Νέα έργα εγκρίθηκαν από την Δημαρχιακή Επιτροπή η οποία συνεδρίασε χθες Δευτέρα (26 Μαΐου 2008) και ενέκρινε τους όρους δημοπράτησης των έργων.
Διανοίξεις οδών και διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων περιοχής γηπέδου Παναιτωλικού.
Ήδη έχουν γίνει πολλά έργα ανάπλασης στη περιοχή γύρω από το γήπεδο του Παναιτωλικού.
Οδοποιία Δήμου Αγρινίου περιοχής παλαιού Αγίου Χριστοφόρου.
Οδοποιία Δήμου Αγρινίου περιοχής Αγίας Βαρβάρας.
Ανάπλαση - Διαμόρφωση αυλείου χώρου Ιερού Ναού Αγίου Χριστοφόρου.
Επίσης δημοπρατήθηκε το έργο Διανοίξεις - Βελτιώσεις -Ασφαλτοστρώσεις Οδών Τ.Δ. Αγίου Κων/νου.
Υπενθυμίζουμε ότι έτοιμος να παραδοθεί είναι ο δρόμος που ξεκινάει από το σταθμό ΚΤΕΛ, περνά από κάτω από το 3ο Λύκειο και καταλήγει πίσω από τις στάσεις των αστικών λεοφωρείων στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό.
12 σχόλια:
Αι Σωκους που παι χαμιένους
καλα ειναι αυτα αλλα τα σοβαροτερο οδικο εργο για την πολη ειναι η εθνικη οδος αγρινιου-καρπενησιου και το δευτερο πιο μεγαλο ειναι η συνδεση της ευρητερης περιοχης του αγρινιου (ολη η τριχωνιδα η μακρυνεια και ο βαλτος) ειναι η συνδεση της περιοχης αυτης με την παρακαμψη αγρινιου(ή αλλιως με την ιονια οδο)
οποιος θελει να μπει στην περιοχη ερχομενος απο αθηνα θα πρεπει να μπει απο κεφαλοβρυσο και μεσω κλεισουρας να φτασει στην πολη..δλδ ταλαιπωρια..
το ιδιο και απο ηπειρο οποιος ερχετε προς τα δω πρεπει να μπει απο κουβαρα..
μιλαμε οτι ο νεος δρομος ενω περναει 14 χλμ μακρυα απο την πολη για να μπεις στον δρομο αυτον πρεπει να κανεις πανω απο 25-30 χλμ..τα 5' που χρειαζετε με βαση την αποσταση θα τα κανουμε 25'.Αρα δεν βολευει στις μετακινησεις μεγαλου μερους του νομου.
εχει ασχοληθει κανεις με αυτο το θεμα απο δημαρχους νομαρχες και λοιπους ή οταν θα γινουν τα εργα θα στελνουμε εγγραφα και θα ειμαστε και παλι αδικημενοι και θα μας φταιει το κρατος?
να συνδεθει εδω και τωρα το αγρινιο με την παρακαμψη με τον λιγοτερο κοντινο δρομο.
αυτη ειναι η απαιτηση για οδικα εργα και να επισπευσουμε γιατι τωρα στο υπουργειο υπαρχει αγρινιωτης αχρησιμοποιητος
Η ευρεία παράκαμψξ-ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ Αγρινίου απέχει 20 χιλιόμετρα από όλες τις πλευρές,όχι 14χιλιόμ. Επίσης, σε κανέναάλλο τόσο μεγάλο οδικό έργο ( εγνατίαοδός,ιόνια οδός,νεός αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πατρών κλπ κλπ δεν υπάρχει παράκαμψη πόλης που να διέρχεται τόόόόόσο μακριά. Συνήθως απέχουν από 3-8 χιλιόμετρα από την εκάστοτε πόλη. Ψάξτε και μόνοι σας. Κάτι έγινε ΣΚΟΠΙΜΑ σε αυτή την περίπτωση και δεν υπάρχει δικαιολογία. Για να μη νομίζουν κάποιοι ότι κλαιγόμαστε...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ...Έτσι όπως τα κατάφεραν κάποιοι έξυπνοι,τ'ωρα π΄ρεπει να συνδεθεί το Αγρίνιο με δρόμο που να διέρχεται από Αγγελόκαστρο ( εννοείται 2λωρίδες+ΛΕΑ για κάθε κατεύθυνση ) προς Αθήνα, και νέα χάραξη από Νεάπολη και μετά ( Είναι αδιανόητο να περνάςμέσααπό όλα τα χωριά,Στράτο,Σφήνα,από τον ισόπεδο κόμβο Λεπενούς και Ρίγανης που είναι κίνδυνος θάνατος με 50-60 χιλιόμετρα την ώρα ).
Βέβαια η κίνηση θα είναι πολύ μειωμένη όταν δοθεί στην κυκλοφορία η απομόνωση Αγρινίου,αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τη μη κατασκευή νέας χάραξης αυτοκινητόδρομου με 2 λωρίδες+ΛΕΑ και προς Γιάννενα ( Όχι μόνο προς Αθήνα ) . Είναι γνωστό τοις πάσι ( και συγγνώμη για την έκφραση ) ότιΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ,ΚΙ ΕΔΩΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ. Κάθε άλλη λύση θα είναι ΗΜΙΜΕΤΡΟ. π.χ. η κατασκευή νέας χάραξης αυτοκινητόδρομου μόνο προς Αθήνα ( από Αγγελόκαστρο ).
Όσον αφορά το δρόμο προς Καρπενήσι....Κύριοι ξυπνήστε.Ήδη εδώ και 20 χρόνια απ'την πλευρά τηςΛαμίας υπάρχει η σήραγγα Τυμφρηστού ( η οποίαπαρακάμπτει όλο το βουνό και κερδίζεις πάρα πολύ χρόνο, κούραση και χρήμα--στο καύσιμο ). κι από εδώ τίποτα απολύτως. Κι επίσης θα πέσουν πολύ χρήμα τώρα για τον ίδιο δρόμο. Αλλά για το Αγρίνιο-Καρπενήσι που που χρειάζεται ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ ( ώστε να μειωθεί η απόσταση κατά 35-45 χιλιόμετρα ) ΤΙΠΟΤΑ, ούτε αχτίδα φωτός στον ορίζοντα. Λίγα ευρουλάκια θα διατεθούν απ'το ΥΠΕΧΩΔΕ για τη βελτίωση ( σιγά τα ωά ) αυτού του οδικού τμήματος..
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ???? ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ,ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΕΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, μία με την εκτροπή του Ευήνου για την Αθήνα,τρεις με τα 3 υδροηλεκτρικά φράγματα που μας έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά το κλίμα της ευρύτερης περιοχή ( βλ. πολύ υγρασία ),οσονούπω με την ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ.....ΚΛΠ ΚΛΠ
Όλα τα υπόλιπα είναι για λαική κατανάλωση και για πέφτει στάχτη στα μάτια μας.
Ποιός να ασχοληθεί με τέτοια ζητήματα; Ποιός;
Ο Αγγελόπουλος ως βουλευτής της αντιπολίτευσης δεν είδε από που θα περάσει ο δρόμος.
Το θυμήθηκε όμως όταν στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής ήθελε ως κυβερνητικός πια βουλευτής να κατηγορήσει το ΠΑΣΟΚ...
Όσο για τον Μοσχολιό προσπαθεί, ακόμα και στη σκέψη να μιμηθεί τον Σώκο...
Ευτυχώς πάντως που θα φτιάξει και τον προαύλιο χώρο του Αγίου Χριστοφόρου, που ξέχασε ο Σώκος...
Βοήθειά μας!
Υπενθυμίζουμε ότι έτοιμος να παραδοθεί είναι ο δρόμος που ξεκινάει από το σταθμό ΚΤΕΛ, περνά από κάτω από το 3ο Λύκειο και καταλήγει πίσω από τις στάσεις των αστικών λεοφωρείων στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό.
Telia etsi klinei kai i monadiki diodos tis gramis pros ton Sidirodromiko stathmo. Etsi sigoura den prokite na mas enoxlisei kaneis kai na ferei kanena dolofoniko treno mesa stin poli...
e eiste megaloi klapses telika re aderfaki mou....
ποιος ο λογος να παρναει ο νεος δρομος κοντα στο Αγρινιο ?
Τι θα κερδισουμε απο αυτο δηλαδη ?
Αυτή η απάθειά σου τελευταίε βρίσκει καταφύγιο και σε πάάρα πολλούς άλλους Αγρινιώτες. Τί θα κερδίσεις με το νέο δρόμο κοντά στην πόλη,εσύ τί λες?Τόσο δύσκολο είναι? Γρήγορη κι ασφαλή μετάβαση στους τόπους προορισμού σου. Θα εισερχόσουν πολύ κοντά σε νέο ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Τα ατυχήματα θα μειώνονταν κατά πολύ & ο χρόνος θα μειωνόταν στο μισό για να τον προσεγγίσεις. Αυτό θα κέρδιζες. Ενώ τώρα είμαστε υποχρεωμένοι να διερχόμαστε από ένα σωρό χωριά με ταχύτητες των 50 και 60 km/h μέσω ενός αυτοκινητοκαρόδρομου. Όλες οι παρακάμψεις μεγάλων πόλεων γίνονται το πολύ 8-10 χιλιόμετρα μακριά,σε κάποις περιπτώσεις σε 4-5. Είπαμε να μη γλείφει και την πόλη,αλλά αυτό που έγινε είναι ντροπή. Ντροπή και γι'αυτούς που το μελέτησαν και το κατασκεύασαν ( Όλοι ξέρουμε ποιος ήταν τότε Υπου5ργός ΠΕΧΩΔΕ κι από πού κατάγεται ),αλλά και γι'αυτους που δεν αντέδρασαν ( Ο τότε δήμαρχος Αγρινίου, βουλευτές που κατάγον6ται από τη γύρω περιοχή κλπ κλπ ).Φυσικά δεν είχα την απαίτηση από το κ.Μακρυπίδη να πει κάτι επί του θέματος,γιατί η περιοχή απ'όπου αντλεί χιλιάδες ψήφους,δηλάδή το Ξηρόμερο είναι πολύ ευνοημένο,κάτω απ'τις φυτείες διέρχεται η Ιόνια Οδός και κοντά από πολλά χωριά του Ξηρομέρου. Ούτε επίσης από πολλούς που μένουν τα τελευταία χρόνια Αγρίνιο και κατάγονται από Στράτο και πέρα ( προς Φυτείες )&γενικά Ξηρόμερο,περίμενα να αντιδράσουν,γιατί προφανέστατα τα χωράφια τους ( που έχουν κατά στρέμματα ) παίρνουν αυτομάτως αξία.
Αλλά εμείς εδώ κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου...
Κανένα έργο παραγωγικό θα δούμε βρε παιδιά για να βρεί δουλειά και κανένας νέος;
καλα ρε προτελευταιε μην τρελαινεσαι.ενας δρομος ειναι...ασε που μεχρι να γινει μπορει να μην τον προλαβουμε καν εμεις.καταρχην σε ποιο σταδιο βρισκονται οι εργασιες?εχει γινει εγκατασταση εργοταξιου?αν προσεξεις απο ποσα σταδια περασαν και περνουν αλλοι εθνικοι δρομοι στην ελλαδα θα φριξεις!!!και να εισαι σιγουρος οτι πρωτα θα ολοκληρωθει ο κορινθου-πατρων και μετα ολοι οι αλλοι.αρα παρε χαρτακι αναμονης και αραξε....
Να είσαι σίγουρος ότι το τμήμα μέχρι Αγρίνιο θα γίνει πρώτο, για να μπουν τα πρώτα διόδια στην έξοδό του και να πληρώνουν όλοι οι οδηγοί από όλους τους νομούς&πόλεις ( Αγρίνιο,Αμφιλοχία,Άρτα,Γιάννενα,Πρέβεζα,Ηγουμενίτσα,Λευκάδα, Αλβανία ). Απ'ότι καταλαβαίνεις αργά ή γρήγορα το τμήμα αυτό θα ξεκινήσει. Εξάλλου το κομμάτι από Κεφαλόβρυσο μέχρι Κουβαρά είναι δημόσιο έργο κι αυτή τη στιγμή που γράφουμε βρίσκεται σε εξέλιξη και σε καλό δρόμο. Κοινώς,η κοινοπραξία θέλει να κατασκευάσει πρωτίστως το τμήμα από Γέφυρα μέχρι Κεφαλόβρυσο και να τσιμπήσει από διόδια. ( Δημόσιο έργο είναι επίσης και το τμήμα παράκαμψης Άρτας-Φιλ/δας το οποίο εν μέρει είχε δοθεί στην κυκλοφορία και το υπόλοιπο που βρίσκεται πριν απ'την Άρτα βρίσκετραι σε προχωρημένο στάδιο ).
Ούτε καν συνδετήρια οδό δεν είχαν μέσα στη σύμβαση για το Αγρίνιο. Αυτό κι αν είναι ντροπή. Γιατί αν περιμένουμε πόσα χρόνια να γίνει η Ιόνια Οδός και να ξαναπεριμένουμε άλλα τόσα γι'αυτό το τμήμα,τότε θα είναι για γέλια και για κλάματα.
ποποπο μιζέρια....
λοιπόν αντί να ασχολείσαι με το που είναι ο δρόμος, κοίτα να πείσεις κανένα συμπολίτη σου να ολοκληρωθεί γρήγορα ο δρόμος, γιατί στα πρώτα 50 χλμ μετά το αντίριο σκοτώνεται ο κόσμος και όχιμετά το κεφαλόβρυσο... Εξάλλου κοντά στο Αγρίνιο που να τρέξεις με τόση κίνηση.
Και όταν γίνει η Παράκαμψη και δεν θα περνά μέσα από την πόλη η Εθνική, η σημερινή Ε.Ο θα εξυπηρετεί πολύ καλά την πόλη του Αγρινίου... Δεν είναι δα και το Μανχαταν να θέλει 2+ΛΕΑ για σύνδεση με την Ε.Ο. Απλά ένα δρόμο που τώρα χρησιμοποιεί όλη η Ηπειρος τα βόρια Ιόνια η Αλβανία και η Αιτωλοακαρνανία (μετράω ήδη 7 νομούς + Αλβανία), μετά την ολοκλήρωση του δρόου θα τον χρησιμοποιεί μόνο το Αγρίνιο.... Ειπαμε δεν είναι και το Μανχαταν...
Το πρόβλημα φίλε μου είναι ότι η υπάρχουσα Ε.Ο έχει αθλια χάραξη ώστε να περάσει ντε και καλά διπλα στο Αγρίνιο (περνάει μέσα απο φαράγγια ανάμεσα σε λίμνες κτλ) Η καινούρια έχει απλά ορθολογική χάραξη...απο τεχνικής και οικονομοτεχνικής άποψης. (αν θες στο αναλύω, αλλά αν θες από μόνος σου μπορείς να χαράξεις μια ευθεία γραμμή από κεφαλόβρυσο ως αμφιλοχία και να συγκρίνεις παλιά και νέα χάραξη) Μετά κάνε την ίδια άσκηση σε χάρτη με ισουψείς (υψομετρικές) καμπύλες (διαθέσιμο και στο Google maps...)
Tespa ... o exon ota ...
Και για να επανέλθω... δεν κοιτά κανείς να ασχοληθεί με το λιμάνι στο Πλατυγιάλι. Έτοιμο τόσα χρόνια, παραδωμένο σε εταιρεία με πρόβλημα ρευστότητας (γιατί άραγε)και χωρίς καν σχεδιασμό για σύνδεση με Ιονια οδό... Αυτό είναι σκάνδαλο... Εκτός και αν μας ενδιαφέρει μόνο να γλιτώσουμε μισή ώρα στο δρόμο για Αθήνα και άλλο τόσο όταν παμε κάθε ΣΚ να βρέξουμε τον ...ποδια μας στη Λευκάδα... Ο καθένας ας θέσει τις προτεραιότητες του....
Δημοσίευση σχολίου