Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Αν δεν ληφθούν μέτρα θα θρηνήσουμε θύματα...

Ως γνωστόν οι εγκαταστάσεις του κτελ του νομού μας είναι από τις πιο σύγχρονες πανελλαδικά και αποτελούν στολίδι για την πόλη μας. Πραγματικά, η διοίκηση των τελευταίων ετών, παραδίδει μαθήματα ορθής και χρηστής διαχείρισης, αφού κατόρθωσε τα καλύψει τα ελλείμματα που υπήρχαν, καθιστώντας την επιχείρηση κερδοφόρα και ανταγωνιστική. Εμείς όμως, θα θέλαμε να εφιστήσουμε την προσοχή στους διοικούντες σε κάποιες λεπτομέρειες, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια, τις οποίες ενδεχομένως να αγνοούν ή καλύτερα να μην έχουν αντιληφθεί.

Συγκεκριμένα, μπροστά από την εθνική οδό έχουν τοποθετηθεί κολωνάκια (κατόπιν διαδικτυακών πιέσεων), τα οποία δυστυχώς οι «βιαστικοί» οδηγοί έχουν καταστρέψει προκειμένου να φτάσουν (;) στον προορισμό τους πέντε λεπτά νωρίτερα. Βέβαια γι αυτή την κατάσταση ευθύνη φέρει η ίδια η τροχαία που δεν επιβάλλει τις κυρώσεις του νόμου και που δεν επανατοποθετεί τα κολωνάκια.

Όμως, όταν αυτή η παράβαση γίνεται από ορισμένους επαγγελματίες οδηγούς του κτελ τότε ποιος φέρει την ευθύνη; Συγκεκριμένα, προ ημερών γίναμε μάρτυρες ενός τέτοιου περιστατικού κατά το οποίο ο οδηγός του λεωφορείου ερχόμενος από Αθήνα, δεν πήγε μέχρι τον κόμβο για να στρίψει και να μπει στις εγκαταστάσεις του κτελ, αλλά έστριψε επί της Εθνικής Οδού αριστερά, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι τα μισά κολωνάκια ήταν σπασμένα. Βέβαια, επρόκειτο για μεταμεσονύχτια ώρα, οπότε και λίγα μάτια μπορούσαν να αντιληφθούν την παρανομία… Για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ήλεγξε με προσοχή πως δεν ερχόταν αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα.

Μια επίσης εύλογη απορία μας είναι όταν κάποιος θέλει από το κτελ να παραλάβει κάποιον επιβάτη το βράδυ, οπότε και κλείνουν οι πόρτες προς Γιαννούζι, από πού πρέπει να φύγει με ασφάλεια για κατεύθυνση προς Αγρίνιο; Μάλλον από την εθνική περνώντας πάνω από τα σπασμένα κολωνάκια…πραγματοποιώντας «αναγκαστική παρανομία» με κίνδυνο την ίδια του τη ζωή! Δηλαδή την ημέρα υπάρχει κίνδυνος, ενώ το βράδυ δεν υπάρχει και γι αυτό οι πόρτες κλείνουν; Δεν νομίζουμε ότι θα ήταν τόσο δύσκολο να υπάρχει ιδιωτική φύλαξη για τις βραδινές ώρες προκειμένου η έξοδος προς Γιαννούζι να εξυπηρετεί το κοινό...

Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε με αυτές μας τις παρατηρήσεις ούτε να «δώσουμε» τον οδηγό ούτε να το παίξουμε ειδήμονες επί κυκλοφοριακών ζητημάτων. Το μόνο που θέλουμε είναι η οδική ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ. Θα είναι κρίμα πρωτίστως να θρηνήσουμε θύματα και θα είναι κρίμα δευτερευόντως για την καλύτερη διοίκηση που πέρασε ποτέ από τα κτελ Αιτωλοακαρνανίας να αμαυρωθεί το έργο της από ένα τέτοιο περιστατικό! Κύριοι, ελπίζουμε να λάβετε σοβαρά υπόψιν σας τα ανωτέρω δίνοντας αυστηρές συστάσεις προς όλους τους οδηγούς, πράττοντας παράλληλα τα δέοντα για την έξοδο προς Γιαννούζι τις βραδινές ώρες…

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι που κάνει έργα ο δήμαρχος…
Α ξέχασα είναι εθνική οδός και δεν έχει αρμοδιότητα ο δήμος…
Ο δήμος μόνο πλακάκια ξέρει να στρώνει και μετά να λέει ότι κάνει έργο…
Ρε ουυυυυυυυστ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΞΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΜΑΙL ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ.ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΛΕΤΕ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

καλα ο κοσμος καιγεται και ο 12:10 λουζεται!ανθρωπε μου το κειμενο μιλαει για ανθρωπινες ζωες και ασχολεισαι με πραγματα ασχετα.δυστυχως αυτη ειναι η βλαχονοοτροπια μας.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΟΣΠΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΚΑΙ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΤΕΛ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΝΗΘΕΙ ΑΥΤΕΠΑΛΓΓΕΛΤΑ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ.

Ανώνυμος είπε...

Και οι περισσότεροι οδηγοί θα γράψουν τις συστάσεις στα αρχιδόμπαλα τους.

Ανώνυμος είπε...

Όταν είναι κλειστές οι πόρτες προς Γιαννούζι υπάρχει στα 50 μέτρα δεξιά μετά το πρατήριο καυσίμων δρόμος ο οποίος σε οδηγεί πίσω από τα κτελ και στην συνέχεια στον στρογγυλό κόμβο.Μην γράφεται ανακρίβειες!!!

agrinionews είπε...

Φίλε μου δεν γράφουμε ανακρίβειες και όπως θα κατάλαβες δεν έχουμε διάθεση να αντιπαρατεθούμε με κανέναν. Το αντίθετο μάλιστα. Σεβόμαστε και εκτιμούμε την προσφορά και το έργο της τωρινής διοίκησης.

Σωστή η παρατήρησή σου, εάν όντως ισχύει, όμως δε θα πρεπε να ενημερωθεί με κάποιο τρόπο γι αυτό ο καθένας μας που πάει βραδινές ώρες στο κτελ; Το λέμε γιατί ενδεχομένως λίγοι να γνωρίζουν αυτό που λες. Εμείς πάντως από εσένα το μάθαμε.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ

•Το 1996-97 η πολιτεία με Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς πόρους χρηματοδοτεί την μετατροπή της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ σε ΛΙΜΑΝΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ-ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΣΗ που θα έβαζε την περιοχή και την δυτική Ελλάδα σε τροχιά ανάπτυξης.
•Το 2007 η ιδιοκτήτρια εταιρία ΑΣΤΑΚΟΣ ΤΕΡΜΙΝΑΛ επιχειρεί να εγκαταστήσει στο λιμάνι του Πλατυγιαλιού την εταιρία EDISON με σκοπό την κατασκευή μονάδας ηλεκτρικής ενέργειας με λιθάνθρακα. Την επένδυση ακυρώνει ο ξεσηκωμός του λαού της περιοχής.
•Το 2010 οι νέοι ιδιοκτήτες / Τραπεζίτες της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ και η σημερινή κυβέρνηση, επιχειρούν από κοινού να εγκαταστήσουν “παράνομα” και σε πείσμα της βούλησης της τοπικής κοινωνίας και εντολών της Ευρωπαϊκής Ένωσης , μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας1100MW με πρώτη ύλη το L.P.G με υψηλούς δείκτες ρίπων και επικινδυνότητας .
•ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ:
•ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ !!!
•ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ ΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ – ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΥΖΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι,ο δρόμος που οδηγεί πίσω στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αγρινίο,στρίβεις δεξιά

Ανώνυμος είπε...

Κατσιφάρας για την περιφέρεια έκτρωμα.
Βγείτε τώρα εσείς που γλείφετε τους βουλευτάκους μας να χειροκροτήσετε και να τους σφίξετε το χέρι. Σε αυτούς που έχουν φέρει το νομό στον πάτο τηες Ελλάδας και της Ευρώπης, σε αυτούς ( κάποιοι εξ αυτών ) πουπροωθούσαν και πίεζαν μανιωδώς την παραμονή της Αιτωλοακαρνανίας στην υφιστάμενη περιφέρεια έκτρωμα και όχι στη δημιουργία της περιφέρειας Δυτικής Στερεάς Ελλάδας που είναι και το φυσιολογικό, σε αυτούς που μάχονταν το Σώκο για να προωθήσουν πατρινό υποψήφιο .
Γιαννακά και Κουρουμπλής είναι οι δύο εκ των 8 που έβγαιναν και δήλωναν ότι ο νομός πρέπει να παραμείνει σε αυτό το αίσχος που ονομάζεται Δυτική Ελλάδα. Αυτοί οι 2 επιμένουν να λένε ότι η Ρούμελη είναι κοινό σημείο με 2 νομούς της Πελοποννήσου. Όλα αυτά είναι ένα αίσχος, το ίδιο και αυτά τα 2 άτομα. Είναι ντροπή να λέγονται Αιτωλοακαρνάνες βουλευτές. Αυτοί δεν προωθούν τα συμφέροντα του νομού. Δεν πράττουν το λογικό.
Τρέξτε τώρα σαν πρόβατα και ψηφίστε τον υποψήφιο του κόμματος.Ψηφίστε πατρινό, ψηφίστε αυτούς που μας έχουν φέρει στον πάτο.
Και μην ξεχάσατε όταν ξαναδείτε Κουρουμπλή,Γιαννακά και λοιπούς τέτοιους να τους σφίξετε το χέρι και να τους χειροκροτήσετε. Ξεφτίλες.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.............!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΠΙΣΩ ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ Κ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ...ΑΝ ΟΧΙ Κ ΟΙ 2 ΠΟΡΤΕΣ, ΟΙ 1 ΝΑ ΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΙΑ ΤΑ Ι.Χ. Κ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΙΚΑ Τ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΚΤΕΛ. ΕΤΣΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΞΙ Κ ΚΥΡΙΩΣ Ι.Χ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΣ .ΕΤΣΙ ΣΤΣ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ΤΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΣ ΕΘΝΙΚΗΣ Κ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΧΑΜΟΣ...ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ Κ ΠΡΟΣ ΚΤΕΛ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΨΕΙ Κ Η ΚΙΝΗΣΗ Κ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΑΚ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Τα κολονάκια για όσους γνωρίζουν είναι μόνο προσωρινή λύση. Κανονικά πρέπει να γίνει και εκεί κυκλικός κόμβος και όλα λύνονται. Καταλαβαίνω ότι πολλοί θα αντιδράσουν, μιας και δεν είμαστε συνηθισμένοι στην κυκλοφοριακή αυτή λύση, όμως είναι η πλέον κατάλληλη(κανονικά θα έπρεπε να είχε σχεδιαστεί και να λειτουργεί με την έναρξη του σταθμού). Α.Χ.

Ανώνυμος είπε...

Στο νέο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας στη Λαμία έχει αναρτηθείσε πολλά σημεία φυλλάδια με τα δρομολόγια του αστικού ΚΤΕΛ και μάλιστα είναιανά μισή ώρα!Ναι κύριοι του αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου,ανά μισή ώρα μέχρι αργά.
Και απ'έξω από την κεντρική είσοδο υπάρχει μεγάλο αυτόματο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων για τα αστικά λεωφορεία.
Για να μη νομίζουν ότι κάτι κάνουν οι δικοί ας εδώ στο Αγρίνιο.
Μπορώ να σας στείλω και φωτογραφίες για του λόγου το αληθές.

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση μόνο.
Ο καινούργιος Σταθμός του ΚΤΕΛ δεν ανήκει στον ιστό της πόλης?

Γιατί οι ....φίλοι μας ταξιτζήδες πέραν του νόμιμου επιπλέον ποσού των επιβιβάσεων αποβιβάσεων απο σταθμό ζητούν και ενα κατι τίς παραπάνω?

Γιατί ζήτησαν τρία ευρώ παραπάνω από οτι πλήρωνε απο τον παλιό σταθμό μέχρι πίσω απο το πάρκο, που πλήρωσε η μητέρα μου πρίν εξι ημέρες περίπου?
Δικαιολογία του ταξιτζή οτι ειναι μακρυά ο σταθμός.
Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΑ ΤΑΞΙ?
ΔΗΛΔΑΔΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΡΕΚΛΟΠΟΔΑΡΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΡΕΧΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙ Η' ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ?

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ! ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΙΣΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει και άλλος δρόμος προς Αγρίνιο για την ασφάλεια της ζωής μας. Εφόσον η επιβίβαση κάποιων ατόμων γίνεται και τις βραδινές ώρες(τελευταία δρομολόγια), μπορούμε να βγούμε κανονικά από το χώρο του κτελ και αντί να πάμε από την εθνική οδό και να θέσουμε σε κίνδυνο τη ζωή μας, μπορούμε να περάσουμε το βενζινάδικο που υπάρχει λίγο πιο πέρα. Ο δρόμος αυτός οδηγεί στην πίσω πλευρά του κτελ και έπειτα στην περιοχή Γιαννούζι. Κατά τη γνώμη μου είναι η κατάλληλη λύση για την αποφυγή διαφόρων συμβάντων.

Ανώνυμος είπε...

Πρός Ανώνυμο
6 Σεπτεμβρίου 2010 1:57 μ.μ.

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΑ ΤΑΞΙ?

Απάντηση.
Μα κάνανε λαμπρη τελετή εγκαινίων με πολλα μπλά μπλά και ταρατατζουμ.
Στέγαστρα θα σκεφτούν τώρα?.
Μην εισαι και πολύ απαιτητικός.

Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

Πέστα 1.57 για να μην τα λέω εγώ... να βάλουν έστω μια ομπρέλα της algida να μπορείς να κάνεις νόημα στους ταρίφες να έρθουν στην είσοδο να σε παραλάβουν χωρίς να χρειαστείς να πετάξεις φωτοβολίδα για να σε προσέξουν!!!

Ανώνυμος είπε...

10:37 ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...ΤΟ ΚΤΕΛ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΝ ΙΣΤΟ ΤΣ ΠΟΛΗΣ Κ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ Τ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ ΕΚΕΙ Π ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΥΧΑΘΕΙ ΤΣ ΤΑΡΙΦΕΣ Π ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΟΞΩ ΑΠΟ Τ ΚΤΕΛ Κ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΣΤΙΚΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ

ΑΠΟ 13 Τ ΜΗΝΟΣ Τ ΚΤΕΛ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΣΤΙΚΑ ΑΝΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ Κ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΩΛΗΤΗ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΝ ΣΤΑΣΗ Π ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ Π ΞΕΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ...ΘΑ ΤΝ ΔΕΙΣ...ΚΝ ΜΠΑΜ (ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΕΡΓ. ΚΑΤ. ΑΓ. Ι. ΡΗΓΑΝΑ-ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟ)

Ανώνυμος είπε...

7 Σεπτεμβρίου 2010 12:50 μ.μ.

το νοσοκομειο δεν ειναι εκτος σχεδιου πολεως? η' θα ενσωματωθει?

Ανώνυμος είπε...

5:03 ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΕΩΣ...ΛΟΓΙΚΑ ΑΝ ΔΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΕΩΣ ΔΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΟΡΟΦΟΥ...Κ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 7 ΟΡΟΦΟΥΣ ΗΜΙΟΟΡΟΦΟΣ, ΙΣΟΓΕΙΟ Κ 2 ΟΡΟΦΟΥΣ ΥΠΟΓΕΙΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σας για το νέο και υπερσύγχρονο ΚΤΕΛ, πολύ καλές εγκαταστάσεις, άριστες υποδομές αλλά έχει αραιή συγκοινωνιά όπως λέτε παραπάνω κάποιοι. Τώρα στην είσοδο του ΚΤΕΛ όντως 'επρεπε να υπήρχε ανισόπεδος κόμβος ή κυκλικός κόμβος, αλλά την ευθύνη την έχει ο δήμος Αγρινίου.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΤΕΛ ΔΝ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΥ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Δ.ΕΛΛΑΔΟΣ Π ΘΑ ΠΙΑΝΕΙ 200ΚΜ/Η
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΣΕ ΧΩΡΙΑ Κ ΟΤΙ ΠΑΤΡΑ-ΑΓΡΙΝΙΟ ΘΑ ΤΟ ΚΝ ΟΥΤΕ 15'

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ,ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ Π ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΣΤΟ Ι.Χ.

ΕΝΩ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΤΙΚΟ. Κ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΕΝΤΡΙΟΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝ

ΠΑΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Πρός 7 Σεπτεμβρίου 2010 12:50 μ.μ.

Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Τι να πείς?
Βρίσκουν μεγάλες σε ηλικία γυναίκες και τα κάνουν αυτά.
Δεν συγκράτησε η μάννα μου τον αριθμό του.
Θα τον ευρισκα και θα τον εβαζα στην θέση του.
Δεν μέ ενοιαξαν τα 3 Ευρώ αλλά το γαμώτο.
Ουτε και το 2641044616 μπορεσε να με βοηθήσει τελικά οταν το κάλεσα.
Μάλλον δεν ηθελαν.

Γιάννης.

Ανώνυμος είπε...

09:10 EINAI 170 TAΞΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ...ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ...ΕΓΩ Σ ΛΕΩ ΠΑΡΕ ΑΣΤΙΚΟ...ΠΑΝΤΑ ΣΤΝ ΩΡΑ ΤΟΥ, ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΩΛΗΤΗ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ...ΑΠΟ 13-09 ΑΠΟ ΚΤΕΛ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΝΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ (Κ ΑΚΡΙΒΩΣ, Κ ΜΙΣΗ) Κ ΣΕ 17' ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΛ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΚΟ

ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Α.Ε.

Ανώνυμος είπε...

7 Σεπτεμβρίου 2010 6:49 μ.μ.

δεν νομιζω να μπηκε στο σχεδιο πολεως το νεο νοσοκομειο.
ολα εκει κατω ειναι εκτος σχεδιου πολεως, κοινως αγροτεμαχια.
απλα ειναι εξαιρεση το νοσοκομειο επειδη ειναι εργο κοινης ωφελειας και εβγαλε αδεια και μπηκε.
λογικα τωρα με τον καλλικρατη και την ενωση τοσων δημων με τον δημο αγρινου θα πρεπει να αλλαξει και το σχεδιο πολεως γιατι το αγρινιο εξελισσεται ραγδαια .