οι πολιτικοι!και γι'αυτο φατιτε εσεις που τους ψηψιζεται!ακουγα πρωεκλογικα το πανεπιστημιο δυτικης ελλαδας γινεται πραγματηκοτιτα!το μονο που ειδα εγω να αλαξει ειναι κανα δυο νεα grafiti που ομορφιναν το ενα κτιρο γιατι ηθελε βαψιμο και 2 σαπουνια κατα της γριπης που 2 μερες τωρα ειναι αδεια και αυτα!!!για γελια ειναι!....ταπεινος φοιτητης;-)
ο κ.Παπαχρηστος μου φαινεται ειναι εκτως τοπου και χρονου.για την διοικουσα επιτροπη ας πει οτι θελει,δεν μπορει ομως να βαζει λογια και σκεψεις λανθασμενες για τον λαο του αγρινιου και της ευρυτερης περιοχης.απο που και ως που ο κυριος αυτος μιλαει εκ μερους του λαου του αγρινιου και κατα επεκταση του μισου πλυθησμου του νομου μας;ας τα αφησει αυτα που ξερει και καλα θα κανει να μην ανακατευεται σε θεματα που ολος ο λαος της περιοχης περιμενε εδω και χρονια.ελεος με τον καθενα και τις ιδεες του...
Η αναφορά που γίνεται στην επιστολή για προσωρινή αναστολή της αυτονόμησης είναι ατυχής και άστοχη (εξάλλου αυτό απαιτεί νέο νόμο στη βουλή).
Τώρα σχετικά με τα σχόλια που κάνετε.
Νομίζω ότι το συζητούμε θεωρητικά για το τι έπρεπε να έχει γίνει από τα προηγούμενα χρόνια είναι χρήσιμο μεν αλλά δεν προσφέρει κάτι την παρούσα στιγμή.
Το πιο σημαντικό τώρα είναι άμεσα να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα που έχουν τα Τμήματα. Όσοι έχουν κάποια επαφή με την πανεπιστημιακή κοινότητα στο Αγρίνιο ξέρουν ότι τα προβλήματα που περιγράφονται και στην επιστολή είναι πραγματικά. Τόσο οι φοιτητές όσο και οι καθηγητές δεν έχουν πρόβλημα με την αυτονόμηση. Ας μην τους αντιμετωπίζουμε ως δυνητικούς εχθρούς. Επιθυμούν οργανωμένα Τμήματα και υπηρεσίες που να προσφέρουν σπουδές επιπέδου. Βλέπουν όμως ότι μετά την ανακοίνωση της αυτονόμησης αντί να βελτιωθεί η κατάσταση αυτή χειροτερεύει σε επικίνδυνο επίπεδο για την λειτουργία των σχολών.
Τι να το κάνουμε το αυτόνομο πανεπιστήμιο στα χαρτιά αν αυτό έχει πρώτα αξιωθεί;.Για να έχουμε την ταμπέλα; Δεν είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή τα Τμήματα να είναι υπό διάλυση (ούτε διδάσκοντες με σύμβαση δεν μπορούν να προσλάβουν λόγω του μπάχαλου και του νομικού κενού υπάρχει) και οι τοπικοί φορείς (βουλευτές, δήμος κτλ ) να νοιάζονται μόνο να χώσουν κανένα δικό τους στη διοικούσα επιτροπή. Πολλοί δεν εννοούν να καταλάβουν ότι το πανεπιστήμιο δεν ιδρύθηκε από το μηδέν αλλά διαθέτει ήδη Τμήματα τα οποία πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν και όσο μοιράζονται οι καρέκλες της διοικούσας επιτροπής.
επαναλαμβανω οτι δεν υπαρχει σεντς!
τι πανεπιστημια μου λετε εσεις τωρα.
Όσο η σχολή είναι κολλημένη στα Γιάννενα δεν πρόκειται να υπάρξει άσπρη μέρα. Χρειάζεται πραγματική αυτονόμηση ΤΩΡΑ! Αυτοί που μιλάνε για αδιαφορία του Αγρινίου, γνωρίζουν ότι ο πρόεδρος της σχολής ζει στα Γιάννενα και δεν έρχεται στη σχολή; Απ' όσο γνωρίζω, ακόμα και οι συνελεύσεις των διδασκόντων γίνονται στα Γιάννενα. Ενδιαφέρονται αυτοί για τη σχολή; Πώς να γίνει δουλειά εξ' αποστάσεως;
den yparxoyn askoi toy aioloy alla mono enas askos toy aioloy..na milame sosta ellinika.apo ekei kai pera na doyme an aytes oi andidraseis einai kataskeyazomenes kai exypiretoyn sugkekrimena symferonta..artemis.
Δεν ξερω ουτε με ενδιαφερει τι λεει ο λαος του Αγρινιου,ειμαι φοιτητης σε ενα απο τα τμηματα που ναι σαφως εχει απειρα προβληματα αλλα μια αυτονομηση της πλακας σαν αυτη δεν λυνει κανενα!!Δεν υπερασπιζομαι τον καθηγητη και προεδρο της σχολης αλλα σιγουρα αυτος εχει πολυ σαφεστερη εικονα του πανεπιστημιου απο τους απλους κατοικους της περιοχης.Το μονο που εχω να πω σε ολους σας ειναι οτι σαν τμημα εχουμε αρκετα προβληματα απο μονοι μας και το τελεφταιο που χρειαζομαστε ειναι οι προσωπικες η μαλλον δημοτικες βλεψεις της τοπικης κοινωνιας η οποια μαλιστα εχει επωφεληθει απο εμας παρα πολυ μεχρι τωρα!!!Τελος μια τετοια προχειρη αυτονομηση μονο κακο ονομα στη σχολη θα φερει με αποτελεσμα να μειωθει ο αριθμος των σπουδαστων στο μελλον (γιατι και αυτοι που ειμαστε δεν χωραμε αυτη τη στιγμη και υπολογιζεται οτι και το νεο κτιριο δεν μας χωραει!!!)
..na milame sosta ellinika
ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ
ΑΡΤΕΜΗ ΓΡΑΦΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ.
Ο Αρτέμης "έγραψε" πάλι.............
ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ AGRINIONEWS!ΕΛΠΙΖΩ Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ!
πιος λαος της περιοχης ρεχωριατι!το πανεπιστημιο και το πως θα το λενε ειναι καθαρα θεμα των φοιτηων!εσεις μια αυτονομιση ειπατε να κανετε και αυτη σκατα ειναι!αγρινιου θελατε σχεδον μεσολογγιου εγινε!και τι παει να πει χρονιο ετημα της κοινονιας?για εμαε τουε φοιτητες κανατε τιποτα?αυτονομιση χωρις υποδομες δεν γινετε!και αν πιστευετε οτι θα γινει του χρονου δεν θα χωραμε καθολου γιατι τα κτιρια ειναι φτιαγμενα για 55 φοιτητες το καθενα και οχι 150....να δουμε και που θα βαλουν το αλλο αν ερθει γιατι αν δεν δουμε κτιριο η αυτοι που θα ερθουν δουνε οτι απλα τους βολευουν καπου τοτε θα φυγουν οπως περισι καπου 150ατομα!η αμεση λυση ειναι δμιουργια κτιριου διπλα απο αυτο που ενοικιαζεται τωρα(αυτη την τρυπα λεω)ωστε για τα επομενα 2 χρονια να μην υπαρχει προβλημα!αλλα και η αμεση δημιουργια πανεπιστημιουπολης!ακομα πρεπει να στελεχοθουν τα υπαρχουσα τμηματα και να δημιουργηθουν αποθηκες αμεσα!και κατι τελευταιο η συνελευση των καθηγητων γινεται στο αγρινιο!....ταπεινος φοιτητης!!!
Όταν στο Αγρίνιο δεν πέφτει ευρώ για την κατασκευή των κτριακών υποδομών του νέου Πανεπιστημίου, στα Γιάννενα το χρήμα ρέει άφθονο για την κατασκευή νέων κτιριακών υποδομών, αλλά και γηπέδων ποδοσφαίρου,κλειστού. ταρτάν, απ'όλα.
εχει δίκιο ο παπαχρήστος οτι το πανεπιστημιο δεν υπολειτουργει.
αυτός σαν πρόεδρος δεν μένει εδώ αλλά στα γιάννενα..
οι καθηγητές επίσης ..
οι τεχνικοί πού είναι??
το προσωπικό πού πήγε??
μήπως η διοικούσα μένει ανα την ελλάδα και γι αυτό δεν μπορεί να γίνουν τα γραφειοκρατικά?
ας σοβαρευτεί όποιος αποφασίζει να μας εκπροσωπήσει και ας μιλήσει με κανέναν αγρινιώτη (πουν μένει εδώ)
Ρε 7:21... εισαι ενας ταπεινος φοιτητης και γραφεις...
<<< πιος λαος της περιοχης ρεχωριατι! >>> το ποιος δεν εμαθες πως γραφεται με ομικρον γιωτα ;;; και το χωριατης με ητα ;;;;; ... δεν ντρεποσαστε ανορθογραφοι να γραφετε να σας διαβαζει εδω ο κοσμος ;;;;;
ετημα >>> αίτημα
κοινονιας >>> κοινωνίας
στελεχοθουν >>> στελεχωθουν
...μηπως αντι να φωναζετε για το πανεπιστήμιο να ξαναπηγαινατε στο δημοτικο παλι .... λεω εγω τωρα...
8:54 ειμαι σε θετικης κατευθυνσης πανεπιστημιο οποτε δεν εχει σημασια για μενα!αλλα μπορει να μην προσεχω τα ορθογραφικα μου αλλα μπηκα σε πανεπιστημιο φιλε μου!γιατι να με νοιαζει αλλωστε στο αγρινιο ξερουν πολοι ορθογραφια?και εσυ δεν καταλαβα εισαι δασκαλος η θα ηθελες να ησουν και τον κανεις εδω?φιλε μου εμενα με νοιαζει να πω οτι θελω περι πανεπιστημιου και γραφω οτι μου βγει!εσυ αν θες και συμφωνουν και οι συντακτες να σε βαζουν κατω απο καθε κειμενο μου και να υπογραμιζεις τα λαθη μου!ε τι λετε κυριε!και παππου προσπαθω να γραφω ελληνικα και οχι με greek list και να μην καταλαβαινεις χριστο!............ενας ταπεινος φοιτητης σε τιμωρια :,-)
ο αρτεμης εχει δικιο..ασκος του αιολου οχι ασκοι.μαθετε πρωτα ελληνικα και μετα να ζητατε πανεπιστημια
O K. Papaxristos, an den tou aresei i aftonomisi tou Panepistimiou, na paei spiti tou.
Panepistimiakos na sou petyxei
ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΕΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ?
ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΩΣ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ)ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ? ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ?
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΒΕΛΙ ΨΩΜΙ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ...
ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΕΙ ,ΕΤΣΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ????
Ειδες φιλε μου, δεν ειχα σκοπο να μπουμε σε αντιπαραθέσεις, ομως στο εξης θα προσεχεις και την ορθογραφία σου, μιας και σου εκανα μια ψιλοπαρατηρηση, εντελως φιλικά και ανευ παρεξηγησεως, διοτι περισσοτερο σημερα φταιει το εκπαιδευτικον συστημα για την ανορθογραφια των νέων...
Παντα φιλικα ολα αυτα !!!
πεστα βρε 3:10 μμ, αλλα δεν καταλαβαινεις ;;; αφου ολα πρεπει να πανε στο μισο - λόγγι, ... μην ανοιξουμε παλι διαμαχη, βαρεθηκαμε πλέον και αυτους και το ψαροχώρι τους.
ρε παιδια ποιος ειναι αυτος ο ταπεινος φοιτητης που ουτε ορθογραφια δεν ξερει?
φοιτητη πως σκατα τις γραφεις τις εργασιες στο pc?
α ναι ξεχασα...να ειναι καλα το word office που σε σωζει!
οσο για το πανεπιστημιο στο αγρινιο..παιδια χωρις λεφτα δεν γυρναει η γη και εδω μας εχουν κλασμενους κανονικα!
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ "ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ".ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ "ΑΓΡΙΝΙΟΥ" ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΣΤΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ , Η' ΤΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ?
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ "ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ, ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ"..ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΤΟ "ΥΠΟΨΗΦΙΟ" ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ(ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΕ Η ΚΥΕΡΝΗΣΗ) ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΚΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ 3 ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ(ΚΑΙ ΣΤΗΝ Γ.ΣΕΦΕΡΗ 2 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΤΣΑΠΑΚΙΔΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑΠΟΛΗ), ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΞΕΝΑΓΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ, ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ, ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ? ΟΤΑΝ ΓΡΑΨΩ ΝΤΟΠΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΚΙΟΛΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΣΕΣ ΝΕΕΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΡΥΘΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ..ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΚΑΙ ΓΤ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ "ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ"(ΒΛΕΠΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ)? ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ "ΦΩΝΑΞΕΙ", ΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΧΕΙ? ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ(ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ) ΠΟΥ ΤΟΥ "ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ" 3 ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΑΝ "ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ" ΚΑΙ ΜΟΝΟ?ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΕΝΝΟΩ, ΟΤΙ ΤΟ Π.Ι. ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑ 3 ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 14 ΔΙΚΑ ΤΟΥ(ΕΔΡΕΥΟΝΤΑ ΣΤΑ ΙΟΑΝΝΙΝΑ) ΤΜΗΜΑΤΑ + 3(ΕΔΡΕΥΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ)=17 ΤΜΗΜΑΤΑ!
ΓΤ ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΚΑΛΩΣ 'Η ΚΑΚΩΣ Η ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΩΝ? ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΦΕΛΟΣ? ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ..ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ..
ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΖΟΥΝ, ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΡΧΙΚΑ ΟΙ ΚΤΗΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.
ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΑ ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΕΛΕΤΤΑ??
ΚΙ ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΓΤ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΤΜΗΜΑΤΑ, ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΥΡΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ..ΕΖΗΣΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ-ΓΡΑΦΕΙΟ 2τμ. ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, ΜΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΚΑΙ 70 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ 'ΕΠΑΙΤΕΣ" ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ, ΚΑΘΩΣ ΔΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΖΗΣΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Γ.ΣΕΦΕΡΗ 2, ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ 1Ο ΟΡΟΦΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ, ΜΕΣΩ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ(ΤΑΒΑΝΙ ΤΟΥ ΙΣΟΓΕΙΟΥ)!!! ΕΖΗΣΑ, ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ(ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΘΗΚΕ ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ), ΑΠΟ ΤΗΝ Γ.ΣΕΦΕΡΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑΠΟΛΗ. ΚΑΙ ΝΑΙ , ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΠΠΝΤ. ΜΕ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ, ΣΤΗΝ 2ΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ, ΓΙΑΝΝΕΝΑ, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑ. ΜΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑ 3 ΩΡΕΣ(!) ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 2Η ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑΞΙ(5 ΕΥΡΩ ΤΟ 2006 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ-ΝΕΑΠΟΛΗ) Η ΑΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΧΑΝΑΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑΞΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ!
ΕΦΤΑΣΕ ΜΑΡΤΙΟΣ ΤΟΥ 2008, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΠΑΡ'Ο,ΤΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΑΡ'Ο,ΤΙ ΕΠΑΝΗΛΛΕΙΜΕΝΩΣ ΤΟΣΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑΠΟΛΗΣ(ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!) ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΟΤΕ ΝΑ ΣΚΑΨΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝΕ ΚΑΛΩΔΙΑ.
ΕΖΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΤΟ 2008, ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!! ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΑΣΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΕΖΗΣΑ..ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΣΤΩ 1 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ. ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ..ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ..ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ "ΑΣΧΕΤΩΝ" ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΠΤ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ..ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΣΑ ΕΓΩ ΕΖΗΣΑ..
ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΝΟΥ, ΠΩΣ "Ο,ΤΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ, ΘΕΡΙΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ"..Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΝΜ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ..ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΤΕ..
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΤ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ..ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ..ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΤΕ?.....
Δημοσίευση σχολίου