Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Η Αιτωλοακαρνανία στο ''ΣΚΑΙ''.

Ξεκίνησε από χθες (Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009) από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση του «ΣΚΑΙ» μεγάλο αφιέρωμα στην Αιτωλοακαρνανία από την εκπομπή «ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ».
Οι εκπομπές μεταδίδονται σε απευθείας σύνδεση και οι ώρες μετάδοσης των εκπομπών είναι:
Για το ραδιόφωνο 16:00 μ.μ. – 17:00 μ.μ.
Τηλεόραση 17:45 μ.μ. – 18:30 μ.μ.
Των ζωντανών μεταδόσεων, προηγήθηκαν πολυήμερα γυρίσματα στις ευρύτερες περιοχές του Μεσολογγίου, Αγρινίου, Ναυπάκτου, Βόνιτσας, Αμφιλοχίας και Αστακού, περιοχές που επέλεξε ο σταθμός.
Οι εκπομπές είναι καθημερινές και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009.
Το αφιέρωμα στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο του «ΣΚΑΙ» γίνεται με την φιλοξενία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας.

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H Nομαρχία Αιτωλοακαρνανίας πληρώνει και την προβολή της Άρτας; και χθες και σήμερα με την Άρτα μας προβάλουν

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΚΑΙ Η ΑΡΤΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ....

Ανώνυμος είπε...

και γιατι θα πρεπει να αποτελεί είδηση και να βγαζει δελτιο τυπου η νομαρχια η δουλεια τους ειναι και πληρωνονται γι αυτο ....απο αυριο η νομαρχια να βγαζει και δ.τ για τον αχελωο που παιζει καθε μερα

Ανώνυμος είπε...

http://girismata.skai.gr/default.asp?pid=2&vid=777&rid=30&cid= ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΑΓΡΙΝΩΤΕΣ..ΚΑΝΤΕ ΣΥΓΓΡΙΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

http://girismata.skai.gr/default.asp?pid=2&vid=776&rid=30&cid=....ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΣΥΜΒΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

http://girismata.skai.gr/default.asp?pid=2&vid=780&rid=30&cid=....ΧΡΩΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Α ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΑΙΤΩΛΙΚΟ,ΓΙΑ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ 2 ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ...ΠΟΙΟς ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ?Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ Ο ΣΩΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ!!ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΙ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ!!ΦΥΣΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ?ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!!ΜΟΝΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ!!ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ Η ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΦΑΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ !!Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ!!ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!!

Ανώνυμος είπε...

opa omologia o 3.40 kai o 3.26..tora katalavate oti eiste sta azitita..gia ta tsimenta sas ta leo toso kairo..alla me vrizete..mou fainetai oti to 2008 kai to 2009 itan ta eti poy arxise i antistrofi metrisi gia to agrnio..epontai kai xeirotera me tin oikonomia toy agrinioy..ante loipon na deixete katanoisi kai sposti nootropia mpas kai synnenoithoyme kai sas voithisoyme kai emeis apo tin pleyra mas..se teliki analysi ston idio nomo eimaste kai den exoyme tipote na xorisoume..artemis

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΗΤΑΝ ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ..ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΠΩΝ..ΟΧΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αυτό σημαίνει το να είμαστε πόλη κι όχι χωριό! Δε μπορούμε να τα έχουμε ολα τώρα πίσω-πίσω. Τα ρημοτομικά σχέδια θα έπρεπε να είχαν γίνει πριν την ανάπτυξη του Αγρινίου. Άλλωστε και η σύγκριση που έγινε με την Αθήνα - δηλαδή το ότι το Αγρίνιο είναι μια μικρογραφία της Αθήνας - ισχύει. Παρόμοια ανάπτυξη είχε και το Αγρίνιο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είστε απλά πόλη,είστε πανάσχημη πόλη με νοοτροπία χωριού

Ανώνυμος είπε...

Ο μπούλης απο την εκπομπή το παίζε και γκομενιάρης.Του άρεσαν λεει οι γυναίκες μας.Βέβαια η αλήθεια είναι πως δεν είμαστε όμορφη πόλη αν και τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα προόδου.

Ανώνυμος είπε...

η εκπομπη περιειχε βαριεστημενα και υποχρεωτικα αγρινιο..σαν να ειχε υποχρεωση για να κρατησει τα προσχηματα και τις ισσοροπιες..επαιρνε πλανα απο ψηλα στο αγρινιο και σε επιανε η ψυχη σου απο τα τσιμεντα και την ασχημια..μου θυμιζε απομακρυσμενη αλβανικη πολη..μια ταση να δοθει και μια καλλιτεχνικη χροια ηταν οι νεοι του αγρινιου αλλα και εκει χαθηκε η ευκαιρια γιατι με τα σκειτ δεν κανεισ εκπομπη και φαινοταν σαν αλλοκοτος αμερικανοφερμενος μιμητισμος..σ αυτο το οδοιπορικο βγηκαν κυριαρχοι η ναυπακτος και προπαντος το μεσολογγι που πραγματικα ελαμψε και εδειξε με το προσεγμενο οδοιπορικο..υπεροχη η αναφορα στον καστο οπως και στην τριχωνιδα που αποτελει και αυτη πανεμορφο φυσικο τοπιο...δυστυχως η πολη μας ειναι οσο και αν αποτελει σκληρη αληθεια παρηκμασμενη αισθητικα

Ανώνυμος είπε...

paidia toy agrinioy pragmatika sympasxo mazi sas ..katalavaino poso asxima aisthaneste..ti tin thelete tin rimadoyperopsia kai tin sonei kai kala skliri apaitisi..afoy den yparxei piso ypovatro..ekane ena kanali proxorimeno kai me idiaiteri antilipsi odoiporiko sto nomo mas..kai edo vgika pliros dikaiomenos gia to pos sas vlepoyn tritoi alla kai ti exete na protaxete san poli..ase pou oi antropoi eixan san orimtirio to mesologgi opoy ekanan kai live metadosi kai gia to opoio ekanan ektenastato afieroma..xeperase akomi kai ayti tin pio touristiki kai poly omorfi naypakto...stin istoselida toy skai exei 5 video gia to mesologgi..xairomai gia tin poli moy kai exorgizomai dioti kapoioi tin kratane stasimi... alla pragmatika lypamai gia sas poy i poli poy zeite sas pligonei kathimerina..artemis

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΑΝ ΠΟΛΗ ΠΟΛΗ!ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΛΙΜΝΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ!ΔΟΜΗΘΗΚΕ ΑΝΑΡΧΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60 ΟΜΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ!ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΠΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ!

Ανώνυμος είπε...

πολυ το θαψιμο για το αγρινιο απο τους τηλεπαρουσιαστες..σε αντιδιαστολη με την πολη του αγρινιου οι κοπελλες ειναι ομορφες και αλλα πολλα ειπαν οι παρουσιαστες..καλυτερα κυριε σωκο να μην γινοταν το ρεπορταζ..παλι ξεφτιλιστηκαμε

Ανώνυμος είπε...

το αγρινιο σιγουρα δεν διεκδικει δαφνες ομορφιας και κομψοτητας αφου αλλωστε αυτοκαταστρεφεται ριμοτομικα και αισθητικα, αυτο ομως ειναι που του δινει και την αναπτυξη που εχει..
αν ομως ειχε βοηθεια αυτη η πολη απο το κρατος (με υπηρεσιες και κανονες που θα τηρουταν) θα ηταν σιγουρα αλλιως..
οτι εχει γινει στο αγρινιο ειναι απο τους κατοικους της αιτωλοακαρνανιας και γιαυτο ολοι ειναι περιφανοι για την πολη που εφτιαξαν μονοι τους(εστω και αν δεν ειναι ωραια..) χωρις καμοια βοηθεια απο την κεντρικη εξουσια ,κατι που γειτονικες πολεις την ειχαν πλουσιοπαροχα...

ας ελπισουμε οτι στο μελλον η πολιτεια θα δωσει την απαραιτητη προσοχη και επιπλεον οτι δεν εχει δωσει ως τωρα στην πολη του νομου...

Ανώνυμος είπε...

το κρατος φταιει για την ασχημια του Αγρινιου?μηπως φταιει απλα η αισθητικη των κατοικων του?οι αξιες τους?η κουλτουρα τους?επιπλεον το αγρινιο δεν το εφτιαξε ο λαος της αιτ/νιας φιλε μου αλλα ο παππαστρατος ο οποιος προσπαθησε να το γιγαντωσει..απλα οι κατοικοι του απουσιαζαν οσο αφορα την ουσιαστικη αισθητικη του και εφτιαξαν μια πολη εκτρωμα..το παρκο το εδειξε απεθυνομαι σε εναν αλλο φιλο..η ουσια ειναι οτι δεν μπορει να δειξει και πολλα..οσον αφορα την λιμνη που λεει καποιος φιλος ....η τριχωνιδα δεν ειναι κοντα στο αγρινιο αλλα στα χωρια περιξ του αγρινιου..και μιλαω για την ομορφη πλευρα της τριχωνιδας..συντελειται ομως παλι εγλημα στην προεκταση στην λιμνη χωρις κανενα προγραμμα και περιβαλοντικη συνειδηση//μιλαω για τα κτισματα στην δογρη..τιθεται και ενα ερωτημα..αυτη την αναπτυξη θελουμε ?με κεντρα για γαμους; πανω στον αιγειαλο?

Ανώνυμος είπε...

φυσικα και φταιει το κρατος οταν επιτρεπουν να κτιζονται εννιαοροφες πολυκατοικιες και να απομονωνουν απο την θεα ολοκληρες περιοχες..
ποιος δινει αδειες για αυτα τα εκτροματα στην μεση του καμπου?
η αισθητικη του κοσμου?ή η κουλτουρα του?
καποιοι δινουν αδειες για αυτα τα εγκληματα και μαλιστα φανταζομαι οτι ειναι και ανθρωποι μορφωμενοι με κουλτουρα και αισθητικη και οχι απλοι ''χωριατες''...

Ανώνυμος είπε...

11.20. εχεις δικιο για τον παραλογισμο του κρατους αλλα μην τα ριχνουμε ολα σ αυτο διοτι η τοπικη αυτοδιοικηση επικαλειται αυτονομια και αυτοδιαχειρηση οταν θελει να κανει το κομματι της..οσον αφορα το συντελεστη δομησης και τα πολεοδομικα κριτηρια τον καθοριζουν οι τασεις και οι αντιστασεις των κατοικων με εισηγησεις αντιδρασεις κλπ..στο Μεσολογγι διπλα μας καποιες προσπαθεις για αυξηση συντελεστη επεσαν στο κενο..στη δε ναυπακτο εχει τιναχτει στον αερα το πολεοδομικο απο την αμαρτωλη πολεοδομια που εγινε ερμαιο στα χερια του καθε αλητηριου..και προπσεχε ηταν δημοτικη πολεοδομια..επομενως η μεγαλυτερη ευθνυνη ανηκει στον κοσμο που κατοικει σε μια περιοχη..το κρατος θα σου δωσει αλλα..εξαλλου το κρατος πηρε πολεοδομικο βραβειο για την επεκταση του αγρινιου..οι κατοικοι και ο δημος συνεβαλλαν σ αυτο

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ! Ο ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ!

ΑΝΤΕ, ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΟΥΛΗ, ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΣΚΑΙ!

ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙ-ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

5.35 iovole malakokavli ta thes kai ta les ayta i to konio poy itheles na pieis gia na aytoktoniseis epeidi eisai agriniotis eixe parenergeies?ego sas ta leo kairo kai epeidi xeftilistikate kai episimos ante na kanete omadikos psyxanalisi alla min koyvalisete kathefti mazi sas dioti tha tromaxete apo tin asximia sas..ante perastika sas..na nai kala o thymios pou efere to skai kai xeftilistikate....eytyxos ta video kai ta grapta menoyn..artemis

Ανώνυμος είπε...

ασε μας ρε αρτεμη με τις παπαρολογιες σου.κοψε λιγο απο την ομορφια του χωριου σου να φας γιατι θα ψωμολησατε σε λιγο καιρο.αληθεια ακουσες τι αλλο ειπε ο χοντρουλης του σκαι.το αγρινιο ειναι ειπε η μεγαλυτερη πολη του νομου με 90.000 κατοικους,αντε μας εκοψε και 10.000 αλλα δεν βαριεσαι.το κανμε γαργαρα αυτο αρτεμουλη ε που τοσο καιρο μας ειχες πρηξει με τις 54.000 της απογραφης.το αγρινιο ειναι οικονομικο κεντρο του νομου.δεν ειπε ποτε οτι ειναι η βενετια.εσεις εχετε παρει αερα και ζητε απο αυτα τα ψεματα.για προσγειωθειτε επιτελους.

Ανώνυμος είπε...

μετα το σοκ του σκαι οι αγρινιωτες το ριξανε στη φιλοσοφια..εγω προτεινω κεντρα αισθητικης,σπα,σολαριουμ και λοιπα..μπας και συμμορφωθειτε λιγο και δεν τρομαζουν με την ασχημια σας

Ανώνυμος είπε...

ρε χωριατες των 20.000 ατομων δεν πατε να πλυθειτε λεω γω που βρωματε απο την κορυφη ως τα νυχια και αφηστε τα κομπλεξ σας στην ακρη.ειστε πισω απο τον κοσμο και βγαζετε και γλωσσα;ντροπη ρε παιδια!

Ανώνυμος είπε...

8.36 tyrogala..i omorfia den fainetai me ton plythismo mias kai milas gia 20.000 tora gia tis 90.000 poy eipe to skai.....eseis toy eipate ayto eipe..vevaia oi antropoi den antexan tis pieseis kai eipan tin alitheia...asta tyrogala exete faei xontri ita ..dysfimeite tin ait/nia me tin poli sas..kai poso sas exei tsoyxei to xeroyme..monimo thema einai stin poli sas i xeftila pou fagate sto skai..logiko einai na tsantizeste me tin xesimo pou fagate...eiste panasximi poli,xoriates, axestoi kai mas xeftileizete opou vreite kai sthateite...oti prospatheia kai na kanete giatreia den pairnei...artemis

Ανώνυμος είπε...

αρτεμη εχεις δικιο.
εγω το αποφασισα και καταλαβα το λαθος μου και αποφασισα να μεινω μονιμα στο μεσολογγι για να θαυμαζω απο κοντα την υπεροχη εξοτικη πρωτογνωρη και ανεπαναληπτη ομορφια της ιερης πολης, αυτης της κοιτιδας του παγκοσμιου πολιτισμου που στο ακουσμα του ονοματος ραγιζουν και οι πετρες.
τετοια ομορφια δεν την βρισκεις πουθενα σε ολοκληρη την ελλαδα γιαυτο οι τουριστικοι οδηγοι οταν αναφερουν την χωρα μας θεωρουν βεβαιο οτι εκτος απο την αθηνα τον παρθενωνα και την σαντορινη η επομενη σταση θα ειναι στο τουριστικο θερετρο του φιλοξενου μεσολογγιου.

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΤΕΜΗ,

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΣΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΑΦΟΥ
ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΤΟ ΣΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΜΕΝΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΑΣ.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΑ!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙ "ΤΙΓΡΗΣ". ΞΕΡΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ...

ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ιοβολε βλαξ εξ αγρινιου προηγουμενως ειδα και ενα σχολιο σου για την εκτροπη..αγορι μου τα τσιμεντα της πολης σου εχουν μπουχτισει το μυααλο σου..ξεκινατε ομαδικα το γρεμισμα της μαρτυρικης σας πολης ..εν τω μεταξυ στα ερειπια μπορει να βρειτε το αρχαιο αγρινιο..πουθενα σε καμια αλλη πολη στην ελλαδα η βλακεια και ο αυνανισμος δεν εχουν γινει επισημο δημοτικο σπορ..ειναι μια ακομη πρωτοτυπια του αγρινιου..

Ανώνυμος είπε...

δε σε πιανει πουθενα κανεις ρε αρτεμη,ποσο βλακας τελικα εισαι;αυτα που ειπε το σκαι για το μεσολογγι ηταν ολα σωστα ενω οι 90.000 που ανεφερε για το αγρινιο το ειπαμε εμεις στο καναλι ε και αυτοι το ειπαν...τελικα μεχρι που μπορει να φτασει το κομπλεξ και η ηλιθιοτητα ενος ανθρωπου...απλα εσπασες τα μουτρα σου τοσο καιρο που μας τα πρηζεις με τον πληθυσμο του αγρινιο και το εριξες παλι στο παλαβο ε;τραβα λοιπον στο χωριουδακι σου παλι και καλες ψαριες!!!!

Ανώνυμος είπε...

90.000 κοσμος φιλε αρτεμη,πως σου φανηκε;αντε γεια

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 12:13

ΚΛΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ...

ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙ-ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

se mas vre koytoponire vlaxyvie giati den anefere plythismo?giati oute stin naypakto?dioti i prosklisi egine apeyteias apo tin nomarxia kai dosane kai dedomena..pou tha vrikan aytoi mas les?stin apografi?kapoios toys ta edose..aytos poios itan?kai oson afora ayto pou les oti me symferei katarxin den eprepe na kanei kamia anafora sto agrinio?ti na dei diladi kaneis apo to agrinio?ayto me toys neoys eidika itan entelos geloio kai deixnei kai tin aneparkeia sas genika..sto skai kapoioi epevallan ta meri poy tha perasei,tin anafora se plythismoys kai se ektasi..apo ekei kai pera to idio to kanali apofasise me vasi tin aisthitiki kai ta istorika dedomena kai tin axia kathe topoy na dosei se kapoies poleis perisssotero varos..sto mesologgi aytopi poy irthan se epafi edosan axia sti aisthitiki,stin koultoyra,stoys foitites,stin istoria..to idio kai stin naypakto..eseis epeidi eiste gia geloia san poli toys potisate ton plythismo..mia zoi tis idies malakies..exoume plythismo..eimaiste 90.000 antropoi poy symperfiferomaste san zoa se ena tsimentenio mantri,atlio kai panasximo..artemis

Ανώνυμος είπε...

ορε αρτεμη τι τους τσιγκλας τους ανθρωπους ..αστους στην πικρα τους..Ναυπακτιος

Ανώνυμος είπε...

Η γνωστή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού «Σκάϊ» κόπιασε και στα δικά μας τα μέρη. Οι σχετικές προβολές έγιναν προ ημερών. Θα σταθούμε μόνο στο σχόλιο των παρουσιαστών οι οποίοι δήλωσαν απ’ το κέντρο του Αγρινίου ότι… δεν ενθουσιάστηκαν κιόλας με την πόλη! Θα μπορούσαν βέβαια και θα έπρεπε ίσως, αφού η εκπομπή υποτίθεται ότι στοχεύει στο να προβάλει την ξεχασμένη Ελλάδα και όχι να δυσφημεί περιοχές, να κρατήσουν για τον εαυτό τους αυτή τους την κρίση. Ωστόσο, το σχόλιο εκείνο μας θύμισε τον μεγάλο διεθνή τουριστικό οδηγό που έγραφε για το Αγρίνιο ότι το μόνο που διαθέτει είναι σταθμό λεωφορείων για να φύγει κανείς… Ε, αυτό είναι που πρέπει να αλλάξουμε. Πάντως, τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι όπως θέλουν να τα βλέπουν οι αυτόκλητοι κριτές μας. Οι οποίοι σίγουρα δεν βλέπουν καλά… Αυτά όμως είναι δικό τους πρόβλημα. Δικαίωμά τους να ενθουσιαστούν ή να μην ενθουσιαστούν, να μείνουν ή να φύγουν και να μην ξανάρθουν. Όταν όμως έχουν δημόσιο λόγο σε συχνότητα που η πολιτεία τους έχει «δανείσει», έχουν μια σειρά από υποχρεώσεις. Τις οποίες δεν τήρησαν. Ούτε καν τους στοιχειώδεις κανόνες ευγενείας. Μηδέ του επαγγελματισμού! Για το Αγρίνιο αυτά. Διότι στις υπόλοιπες περιοχές (Ναύπακτο, Βόνιτσα, Αστακός, Μεσολόγγι, Βελανιδοδάσος, Τριχωνίδα κ.τ.λ.) έγινε εξαιρετική δουλειά… που μας ενθουσίασε! ..................................το δημοσιο λογο που τον ειδανε?ιδιωτικο καναλι ειναι και εκφερει αποψη..με το ζορι να φανειτε ομορφοι?αφου σαν ποληε ιστε χαλια..αντε ολοι στα λεωφορεια να φυγετε

Ανώνυμος είπε...

τα πισωγυρισματα ηρθαν στο μεσολογγι;
βρηκαν θεμα εκει.

Ανώνυμος είπε...

8.18 atimo tsopanopoylo kaneis kai tsaxpinies..ekei to myalo sou..stin piso kinisi..kai sta psiogyrismata..ante ftiaxta me ton trago sou tha fas kala..artemis

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΤΕΜΙ(ΣΙΑ)

ΑΤΙΜΟΥΛΗ, ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΡΩΣ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟ ΣΟΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠ' ΑΥΤΑ...

ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙ-ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

iovolo fidi tyligmeno se kerata aigas..proskyno sta logopaignia sou..ti morfi eisai esy?poios eisai ?o iraklis?o kentayros?i i spania agriniokombra?oti kai na sai simasia exei oti eisai apogonos toy agrioy..paidi toy vraxorioy kai tis stroygas..ante loipon pese pali se ypno dioti xypnisesnoris apo xeimeria narki..artemis

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΕ 2,51

Ανώνυμος είπε...

Η θάλασσα είναι η μόνη μου αγάπη. Γιατί έχει την όψη του ιδανικού. Και τ'ονομά της είναι ένα θαυμαστικό.

Δε θυμάμαι το πρώτο αντίκρισμά της. Χωρίς άλλο θα κατέβαινα από μια κορφή, φέρνοντας αγκαλιές λουλούδια. Παιδί ακόμα , εσκεπτόμουν το ρυθμό του φλοίσβου της.Ξαπλωμένος στην αμμουδιά ,εταξίδευα με τα καράβια που περνούσαν.Ενας κόσμος γεννιόταν γύρω μου.Οι αύρες μου άγγιζαν τα μαλλιά .Άστραφτε η μέρα στο πρόσωπό μου και στα χαλίκια.Όλα μου ήταν ευπρόσδεκτα : ο ήλιος ,τα λευκά σύννεφα, η μακρινή βοή της.

Αλλά η θάλασσα ,επειδή ήξερε,είχε αρχίσει το τραγούδι της που δεσμεύει και παρηγορεί.

Κ. Καρυωτάκης...............................ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗς ΘΑΛΑΣΣΑΣ..