Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2008

Η εγκατάλειψη..


Εικόνες εγκατάλειψης στην άλλοτε σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου-Κρυονερίου, με τους κάδους σκουπιδιών σε ρόλο οδοφράγματος..

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλεος!Μιλάμε για απίστευτη εικόνα ντροπής...Αυτά να τα δει ο πιλιτικός μας που κάποτε μας έφερε το τρενάκι προεκλογικά βολτάροντας για να μαζεψει ψηφους!Βέβαια το ίδιο βιολί συνεχίζει και η σημερινή κυβέρνηση!

Ανώνυμος είπε...

o politikos soy efere to treno gia na deis thalassa mpas kai xelampikareis..dystyxos kapoioi alloi soy to sterisan ayto..lypamai..einai ta gnosta anyparkta fantasmata tis politikis skinis poy exoun opisthodromisei to nomo...

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς φίλε μου είσαι υπάλληλος του μετρο,ησαπ, τραμ...Αμέσως να σρτηρίξεις τον υποργό σου.Αν πρόσεξες εγώ εκτος από το Βερελή τα χώνω και στη ΝΔ.Δυστυχώς αυτό το κόλλημα με τα οπισθοδρομικά-κομματικά μυαλά μας πάει πίσω...

Vagelis Py είπε...

Siga min exoume kai treno sto Agrinio.To treno einai politismos, kati pou emeis edw den boroume na to peneutoume pos exoume. Eimaste pisw apo ton ilio, makria ap ola, apoklismenoi sto mikro mas kosmo. Edw asxoloumaste me olous tous asxetous pou nomizoun pos einai kai politikoi. Exoume tin anaptixi kai tin poiotita zwis pou mas axizei. Poli fovame pos to xasame to treno. To treno den perimenei pote kanenan, feugei stin wra tou. Twra as pame me ta podia...

o ξερόλας είπε...

Τα μέσα συγκοινωνίας έχουν κυρίως υποβοηθητικό ρόλο στην ανάπτυξη ενός τόπου και στην ευκολότερη διενέργεια των οικονομικών λειτουργειών του.Για να γίνει λοιπόν μιά ''βαριά'' επένδυση όπως τραίνο, λιμάνι, οδικός άξονας, πρέπει να μελετηθούν ορισμένοι παράγοντες όπως ποιός θα εξυπηρετείται,με ποιά συχνότητα, αν είναι συμφέροντα ( κοστολογικά )τα δεδομένα των υπηρεσιών που θα προσφέρονται , και γενικότερα, τί θα συνδέεται με τι και γιατί. Έχουν δοθεί αυτές οι απαντήσεις για το περίφημο τρένο;Θυμάμαι (όχι χωρίς νοσταλγία) τα καλοκαίρια που γέμιζε ασφυκτικά από κόσμο, για τα θαλάσσια μπάνια στη Σταμνά και τα Ρεμπάκια,τότε που στο Αγρίνιο αυτοκίνητο είχε ΜΟΝΟ ο Τσικνιάς και δυό τρείς άλλοι και παρ΄όλα αυτά, η γραμμή κόπηκε για οικονομικούς λόγους!Προσπαθώ να σκεφτώ ποιόν θα εξυπηρετούσε αυτή σιδηροδρομική σύνδεση σήμερα, όταν το κάθε σπίτι έχει δυό αυτοκίνητα και δυό σκουτεράκια, ενώ η κουλτούρα μας δεν επιτρέπει τη χρήση δημόσιων μέσων μεταφοράς..Έχει κανείς την απάντηση;

Ανώνυμος είπε...

το τρένο ειναι ιδέα μην το μολύνετε άλλο ασχετοι!

Ανώνυμος είπε...

λα αυτα που λετε καλα ειναι αλα η αληθεια ειναι μια οτι το κτελ αιτωλ/νιας δεν αφησε να πρωχωρησει κατι τετιο γιατι οπως καταλαβαινετε τα συμφεροντα του θα χτυπηθουν πρωτα

o ξερόλας είπε...

Παρακαλώ, αντίλογο επι της ουσίας...

Vagelis Py είπε...

Simfonw pos i koultoura mas exei ginei telios "xoriatiki" neoploutistiki klp. Me ta autokinita ginete xamos sto Agrinio.Einai trelo o teleuteos nomos se anaptixi kai me tous xiroterous dromous, na exei tosa autokinita. Alo thema apo mono tou auto omos.I grammi prepei pragmati na sindeete me ales gia na exei prooptiki. Apo moni tis borei na exei mono proastiako topiko xaraktira. Fisika den milame gia bania sto krioneri. Tha borouse sti parousa fasi na einai enas poli kalos proastiakos metaxi Agriniou kai Mesologiou. Posoi pane kathimerina apo to Agrinio sto Mesologi to prwi kai aditheta to apogeuma gia ti doulia tous i gia ales ipotheseis? Stin Mesinia perisi litourgise antistixa i katargimeni grammi Kalamata - Mesini.Auti tin stigmi den xoraei o kosmos se auti ti grammi. Toso epitixia eixe.Gia 30 xronia omos kai auti itan klisti giati theoroutan mi simferousa... Ekei exei perisotero plithismo apo emas?I iparxi enos mesou diamorfonei lipon kai tin koultoura, tis proipotheseis kai tis katastaseis.An kai emeis eixame tin tixi na exoume to agatho pou legete treno, tha imastan sigoura kaliteroi.I sovaroteri lisi omos einai o Ditikos Sidirodromikos Axonas, pou tha sindeete me to ipolipo diktio olis tis europis. Kai auton omos oi politki mas frodisan na ton pane ena vima makria mas apo tin stigmi pou den perasan grammi panw apo ti gefira... Iparxoun liseis pados kai gia auto. Den xerw omos telika poioi einai oi exipnoi kai pioi oi xazoi, emeis stin Aitoloakarnania pou den theloume treno i oloi oi ipolipoi se olo to kosmo pou to apolamvanoun?

o ξερόλας είπε...

Βαγγέλη,βλέπω πως στό μυαλό σου υπάρχει μιά άλλη γραμμή, κι΄όχι αυτή που συνδέει το μηδέν με το τίποτε και θα μεταφέρει τα πάντα, πουθενά. Και δέν εννοώ ότι μηδέν είναι το Μεσολόγγι ή το Αγρίνιο. Πιστεύω ειλικρινά, ότι για τέτοιου μεγέθους έργα, προέχει η Έμπνευση αλλά πρέπει να ακολουθεί ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ! Φυσικά και εγώ βλέπω το Δυτικό σιδηροδρομικό Αξονα σαν έργο πνοής, γιατί έτσι συνδέεσαι κατ΄ευθείαν με το δίκτυο ολόκληρης της Ευρώπης!Αλλα αυτό , είναι ΑΛΛΗΣ ΤΑΞΗΣ ΕΡΓΟ!Δεν είναι θερμοκηπιάκι στο οποίο θα ζεσταίνουν τα κωλ@ρ@κια τους πέντε δέκα ημέτεροι...