Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

Mην δολοφονείτε τον ελληνικό σιδηρόδρομο..

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ κ. Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ:

Θέμα: MHN ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ MHN YΠOTIMATE ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Κύριε Υπουργέ
Με μεγάλη οργή και αγανάκτηση, πληροφορηθήκαμε από τον Τύπο ότι οι ακριβοπληρωμένοι σας σύμβουλοι και τα μετακλητά, διορισμένα από εσάς, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ετοιμάζονται από αρχές Αυγούστου να προβούν σε σφαγή του 70% των σημερινών δρομολογίων των ελληνικών σιδηροδρόμων σε ολόκληρη την επικράτεια και ιδιαίτερα στην ελληνική περιφέρεια. Ετοιμάζονται δηλαδή να σβήσουν από τον συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας τον ελληνικό σιδηρόδρομο κατά το 75% του συνολικού του μήκους, αφήνοντας ουσιαστικά δρομολόγια μονάχα στο υπόλοιπο 25% που αποτελούν ο άξονας Αθηνών-Θεσσαλονίκης και ο Προαστιακός.
Στην πρωτοφανή αυτή απόφαση για τα ευρωπαικά χρονικά, οδηγούνται κατόπιν προφανώς δικών σας οδηγιών, στα πλαίσια του κατ’ευφημισμόν «Σχεδίου Ανασυγκρότησης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων», που υπ’αυτές τις συνθήκες μάλλον θα πρέπει να το μετονομάσετε σε «Σχέδιο διάλυσης» αυτών.
Υποτίθεται ότι στόχος είναι η καταπολέμηση του ελλείματος του ΟΣΕ, που επανειλημένα αποκαλείτε ως την πλέον προβληματική επιχείρηση στην Ευρώπη.
Διερωτώμαστε για ποιόν λόγο παραποιείτε την αλήθεια και την κρύβετε από τον ελληνικό λαό και διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα κατά εξοργιστικό τρόπο, όταν γνωρίζετε πολύ καλά ότι το έλλειμα αυτό δημιουργήθηκε κατά 90% λόγω της διαχρονικής άρνησης της ελληνικής Πολιτείας να εκπληρώσει τις βάσει νόμου οικονομικές της υποχρεώσεις απέναντι στον ΟΣΕ για τις δαπάνες συντήρησης και ανάπτυξης της υποδομής του και τις παρεχόμενες από αυτόν και μη αποζημιούμενες κοινωνικές υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, εξωθώντας τον στον δανεισμό με επαχθέστατα τοκοχρεωλύσια, αντίθετα με ότι κάνει για τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα που ουδόλως τα επεβάρυνε με τις δαπάνες αυτές (και αν δεν το γνωρίζετε, ρωτήστε τον προηγούμενο Πρόεδρο του ΟΣΕ καθηγητή κ. Μπαλτά και τον πρώην ΓΓ του Υπουργείου σας καθηγητή κ. Ι. Γκόλια – αμφότερους χρηματίσαντες στις εν λόγω θέσεις κατά την διάρκεια της πρώτης κυβερνητικής θητείας της ΝΔ, μεταξύ 2004-2006, που έχουν αναλύσει έξοχα το θέμα αυτό). Αλλά και κατά το υπόλοιπο ποσοστό, μεγάλη ευθύνη έχει η κακοδιαχείριση του ΟΣΕ από τις περισσότερες κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών, της δικής σας συμπεριλαμβανομένης.
Κύριε Υπουργέ
Σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη επενδύει στους σιδηροδρόμους και τους αναπτύσσει κατά προτεραιότητα λόγω των μεγάλων συγκριτικών τους πλεονεκτημάτων, σε μια εποχή που όλοι διακηρύσσουν ως απόλυτη προτεραιότητα την στροφή στις πράσινες μεταφορές, καρδιά των οποίων είναι ο σιδηρόδρομος και τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα, εσείς επιχειρείτε ουσιαστικά να δολοφονήσετε εν ψυχρώ τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Θα περίμενε κανείς ότι ύστερα από τόσες επενδύσεις που έγιναν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το τροχαίο υλικό τα τελευταία χρόνια, η ακόμα μονοπωλιακή (ως πότε αλήθεια ?) κρατική εταιρεία σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης – η ΤΡΑΙΝΟΣΕ- θα βελτίωνε και θα αύξανε το παρεχόμενο προιόν της – δηλαδή την σιδηροδρομική συγκοινωνία, όπως αυτή εκφράζεται με τα εκτελούμενα δρομολόγια- προς τους φορολογούμενους έλληνες πολίτες, αλλά και τους επισκέπτες της χώρας μας που κατά πλειοψηφία προέρχονται από χώρες της ΕΕ και άρα έχουν χρηματοδοτήσει και αυτοί από το υστέρημά τους τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Αντ’αυτού βλέπουμε να έχουν ληφθεί αποφάσεις για μείωση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου (σε κάποιες μάλιστα έως βαθμού εξαφάνισης), ακόμα και στον βασικό άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
Καταργούνται δρομολόγια ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ που φέρνουν την ακριτική Θράκη σε χρονοαπόσταση 10 ωρών από την Αθήνα, καταργείται το λεγόμενο «τραίνο του λαού» (αμαξοστοιχίες 604, 605), δρομολόγια με πρωτοφανώς υψηλούς δείκτες πληρότητας. Παρομοίως καταργείται η πετυχημένη σύνδεση Αθηνών-Δυτικής Θεσσαλίας με ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ, ενώ μειώνονται κατά 50% τα πετυχημένα προαστιακά δρομολόγια Λάρισας-Βόλου, γραμμή που η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί στον φάκελο των Μεσογειακών Αγώνων ότι θα την αναβαθμίσει σε ηλεκτροκίνητο προαστιακό σιδηρόδρομο. Εκμηδενίζεται η πετυχημένη προαστιακή υπηρεσία Καλαμάτας-Μεσσήνης / ΤΕΙ Καλαμάτας / Κυπαρισσίας (2000 επιβάτες την ημέρα), παρά την γενική τοπική λαική κατακραυγή και τις οργισμένες αντιδράσεις των τοπικών δημάρχων και του νομάρχη Μεσσηνίας και προέδρου της ΕΝΑΕ κ. Δράκου. Περιορίζεται στον γελοίο αριθμό των 2 δρομολογίων την ημέρα (αντί των 5 σήμερα) η παραδοσιακά δημοφιλής σύνδεση Πύργου-Πάτρας-Αθήνας, η πυρόπληκτη περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου μένει με 2 μόλις δρομολόγια αντί των 7 σημερινών, η σύνδεση Πάτρας-Αθήνας περιορίζεται σε 5 δρομολόγια από 8 (το ΚΤΕΛ έχει όλη μέρα, ανά ημίωρο), ενώ η σύνδεση της ακριτικής Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης με Αθήνα και Θεσσαλονίκη περιορίζεται σε μόλις 3 δρομολόγια. Τέλος η Κοζάνη μένει με 1 δρομολόγιο, αντί έστω να αναδιαταχτούν τα σημερινά της δρομολόγια ώστε να εξυπηρετήσουν την υπάρχουσα τοπική κίνηση Κοζάνης-Πτολεμαίδας-Φλώρινας.
Πολλές από τις ανωτέρω γραμμές που απομένουν με συχνότητα τραίνων του Φαρ Ουέστ τον 19ο αιώνα, έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα με κονδύλια της ΕΕ, κάτι που έχει συμβεί με την γραμμή Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου που παραμένει ημιτελής, αλλά και με την γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου/Τρίπολης που έχει δοθεί από τον ΕΔΙΣΥ για κυκλοφορία και όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται μέχρι στιγμής να βάλει δρομολόγια.
Εφόσον υλοποιηθούν οι ανωτέρω περικοπές και παράλληλα δεν δρομολογηθούν άμεσα τραίνα στην ανακαινισθείσα γραμμή Τριπόλεως / Ναυπλίου, θα μας αναγκάσετε μετά λύπης μας να προσφύγουμε, μαζί με την Ευρωπαική Ομοσπονδία Επιβατών της οποίας είμαστε μέλη, στα αρμόδια όργανα της ΕΕ (ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής και ΓΔ Μεταφορών και Ενέργειας) και να καταγγείλουμε την υπολειτουργία ή μη λειτουργία γραμμών για τον εκσυγχρονισμό των οποίων δαπανήθηκαν κονδύλια της ΕΕ (Α΄-Β΄-Γ΄ ΚΠΣ, Εθνικό σκέλος και ΠΕΠ), με βάση μελέτες σκοπιμότητας που υποδείκνυαν πολύ διαφορετικούς δείκτες αξιοποίησης των έργων από τους πενιχρούς έως μηδενικούς που τους επιφυλάξατε με αυτήν την πολιτική σας.
Κύριε Υπουργέ
Αντί να επιδιώξετε να λύσετε τα προβλήματα οργάνωσης και (δυσ)λειτουργίας του Ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με εξορθολογιστικές διαρθρωτικές παρεμβάσεις μείωσης του υψηλού μοναδιαίου λειτουργικού κόστους της και καταπολεμώντας τα καρκινώματα των συντεχνιακών στρεβλώσεων και της εφησυχασμένης κρατικοδίαιτης νομενκλατούρας της, αντί να προσλάβετε νέο προσωπικό για να καλύψετε τα τεράστια οργανικά κενά και να μειώσετε το μεγάλο κόστος μισθοδοσίας που διογκώνεται λόγω της υποχρεωτικής εκ των πραγμάτων υπερωριακής εργασίας, αντί να επισπεύσετε την ολοκλήρωση των χρονιζόντων ημιτελών έργων εκσυγχρονισμού, αντί να πάρετε δραστικά μέτρα αξιοποίησης της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, αντί τέλος πάντων να αντιμετωπίσετε και τιμωρήσετε τα προβλήματα που κρατούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο όμηρο στα δεσμά της οικονομικής αναποτελεσματικότητας και της αντιπαραγωγικότητας, προτιμάτε να τιμωρήσετε τον έλληνα πολίτη στερώντας του το τραίνο, στερώντας του τις σύγχρονες, ασφαλείς, οικολογικές και ποιοτικές υπηρεσίες μεταφοράς που απολαμβάνουν οι ευρωπαίοι συμπολίτες του. Τιμωρείτε με την πολιτική σας αυτή τον πολίτη της πυρόπληκτης Πελοποννήσου που υποσχεθήκατε να στηρίξετε, τιμωρείτε τον αγρότη της Θεσσαλίας στον οποίο υποσχεθήκατε ανάπτυξη της Yπαίθρου, τιμωρείτε τον ακρίτα της Μακεδονίας και της Θράκης στον οποίο υποτίθεται ότι θέλετε να παράσχετε κρατική φροντίδα και όχι εγκατάλειψη, τιμωρείτε όλους όσους αντιστέκονται στην κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά επώδυνη έξη της αυτοκίνησης και επιλέγουν ως κοινωνικά ώριμοι πολίτες το τραίνο, για να προσπελάσουν στις πόλεις και τις πρωτεύουσες των νομών τους. Προσβάλετε τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού που ζεί στην Περιφέρεια της χώρας και του βαφτίζετε «καθολική υπηρεσία» τα 2 ή 3 δρομολόγια-χαπάκια την ημέρα ανά γραμμή, που του αφήνετε, την ώρα που στην Αθήνα επιδοτείτε παχυλά άδεια και μισοάδεια πολλές φορές λεωφορεία να πηγαινοέρχονται σε κάθε άκρο του λεκανοπεδίου. Αυτή είναι η ίση μεταχείριση που επιφυλάσσετε στους πολίτες αυτής της χώρας ? Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και μεταφορές δεν είναι μόνο το αυτοκινητιστικό κεφάλαιο και το οδικό λόμπυ κύριε Υπουργέ. Aλλωστε αυτό, το αντιληφθήκατε καλά μετά την μεγάλη κατακραυγή επιβατών Δ. Σ. και ειδικών επιστημόνων-συγκοινωνιολόγων, που ξεσήκωσε μια άλλη άστοχη απόφασή σας, για τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
Εχετε μια τελευταία ευκαιρία να επανορθώσετε, αποτρέποντας το έγκλημα της ντε φάκτο κατάργησης του σιδηροδρόμου στα δύο τρίτα της χώρας. Εάν την χάσετε, δεν θα πληρώσει μόνο η παράταξή σας βαρύτατο (αλλά και δίκαιο) πολιτικό κόστος, αλλά θα μείνετε στην ελληνική πολιτική ιστορία ως ο Ηρόστρατος (*) των ελληνικών σιδηροδρόμων, ο αντι-Τρικούπης.

Για το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.

Ο πρόεδρος
Νάσος Κόκκινος

(*) Ο Ηρόστρατος έζησε στην αρχαιότητα και έμεινε γνωστός γιατί έκαψε το Ναό της Εφέσσου, πράξη που όπως είπε έκανε για να τον θυμούνται οι μεταγενέστεροι.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΡΑΙΝΟ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ...ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ Κ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΑ...ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΖΕΙΣ? Κ. ΥΠΟΘΡΓΕ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ ΣΥΝΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΤ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ? ΤΟΣΟ ΡΙΝΤΙΚΟΛΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ...ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΘΑΛΑΣΣΑ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ...ΕΛΕΟΣ...ΘΕΛΩ ΤΡΕΝΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΩΡΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ....τουτ τουτ!!

Ανώνυμος είπε...

Το ΠΑΣΟΚ οταν δημοπρατησε τη γραμμη και το 2004 εμφανισε τρενο στο Αιτωλικό δεν το ανεφερε κανεις. Το προβλημα ειναι χρονιο και ουτε η τωρινη κυβερνηση φαινεται να ενδιαφερεται να το επιλυσει.. Οι βουλευτες του νομου δε, ουτε καν που ασχολουνται..

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά είμαστε άξιοι της τύχης μας... Γραμμή καινούργια, έτοιμη να τρέξει τρένο και με (ΠΟΛΛΑ) λεφτά που βγήκαν απ τις τσέπες όλων μας....
Ποιός όμως να ασχοληθεί;

Ακόμα και το δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ, δεν μας περιλαμβάνει στην αναφορά του...

Ανώνυμος είπε...

Η επιστολή δεν αναφέρει βέβαια τους υπεράριθμους υπαλλήλους του ΟΣΕ που βγαίνουν σε "μισθωτή εφεδρεία" (άκουσον άκουσον!), δηλαδή ο ελληνικός λαός αναγκάζεται να τους πληρώνει εσαεί για να ξύνονται. Δεν αναφέρει το φαγοπότι και τις καταχρήσεις που αποτελούν τον κανόνα (σε εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας πέρυσι βρέθηκε ότι το 1/3 των βαγονιών της δεν ήταν καταγεγραμμένα και τα κέρδη από τη μεταφορά πήγαιναν στις τσέπες επιτήδειων). Δεν αναφέρει ότι επί δεκαετίες ο ΟΣΕ είναι τρομερά ζημιογόνος και ζει με κρατικές χορηγίες ενώ σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχε βάλει λουκέτο πολύ νωρίς. Καληνύχτα.

Ανώνυμος είπε...

akou ekei ti leei to atomo,
diladi pws tin eide ?
na plirwnoune ta koroida oi forologoumenoi, gia na pigainoun kapoioi volta se vagonia me 2 kai 3 epivates?
re de pame kala, oxi mono prepei na meiwthoun ta dromologia,

alla na kleisei ENTELWS, auto to xrewkopimeno mpourdelo, pou trwei tis sarkes kai ta osta tin periousias tou laou

diktyo
M.A.L.A.K.A.S F.O.R.O.L.O.G.O.U.M.E.N.O.S

Ανώνυμος είπε...

28 Ιούλιος 2009 10:33 μμ
29 Ιούλιος 2009 12:01 πμ

Den diavasate kala tin epistoli ... Auto sas emeine?
Ksekatharizei se kapoio simio pos den prostateuei ton OSE kai opoiadipote arostimeni katastasi... Episis anaferei kati poli simadiko gia ta perifima elimata.Na sto kanw liana, 30 xronia pou o sidirodromos srin Ellada einai mono kratikos den exei parei draxmi apo tis kratikes epidotiseis tis opoies pernei mono sta xartia. Ston EPIVATI agapitoi sigxorinoi den simetexoun atoma apo ton OSE kai einai o protos foreas pou ta xonei ston OSE me kathe eukeria.
Sto xorio sas metragane apo palia posa vagonia borei na exei mia eboriki amaxostixia? Gia pite mas kirie ebirignomona!!!
Twra ama sas thixane to koma kai ta mikrosimferoda sas, ti na kanoume...

Ανώνυμος είπε...

"30 xronia pou o sidirodromos srin Ellada einai mono kratikos den exei parei draxmi apo tis kratikes epidotiseis tis opoies pernei mono sta xartia"
11:43, το σκέφτηκες καλά πριν το γράψεις; Ο ΟΣΕ έχει αρμέξει για τα καλά το δημόσιο ταμείο επί δεκαετίες, γι' αυτό και δεν έχει βάλει λουκέτο παρότι τόσο ζημιογόνος (οι ετήσιοι απολογισμοί του το αναφέρουν, όχι εγώ). Προφανώς ο κόμπος έχει φτάσει πλέον στο χτένι και ακολουθείται η ελληνικότατη και πολλάκις δοκιμασμένη τακτική της ίδρυσης ενός "νέου και ανεξάρτητου" φορέα που θα αναλάβει την ανανέωση και την κάθαρση, τη στιγμή που οι μ...κες φορολογούμενοι θα πληρώνουν τις παλιότερες αμαρτίες. Ο νέος φορέας είναι ιδιωτικός; Αν όχι τότε απλά "άλλαξε ο Μανωλιός...".

Ανώνυμος είπε...

31 Ιούλιος 2009 1:08 πμ

Den eimai o OSE kai den exw kamia sxesi me auton ton organismo. To thema stin epistoli nomizo einai o sidirodromos kai oi xirismoi tis kivernisis. Den exoume idea ti exei parei o ose kai ti oles oi deko pou den tha lisoume edw to provlima tous.Den me niazei ti tha kanoun ton ose. An esi apo oli tin epistoli vlepeis brosta sou ton ose eisai malon komatoskilo pou den katafere to komasou na se diorisei se auton i se opoia ali deko exei xeminei. Adidras sto xebrostiasma tis ilithiotitas tou xirismou ton anikanwn sfageon tou sidirodromou. Ade pare to KTEL na pas stin Athina na beis kai sto metro, exei polous patriotes ekei...

marta είπε...

ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΙΝΑ.ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΟΙΡΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΞΕΧΑΣΤΑ.ΑΛΛΗ ΑΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

2:18 στο μόνο που αντιδρώ είναι η μόνιμη τακτική της ζητιανιάς από το κράτος για να λειτουργήσει οτιδήποτε σε αυτή τη χώρα. Δεν υπάρχουν "σφαγείς" του σιδηρόδρομου ούτε στη Δυτική Ελλάδα ούτε πουθενά αλλού. Μόνο εκμεταλλευτές του δημόσιου χρήματος.

Αν όντως το εγχείρημα του τοπικού σιδηροδρόμου αξίζει ας αναλάβει κάποια εταιρεία (ελληνική ή ξένη, αδιάφορο) να το χρηματοδοτήσει και να το υλοποιήσει. Αν τέτοιος επενδυτής δε βρεθεί σημαίνει ότι το σχέδιο δεν αξίζει, οπότε ας τελειώσει εδώ. Απλά πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

όλους όσους αντιστέκονται στην κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά επώδυνη έξη της αυτοκίνησης και επιλέγουν ως κοινωνικά ώριμοι πολίτες το τραίνο

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΕΙΣΙΜΟ . ΛΟΥΚΕΤΟ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΕΡΕΤΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

3 Αύγουστος 2009 3:53 μμ

Tin den exipiretei? Exeis dei pote treno sti zoi sou gia na katalaveis ti simenei exipiretisi? Gia pes mas lipon ti exipiretei gia na kratisoume...

Ανώνυμος είπε...

3:00 oxi fysika. poy na deis treno sthn ellada?
egw to mono poy blepw einai ena kthnos ktirio sthn plateia karaiskakh sthn athina poy leei apo eksw OSE alla trena sthn ellada den yparxoyn! twra ti skata kanoun oloi aytoi ekei mesa den kserw!kai to shmantikotero einai oti autoi einai xeiroteroi apo thn olympiakh! 2.000.000 eurw thn hmera parakalw exei o OSE zhmia!