ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1. Μορφή Έρευνας: α) Τηλεφωνικά 75%
β) Συνάντηση 25%
2. Δείγμα: 112 Εμπορικές Επιχειρήσεις.
3. Πόλη: Αγρίνιο.
4. Περιοχή: α) Ιστορικό Κέντρο: 92% (τμήματα των οδών: Παπαστράτου, Σουλίου, Δημοτσελίου Σπ. Τσικνιά, Δαγκλή, Αναστασιάδη, Κύπρου, Γρίβα, Μπαϊμπά, Ι. Σταϊκου, Καραϊσκάκη, Μπουκογιάννη, Γ. Καραπαπά, Πλ. Στράτου, Στοά Παπαγιάννη, Αρ. Παρθένη, Διαλέτη, Ηλία Ηλού, Καζαντζή, Αντωνοπουλου, Πλ. Δημοκρατίας.)
β) Περιφερειακά: 8%.
5. Ανάλυση δείγματος κατά είδος εμπορίας (αριθμητικά κατά είδος, ο αριθμός των επιχειρήσεων που μετείχαν στην έρευνα).
Είδος Εμπορίας:
Τρόφιμα 2 – Ένδυση 40 - Αξεσουάρ 5 – Υπόδηση 15 - Δερμάτινα Είδη 4 Εσώρουχα 5 - Λευκά Είδη 4 - Υφάσματα 2 - Καλλυντικά 3 - Είδη κιγκαλερίας 1 - Η/Υ, ηλεκτρονικά είδη, εξοπλισμός 1 - Είδη σπιτιού , έπιπλα 11 - Ηλεκτρικά είδη 4 - Παιχνίδια 1 – Βιβλιοχαρτοπωλεία 4 - Ωρολόγια ,κοσμήματα 7 - Οπτικά 3.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
1. ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ; | |
ΝΑΙ | 4% |
ΟΧΙ | 82% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ | 14% |
2. ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΖΙΡΟ ΣΑΣ; | |
ΜΕΙΩΣΗ | 84% |
ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ | 9% |
ΑΥΞΗΣΗ | 4% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ | 3% |
3. ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ; | |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ | 35% |
ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | 32% |
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ | 10% |
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - PARKING | 11% |
ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ | 7% |
ΚΙΝΕΖΙΚΑ /ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ | 3% |
ΑΛΛΟ…………….. | |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ | 2% |
4. Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ 2010, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ (ΕΩΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ) ΗΤΑΝ: | |
ΚΑΛΥΤΕΡΑ | 17% |
ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ | 65% |
ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ | 8% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ | 10% |
5.ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΗ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ: «Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΖΩ ΕΔΩ, ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ, ΨΩΝΙΖΩ ΕΔΩ» | |
ΚΑΘΟΛΟΥ | 2% |
ΛΙΓΟ | 3% |
ΑΡΚΕΤΑ | 79% |
ΠΟΛΥ | 11% |
ΔΕΝ ΞΕΡΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ | 5% |
6. ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ; | |
ΝΑΙ | 96% |
ΟΧΙ | 4% |
7. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΝΕ; | |
ΝΑΙ | 82% |
ΟΧΙ | 18% |
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΣΑ:
Ø Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί τμήμα ευρύτερης που θα καλύπτει την χρονική περίοδο από 1-1-2010 έως και 30-4-2010 και η οποία θα παρουσιαστεί αναλυτικά και με σχολιασμό στο 2ο 10ημέρο του ΜΑΙΟΥ.
Ø Η θεματολογία (ερωτηματολόγιο) της συνολικής έρευνας είναι διευρυμένο.
Ø Για τους κλάδους: ένδυσης και υπόδησης θα υπάρξει ανάλυση και αντίστοιχη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων κατά υπόκλαδο δηλ. (ανδρικό, γυναικείο, νεανικό, παιδικό).
Ø Κατά την παρουσίαση της συνολικής ερευνάς θα δημοσιοποιηθούν και με κλίμακα ανά 5 μονάδων επί τις % τα επίπεδα μείωσης ή αύξησης του τζίρου.
Ø Το Δ.Σ. του ΕΣΑ σχολιασμό και τοποθέτηση επί των αποτελεσμάτων θα κάνει αναλυτικά με την παρουσίαση της έρευνας στο 2ο 10ημερο του Μαΐου.
Το Δ.Σ. του ΕΣΑ
1 σχόλιο:
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΞΕΝΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ.
Δημοσίευση σχολίου