Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Σίγουρος για την άνοδο

Δηλώνει ο Ντουλέ Τζόνσον
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναιτωλικού, ο Ντουλέ Τζόνσον, μίλησε στο gazzetta.gr και εμφανίστηκε σίγουρος για την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα, και τόνισε πως με τη βοήθεια της ομάδας θα επιστρέψει γρήγορα στο πολύ καλό επίπεδο που βρισκόταν.

Ο Παναιτωλικός στην προσπάθεια που κάνει για την άνοδο στη Super League, προχώρησε στην απόκτηση του διεθνή Λιβεριανού μέσου Ντουλέ Τζόνσον, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την ΑΙΚ Στοκχόλμης, τον περασμένο Ιανουάριο. Ο 26χρονος μέσος, που έχει αγωνιστεί κατά το παρελθόν με επιτυχία σε ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό όπως η ΑΙΚ και η Μακάμπι Τελ Αβίβ, έδειξε στις πρώτες του εμφανίσεις με τη φανέλα της ομάδας του Αγρινίου πολύ καλά στοιχεία και ότι μπορεί να δώσει πολύτιμες λύσεις μέχρι το τέλος της σεζόν. Ο Λιβεριανός διεθνής μίλησε στο gazzetta.gr για τις πρώτες του εντυπώσεις από τη χώρα μας, τους στόχους του, τους φίλους της ομάδας, ενώ εμφανίστηκε βέβαιος για την άνοδο της ομάδας στη Super League.
Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον Παναιτωλικό;
«Ο Παναιτωλικός διαθέτει πολύ καλή ομάδα, είναι πολύ οργανωμένος σύλλογος και οι πρώτες μου εντυπώσεις δε θα μπορούσαν να είναι παρά μόνο θετικές. Η πόλη είναι πολύ όμορφη, η ποιότητα που διαθέτει η ομάδα σε όλα τα επίπεδα πολύ υψηλή και μέχρι στιγμής όλα είναι καλά».
Η ομάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Θα καταφέρει να κερδίσει την άνοδο στην Super League;
«Η ομάδα είναι πολύ καλή, διαθέτουμε έναν εξαιρετικό προπονητή και πολύ ποιοτικούς παίκτες. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να εξασφαλίσουμε την άνοδο και θα βοηθήσω όσο μπορώ κι εγώ από την πλευρά μου, για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Είμαστε σε καλή κατάσταση αυτή τη στιγμή και έχουμε την κατάλληλη ψυχολογία, για να φτάσουμε στην άνοδο».
Έχεις αγωνιστεί για πολλά χρόνια σε υψηλό επίπεδο. Πού βρίσκεται το επίπεδο της Football League;
«Το επίπεδο είναι σίγουρα καλύτερο από αυτό που περίμενα. Υπάρχουν κάποιες καλές ομάδες, όπως είναι και η δική μας, που προσπαθούν να παίξουν ποδόσφαιρο και υπάρχουν και κάποιες, που δε διαθέτουν την ίδια ποιότητα. Το επίπεδο σίγουρα δεν είναι αντίστοιχο με εκείνο της Super League, όμως αυτό συμβαίνει παντού. Στη Σουηδία, που ήμουν, ισχύει κάτι ανάλογο. Είναι πολύ δύσκολο πρωτάθλημα, με πολλές εκπλήξεις. Ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει από αγωνιστική σε αγωνιστική. Είναι η πρώτη φορά που δεν αγωνίζομαι σε τοπ επίπεδο τα τελευταία δέκα χρόνια και μπορώ να πω ότι το πρωτάθλημα της Football League είναι αρκετά περίπλοκο».
Ποιοι είναι οι άμεσοι προσωπικοί σου στόχοι;
«Στόχος και σκοπός μου είναι να επιστρέψω όσο πιο γρήγορα γίνεται στο επίπεδο που ήμουν, καθώς έχω να αγωνιστώ για αρκετό χρονικό διάστημα. Πρέπει να ξαναβρώ τον εαυτό μου και ο Παναιτωλικός μπορεί να με βοηθήσει πολύ σε αυτό, καθώς και οι προπονητικές εγκαταστάσεις είναι πολύ καλές και οι συνθήκες, που έχω βρει εδώ, είναι εξαιρετικές. Είναι θέμα χρόνου να ξαναβρώ τον καλό μου εαυτό και να δείξω τι αξίζω».
Η αγωνιστική σου απραξία και η συνεργασία σου με ομάδα δεύτερης κατηγορίας πιστεύεις ότι μπορεί να είναι ανασταλτικοί παράγοντες για την παρουσία σου στην εθνική ομάδα;
«Η πόρτα της εθνικής δεν έκλεισε ποτέ. Είμαι διεθνής από το 2004 και πρόσφατα δέχθηκα κλήση για την αναμέτρηση με το Πράσινο Ακρωτήριο, που θα διεξαχθεί στις 25 Μαρτίου για τα προκριματικά του Αφρικανικού Κυπέλλου του 2012, όμως δεν έχω πάρει την ακόμη απόφασή μου, αν θα ταξιδέψω ή όχι».
Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλοι του Παναιτωλικού σε κάθε παιχνίδι είναι εντυπωσιακή. Θα ήθελες να τους δώσεις ένα μήνυμα;
«Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν είναι εντυπωσιακή. Η βοήθεια που μας δίνουν είναι πολύ σημαντική. Τους καλώ να συνεχίσουν να κάνουν τόσο καλά τη δουλειά τους και να υποστηρίζουν την ομάδα με τόση θέρμη, γιατί πραγματικά τους χρειαζόμαστε».
πηγη:www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: