Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008

"Κόντρες" στην ξενόγλωσση ιδιωτική εκπαίδευση!

Τέτοια περίοδο λογικό είναι να μονοπωλούν την επικαιρότητα εκπαιδευτικά θέματα. Ας όψεται η αρχή του σχολικού έτους. Το οποίο στον ιδιωτικό τομέα ξεκινάει με "κόντρες" όσον αφορά την ιδιωτική εκπαίδευση. Σήμερα μοιράστηκε πόρτα πόρτα σε πολλά σημεία της πόλης ένα φυλλάδιο που τιτλοφορείται "Αγγλικά, οι Καθηγητές και το παιδί σας". Στο φυλλάδιο αυτό ούτε λίγο ούτε πολύ θίγεται το θέμα ποιοί μπορεί να διδάσκουν Αγγλικά, δηλαδή διαχωρίζονται οι δάσκαλοι σε πτυχιούχους Αγγλικής Φιλολογίας και σε απλούς πτυχιούχους του Proficiency. Το φυλλάδιο αυτό ουσιαστικά "κατακεραυνώνει" τους δεύτερους , δηλαδή τους απλούς πτυχιούχους Proficiency που διδάσκουν Αγγλικά. Μάλιστα συνιστά στους γονείς να ζητούν από τους καθηγητές να δούν τα πτυχιά Αγγλικών αν όντως είναι της Αγγλικής Φιλολογίας ή του Proficiency. Το φυλλάδιο υπογράφεται από τους "Καθηγητές -Ιδιοκτήτες Κέντρων Γλωσσών Πτυχιούχοι Πανεπιστημίου".
Το σχόλιο μας: Ορθώς υφίσταται θέμα σπουδών και κατάρτησης για το κάθε καθηγητή. Σαφώς και οι πτυχιούχου Αγγλικής οφείλουν να έχουν προτεραιότητα. Ναι, να μην παίρνουν πια πτυχιούχους Proficiency αλλά δεν χρειάζεται να διωχθεί και κόσμος "με τις κλοτσιές" που δουλεύει χρόνια στα φροντιστήρια και κάνει καλά τη δουλειά του. Αν μη τι άλλο, τέτοιες κινήσεις, όσες αλήθειες και να περιέχουν, τις θεωρούμε διαιρετικές για μια μικρή κοινωνία. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να βρεί ο καθένας το δίκιο του. Ο καλύτερος είναι να αποδείξει την αξία του και φυσικά να λύνονται αυτά τα θέματα εσωτερικά στον αντίστοιχο επαγγελματικό χώρο. Και οι γονείς καταλαβαίνουν μόνοι τους!Έλεος..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ετσι δουλεύει το σύστημα.Απο δώ και πέρα ο ένας θα τρώει τον αλλον και θα χρησιμοποιεί κάθε μέσο, ειδικότερα σε περιοχές που υπάρχει ανεργία.

Ανώνυμος είπε...

τι να τα κανουμε τα αγγλικα.
να αρχισουμε να μαθενουμε ρωσικα αραβικα ή κινεζικα αν θελουμε να δουμε ασπρη μερα.

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά έχω μαθει πολύ καλά αγγλικά από καθηγήτρια που είχε το Proficiency. Το θέμα είναι ποσο ασχολείται ο καθηγητης με την ξένη γλώσσα που διδάσκει, πόσο μεράκι έχει καθώε επίσης και μεταδοτικότητα! Και μην ξεχνάμε πως μιλάμε για μία παρα πολύ έυκολη γλώσσα!

Ανώνυμος είπε...

simfono apolita me ton 10.25.diladi ti parapano kani enas tis filologias?sas pliroforo tipota,gia na min po oti kalitera agglika didaski kapoios pou exei proficiency!na mas poun autoi pou pigan aggliki filologia 4 xronia posa apo auta didaxtikan tin aggliki glosa!!

imarton,tsatsilikia ton idioktiton frontistirion pou emathan sto monopolio!

Ανώνυμος είπε...

auta pou les , 1:42, den exoun katholou basi, sto a.p.8. OLA ta mathimata ginontai sta agglika. ama de ksereis, na min les pragmata pou den exoun bash!!! safws kai pezei rolo kai i metadotikotita klp. alla prosopika, tha protimousa ta paidia mou na mathoun agglika apo ptyxiouxo panepistimiou, kai oxi apo kapoion pou exei proficiency, kai eidika tou michigan, pou einai gelio. de ginetai enas tetios na ginei isos me enan pou kathe mera epi 4 xronia SPOUDASE!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως...Εγω ειμαι αγγλικη φιλολογια και εχω και proficiency... Ε λοιπον καμια σχεση...Δεν συγκρινονται τα αγγλικα π εκανα στο φροντιστηριο με αυτα του πανεπιστημιου...Μεγαλυτερη εξειδικευση και γενικα στο πανεπιστημιο μαθαινεις πολλα περισσοτερα...πραγματα τα οποια εγω με το proficiency ουτε καν θα φανταζομουν οτι υπαρχουν!!