Θα δούμε ποτέ τη πόλη μας σε πινακίδα δρόμου ταχείας κυκλοφορίας;
7 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Έλα μου ντε; Το Αγρίνιο η δέκατη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας...και πριν λίγα χρόνια περνούσαν φίλοι μου βορειοελλαδίτες-εντάξει ήταν και λίγο αγεωγράφιτοι!-και έψαχναν να βρουν το Αγρίνιο..."Καλά αυτός ο δρόμος από τα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου οδηγεί στο Αγρίνιο;" με ρωτούσαν...άντε να τους απαντήσω μετά... Ας είναι καλά οι κατακτητές...Ιταλοί τελικά που έφτιαξαν τον υπάρχοντα δρόμο ως τα Ιωάννινα το 1940-41 πανω σε χάραξη δική τους κάπου στα 1914(!), όπως μου έλεγαν κάποιοι παπούδες... Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να φέρουμε αυτή τη φορά τους Ιταλούς για τον ίδιο δρόμο πάλι;;;!!!
Σε 2,5 - 3 χρόνια θα δούμε παιδιά,γιατί οι συμβάσεις τρέχουν και οι ποινές είναι αυτστηρές. Οπότε στα μέσα του 2011 η Ιόνια Οδός θα έχει φτάσει μέχρι Χαλίκι ( το τμήμα Χαλίκι-Κουβαράς θα τελειώσει νωρίτερα ). Όχι τίποτ'άλλο,αλλά πρέπει να αρχίσουν να εισπράττουν διόδια οι εταιρείες από όλους,Αγρινιώτες,Μεσολογγίτες,Αρτινούς, Γιαννιώτες,Λευκαδίτες,Πρεβεζάνους,Θεσπρωτούς,Αλβανούς. Εκεί είναι όλα τα λεφτά και θα κάνουν τα πάντα να έχουν έτοιμο το δυνατόν γρηγορότερα το τμήμα Αντίρριο-παράκαμψη Αγρινίου μέχρι Κουβαρά/Φυτείες.Ε,εκεί στο Χαλίκι ( "δίπλα" στο Αγρίνιο δηλαδή ), θα έχει πινακίδα ΑΓΡΙΝΙΟ-->20Km!!!!!! διαμέσου δολοφονικής οδού. Αυτά είναι τα άσχημα παιδιά.
Αν είναι να τρέξουμε να τους προλάβουμε τους Ιταλούς!2 ώρες περίπου έχει που τέλειωσε ο αγώνας με την Εθνική!Σαφώς και αστειεύομαι.Δυστυχώς η Ιόνια έχει μετονομαστεί σε ΑΙΩΝΙΑ!!!
Αλήθεια δεν μας είπε κανείς θα υπάρχει ο σημερινός δρόμος άνευ διοδίων όπως η πολιτεία έχει υποχρέωση να παρέχει εναλλακτική λύση στους πολίτες που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να πληρώσουν διόδια ή θα μας παραπέμπουν να πάμε από την γέφυρα Μπανιά; Κανείς δεν μίλησε ποτέ για το θέμα αυτό. Ας το προσέξει η Πολιτεία αυτό, όχι όλα για τουs εργολάβους.
εδειξε προχθες λίγο ο Αλφα για τους δρόμους της αιτωλοακαρνανίας. Ελεγε ότι όλα άλαξαν εκτός απο τους δρόμους. Ο δρόμος που ορματιστκε ο χαρίλαος τρικουπης να ενώσει την αιτωλοακαρνανία με τη καρδίτσα σε 100 χρόνια έχουν γίνει μόνο τα 20 χιλόμετρα.Ακόμα περιμένουν....... Ο δρόμος αντιριου αμφιλοχίας και αυτός τα ίδια. Δεν υπάρχει κράτος για μάς μου φένεται,είμαστε δευτερης κατηγόριας πολίτες.
Φίλε 5:39, ο δρόμος που οραματίστηκε ο Τρικούπης να ενώνει την Αιτωλοακαρνανία με τη Θεσσαλία πάει από το κακό στο χειρότερο αφού στην μελέτη που βρίσκεται σε εξέλιξη για τα πρώτα 30 ΚΜ της ΕΟ Αγρινίου Καρπενησίου τον υποβάθμισαν από Δρόμος Β1 (δρόμος με μέσο 90 ΚΜ/ώρα) σε Δρόμο Β2 (μέσο όρο 60-70 ΚΜ/ώρα) δηλαδή μπαλώματα δηλαδή για μία ακόμη φορά κοροϊδία και σπατάλη χρημάτων
7 σχόλια:
Έλα μου ντε; Το Αγρίνιο η δέκατη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας...και πριν λίγα χρόνια περνούσαν φίλοι μου βορειοελλαδίτες-εντάξει ήταν και λίγο αγεωγράφιτοι!-και έψαχναν να βρουν το Αγρίνιο..."Καλά αυτός ο δρόμος από τα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου οδηγεί στο Αγρίνιο;" με ρωτούσαν...άντε να τους απαντήσω μετά...
Ας είναι καλά οι κατακτητές...Ιταλοί τελικά που έφτιαξαν τον υπάρχοντα δρόμο ως τα Ιωάννινα το 1940-41 πανω σε χάραξη δική τους κάπου στα 1914(!), όπως μου έλεγαν κάποιοι παπούδες...
Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να φέρουμε αυτή τη φορά τους Ιταλούς για τον ίδιο δρόμο πάλι;;;!!!
Σε 2,5 - 3 χρόνια θα δούμε παιδιά,γιατί οι συμβάσεις τρέχουν και οι ποινές είναι αυτστηρές. Οπότε στα μέσα του 2011 η Ιόνια Οδός θα έχει φτάσει μέχρι Χαλίκι ( το τμήμα Χαλίκι-Κουβαράς θα τελειώσει νωρίτερα ). Όχι τίποτ'άλλο,αλλά πρέπει να αρχίσουν να εισπράττουν διόδια οι εταιρείες από όλους,Αγρινιώτες,Μεσολογγίτες,Αρτινούς,
Γιαννιώτες,Λευκαδίτες,Πρεβεζάνους,Θεσπρωτούς,Αλβανούς.
Εκεί είναι όλα τα λεφτά και θα κάνουν τα πάντα να έχουν έτοιμο το δυνατόν γρηγορότερα το τμήμα Αντίρριο-παράκαμψη Αγρινίου μέχρι Κουβαρά/Φυτείες.Ε,εκεί στο Χαλίκι ( "δίπλα" στο Αγρίνιο δηλαδή ), θα έχει πινακίδα ΑΓΡΙΝΙΟ-->20Km!!!!!! διαμέσου δολοφονικής οδού. Αυτά είναι τα άσχημα παιδιά.
Αν είναι να τρέξουμε να τους προλάβουμε τους Ιταλούς!2 ώρες περίπου έχει που τέλειωσε ο αγώνας με την Εθνική!Σαφώς και αστειεύομαι.Δυστυχώς η Ιόνια έχει μετονομαστεί σε ΑΙΩΝΙΑ!!!
Αλήθεια δεν μας είπε κανείς θα υπάρχει ο σημερινός δρόμος άνευ διοδίων όπως η πολιτεία έχει υποχρέωση να παρέχει εναλλακτική λύση στους πολίτες που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να πληρώσουν διόδια ή θα μας παραπέμπουν να πάμε από την γέφυρα Μπανιά;
Κανείς δεν μίλησε ποτέ για το θέμα αυτό. Ας το προσέξει η Πολιτεία αυτό, όχι όλα για τουs εργολάβους.
Υπαρχει σε πρασινη πινακιδα το Αγρινιο...στη γεφυρα...
εδειξε προχθες λίγο ο Αλφα για τους δρόμους της αιτωλοακαρνανίας.
Ελεγε ότι όλα άλαξαν εκτός απο τους δρόμους.
Ο δρόμος που ορματιστκε ο χαρίλαος τρικουπης να ενώσει την αιτωλοακαρνανία με τη καρδίτσα σε 100 χρόνια έχουν γίνει μόνο τα 20 χιλόμετρα.Ακόμα περιμένουν.......
Ο δρόμος αντιριου αμφιλοχίας και αυτός τα ίδια.
Δεν υπάρχει κράτος για μάς μου φένεται,είμαστε δευτερης κατηγόριας πολίτες.
Φίλε 5:39, ο δρόμος που οραματίστηκε ο Τρικούπης να ενώνει την Αιτωλοακαρνανία με τη Θεσσαλία πάει από το κακό στο χειρότερο αφού στην μελέτη που βρίσκεται σε εξέλιξη για τα πρώτα 30 ΚΜ της ΕΟ Αγρινίου Καρπενησίου τον υποβάθμισαν από Δρόμος Β1 (δρόμος με μέσο 90 ΚΜ/ώρα) σε Δρόμο Β2 (μέσο όρο 60-70 ΚΜ/ώρα) δηλαδή μπαλώματα δηλαδή για μία ακόμη φορά κοροϊδία και σπατάλη χρημάτων
Δημοσίευση σχολίου