Το Υπουργείο Παιδείας με το ΦΕΚ Αρ. 119176/Γ6 της 28ης Σεπτεμβρίου 2009, αποφάσισε, μεταξύ άλλων, την ίδρυση:
1ον ) Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου στο Αγρίνιο, με τομείς Α) Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Β) Εφαρμοσμένων τεχνών (Κεραμικής – Πηλοπλαστικής).
2ον ) Τμημάτων Ένταξης στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου, στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, στο Δημοτικό Σχολείο Θέρμου, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αιτωλικού και στο Δημοτικό Σχολείο Κανδήλας.
3ον ) Τμημάτων Ένταξης στο 1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου, στο Γυμνάσιο Λεπενούς και στο Γυμνάσιο Λουτρού.
Eιχε προηγηθεί η ομόφωνη απόφαση της Νομαρχιακής Επιτροπής Παιδείας και η ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου 6 μήνες πριν (την 27 η Απριλίου του έτους που διανύουμε. ) που ζήτουσε τη δημιουργία τους.
Υ.Γ. Θα σταθούμε ειδικά στα τμήματα ένταξης. Η δημιουργία τους είναι μια ιδιαίτερα επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία. Ακόμα και αν κάποιος διευθυντής σχολείου το ζητήσει, όταν στο σχολείο που διευθύνει υπάρχουν μαθητές που με ιατρική γνωμάτευση ( αφορά κυρίως δυσλεξία) οφείλουν να τα παρακολουθήσουν, τότε μπορούν να περάσουν βδομάδες η και μήνες ολόκληροι και απολύτως τίποτε να μην γίνει. Ποιος ευθύνεται σε αυτό; Βεβαίως η κρατική μηχανή που δυσλειτουργεί και "φείδεται" κονδυλίων για εκπαιδευτικούς εξειδικευμένους να διδάσκουν στα τμήματα. Και αυτός που την πληρώνει δεν είναι άλλος από τα παιδιά αυτά, που χάνουν ακόμα και χρονιά, χωρίς να έχουν την επιπρόσθετη βοήθεια από ειδικό που χρειάζεται για να παρακολουθούν το ορολόγιο σχολικό πρόγραμμα μαζί με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους.
Θετικό μεν που έγιναν τα δύο παραπάνω σχολεία, αλλά το θέμα τμήματα ένταξης στην Αιτωλοακαρνανία έχει πολύ-μα πολύ- δρόμο ακόμα μπροστά του και δεν προσφέρεται για εφησυχασμό αλλά για πολύ περισσότερο ακόμα επιμονή για τη δημιουργία τους. Σκεφτείτε λιγάκι τους μαθητές απομακρυσμένων σχολείων, που ζουν μακριά από αστικά κέντρα;.Αυτοί άραγε πότε θα παρακολουθήσουν τμήματα ένταξης;
1ον ) Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου στο Αγρίνιο, με τομείς Α) Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Β) Εφαρμοσμένων τεχνών (Κεραμικής – Πηλοπλαστικής).
2ον ) Τμημάτων Ένταξης στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου, στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, στο Δημοτικό Σχολείο Θέρμου, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αιτωλικού και στο Δημοτικό Σχολείο Κανδήλας.
3ον ) Τμημάτων Ένταξης στο 1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου, στο Γυμνάσιο Λεπενούς και στο Γυμνάσιο Λουτρού.
Eιχε προηγηθεί η ομόφωνη απόφαση της Νομαρχιακής Επιτροπής Παιδείας και η ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου 6 μήνες πριν (την 27 η Απριλίου του έτους που διανύουμε. ) που ζήτουσε τη δημιουργία τους.
Υ.Γ. Θα σταθούμε ειδικά στα τμήματα ένταξης. Η δημιουργία τους είναι μια ιδιαίτερα επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία. Ακόμα και αν κάποιος διευθυντής σχολείου το ζητήσει, όταν στο σχολείο που διευθύνει υπάρχουν μαθητές που με ιατρική γνωμάτευση ( αφορά κυρίως δυσλεξία) οφείλουν να τα παρακολουθήσουν, τότε μπορούν να περάσουν βδομάδες η και μήνες ολόκληροι και απολύτως τίποτε να μην γίνει. Ποιος ευθύνεται σε αυτό; Βεβαίως η κρατική μηχανή που δυσλειτουργεί και "φείδεται" κονδυλίων για εκπαιδευτικούς εξειδικευμένους να διδάσκουν στα τμήματα. Και αυτός που την πληρώνει δεν είναι άλλος από τα παιδιά αυτά, που χάνουν ακόμα και χρονιά, χωρίς να έχουν την επιπρόσθετη βοήθεια από ειδικό που χρειάζεται για να παρακολουθούν το ορολόγιο σχολικό πρόγραμμα μαζί με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους.
Θετικό μεν που έγιναν τα δύο παραπάνω σχολεία, αλλά το θέμα τμήματα ένταξης στην Αιτωλοακαρνανία έχει πολύ-μα πολύ- δρόμο ακόμα μπροστά του και δεν προσφέρεται για εφησυχασμό αλλά για πολύ περισσότερο ακόμα επιμονή για τη δημιουργία τους. Σκεφτείτε λιγάκι τους μαθητές απομακρυσμένων σχολείων, που ζουν μακριά από αστικά κέντρα;.Αυτοί άραγε πότε θα παρακολουθήσουν τμήματα ένταξης;
2 σχόλια:
Από 28/9 το μαθαίνουμε μετά τις εκλογές... Αχ κ. Σώκο!!!
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ?????
Δημοσίευση σχολίου