Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση επιτροπής αγώνα πολιτών και φορέων Δήμου Αστακού


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ

ΑΣΤΑΚΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ Τ.Κ. 300 06


Πληροφορίες : Παναγιώτης Χολής 6977429865

ΘΕΜΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΥΣΗ L.P.G. ( ΜΕΙΓΜΑ ΒΟΥΤΑΝΙΟΥ – ΠΡΟΠΑΝΙΟΥ )

Η προώθηση της επένδυσης της Quatar Petroleum στην Ναυτική Βιομηχανική περιοχή (ΝΑΒΙΠΕ) Αστακού Αιτωλοακαρνανίας με την υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) δίνει την δυνατότητα εγκατάστασης δύο μονάδων ηλεκτροπαραγωγής (505 MW έκαστη) συνολικής ισχύος 1010 MW με πρώτη ύλη υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (Liquified Petroleum Gas, LPG). Το αέριο αυτό θα μεταφέρεται από το Κατάρ στο λιμάνι του Αστακού με πλοία και θα αποθηκεύεται στις εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν στην περιοχή. Η διακίνηση θα πραγματοποιείται με περισσότερα από πενήντα δρομολόγια κρυογονικών δεξαμενοπλοίων ετησίως που θα αποθηκεύουν επτά δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (7.000.000.000 m3) ετησίως σε πλήθος δεξαμενών συνολικού όγκου 300.000 κυβικών μέτρων. Σ’ αυτές προστίθενται άλλες δύο δεξαμενές 125.000 κυ. Μέτρων έκαστη συνολικού όγκου 250.000 κυβ. μέτρων υγροποιημένου φυσικού αερίου (Υ.Φ.Α. γνωστού ως Liquified Natural Gas, LPG).

Οι κατωτέρω υπογράφοντες επιστήμονες και κάτοικοι του Αστακού επισημαίνουμε την επικινδυνότητα της εγκατάστασης μονάδων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος 1010 MW με πρώτη ύλη το υγρό πετρ. αέριο. Πουθενά στο κόσμο δεν λειτουργεί μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με βάση το υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο λόγω επικινδυνότητας. Αναφέρουμε ότι το 1984 στο Σαν Χουάν του Μεξικού η έκρηξη σε δεξαμενή υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου προκάλεσε περισσότερους από 600 νεκρούς, 5.400 τραυματίες και ζημίες που υπερέβαιναν τα 31 εκατ. Δολλάρια Και αν κάποιοι ισχυριστούν ότι η τεχνολογία από τότε βελτιώθηκε αναφέρουμε ότι το 2009 σε έκρηξη βαγονιού τραίνου που μετέφερε υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο στην Τοσκάνη της Ιταλίας προκάλεσε 16 νεκρούς και περισσότερους από 30 τραυματίες και ανυπολόγιστες ζημιές. Γι’ αυτό επαναλαμβάνουμε δεν λειτουργούν πουθενά στον κόσμο τέτοια εργοστάσια. Αυτό που αναφέρθηκε ότι υπάρχουν μόνο τρία εργοστάσια στον κόσμο ένα στο Πακιστάν των 775 MW και άλλα δύο στην Ιαπωνία των 1245 MW και 3600 MW και αυτό δεν είναι σωστό. Διότι το εργοστάσιο στο Πακιστάν δεν λειτουργεί τα δε άλλα δύο εργοστάσια στην Ιαπωνία έχουν κατασκευασθεί με προδιαγραφές λειτουργίας με υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο αλλά χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Η υπουργός ΠΕΚΑ είχε δηλώσει ότι δεν θα υπέγραφε παρά μόνο όταν υπήρχε πλήρης βεβαιότητα ότι απόλυτη ασφάλεια λειτουργίας υπήρχε σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας. Παρήγγειλε μάλιστα στην ΔΕΠΑ και σε ξένο οίκο μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και κυρίως επικινδυνότητας. Τέτοιου είδους μελέτες δεν υπάρχουν πως λοιπόν υπεγράφη η ΚΥΑ; Σύμφωνα με το υπάρχοντα σχεδιασμό το 70% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα διοχετεύεται μέσω καλωδίων στην Ιταλία. Το ερώτημα εύλογο, γιατί η εγκατάσταση δεν γίνεται στην Ιταλία ; η απάντηση απλή ουδέποτε η Ιταλία θα δεχόταν την εγκατάσταση μονάδας τόσο μεγάλης επικινδυνότητας στο έδαφος της.

Η υπό εγκατάσταση μονάδα ηλεκτροπαραγωγής πέραν της επικινδυνότητας θα προκαλέσει και σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Οξείδια του αζώτου, μονοξείδιο του άνθρακα, μικροσωματίδια, καπνός και οι ονομαζόμενοι « επικίνδυνοι αέριοι ρύποι » , «Hazardons Air Pollutants, HAP» και θερμική ρύπανση θα μολύνουν την ατμόσφαιρα, το θαλάσσιο περιβάλλον και τις γεωργικές καλλιέργειες της περιοχής.

Η Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων αναφέρει ότι : επί 24ωρου βάσεως θα υπάρχουν συνεχείς και αδιάκοπες αρνητικές επιπτώσεις στο τοπίο, στο έδαφος, στα επιφανειακά νερά, στο ατμοσφαιρικό περιβάλλον, στο θαλάσσιο περιβάλλον, στο Ακουστικό περιβάλλον και την βιομηχανική ασφάλεια.

Οι κάτοικοι του Αστακού δεν θέλουν η περιοχή τους να γίνει ενεργειακό κέντρο λόγω της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης και της επικινδυνότητας της εν λόγω μονάδας. Οι κάτοικοι Δήμου Αστακού και του νομού Αιτωλοακαρνανίας οραματίζονται ένα εμπορικό, διαμετακομιστικό λιμάνι, με ήπιες μορφές ανάπτυξης, όπως αυτό προβλέπεται από την Κ.Υ.Α 2545/97 ώστε στην ευρύτερη περιοχή να μπορούν να αναπτυχθούν οι βιολογικές καλλιέργειες, να γίνει πράξη η αναδιάρθρωση των καλλιεργειών, να αναπτυχθεί παραπέρα ο κλάδος της κτηνοτροφίας, του τουρισμού, του αγροτουρισμού και να αναδειχθεί ο φυσικός και πολιτισμικός πλούτος της περιοχής. Γι’ αυτό το όραμα θα αγωνισθούν. Εξ άλλου μετά το αποτυχημένο εγχείρημα της άλλοτε Ε.Τ.Β.Α το 1984 για την δημιουργία στο Πλατυγιάλι Αστακού της πρώτης στην Ελλάδα ΝΑυτιλιακής Βιομηχανικής Περιοχής και της απαίτησης των φορέων και των κατοίκων του νομού της Αιτωλοακαρνανίας για την μετατροπή της σε εμπορικό λιμάνι, η πολιτεία με έργα που έγιναν μετά το 2000 ύψους 44 δις δραχμών έχει μετατρέψει τη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ σε ένα σύγχρονο λιμάνι – διαμετακομιστικό κέντρο εμπορίου με θεσμοθετημένη ελεύθερη ζώνη εμπορίου και βιομηχανίας. Κάθε άλλη επένδυση που αντιστρατεύεται την παραπάνω χρήση του λιμανιού όπως στο παρελθόν ο λιθάνθρακας σαν πρώτη ύλη για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και τώρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με πρώτη ύλη το LPG θα βρει και πάλι τον λαό και τους φορείς της περιοχής αντίθετους.

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ .

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλο χειμώνα. Και καλή δύναμη σε ολους.

Γιάννης.

ΥΓ. Δεν με πείθει ο λόγος για το κόψιμο της ανάρτησης σχολίου μου στο χθεσινο σχόλιο σας της δολοφονίας του παιδιού.

Μάλλον σας ενόχλησε και σταματήσατε τις αναρτήσεις γιατι ισως δεν θέλετε να χαλάσετε καρδιές με τους Βονιτσιώτες.

Οι οποίοι οπου αναρτάται σελίδα και σε οποιο Blog μπαίνουν και αναρτούν αυτό το κείμενο διαμαρτυρία τους.
Ακόμα και στην σελίδα που εζητήθη να σχολιαστει το τραγικό συμβάν εριξαν σε εκτός τόπου και χρόνου και θέματος την προσωπική τους ανακοίνωση διαμαρτυρία.

Πέρα απο τις προσωπικές μου αντιρρήσεις στις απόψεις τους αγανάκτησα χθές που δεν σεβάστηκαν το συμβάν και αναγκάστηκα και σας παρέθεσα τις αντιρρήσεις μου.

Πέρα των ανωτέρω αν θέλετε μπορείτε να αναρτήσετε την ανακοίνωσή τους και το σχόλιό μου από κάτω.
Σε κάποια θέματα πρέπει αυτά να μην παρουσιάζονται μονομερώς.
Εχετε το κουράγιο να διαθέσετε τόν χώρο?

Ανώνυμος είπε...

kati tous eipes fulos .mazisou

Ανώνυμος είπε...

Επανέρχομαι και πάλι για να σχολιάσω αυτά που υποστήριξα χθες.
Οι αγαπητοί συντοπίτες μου νομίζουν ότι αν αναρτούν τις ανακοινώσεις τους σε ένα σωρό blogs και σε σελίδες έκτος θέματος από αυτό που συζητείται, νομίζουν ότι θα πετύχουν την συμπάθεια του αλλού κόσμου.
Λάθος μεγάλο. Ας το σκεφτούν καλλίτερα.

Έρχομαι και στο θέμα.
Μια προσωπική μου απάντηση στις απόψεις τους.
Αρχίσατε να δαιμονοποιείτε σαν κάτι το απόκοσμο σαν κάτι το εξωγήινο το αναφερόμενο Project.
Γιατί να μην γίνει αυτή η επένδυση , γιατί να μην γίνουν τα τερμιναλ και οι αποθηκευτικοί χώροι?
Θέλετε να μάθετε που αλλού υπάρχουν τέτοια τέρμιναλ και storage plants?
Βλάκες η ανόητοι ειναι αυτοί που τους έχουν ήδη δεχτεί αλλά αυτούς τους νοιάζει πρώτα απ όλα η οικονομική πρόοδος?
Για την Ευρώπη λοιπόν έχουμε τέτοιες εγκαταστάσεις που δαιμονοποιείτε, στα παρακάτω μέρη.

Belgium: Antwerp (3 terminals)
Denmark: Fredericia, Kalundborg
Finland: Hamina, Porvoo, Tornio
France: Ambes, Brest, Donges, Dunkirk, Gargenville,
Lavera (2 terminals), Le Havre, Petit-Couronne/Rouen
Germany: Brunsbuttel, Duisburg, Emden, Karlsruhe, Krefeld, Mannheim
Greece: Aspropyrgos, Elefsis
Italy: Brindisi, Livorno, Naples, Porto Levante, Ravenna
Ireland: Cork (2 terminals), Drogheda, Dublin
Latvia: Riga
Netherlands: Flushing, Rotterdam (3 terminals), Terneuzen
Norway: Kaarstoe (2 terminals), Mongstad, Rafnes
Poland: Gdansk, Gdynia
Portugal: Leixoes, Sines (2 terminals)
Romania: Constanta
Spain: Algeciras, Alicante, Bilbao, Barcelona, Cartagena, Gibraltar, Gijon,
Huelva (2 terminals), Mallorca, La Coruna, malaga, Sevilla,
Tarragona, Tenerife, Valencia
Sweden: Gothenburg, Karlshamn, Stegnunsund, Sundsvall
UK: Belfast (2 terminals), Coryton, Canvey Island, Fawley, Felixtowe,
Flotta, Grangemouth, Immingham, Milford Haven, Mossmoran,
Pembroke, Sullom Voe, Teesside (2 terminals)
Sources: Purvin & Gertz: World LPG Outlook 2006; Argus LPG World: Storage Survey 2008
LEADING
Και στο τελευταίο μεγάλο project που γίνεται στην Οδησσό της Ουκρανίας σε διπλάσιο μέγεθος. Πρώτο μέρος. και συνεχίζεται

Ανώνυμος είπε...

2 μερος Συνεχίζω.

Εκεί έχουμε τους άλλους τόπους να παρακαλάνε για να έχουν και αυτοί τέτοιες εγκαταστάσεις κοντά τους γιατί το μόνο που ενδιαφέρει είναι να γεννηθούν δουλειές και ανάπτυξη.
Για κινδύνους που αναφέρεστε, τώρα.
Με την ίδια συλλογιστική δεν πρέπει να γίνονται μεταφορές πετρελαίου γιατί κάποτε έγινε ατύχημα σε δεξαμενόπλοιο, να μην κυκλοφορούμε με αυτοκίνητα γατί μπορεί να τρακάρουμε, να μην να μην γιατί και γιατί.
Ας επιστρέψουμε στο κείμενό σας που γράφετε για pollutions κλπ.
Από τον παρακάτω πίνακα που παραθέτω καταρρίπτεται το επιχείρημά σας. Το LPG μετά το φυσικό αέριο είναι το καθαρότερο.
Τα καυσόξυλά σας που καίτε στα τζάκια σας είναι ποιο ρυπογόνα κατά λίγο περισσότερο από 40% από το LPG
Relative CO2 emission from various fuels
Mass of carbon dioxide emitted per quantity of energy for various fuels[52]

Fuel name CO2
emitted
(lbs/106 Btu) CO2
emitted
(g/106 J)
Natural gas
117 50.30
Liquefied petroleum gas
139 59.76
Propane
139 59.76
Aviation gasoline
153 65.78
Automobile gasoline
156 67.07
Kerosene
159 68.36
Fuel oil
161 69.22
Tires/tire derived fuel
189 81.26
Wood and wood waste
195 83.83
Coal (bituminous)
205 88.13
Coal (subbituminous)
213 91.57
Coal (lignite)
215 92.43
Petroleum coke
225 96.73
Coal (anthracite)
227 97.59

Πάμε τώρα …copy & paste σε κείμενό σας..// Οι κάτοικοι του Αστακού δεν θέλουν η περιοχή τους να γίνει ενεργειακό κέντρο λόγω της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης και της επικινδυνότητας της εν λόγω μονάδας. Οι κάτοικοι Δήμου Αστακού και του νομού Αιτωλοακαρνανίας οραματίζονται ένα εμπορικό, διαμετακομιστικό λιμάνι, με ήπιες μορφές ανάπτυξης,////
Δεν θέλετε να γίνει τέτοιο κέντρο για τους σαφείς γνωστούς λόγους.
Θίγονται και τι θα γίνουν οι ταβέρνες των ολίγων, τα μπαράκια, τα καφενεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τα εξοχικά σπίτια ο λόγος ύπαρξης των εκμεταλλευτών της φτώχειας του κόσμου.
Και για το ήπιες μορφές που λέτε δεν μας πείθετε και πάλι. Πώς την εννοείτε αυτή? Να κάθεστε και να σας βγάλουν μισθό?
Πίττα ολόκληρη και σκύλος χορτάτος πουθενά στην Γή δεν υπάρχει.
Δυστυχώς στον νομό οτι πάει να γίνει για να ξεφύγει απο την υποανάπτυξη τα ...συμφέροντα μπροστά.
Πρόσφατο παράδειγμα να μην γίνουν οι δύο δρόμοι απο Αμβρακία πρός Λευκάδα.
Τι! θα μας χαλάσουν δυό τρία δένδρα? Αλλά και τι θα γίνουν τα βενζινάδικα στους υπάρχοντες δρόμους , τα καφενεία , οι ταβέρνες.
Α! ολα και ολα.
Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

αμα ειναι τοσο καθαρη η ενεργεια που γραφει ο συντροφος γιαννης, τοτε η επενδυση να μεταφερθει στο ελληνικο (που και εκει οι δανειστες μας το εχουν στοχοποιησει) και να δωσει δουλειες (140 θεσεις εγρασιας) στην ανεργη πρωτευουσα και ας αφησουν τους βλαχους με τα γιδοπροβατα τους....

ερωτημα:γιατι ο υφυπουργος μωραιτης ηταν διπλα στο παμπουκη που ετοιμαζει την ταφοπλακα του νομου;
ποια η γνωμη του για τα φουγαρα;

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ . ΗΔΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΚΑΡΠΟΡΤ (ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΕΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ)ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ.
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ...
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΒΙ ,ΟΧΙ ΒΑΡΚΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΙ ΠΕΤΟΥΜΕΝΟ...
ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ 8-10 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ , Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 240.000 € ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ .
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΜΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΥΣΗ L P G .
Η προώθηση της επένδυσης του Κατάρ στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας δίνει την δυνατότητα εγκατάστασης δύο μονάδων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος 1010 MW με πρώτη ύλη υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG).
Πουθενά στο κόσμο δεν λειτουργεί μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με βάση το LPG λόγω επικινδυνότητας. Αναφέρουμε ότι το 1984 στο Σαν Χουάν του Μεξικού η έκρηξη σε δεξαμενή LPG προκάλεσε περισσότερους από 600 νεκρούς, 5.400 τραυματίες και ζημίες που υπερέβαιναν τα 31 εκατ. Δολλάρια Και αν κάποιοι ισχυριστούν ότι η τεχνολογία από τότε βελτιώθηκε αναφέρουμε ότι το 2009 σε έκρηξη βαγονιού τραίνου που μετέφερε LPG στην Τοσκάνη της Ιταλίας προκάλεσε 16 νεκρούς και περισσότερους από 30 τραυματίες και ανυπολόγιστες ζημιές. Γι’ αυτό επαναλαμβάνουμε δεν λειτουργούν πουθενά στον κόσμο τέτοια εργοστάσια.Σύμφωνα με το υπάρχοντα σχεδιασμό το 70% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα διοχετεύεται μέσω καλωδίων στην Ιταλία. Το ερώτημα εύλογο, γιατί η εγκατάσταση δεν γίνεται στην Ιταλία ; η απάντηση απλή ουδέποτε η Ιταλία θα δεχόταν την εγκατάσταση μονάδας τόσο μεγάλης επικινδυνότητας στο έδαφος της.
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ .

Ανώνυμος είπε...

Πρός
13 Σεπτεμβρίου 2010 9:23 μ.μ.

Ας γίνει και στο Ελληνικό.
Και σε αλλες πόλεις της Ευρώπης και περισσότερο στις ΗΠΑ εγκαταστάσεις υπάρχουν και μέσα στις πόλεις.
Εδώ, μόνο στην Ελλάδα αυτο φαίνεται παράδοξον.
Οσο για τον υφυπουργό απο τον νομό μας για τίς σχέσεις του με τον Παμπούκη δεν με αφορούν αλλά ουτε και γνωρίζω τίποτα περί φουγάρων.
Ερωτήστε τους ίδιους καλλίτερα.

Οσο για Βλάχους και γιδοπρόβατα αυτά δεν εμποδίζουν την συνύπαρξη με την πρόοδο.
Παράδειγμα οι Αγελάδες που βόσκουν στην Ολλανδία και στην Γερμανία δίπλα στις βαρειές βιομηχανίες αυτών των χωρών.
Αμφισβήτησε το αγελαδινό γάλα (Ενα παράδειγμα) ΝΟΥΝΟΥ που πίνουμε κανείς?
.
.

Πρός
13 Σεπτεμβρίου 2010 9:36 μ.μ.
Αυτό που γράψατε ηδη σας το εχω απαντήσει.
5 χρόνια Πλοίαρχος ημουνα σε LPG και τελευταία σε LNG πλοία.
Γνωρίζω και εχω πιστοποιηθεί στην Αγγλία μετα απο μετεκπαίδευση πέρα απο τους κανόνες μεταφοράς και στους κανόνες ασφαλείας φορτοεκφορτώσεων σέ τερματικές εγκαταστάσεις.
Δεν μιλάω αόριστα σε οτι λέω.
Γιατί εχω δεί και παραπέρα.
Οικονομική ανάπτυξη με αέρα κοπανιστό δεν γίνεται.

Απο Αγρίνιο ειμαι και με πεθερικά απο διπλανο εκεί κοντα χωριό.
Και ξέρω καλά τι παίζεται και ποιοί δεν θέλουν την συνολική ανάπτυξη του Αστακού..
Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

Όταν δεν υπάρχουν λεφτά υποβαθμίζουμε τις καταπράσινες περιοχές μας

Για πολλοστή φορά θα αναφερθούμε στην περίπτωση του Αστακού, μια καταπράσινη περιοχή στον πιο πλούσιο σε υδάτινους πόρους Νομό της Ελλάδας το νομό Αιτωλοακαρνανίας. Η οικολογική ανάπτυξη και η πράσινη συνείδηση της υπουργού κ.Μπιρμπίλη θέτει ως ενδεχόμενο την κατασκευή στο τόπο εκείνο μονάδας παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος με την καύση LPG (Liquefied petroleum gas). Είναι ίσως το πιο επικίνδυνο προϊόν καύσης καθώς στην περίπτωση ατυχήματος όπως έχει αποδειχτεί και στο παρελθόν οι ζημιές είναι τεράστιες και σε λεφτά αλλα και σε ανθρώπινες απώλειες. Είναι αυτό που θα λέγαμε πιο καλά τα σκουπίδια της Γης και τα φέρουν για κάψιμο από το Abu Dhabi στον Αστακό. Η μεγαλύτερη ηρωνεία όμως είναι οτι το παραγώμενο ρεύμα κατα 70% θα εξάγεται στην Ιταλία χώρα η οποία είχε θύματα από ατύχημα με LPG και πλέον δεν αποδέχεται την ύπαρξη τέτοιων εγκαταστάσεων στο χώρο της. Με λίγα λόγια πάρτε τα "σκατά" μας φτωχοί Έλληνες κάντε τα ρεύμα και δώστε το μας.Δεν πρέπει να επιτραπεί μια τέτοια εξέλιξη γιατί κάτι τέτοιο θα έστελνε τον τόπο αυτόν στα αζήτητα .

Ανώνυμος είπε...

προς 14 Σεπτεμβρίου 2010 1:59 μ.μ

ενω τωρα ο νομός δεν ειναι στα αζητητα ε?

goodnight and good luck!