Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Mια ενδιαφέρουσα πρόταση για την Ιόνια Οδό & το οδικό δίκτυο της περιοχής μας

Προβλεπόμενες χαράξεις


Χάραξη που δεν οφελεί τη πόλη του Αγρινίου

Οι παραπάνω φωτογραφίες προέρχονται από την παρουσίαση του κ. Τσαμπούλα, καθηγητή του Μετσόβειου Πολυτεχνείου, Πρόεδρο του ΟΑΣΑ σχετικά με την Ιόνια οδό και ευρύτερα το οδικό δίκτυο της περιοχής στο Business show.
Εμείς στεκόμαστε σε μερικά σημεία που αφορούν το οδικό μας δίκτυο:
- Το τρίπολο Αγρίνιο – Μεσολόγγι – Πλατυγιάλι Αστακού δεν εντάσσεται στους πόλους ανάπτυξης που προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών.
-Ο νομός Αιτωλοακαρνανίας, παρ’όλη την στρατηγική του γεωγραφική θέση, δεν εχει αναπτύξει τις μεταφορικές υποδομές, όπως άλλοι αντίστοιχοι νομοί (π.χ. Νομός Φθιώτιδας).
Οδικοί άξονες Εθνικού οδικού δικτύου (σήμερα)
Θέρμο- Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία Ε952 (προβληματική σύνδεση)
Αντίρριο—Αμφιλοχία-Μενίδι (ο κύριος άξονας)
Αμφιλοχία-Άκτιο-Βόνιτσα-Λευκάδα
Αντίρριο-Ναύπακτος-Άμφισσα
Προβληματικό Οδικό Δίκτυο
Σύνδεση με λιμένα Αστακού
Παραλιακός άξονας
Επαρχιακό δίκτυο
Ο λιμένας στο Πλατυγιάλι Αστακού, παρόλες τις εξαιρετικές υποδομές υπολειτουργεί
O λιμένας των Πατρών δρα ως λιμένας και της Αιτωλοακαρνανίας
Ο μοναδικός αερολιμένας της περιφέρειας (Ακτίου) βρίσκεται σε απόσταση 100 χλμ από την πόλη του Αγρινίου.

Προτεινόμενοι οδικοί άξονες
Οριζόντιοι

1.Λευκάδα-Αμφιλοχία- Καρπενήσι- Λαμία
2. Αστακός-Άμφισσα
3, Αντίρριο-Ναύπακτος-Άμφισσα
Οι παραπάνω:
-Συνδέουν τους κάθετους παράλληλους άξονες
-Σύνδεση με Ιόνια Οδό, ΠΑΘΕ και Ε65
-Συνδυάζουν ταυτόχρονα και τις θαλάσσιες, σιδηροδρομικές μεταφορές

Κάθετοι
Μεσολόγγι-Αστακός παραλιακά προς Λευκάδα και σήραγγα Ακτίου Πρέβεζας-Ήπειρο
nΣύνδεση με Αερολιμένα Ακτίου
Λαμία-Άμφισσα-Ιτέα

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω ορε παιδια την προταση δεν την καταλαβα..πως δηλαδη θα πρεπει να χαραχθει η ιονιος?

Ανώνυμος είπε...

Εσύ ωρέ παλικάρι που δεν καταλαβαίνεις ή δεν έχεις και πολύ μυαλό ή το λες περιπεκτικά. Η Ιόνια Οδός έπρεπε να διέρχεται στο ύψος των Καλυβίων για να βρίσκεται σε απόσταση 10 χιλιομέτρων από Αγρίνιο κι όχι 20 που θες για τους ανισόπεδους Κόμβους του Κουβαρά για Γιάννενα και του Χαλικίου για Αθήνα. Ενώ αν διερχόταν από Καλύβια όλα θα ήταν καλά. Στην περιοχή του Αγγελοκάστρου δεν έπρεπε να κατευθύνεται για Παλαιομάνινα και Ρίγανη ,αλλά να κάνει στροφή δεξιά προς Καλύβια ( Δεν ήταν τόσο δύσκολο,αλλά τότε επί ΠΑΣΟΚ δούλεψαν οι ορέξεις του Μεσολογγίτη υφουπουργού ΠΕΧΩΔΕ τότε κ.Βερελή και του του βουλευτή ΠΑΣΟΚ κ.Μακρυπίδη από το Ξηρόμερο---Α/Κ Κουβαρά,κάτω από Φυτείες δεν ξέρω αν σας λέει κάτι ή το γεγονός ότι διέρχεται κοντά στα χωριά των 800 κατοίκων Παλαιομάνινα και Ρίγανη,αντί να εξυπηρετεί τους δρεκάδες χιλιάδες κατοίκους του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής του όμορου Δήμου Θεστιέων )

Ανώνυμος είπε...

Όπως τα λέει ο 11:54 είναι...

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει κάποιος άλλος χάρτης που να δείχνει τη χάραξη,όπω; είναι ο 2ος που έχετε επισυνάψει στο θέμα? κι αν ναι πού υπάρχει κάποιο σχετικό link?

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ούτε και εγώ καταλαβαίνω ποια είναι τελικά αυτή η πρόταση

Υπάρχουν τα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και στην προκειμένη περίπτωση Η ιόνια οδός είναι πρωτεύον Δ.Δ. και η :Αντίρριο – Ναύπακτος-Ιτέα καθώς και η Αγρινίου - Καρπενησίου – Λαμίας η οποία πρέπει να συνδεθεί με την Ιόνια κάπου στο Αγγελόκαστρο, στα Δευτερεύοντα Δ.Δ. τι μας λέει αυτός ο Κύριος περί περί περί……
Σε ότι αφορά την Παράκαμψη του Αγρινίου, ο 11:54 πρέπει να έχει πολύ Δίκιο, έτσι φαίνεται να έδρασαν οι παράγοντες και παραγοντίσκοι του τόπου.

Ανώνυμος είπε...

ο δρομος ναυπακτος-ιτεα αθηνα θα γινει μετα απο 130 χρονια αφου ειναι γνωστο οτι οταν εγινε η γεφυρα ριο αντιριο υπηρχε ορος στην συμβαση να μην γινει παραλληλος δρομος απο την στερεα ελλαδα για αθηνα και να περναει ολη η ηπειρος και η αλβανια απο πελοπονησο.
οι δρομοι που πρεπει να γινουν για την περιοχη ειναι:αγρινιο καπρενησι ,αγρινιο ναυπακτος και συνδεση με την ιονιο με δρομο με δυο λωριδες ανα κατευθυνση και μπαρες στην μεση.μεχρι να γινουν αυτα τα εργα πρεπει οι δυο εισοδοι της περιοχης (κουβαρας και χαλικι)να διαπλατυνθουν για να αυξηθει η ταχυτητα προσβασης στην πολη και την περιοχη.

Ανώνυμος είπε...

Για κατεύθυνση προς Ιωάννινα,καλά θα κάνουν να κατασκευάσουν νέο δρόμο από Στράτο μέχρι Α/Κ Κουβαρά,καθώς ο υπάρχων δε μπορεί να βελτιωθεί ( πέρα από το στρώσιμο νέου ασφαλτοτάπητα ),καθώς διέρχεται μέσα από τόσα χωριά ( Στράτο, Κυψέλη/Σφήνα, Άγιο Στέφανο ). Παράκαμψη ,λοιπόν, όλων αυτών των χωριών με νέο αυτοκινητόδρομο 10 χιλιομέτρων είναι η ενδεδειγμένη λύση,για να μη θρυνήσουμε κι άλλα θύματα. Όλη η περιοχή το δικαιούται.
Όσον αφορά την κατελυθυνση προς Αθήνα, ο δρόμος από Κόμβο Παναιτωλίου ( Ερμίτσα ) μέχρι κόμβο Μακρυνείας ( Συκιά ) ή μέχρι κόμβο Λυσιμαχίας πρέπει να ανακατασκευαστεί και να μετατράπεί είτε σε ατοκινητόδρομο με υπόγειες διαβάσεις αυτοκινήτων ανά 500 μέτρα,είτε σε οδό ταχείας κυκλοφορίας ( δηλαδή 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση,χωρίς ΛΕΑ, και με μπάρες στη μέση ή νησίδα New Jersey ).
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ( ήτοι Δήμοι Αγρινίου,Αρακύνθου,Μακρυνείας,Αγγελοκάστρου,Νεάπολης ) να διεκδικήσουν αυτά που η πολιτεία τους δεν τους έδωσε. Μιλάμε για ζήτημα ζωής ή θανάτου. Δεκάδες συμπολίτες μας έχουν αφήσει το αίμα τους σσε αυτούς κατσικόδρομους που περιβάλλουν την περιοχή. Τα μάτια κανενός δε μπορούν και δεν πρέπει να μείνουν άλλο κλειστά. Πρόκειται για προκλητική αδιαφορία όχι μόνο τηες πολιτείας,αλλά και των τοπικών αρχόντων που ενδιαφέρονται μόνο για κανά πεζόδρομο και καμιά πλατεία. Αυτά είναι έργα κύριοι,αυτές είναι οι πραγματικές διεκδικήσεις. Η ασφάλεια και η ταχλυτητα στις μετακινήσεις προέχει.

Ανώνυμος είπε...

diladi 11.54 tha prepei na xaraxoyme dromoys me vasi tin agriniotiki apaitisi pou aggizei tin vlakeia xaraxis dromon tis dekaetias toy peninta..epeidi etsi goystarete eseis..mi sas xalasoyme ta perasmata kai xasei to agrinio...na min einai mia eyteia i ionios alla na pernaei kai apo to agrinio,pithanon kai dipla apo to spiti sou na rixneis kai kana katoyro amma laxei..ti les ore?de sas rotise to ypexode otan sxediase tin ionia odo ....ayta ta les sovara i se exei xtypisei o agriniotismos sto kefali...artemis

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου ουτε χαζος ειμαι ουτε σε περιπαιζω..απλα το συγκεκριμενο αρθρο δεν μπορω να καταλαβω απο που εκπορευεται....θιγεται το αγρινιο απο την ιονια οδο?εγω στην χαραξη που βλεπω διακρινω μια λογικη χαραξη με βαση την μορφολογια του αδαφουσ και τον συντομοτερο δρομο..βλεπω μια ευθεια...σαν πολιτη με ενδιαφερει πια να πηγαινω οσο το δυνατον γρηγοροτερα στον προορισμο μου..ετσι γινεται σε πολιτισμενες χωρες της ευρωπης..ευθεια χαραξη,διανοιξη τουνελ,συντομοτερος δρομος με βαση την μορφολογια του εδαφους..ποτε δεν λαμβανεται υποψιν η απαιτηση των πολεων..αυτα ειναι ελλαδικης επινοησης....εν πασει περιπτωσει τουλαχιστον καντε μια εικονικη χαραξη να δουμε πως μπορει τουλαχιστον να γινει με βαση τα λεγομενα σας...

Ανώνυμος είπε...

Κύριε 2:40,
γιατί σε τσούζει τόσο πολύ και εξάπτεσαι. Οι Ε-δρόμοι χαράσσονται για το γενικότερο συμφέρον των ανθρώπων δηλαδή των πόλεων γιατί εκεί κατοικούν οι άνθρωποι.
Ασφαλώς δεν θα πρέπει να κάνουν ζικ-ζακ για το συμφέρον της μίας ή της άλλης πόλης άλλα οι πόλεις θα πρέπει να συνδέονται με τους Αυτοκινητοδρόμους από το συντομότερο και ποιο προσβάσιμο σημείο και όχι δια μέσω Χονολουλούς. Τώρα αν μισείς τόσο πολύ το Αγρίνιο, να σου δώσουμε μερικό Ξύδι και να σου αφιερώσουμε και το Τραγουδάκι πεστου να πάει να……..

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή το γεγονός ότι η χάραξη πηγαίνει καμπυλωτά με τη λίμνη Οζερό δεν είναι μεγάλη μαλακία με το συμπάθειο?? Πόσο θα έχανε κάποιος αν η νέα οδός διερχόταν από Καλύβια?5 χιλιόμετρα ίσως? Και οι δεκλάδες χιλιάδες κάτοικοι θα είχαν λιγότερα χιλιόμετρα ΘΑΝΑΤΟΥ να διανύσουν για να μπουν με ασφάλεια στον συτοκινητόδρομο. Οι λογικές του Αρτέμη και του κάθε ψαρόμυαλου Αρτέμη υλοποιήθηκαν κατά τη χάραξη αυτή. Τέτοια εμπάθεια κυκλοφορεί κι αλλού,αλλά δεν έχω δει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΟ 'Η ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΠΟΛΗΣ ( ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΠ'ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ) ΝΑ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 20 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ). Η πιο μακρινή είναι αυτή των Ιωαννίνων στον Α/Κ Εγνατίας και Ιόνιας οδού που απέχει 7-8 χιλιόμετρα το πολύ. Καταλάβατε εμπαθείς ΨΑΡΟΜΥΑΛΟΙ που το μίσος και η κακία έχει στοιχείωσει το μυαλό σας. Αλλά αυτά που κάνει συνήθως κάποιος,τα γεύεται σε όλη του τη ζωή.
Αυτό συμβαίνει και με σας,που ζείτε μέσα στη μιζέρια και τον εγωκεντρισμό. Που δεν ξέρετε τί θα πει κοινό καλό. Σε 100 ή 200 χρόνια δε θα ζούμε,αλλά με τέτοιες πρακτικές του Μεσολογγίου,ζήτημα αν παραμείνει ένα μικρό χωριό εκεί ( οι πάγοι λιώνουν αγαπητοί κάτοικοι του ψαροχωρίου ). Οι σκληραγωγημένοι κάτοικοι του Αγρινίου ξέρουν από δύσκολα και θα τα καταφέρουν,όπως κάνουν δεκαετίες τώρα.
Αλλά εδώ μιλάμε ,φίλε ψαρόμυαλε για βλτίωση της προσβασιμότητας μεταξύ πόλεων,ασφάλεια και ταυτόχρονη ταχύτητα στις μετακινήσεις ). Ο κατά τα άλλα συμπαθής βουλευτής σας ( γιατί ως βουλευτής Μεσολογγίου μόνο λειτουργεί-- και μόνο από αυτή την επιλογή της χάραξης δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο ) δεν ήθελε να περάσει πιο κοντά ο δρόμος και να εξυπηρετήσει τόσους χιλιάδες πολίτες. Εδώ μιλάμε για τις ζωές μας κύριοι κι όχι για ένα Εφετείο. Πολύ απλά δεν ξέρετε να βάζεται όρια στο καθετί.
Εξάλλου δεν υπάρχει δε μπορώ,αλλά δε θέλω.
Η Ιόνια Οδός μπορούσε κάλλιστα να διέλθει από Καλύβια,αλλά δεν ήθελαν μερικοί. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον φίλτατοι. Ο κόσμος βλέπει και κρίνει,αν και στην προκεμένη περίπτωση είναι τυφλωμένος απ'τα κομματικά συμφέροντα.
Το ίδιο , βέβαια, ισχύεικαι για τον κ.Λιβανό,που ανάμεσα στις τόσες προτάσεις που έκανε πρόσφατα για ζητήματα της Ιονίας Οδού, δεν ήθελε να κάνει κι αναφορά στο πρόβλημα σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και στους δρόμους πρόσβασης σε αυτή. Τυχαίνει,βεβαίως βεβαίως να είναι κι αυτός Μεσολογγίτης. Πάντα τυχαίνει. Αυτή η εμπάθεια δείχνει φόβο ξεκάθαρα,γιατί αν το Αγρίνιο πάρει επιτέλους αυτά που δικαιούται,το Μεσολόγγι θα κοιτάει από χαμηλά την κορυφή του ουρανοξύστη.
Η αλήθεια πονάει. Σταματήστε να αποτελείται μια ζωή εμπόδιο. Διεκδικείστε και για το Αγρίνιο αυτά που του αξίζουν ( Πανεπιστήμιο,δρόμους, Μουσείο,Νοσοκομείο--επιτέλους πότε θα τελειώσει??? )
Κάτι τελευταίο για τους νέους αυτοκινητόδρομους. Κοιτάξτε τον πρώτο χάρτη του θέματος σε τί απόσταση βρίσκονται οι ανισόπεδοι κόμβοι όλων των πόλεων ( δηλαδή οι παρακάμψεις αυτών ), και πού του Αγρινίου ( μονο αυτού τόσο μακριά ). Οι μάσκες έπεσαν προ πολλού.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα και το Αγρίνιο - Αγγελόκαστρο κύκλος είναι . Οι νέοι δρόμοι κατασκευάζονται για ασφάλεια,ταχύτητα. Κι επίσης για να μικραίνουν οι αποστάσεις,αλλά στην προκειμένη περίπτωση,με το έτσι θέλω κάποιον,οι αποστάσεις μεγαλώνουν σε χιλιόμετρα .Αφού το Αγρίνιο-Α/Κ Χαλικίου είναι μικρότερη απόσταση από το Αγρίνιο-Αγγελόκαστρο-Α/Κ Χαλικίου.

Ανώνυμος είπε...

aaa den pate katholou kala oloi sas.. akoma kai tin ionia odo tin kanate thema antiparathesis metaksi mesologiou - agriniou. poso kolimeni kai topikistes eiste merikoi ??? koitakste kai ligo parapera. vgalte OLES tis paropides (komatikes kai mh) pou epitides forate.
*tha exoume polla mpam stin agora sto epomeno diastima (oute oi giortes den mas sozoun) min asxoliste me tous dromous pou tha tous xaroume (AN) meta apo 10 xronia.

Ανώνυμος είπε...

οτι και να λεμε να κοιταμε την ουσια και να μην παρασυρομαστε απο την αγαπη μας για την πολη..στο αγρινιο μεσολοβει η λιμνη τριχωνιδα και περιξ αυτης υπαρχουν ορεινη ογκοι...στον χαρτη βλεπω μια απολυτος φυσιολογικη χαραξα...τωρα για τα περιφερειακα δικτυα συμφωνω..για την ιονια ομως μην δινουμε επιχειρηματα στους τοπικιστες.....

Ανώνυμος είπε...

Η Ιόνια Οδός δεν είπαμε να διέλθει με σήραγγα και να βγει στη Μακρυνεία,ανάμεσα από τις λίμνες που λες,αλλά στο Αγγελόκαστρο να στρίψει προς Καλύβια.Κάτι απολύτως εφικτό και καθόλου παράλογο. Αυτά τα ολίγα. Τώρα κατασκευάζεται και η ουσία είναι να δημιουργηθούν τα κατάλληλα δίκτυα ( ανακατασκευή υπαρχόντων και δημιουργία νέων σε κάποια τμήματα ) ώστε οι κάτοικοι τγης περιοχής να μη διατρέχουν άμεσο κίνδυνο ατυχήματος. Η ζωή προέχει της όποιας οπικής αντιπαράθεσης. Οι δρόμοι ανάπτυξης δεν ειπεισέρχονται σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις,αλλά αφορούν το γενικό καλό,την ίδια τη ζωή των κατοίκων της περιοχής και των διερχόμενων.
Η ζωή κανενός ανθρώπου δεν τίθεται σε διαπραγμάτευση.

Ανώνυμος είπε...

ποιον λιβανο ρε παιδια;παει αυτος μας τελειωσε προ πολλου.με τις ακραιες θεσεις του σε πολλα ζητηματα εβαλε τελος στην πολιτικη του καριερα πριν καλα καλα αρχισει.επρεπε απο καιρο να καταλαβει ο κυριος σπηλιος πως ειναι βουλευτης αιτωλοακαρνανιας και οχι μονο καποιων συγκεκριμενων περιοχων του νομου...οσον αφορα την ιονια οδο συμφωνω και γω πως ειναι απαραιτητες οι συνδεσεις του αγρινιου με τον αυτ/δρομο απο μια πιο συντομη και πιο ασφαλη διαδρομη.

Ανώνυμος είπε...

kapoioi edo egeiroyn vlakodi zitimata profanos kinoymenoi apo gnosta syndroma i apo ta kommatika grafeia kapoion voyleyton toy nomoy poy katalogizoun ton livano kai ton vereli sto mesologgi otan oi sygekrimenoi voyleytes exoun polles fores ypostirixei to agrinio se sxesi me to mesologgi kai yparxoun polla parapona apo mesologgites.....apo ekei kai pera ti na peis gia kapoioys...o topikismos toys eftase mexri tin ionia odo kai theloun na stripsei o odos gia na pernane exo apo ta spitia tous kai na koitazoyn an ta praita einai xortata...aidos..artemis

Ανώνυμος είπε...

Άσε τα αιδώς ρε Αρτέμη που δεν ξέρεις να γράφεις καν Ελληνικά. Είσαι τόσο εμπαθής με το Αγρίνιο,που τα τρανταχτά και αδιάσειστα στοιχεία που σου δώσαμε παραπάνω δε βλέπουμε να έχουν αποτέλεσμα. Όλες οι παρακάμψεις πόλεων διέρχονται κάποια χιλιόμετρα έξω από τις πόλεις κι όχι 16-20 χιλιόμετρα για να προσεγγίσεις κάποιον Ανισόπεδο κόμβο. Κοίτα όλους τους κατασκευαζόμενους ή σχεδιαζόμενους αυτοκινητόδρομους να μάθεις ( γιατί φαίνεται είσαι και άσχετος συν τοις άλλοις ).
Πώς γίνεται για μια ακ΄'ομη φορά το Αγρίνιο να αποτελεί εξαίρεση και μάλιστα όταν την υφυπουργία του ΠΕΧΩΔΕ κατείχε ο ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΗΣ κ.Βερελής?? Και γιατί να μη διέλθει στα 10 χιλιόμετρα από Αγρ'ινιο ( όπως γίνεται με όλες τις άλλες πόλεις/που βρίσκονται ακόμα πιο κοντά ) και να διέρχεται κάτω από χωριά του Ξηρομέρου των 600-800 κατοίκων,όταν ω του θαύματος ήταν βουλευτής τότε της κυβερνώσας παράταξης ο Ξηρομερίτης κ.Μακρυπίδης.
Σ'αυτή τη ζωή τίποτα δεν είναι τυχαίο και τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Γιατί προφανώς αυτό που κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΣ.
Γι'αυτό Αρτέμη πήγαινε να τελειώσεις το Λύκειο σε πρώτη φάση και μετά βλέπουμε. Να λάβεις πρώτα τη βασική μόρφωση, όσο αυτό είναι δυνατόν. Από κάτι τέτοιους εμπαθείς σαν εσένα χορτάσαμε.Δε θέλουμε άλλους,ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

λιβανε τερμα τα ψεματα...οπως εστρωσες θα κοιμηθεις και ας εβαζες μυαλο νωριτερα...

Ανώνυμος είπε...

2.24 exeis dei poloys aytokinitodromoys stin ellada?tha sygrineis me to exoteriko..kaneis aytokinitodromos den strivei prokeimenou na ikanopoiithoyn 10 topikistes katsiapliades..ta epixeirimata pou les einai vlekodi kai asovara..vale kato to xarti kai koita..yo agrinio exei mprosta toy tin limni..ek ton pragmaton o dromos i tha eprepe na xaraktei me nootropies kai praktikes toy peninta i me logiki kai poiotita eyropaiki..siga mi stripsei kai xasei o mesos ellinas poy viazetai na paei spiti toy misi ora gia na min klaite eseis kai gia na min kanete politiki yper ton ex agrinion voyleyton sas...pou ta eidate ayta ..sti xrysi vivlo toy vraxorioy...gia synelthete ligo..logiki xreiazetai kai kataros noys..exete xefygei me ayta pou zitate..valte ta me tin poli sas poy einai apokleismeni morfologika...diladi to thermo ti na pei poy pernaei 55 xiliometra makria?na fonazei?eyteia xaraxi yparxei kai syntomeysi dromou..apo ekei kai pera an einai sto dromo konta i poli tha perasei konta an oxi makria...ta ypoloipa einai pros katanalosi thermokefalon topikiston..artemis

Ανώνυμος είπε...

Ο δρόμος πολύ εύκολα μπορούσε να στρίψει δεξιά προς Καλύβια από το Αγγελόκαστρο,αντί να πάει αριστερά προς Παλαιομάνινα και Ρίγανη. Το μήκος δεν θα αυξανόταν σημαντικά ή και καθόλου,γιατί με το που θα ερχόταν στο ύψος των Καλυβίων θα έστριβε αριστερά προς Φυτείες/Κουβαρά. Και θα εξυπηρετούσε και 100000 κατοίκους. Είσαι ανίδεος και εμπαθής. Το ξέρεις. Γιατί αν δε το ξέρεις πρέπει να πας σε γιατρό.
Το κοίλο που κάνει ο δρόμος όλως τυχαίως , στο ύψος του Αγρινίου, προς τη μεριά του Ξηρομέρου θα μπορούσε να το κάνει προς την πλευρά του Αγρινίου με καμιά χιλιομετρική επιβάρυνση ή έστω 3-4 χιλιομέτρων παραπάνω,δηλαδή μηδαμινή,με ταυτόχρονη εξυμηρέτηση δεκάδων χιλιάδων κατοίκων που τώρα θα υπόκεινται στο δρόμο ΘΑΝΑΤΟΥ. Αυτοί οι κομπλεξισμοί που βγάζεις εσύ και πολλοί Μεσολογγίτες για ένα τόσο σοβαρό θέμα,βγαίνουν καθημερινά και σε άλλα θέματα που αφορούν τη συνολική ανάπτυξη του νομού. Φαίνεται ότι δεν το κατέχεις ρε αδερφέ,τί κάθεσαι και ασχολείσαι . Αφού η χάραξη είναι λανθασμένη.
Κανείς δεν είπε να γίνει σήραγγα που να βγάζει ανάμεσα στις 2 λίμνες . Γιατί συν τοις άλλοις λες και βλακείες που ο νου σου κατασκεύασε. Είδες κάποιον να πει κάτι τέτοιο. Μόνος σου το γράφεις. Έχεις πρόβλημα. όπως πρόβλημα ΄χει και το Μεσολόγγι με το Αγρίνιο που βλέπει αόρατους εχθρούς.
Ο δρόμος είναι λάθος φίλτατε.

Ανώνυμος είπε...

kai 15 km kai 10 na pernage apo to agrinio tha zitagate na pernaei sta 5 i mesa apo tin plateia agrinioy aderfe foulatora....sas exoume mathei pia...akou sovaro zitima..akoy oi 54.000 ginane ekato...epeigontos ston psyxiatro ..oi vlepseis sas pia exoyn parei diastaseis vlakostivadas poy exei dosei grafikotita sto nomo....arnoumai pia na xreotho tis paparies sas os ait/nas opos kai i syntriptiki pleiopseifia tis polis moy ,tis perioxis mesologgioy kai tis poleos tis naypaktoy...gia kanete mia volta stin naypakto na deite ti lene gia toys agriniotes...den mporei na xei provlima olos o nomos mazi sas kai eseis na synexizete ta topikistika panigyria....artemis

Ανώνυμος είπε...

Η Ναύπακτος και το Μεσολόγγι μαζί είναι ούτε το μισό Αγρίνιο. Και το Μεσολόγγι είναι χωριό,ποια πόλη??
Άντε,υπάρχουν πολλοί γιατροί για να σε δουν.

Ανώνυμος είπε...

@@ δρομους θα φτιαξουν..Παλι τα λεφτα θα φανε.ΤΖΑΜΠΑ τσακωνομαστε!