Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι προετοιμασίες του Δήμου Αγρινίου για την εφαρμογή του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Ήδη στους δρόμους τοποθετήθηκαν οι πινακίδες σήμανσης, ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται να ολοκληρωθεί και η διαγράμμιση των θέσεων επί του οδοστρώματος.
Στο Σύστημα, που αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, εντάσσονται 696 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα καθορίζονται ειδικές θέσεις στάθμευσης διτρόχων και θέσεις φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων.
Το μέτρο θα εφαρμόζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 08:00 έως 14:00 και 17:00 έως 21:00 και το Σάββατο τις ώρες 08:00 έως 14:00.
Η μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια στάθμευσης επισκεπτών στις παραπάνω θέσεις στάθμευσης θα είναι δύο ώρες και η πληρωμή θα γίνεται είτε με απλή ξυστή κάρτα είτε με χρήση κινητού τηλεφώνου.
Το κόστος στάθμευσης θα είναι 50 λεπτά του ευρώ ανά μισή ώρα για όσους κάνουν χρήση ξυστής κάρτας, ενώ για όσους κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου θα υπάρχει χρονοχρέωση που αντιστοιχεί σε 80 λεπτά ανά ώρα, με ελάχιστη χρέωση τα δέκα λεπτά της ώρας.
Για τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου η στάθμευση στις θέσεις του Συστήματος θα είναι απεριόριστη και προς τούτο θα εκδοθούν ειδικές άδειες στάθμευσης μονίμου κατοίκου, το κόστος έκδοσης των οποίων καθορίστηκε σε 25 ευρώ ανά εξάμηνο ή 50 ευρώ ανά έτος.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα υπάρξουν αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο έκδοσης της άδειας στάθμευσης μονίμου κατοίκου του κέντρου, καθώς και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων με όλες τις λεπτομέρειες εφαρμογής του συστήματος.
21 σχόλια:
ΕΚΤΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΑ 4/5 ΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΕΥΚΑΔΙΩΝ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΟΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ Η ΟΙΚΕΙΑ ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ Ή ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΔΡΕΥΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΥΚΑΔΑ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ. ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΄΄ΚΟΒΟΝΤΑΙ΄΄ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.
ΕΤΣΙ ΄΄ΚΡΑΒΑΡΙΤΕΣ΄΄, ΤΡΙΧΩΝΙΟΙ, ΒΑΛΤΙΝΟΙ ΚΑΙ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΧΑΛΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΛΕΥΚΑΔΙΩΤΕΣ ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
ΟΙ ΔΕ ΛΕΥΚΑΔΙΟΙ ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΔΡΕΥΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ(ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Π.Χ. ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΩ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩ, ΟΙ ΖΑΚΥΝΘΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΕΣ ΕΝΑΛΛΑΞ, ΕΝΩ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!).
ΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ 250.000 ΕΝΩ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ 25.0000 ΚΑΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 23.000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΚ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΤΑ 4/5 ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ!!!!!!!!!!!
ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ.
Π.Χ. Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ Ή ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑ Ή ΤΟ ΜΕΝΙΔΙ !!!!.
ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΥΚΑΔΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΦΟΡΕΙΩΝ;;;;;;;;
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΟ
Έτσι είναι τα πράγματα σύμφωνα με το νόμο 2190/1994. Φυσικά οι συντάκτες του νόμου είχαν υπόψη τους τους υπόλοιπους νομούς της χώρας, στους οποίους οι έδρες των υπηρεσιών βρίσκονται στη μεγαλύτερη πόλη του νομού. Η παραδοξότητα της Αιτ/νίας που έχει ως πρωτεύουσα του νομού την τρίτη σε μέγεθος πόλη προφανώς δεν είχε προβλεφθεί από τους νομοθέτες. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Οι χιλιάδες άνεργοι νέοι του Αγρινίου να μένουν έξω από ανάλογες προκηρύξεις, τις οποίες για άλλη μια φορά απορροφά (με Ιερό χαμόγελο) το ακόρεστο στο δημοσιοϋπαλληλίκι Μεσολόγγι. Εμ, τόσοι φορείς και οργανώσεις στο Μεσολόγγι κόπτονται να παραμείνουν πρωτευουσιάνοι, για τα κόκκαλα του Μπάιρον το κάνουν;
Δεν υπάρχει ελεγχόμενη δωρεάν στάθμευση, εκτός αν βασιστούμε στο φιλότιμο του Αγρινιώτη οδηγού (καλό ε;) ή προσλάβει ο Δήμαρχος στρατιές δημοτικών Αστυνομικών να κάνουν συνεχείς ελέγχους στα παρκαρισμένα οχήματα. Οπότε όσο ακριβότερα τόσο καλύτερα, μπας και περπατήσουν λιγάκι κάποιοι κουραμπιέδες που κάναν την πόλη σαν τα μούτρα τους.
Η ελεγχόμενη στάθμευση όχι μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα και μόνο έχει αλλά φιλοδοξεί να πλουτίσει και μερικούς ιδιώτες και εταιρείες που έστησαν τις ωραίες τους μπίζνες με του δήμους.. Για να καταλάβουμε το μέγεθος του ξεπουλήματος ας συνυπολογίσουμε το εξής: ο δήμος, δηλαδή εμείς, χαρίζει δημόσιο χώρο, το δρόμο, προς εκμετάλευση σε μια εταιρεία, θέτει στην υπηρεσία της εταιρείας αυτής και τη δημοτική αστυνομία, που πάλι την πληρώνουμε εμείς και εκχωρεί σε αυτή την εταιρεία που έκανε τη "μελέτη" το 60% των εσόδων από το σύστημα!! Και όλα αυτά στο όνομα της εξυπηρέτησης που πολίτη.. ο οποίος αν μέχρι τωρα έφερνε απλά βόλτες να βρει να παρκάρει, τώρα θα πληρώνει κιόλας για την ταλαιπωρία του. Αντί να αναζητηθούν χώροι περιμετρικά του κέντρου για να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα (μέτρο που θα τονώσει την αγορά και τη ζωή στην πόλη) την είδαμε "κολωνάκι" (όπου εφαρμόζεται το σύστημα).. Μόνο που εκεί θα κατεβει κάποιος να πάει στη μπουτικ των 200-300 ευρώ για ενα παντελόνι και όχι ο άνεργος του Αγρινίου να παρει κρεμύδια με 2 ευρώ ενώ θα πληρώσει και άλλα 2 για να παρκάρει.. Από εκεί και πέρα το σύστημα έχει κ άλλες λεπτομέρειες που το καθιστούν απλά εξοντωτικό και παράλογο. Για παράδειγμα ο κάτοικος του κέντρου πρέπει να πληρώσει 100 ευρώ το χρόνο για την κάρτα κατοίκου. Το κέντρο όμως θα χωριστεί σε κάποιες ζώνες (5 ή 6) τον αριθμό, με αποτέλεσμα αν δεν βρει θέση στη ζωνη που τον ενδιαφέρει κ για την οποία ισχύει η κάρτα, αλλά παραδίπλα γιατι οι άλλες ήταν πιασμένες, να πρέπει να ξαναπληρώσει αλλά 2-4-6-8 ευρώ για τη στάθμευσή του. Το σύστημα όπου εφαρμόστηκε είτε απέτυχε (να μειώσει την κυκλοφορία, σε μερικές περιπτώσεις την αύξησε κιόλας από τις συνεχείς γύρες για μια δωρεάν θέση) είτε απλά διατηρησε τον ίδιο ακριβώς φόρτο κυκλοφορίας προς όφελος όμως των υποτιθέμενων "ινστιτούτων" που στην ουσία είναι ανώνυμες εταιρείες ημετερων επιχειρηματιών.. Η λύση είναι μια: τόνωση του δικτύου αστικής συγκοινωνίας με συχνά φθηνά δρομολόγια mini bus, προβλέψεις για ποδηλατόδρομους όπου κ όταν είναι εφικτό, δωρεάν περιμετρικούς χώρους στάθμευσης πχ παλαιά σφαγεία, αποθήκες παπαπετρου, πάρκο, γήπεδο παναιτωλικού, απρόσοδα οικόπεδα του δήμου ή ιδιωτών (με σχετικές συμφωνίες), αποκέντρωση υπηρεσιών και υποδομών, σωστή αστυνόμευση τις ώρες αιχμής και ενημέρωση ευαισθητοποίηση του πολίτη (σωστή κυκλοφοριακή αγωγή και κίνητρα για αυτή). όλα τα άλλα είναι αστεία και μάλιστα τσουχτερά και κακόγουστα.. Άντε και σ ανώτερα. Να σκεφτόμασταν μήπως και έλεγχο εισπνοής ατμοσφαιρικού αέρα?.. Που θα πάει θα εκσυγχρονιστούμε και εκεί.. Ειδικά άμα κοστίζει..
Η ελεγχόμενη στάθμευση όχι μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα και μόνο έχει αλλά φιλοδοξεί να πλουτίσει και μερικούς ιδιώτες και εταιρείες που έστησαν τις ωραίες τους μπίζνες με του δήμους.. Για να καταλάβουμε το μέγεθος του ξεπουλήματος ας συνυπολογίσουμε το εξής: ο δήμος, δηλαδή εμείς, χαρίζει δημόσιο χώρο, το δρόμο, προς εκμετάλευση σε μια εταιρεία, θέτει στην υπηρεσία της εταιρείας αυτής και τη δημοτική αστυνομία, που πάλι την πληρώνουμε εμείς και εκχωρεί σε αυτή την εταιρεία που έκανε τη "μελέτη" το 60% των εσόδων από το σύστημα!! Και όλα αυτά στο όνομα της εξυπηρέτησης που πολίτη.. ο οποίος αν μέχρι τωρα έφερνε απλά βόλτες να βρει να παρκάρει, τώρα θα πληρώνει κιόλας για την ταλαιπωρία του. Αντί να αναζητηθούν χώροι περιμετρικά του κέντρου για να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα (μέτρο που θα τονώσει την αγορά και τη ζωή στην πόλη) την είδαμε "κολωνάκι" (όπου εφαρμόζεται το σύστημα).. Μόνο που εκεί θα κατεβει κάποιος να πάει στη μπουτικ των 200-300 ευρώ για ενα παντελόνι και όχι ο άνεργος του Αγρινίου να παρει κρεμύδια με 2 ευρώ ενώ θα πληρώσει και άλλα 2 για να παρκάρει.. Από εκεί και πέρα το σύστημα έχει κ άλλες λεπτομέρειες που το καθιστούν απλά εξοντωτικό και παράλογο. Για παράδειγμα ο κάτοικος του κέντρου πρέπει να πληρώσει 100 ευρώ το χρόνο για την κάρτα κατοίκου. Το κέντρο όμως θα χωριστεί σε κάποιες ζώνες (5 ή 6) τον αριθμό, με αποτέλεσμα αν δεν βρει θέση στη ζωνη που τον ενδιαφέρει κ για την οποία ισχύει η κάρτα, αλλά παραδίπλα γιατι οι άλλες ήταν πιασμένες, να πρέπει να ξαναπληρώσει αλλά 2-4-6-8 ευρώ για τη στάθμευσή του. Το σύστημα όπου εφαρμόστηκε είτε απέτυχε (να μειώσει την κυκλοφορία, σε μερικές περιπτώσεις την αύξησε κιόλας από τις συνεχείς γύρες για μια δωρεάν θέση) είτε απλά διατηρησε τον ίδιο ακριβώς φόρτο κυκλοφορίας προς όφελος όμως των υποτιθέμενων "ινστιτούτων" που στην ουσία είναι ανώνυμες εταιρείες ημετερων επιχειρηματιών.. Η λύση είναι μια: τόνωση του δικτύου αστικής συγκοινωνίας με συχνά φθηνά δρομολόγια mini bus, προβλέψεις για ποδηλατόδρομους όπου κ όταν είναι εφικτό, δωρεάν περιμετρικούς χώρους στάθμευσης πχ παλαιά σφαγεία, αποθήκες παπαπετρου, πάρκο, γήπεδο παναιτωλικού, απρόσοδα οικόπεδα του δήμου ή ιδιωτών (με σχετικές συμφωνίες), αποκέντρωση υπηρεσιών και υποδομών και σωστή αστυνόμευση τις ώρες αιχμής. όλα τα άλλα είναι αστεία και μάλιστα τσουχτερά.. Άντε και σ ανώτερα. Να σκεφτόμασταν μήπως και έλεγχο εισπνοής ατμοσφαιρικού αέρα?
μαρεσει που σε καιρους οικονομικης κρισης ο δημαρχος θελει υποτιθεται με αυτο το τροπο να βαλει σε ταξη τη σταθμευση στο κεντρο....
μαλλον τα ταμεια του δημου θελει να γεμισει....
ας τα θυμηθουν αυτα οι αγρινιωτες στις εκλογες που ερχονται..
κι ας μη πανε σαν τα ζωα με κλειστα ματια μεχρι τη καλπη...
τελικα η πλατεια σας αρεσε??
κανε ενα γκαλοπ σαν blog?
ποσο μας κοστισε???
4:01 έχεις δει σε καμιά πόλη στον κόσμο ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Τί περίεργοι είστρε εσείς οιαριστεροί ρε??
Άντε γεια.
Στο κέντρο με τα ποδαράκια σας ΚΟΥΡΑΔΕΣ.
6:07 ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΑΔΕΞΙΟΣ
ΣΤΟ BLOG ΟΜΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ
@10:41 από 6:07
Ελπίζω στο blog να μην εμφανίζομαι ως καραδεξιός. Σίγουρα όμως στους εφιάλτες σου εμφανίζομαι ως φασίστας. ;-)
τι δωρεαν σταθμευση και πρασινα αλογα λενε μερικοι εδω μεσα ρε παιδια...ελεος.πουθενα στον κοσμο δεν υπαρχει δωρεαν σταθμευση αλλα μερικοι εξυπνοι εδω μεσα μας το παιζουν υπερανω και ζητουν οτι να΄ναι.καλα θα κανει οποιος θελει να παει στο κεντρο πλεον με το αμαξι να βαλει το χερι στην τσεπη οπως γινεται τοσα χρονια σε ολες τις μεγαλες πολεις της χωρας αλλιως ας αφησει το αμαξι πιο μακρυα και ας περπατησει λιγακι.αμαν πια με τους βαλτους εδω μεσα...
Δωρεάν ελεγχόμενη στάθμευση: νέα πατέντα που κατοχυρώνουν οι αριστερίζοντες του Αγρινίου. Εύγε.
πρωτα δειχνουμε που πρεπει να παρκαρουν οι πολιτες και μετα δημιουργουμε τετοια μετρα αποκλεισμου και εισπρακτικα καθαρα.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΠΡΑΥ! ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΧΩΝΙ!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΚΕΤΟ ΧΩΝΙ!
8 και 58 απλά άψογος!!!
8.58,απλά εκτός πραγματικότητας.Το μέτρο δεν είναι φοροεισπρακτικό,είναι για να αποτρέψει τους οδηγούς από το να μπαίνουν στο κέντρο με το αυτοκίνητο.Το Αγρίνιο δεν είναι πλέον χωριό,πρέπει επιτέλους να μπεί μια τάξη.Ο άνεργος του αγρινίου,φίλε μου,δεν θα πάρει το αμάξι του για να πάει να πάρει ''κρεμμύδια με 2 ευρώ''στο κέντρο.Το επιχείρημά σου αυτό το θεωρώ εντελώς άστοχο.Επίσης,επειδή δεν ενημερώθηκες-μάλλον επαρκώς-ο μόνιμος κάτοικος του κέντρου θα πληρώσει 50 ευρώ και οχι 100 που εσύ αναφέρεις για να έχει ειδική θέση στάθμευσης για ένα χρόνο(για του λόγου το αληθές σε παραπέμπω στο site του δήμου αγρινίου:http://www.cityofagrinio.gr/information-services/press-releases-2010/deltiotypou42010.html).Επίσης,το κόστος στάθμευσης θα έιναι 50 λεπτά τη μισή ώρα με μέγιστη ώρα στάθμευσης τις 2 ώρες(δηλαδή το πολύ 2 ευρώ).Ζώνες,δεν νομίζω,ότι προβλέπονται,άρα αυτά που λες για 4-6-8 ευρώ,δεν είναι αληθή.Επιπροσθέτως,η αστική συγκοινωνία είναι σε πολύ καλό επίπεδο,και τα mini bus στο αγρίνιο περνούν ανά μισή ώρα(με κόστος για όλους 50 λεπτά).Ενώ ήδη έχουν δημοπρατηθεί χώροι για πάρκινκ.Τέλος,μαλλον το δικό σου σχόλιο είναι ''κακόγουστο''και στερείται επιχειρημάτων αλλά και επαρκούς ενημέρωσης,κρίνοντας από αυτά που γράφεις.
Ας περιμενουμε να δουμε πρωτα την εφαρμογη και μετα ας κρινουμε!!!
10:56 όντως το κόστος είναι 50 ευρώ το χρόνο κ όχι 100 (χωρίς να αποκλειεται όμως αυτό τον επόμενο ή μεθεπόμενο χρόνο, κλασσικη τακτικη μετα την εισαγωγή ένος μέτρου).. παρόλα αυτά δεν προβλέπεται ειδική θέση (όπως λες κατοικου) αλλά δικαίωμα στάθμευσης,αν και εφόσον υπάρχει θέση, εντός των ορίων μιας ζώνης (οι ζώνες προβλέπονται και όντως είναι 5-6 τον αριθμό)), όπως και τα ποσοστά εισπράξεων μεταξυ δήμου και ιδιώτη (60-40)..
ΕΙΜΑΙ μονιμος κατοικος του κεντρου ειδη το προβλημα του παρκιν το ειχα απο πριν τωρα δηλαδη θα πρεπει να πληρωνω και για αυτο.Μα καλα τη ειμαστε τελικα μηχανες χρηματικης παραγωγης και με ρωτησαν αν εχω 50 υερω για να διαθεσω σε λιγο θα μας ζητησουν και φορο για το οτι κατοικουμε στο σπιτι μας ε!δεν προκυτε να τους δωσω ουτε ενα λεπτο ΘΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕ ΧΑΡΑ.ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΚΥΡΟΣ Ο ΦΗΦΟΣ ΤΣΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΕΛΙΚΑ .ΑΠΑΞΙΟ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΤΕΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ. ΟΧΙ ΣΤΑ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΠΕΣ ΤΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ...ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ!!!
Πάντως και τα 50 euro πολλά είναι.Στη Γερμανία η κάρτα μόνιμου κατοίκου κοστίζει 25,50 euro το χρόνο!Μάλιστα αν αλλάξεις διεύθυνση σου βγάζουν καινούργια κάρτα χωρίς να πληρώσεις extra.Απλά ισχύει για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα.
50 euro και πιθανές μελλοντικές αυξήσεις!!!
Και λίγο περπάτημα κακό δεν κάνει εφόσον το ευνοούν οι καιρικές συνθήκες.
Δημοσίευση σχολίου