Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου, Τμήμα Αγρίνιο-Αγ.Βλάσης».


Υπερψηφίσθηκε χθες (Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010) από το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου, Τμήμα Αγρίνιο-Αγ.Βλάσης».
Σκοπός της μελέτης είναι η κατασκευή-βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου που αποτελεί έργο τόσο τοπικής όσο και υπερτοπικής σημασίας.
Η οδός θα εξυπηρετήσει τη σύνδεση των νομών Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας και μελλοντικά τη σύνδεση της Ιόνιας οδού με τον ΠΑΘΕ.
Όταν δε ολοκληρωθεί η βελτίωση της οδού Καρπενησίου-Λαμίας, θα συνδεθεί το οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας με το αντίστοιχο της Κεντρικής Ελλάδας.
Η βελτίωση στηρίζεται σε καινούρια γεωμετρικά χαρακτηριστικά που θα δοθούν στην υπό μελέτη χάραξη σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές, τα οποία θα εξασφαλίζουν ασφάλεια κυκλοφορίας, αυξημένη ταχύτητα μελέτης, παράκαμψη οικιστικών ιστών και την εξάλειψη ελιγμών στο ορεινό τμήμα.
Η αρχή της μελέτης που ψηφίσθηκε χθες είναι ο κόμβος Αγίου Ιωάννη επί της Εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων στο Αγρίνιο και το τέλος χωροθετείται στην περιοχή του Οικισμού Σταυρός του σημερινού Δήμου Παρακαμπυλίων.
Έχει συνολικό μήκος 28,5 χιλιόμετρα και η κατάσταση της υφιστάμενης οδού από άποψη ασφάλειας είναι κακή, δεδομένου ότι αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες ενώ ο δρόμος παρουσιάζει χαμηλή γεωμετρία, πολύ κακή ορατότητα και πυκνή κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τη μελέτη προτείνεται η δημιουργία νέου δρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας μήκους 7,50 μέτρων και παράπλευρου δρόμου μήκους 3 μέτρων με επενδεδυμένη τάφρο.
Στην πλαίσια της μελέτης προβλέπεται η διαμόρφωση δεκαοχτώ ισόπεδων κόμβων, ενώ προβλέπεται να κατασκευασθεί και μεγάλος αριθμός τεχνικών έργων.
Να σημειωθεί ότι από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας επισημάνθηκαν τα φαινόμενα αστάθειας και κατολισθήσεων που εμφανίσθηκαν στην περιοχή του Αγίου Βλασίου και ζητήθηκαν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή τους, τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στη χθεσινή απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου όπως και το αίτημα για μεγαλύτερο πλάτος του δρόμου ανά λωρίδα κυκλοφορίας.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περιμένετε .
Θα αρχίσει το πάρτυ απο ορισμένους με προσφυγές στο Συμβούλιο Επικρατείας, και μαυρες σημαίες, που θα τους κόψει ο νέος δρόμος μιά δυό ελιές και κανα μέτρο απο το χωράφι τους.

Θέλω να ξέρω αν γνωρίζετε, αν περιλαμβάνεται η ανακατασκευή εκει στον Αγιο Βλάσσιο και το κομμάτι του δρόμου που υποχωρεί?

Κανενα σχέδιο ακούστηκε και για τον δρόμο απο Παναιτώλιο-Καλλιθέα -Λαμπήρι-Προυσσός-Καρπενήσι λίγο αν τον φαρδύνουν και να τον διορθώσουν?

Γιατι κακά τα ψέμματα οι περισσότεροι Αγρινιώτες και οι απο τα Νότια του νομού προτιμούν αυτόν τον δρόμο για τον Προυσσό κυρίως που πάνε, παρόλο που εχει τις χειρότερες στροφές και τον σε πολλα σημεία σε κακό χάλι δρόμο, παρα τόν μέσω Καμαρούλας -Αγίου Βλασσίου-Φραγκίστας κλπ που σκέπτονται να φτιάξουν.
Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 12.31

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΕΦΥΡΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ - ΛΑΜΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΩΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΠΙ ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.

ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΒΛΑΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΦΡΑΓΚΙΣΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΗΚΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΝΙΑΝΗ Η ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΠΟ ΠΡΟΥΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΚΛΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΑΝΩΝ (ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ). Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.

Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΠΡΟΥΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πρός
23 Σεπτεμβρίου 2010 5:44 μ.μ.

Αγαπητέ μου,
Και φυσικά δεν εχω απαίτηση ουτε εγώ ουτε και αλλος κόσμος να χαραχθεί καινούργιος δρόμος απο Καλλιθέα Λαμπίρι πρός Προυσσό.
Το κακό χάλι σε ορισμένα σημεία και για κάποια επικίνδυνα σημεία και στροφές μίλησα.
Στην ουσία επίσης δεν αφορά εμάς τούς Αγρινιώτες το κομμάτι απο Προυσσό εως Καρπενήσι.
Αυτό αφορά αλλους.

Εμάς τους Αγρινιώτες και τους Νότιους κατοίκους του νομού, αφορά το κομμάτι μέχρι τον Προυσσό κυρίως λόγω του οτι
Ο κύριος προορισμός μας ειναι μέχρι το μοναστήρι .
Και κατ επέκταση ας υπάρχει και ενας ακόμα αξιοπρεπής δρόμος ως δευτερεύουσα εναλακτική οδική σύνδεση με το Καρπενήσι από τον νομό μας.

Δεν εναντιώνομαι για νέο σύγχρονο δρόμο απο Αγρίνιο μέσω Επισκοπής πρός Καρπενήσι και Λαμία.
Και μακάρι να γίνει οσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Φοβάμαι ομως τις νοοτροπίες του κόσμου των χωριών απο εκεί που θα περάσει.
Τους ξέρω καλά.
Μακάρι να ειναι μόνο φόβοι μου και τιποτα αλλο.
Γιάννης.