Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Υδροπλάνο: Γιατί όχι και εμείς;



Νέες πτήσεις για Θεσσαλονίκη από Βόλο και Σκιάθο ξεκίνησε η εταιρεία με υδροπλάνα στην Ελλάδα, η ArGo Airways, που έχει την έδρα της στο Βόλο και ήδη πραγματοποιεί με επιτυχία καθημερινά δρομολόγια από το Βόλο για τη Σκιάθο και αντίστροφα ενώ από την ερχόμενη Τρίτη 19 Ιανουαρίου ξεκινά και δρομολόγια για την Αθήνα, από το υδατοδρόμιο του λιμένα του Βόλου για το αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος».
Οι πτήσεις για Θεσσαλονίκη και Αθήνα από το Βόλο διαρκούν γύρω στα 50 λεπτά -1 ώρα.
Όλες οι πτήσεις πραγματοποιούνται με αεροσκάφος αμφίβιο DeHavilland (DHC -3T) χωρητικότητας εννέα ατόμων που παρέχει ασφαλή και εύκολη μετακίνηση των πολιτών στοχεύοντας στην εμπορική και τουριστική ανάπτυξη του Βόλου της περιοχής.
Αλήθεια ένα τέτοιο εγχείρημα δεν θα μπορούσε να γίνει και στο νομό μας, το οποίο θα φέρει και παράλληλα εκμετάλλευση του υδάτινου μας πλούτου;
Τόσο στη θαλάσσια περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας όσο και στις λίμνες δεν υπάρχουν τόσο δυνατοί άνεμοι όσο στο Αιγαίο και δεν σηκώνεται κύμα τόσο συχνά ( για τις λίμνες με τα μόνιμα "ήπια" νερά δε το συζητάμε) κάτι που είναι το πιο σύνηθες εμπόδιο στη προσγείωση-απογείωση υδροπλάνων.
Φανταστείτε να είστε σε 50 λεπτά της ώρας από τη Τριχωνίδα η το Μεσολόγγι στην..Αθήνα!Η το αντίθετο. Αλήθεια πόσες διαφορετικές προοπτικές ανάπτυξης θα μπορούσε να φέρει;
Ίδωμεν..

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παραβόλα-Αθήνα ή Θεσσαλονίκη σε 1 ώρα;Όχι,καλύτερα Παραβόλα-Αγρίνιο σε 15 λεπτά με το αυτοκίνητο.Η καλύτερη λύση θα ήταν να αναβαθμιστεί και όχι να υποβαθμιστεί το Αεροδρόμιο στο Αγρίνιο(Δοκίμι).

Ανώνυμος είπε...

με τετοιο κρατος που εχουμε οποιαδηποτε επενδυση ειναι ασυμφορη.

Nikos είπε...

Πάλι καμιά επιδότηση θα κρύβεται από πίσω, όπως πριν λίγα χρόνια στην Πάτρα. Δούλεψε 2-3 καλοκαίρια η εταιρεία με τα υδροπλάνα να δικαιολογήσει την επένδυση και να πάρει την επιδότηση και έκλεισε. Και πάντα είχε 3-4 επιβάτες σε κάθε υδροπλάνο μια και το εισιτήριο ήταν πανάκριβο. Όσο για την διαδρομή Τριχωνίδα- Αθήνα είναι 2 ώρες με το υδροπλάνο (μια και πετάει σε πολύ χαμηλό ύψος και με πολύ μικρή ταχύτητα σε σχέση με τα αεροπλάνα) και το εισιτήριο θα ήταν περίπου 70-80 euro οπότε είναι παντελώς ασύμφορο.

Ανώνυμος είπε...

1.38 moy fainetai oti den varas kala opos kai polloi ekei stin poli soy..akoy paravola thessaloniki...tis ptiseis tis kanoyn etairies poy exoyn kerdi..skefteite oti apo patra gia ionia nisia den exoyn kai to terastio kerdos..kai esy mas les gia paravola agori moy?pes mas ti pineis?me ti toyristiko proion tha proselkyseis tetoioy eidoyw epixeiriseis..etsi epeidi eides limni soy efexe?poios na erthei na se dei?kai giati na erthei?ti parageis?ti prosdoka apo sena?ti na dei?ta magazia stin dogri?i to agrinio?i ta trakter stin paravola?den nomizete oti exete poly megali idea gia tin perioxi toy agriniou?kai apo poy kai os poy esy to paizeis limnaios oikismos?ase na anaptyxthoyn ta xoria se eniaio dimo na diaxeiristoyn ayto poy pas na toys klepseis..alla mexri na ginei ayto tha perasei penikontaetia dioti i endoxora tis ait/niaw einai poly piso kai agkistromeni se pseydesthiseis poy anaparagagei to agrinio..ypothithemeni anaptyxi kai paparies..pes mas eyteos..an valo ydroplano me afixi stin dogri poios tha erthei os epivatis?...na maste kai ligo sovaroi..artemis

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι ασχημη ιδεα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ , ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ? ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΟΥ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ ΝΟΤΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ.
ΠΑΜΕ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΥΡΙΟΙ!
Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΠΕΤΥΧΕ ΟΙΚΤΡΑ!
Ο ΦΟΙΝΙΞ ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!

Ανώνυμος είπε...

ME TETOIO AXRHSTO KRATOS,TI UDROPLANA?PLAKA MOY KANETE??????

Ανώνυμος είπε...

Mi lete pola tha thimosei to KTEL... Den kenei, kala eimaste etsi opws twra ti psaxnete twra?Parte to apofasi Agriniotes mia zwi me to ktel tha paente Athina sas aresei den sas aresei

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ Οι διαφορετικές προοπτικές ανάπτυξης θα μπορούσε να υπαρξουν τώρα ή στο μελλον για καθε τοπο οταν οι κατοικοί του μπορουν να αποφασιζουν αυτοι για τον τοπο του και οχι ανταγωγιστες για αυτους. οταν πρεπει και κρινουμε οτι κατι ειναι συμφέρον για το τοπο δεν το κανουμε γαργάρα.

Ανώνυμος είπε...

ΧΩΡΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΡΟΥΣΕ 2,5 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΚΤΙΤΗΡΙΑ ΟΝΕ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1969-73.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΑ ΕΧΕΙ Η ΓΣΕΕ Η ΑΓΡΟΤΙΑ Η ΕΡΓΑΤΙΑ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ ΚΛΠ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΥΓΙΗΣ ΧΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΗΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Τα υδροπλάνα δεν τα άντεξε η αγορά της Πάτρας, θα τα αντέξει του Αγρινίου;

Ανώνυμος είπε...

Καλη φαση θα ηταν....γιατι οχι υδροπλανο???Αφου κανονικο αεροδρομιο δεν μπορουμε να εχουμε.....!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Και όπως βλέπετε ξαναχτύπησε ο Άρτεμης,καθώς εκτός και από μ.....ς μάλλον είναι και ανεγκέφαλο γ......ι.Χωριάτη Άρτεμη αν βλέπεις καλά τι γράφω λέω όχι στο υδροπλάνο και έλεγα ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να αναβαθμιστεί το αεροδρόμιο αγρινίου από σμηναρχία μάχης 132 σε πολιτικό αεροδρόμιο αλλά εσύ τόσο αγράμματο και χαζό που είσαι που να καταλάβεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο Βόλο και το Αγρίνιο σε όλους τους τομείς και κυρίως στην οικονομία και στο τουρισμό.Να αναφέρω μόνο ότι το νομό επισκέπτονται κάθε χρόνο πάνω απο μισό εκατομμύριο επισκέπτες.Επιπλέον ο Βόλος είναι στο κέντρο της ελλάδας οπότε διευκολύνει στις πτήσεις σε θεσσαλονίκη και αθήνα.Mε λίγα λόγια η δημιουργία κάτι παρόμοιου στο αγρίνιο είναι ασύμφορο.Πάντως η εταιρία αυτή εδώ στο Βόλο πάει καλά και πετάει κάθε μέρα γεμάτη.Μάλιστα θα φέρουν και άλλο υδροπλάνο ακόμα μεγαλύτερο

Ανώνυμος είπε...

Πολιτικο αεροδρόμιο Αγρινιου ΤΩΡΑ.Υδροπλάνα και πράσινα αλογα.

Ανώνυμος είπε...

2:52 EXEIΣ ΔΙΚΙΟ! ΤΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ? ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΤΙΑΧΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΓΙΝΑΤΕ Η ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΑ!! ΙΣΑ ΡΕ ΧΑΙΝΤΙ.