"AΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΕΣ….
Η Αιτωλοακαρνανία έχει 3 μεγάλα ποταμιά. Τον Αχελώο, τον Μόρνο και τον Εύηνο.
1) Αχελώος: 3 υδροηλεκτρικά φράγματα , μελλοντική εκτροπή στην Θεσσαλία.
2) Μόρνος: από τη δεκαετία του ’80 εκτρέπεται προς την Αθήνα για λόγους ύδρευσης το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ των νερών του. Το φράγμα του είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης. (Βρίσκετε στην κοίτη του ποταμού Μόρνου 7 χιλιόμετρα δυτικά του Λιδορικίου στο όμορο νομό της Αιτ/νιας το Νομό Φωκίδος)
3) Εύηνος: Από το 1995 μεγάλες ποσότητες νερού από τον Εύηνο και από το 2002, 25% περίπου της συνολικής παροχής του Ευήνου, μεταφέρονται στον ταμιευτήρα του ποταμού Μόρνου μέσω της σήραγγας Ευήνου – Μόρνου για να συμβάλλουν στην υδροδότηση της Αθήνας. Σημειωτέων η σήραγγα έχει μήκος περίπου 30 χιλιόμετρα και φτιάχτηκε σε χρόνο μηδέν (ποια Ιόνια μου λες εσύ τώρα και πιο γεφύρι της Άρτας....). (Το Φράγμα βρίσκετε στον Άγιο Δημήτριο Αιτωλοακαρνανίας)
Όλες οι μελέτες δείχνουν μείωση των κατακρημνίσεων (δηλ. βροχοπτώσεων κτλ.) στα προσεχή χρόνια. Περίπου οι μισές γεωργικές εκτάσεις του νομού δεν αρδεύονται. Τα παιδιά σου μπορεί να μην έχουν νερό να πιούν στο μέλλον, ενώ ο Θεσσαλός αγρότης θα κυκλοφορεί με μπεμβέ στα ξενυχτάδικα της Λάρισας. Η Τριχωνίδα απειλείται να γίνει και αυτή πόσιμο νερό και ΕΣΥ ??
ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ ????
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. Θεσσαλός ίσως, Αθηναίος ίσως, … αλλά σίγουρα όχι Αιτωλοακαρνάνας. Δεν θες το καλό του τόπου σίγουρα.
Και για να σε βγάλω από τη αναζήτηση οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ είναι το μόνο πολιτικό κόμμα που βροντοφωνάζει από την αρχή την αντίθεση του με την εκτροπή και έχει σοβαρές πιθανότητες να εκλεγεί ως τρίτο πολιτικό κόμμα, άρα και δύναμη να πράξει.
Να και το πρόσφατο link με τίτλο: «Αφήστε τον Αχελώο στην κοίτη του» http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=234:2009-04-13-08-57-36&catid=3:environment&Itemid=4
Αν δεν θες να ψηφίσεις αυτούς, μην ψηφίζεις τουλάχιστον τα κόμματα που είναι υπέρ της Εκτροπής. Κάνεις ΚΑΚΟ στο τόπο που σου. Ο Νομός θα πρέπει να δώσει ένα μεγάλο μήνυμα στους καταχραστές του φυσικού πλούτου του τόπου μας."
Η Αιτωλοακαρνανία έχει 3 μεγάλα ποταμιά. Τον Αχελώο, τον Μόρνο και τον Εύηνο.
1) Αχελώος: 3 υδροηλεκτρικά φράγματα , μελλοντική εκτροπή στην Θεσσαλία.
2) Μόρνος: από τη δεκαετία του ’80 εκτρέπεται προς την Αθήνα για λόγους ύδρευσης το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ των νερών του. Το φράγμα του είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης. (Βρίσκετε στην κοίτη του ποταμού Μόρνου 7 χιλιόμετρα δυτικά του Λιδορικίου στο όμορο νομό της Αιτ/νιας το Νομό Φωκίδος)
3) Εύηνος: Από το 1995 μεγάλες ποσότητες νερού από τον Εύηνο και από το 2002, 25% περίπου της συνολικής παροχής του Ευήνου, μεταφέρονται στον ταμιευτήρα του ποταμού Μόρνου μέσω της σήραγγας Ευήνου – Μόρνου για να συμβάλλουν στην υδροδότηση της Αθήνας. Σημειωτέων η σήραγγα έχει μήκος περίπου 30 χιλιόμετρα και φτιάχτηκε σε χρόνο μηδέν (ποια Ιόνια μου λες εσύ τώρα και πιο γεφύρι της Άρτας....). (Το Φράγμα βρίσκετε στον Άγιο Δημήτριο Αιτωλοακαρνανίας)
Όλες οι μελέτες δείχνουν μείωση των κατακρημνίσεων (δηλ. βροχοπτώσεων κτλ.) στα προσεχή χρόνια. Περίπου οι μισές γεωργικές εκτάσεις του νομού δεν αρδεύονται. Τα παιδιά σου μπορεί να μην έχουν νερό να πιούν στο μέλλον, ενώ ο Θεσσαλός αγρότης θα κυκλοφορεί με μπεμβέ στα ξενυχτάδικα της Λάρισας. Η Τριχωνίδα απειλείται να γίνει και αυτή πόσιμο νερό και ΕΣΥ ??
ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ ????
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. Θεσσαλός ίσως, Αθηναίος ίσως, … αλλά σίγουρα όχι Αιτωλοακαρνάνας. Δεν θες το καλό του τόπου σίγουρα.
Και για να σε βγάλω από τη αναζήτηση οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ είναι το μόνο πολιτικό κόμμα που βροντοφωνάζει από την αρχή την αντίθεση του με την εκτροπή και έχει σοβαρές πιθανότητες να εκλεγεί ως τρίτο πολιτικό κόμμα, άρα και δύναμη να πράξει.
Να και το πρόσφατο link με τίτλο: «Αφήστε τον Αχελώο στην κοίτη του» http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=234:2009-04-13-08-57-36&catid=3:environment&Itemid=4
Αν δεν θες να ψηφίσεις αυτούς, μην ψηφίζεις τουλάχιστον τα κόμματα που είναι υπέρ της Εκτροπής. Κάνεις ΚΑΚΟ στο τόπο που σου. Ο Νομός θα πρέπει να δώσει ένα μεγάλο μήνυμα στους καταχραστές του φυσικού πλούτου του τόπου μας."
57 σχόλια:
Είναι τουλάχιστον αστείο ένας ορθός προβληματισμός να καταλήγει σε προτροπή ή αποτροπή ψήφου.
Μήπως θα έπρεπε να δούμε τα προβλήματα του τόπου μας λίγο πιο σοβαρά και να ενεργοποιηθούμε σαν πολίτες και όχι να λειτουργούμε σαν κομματικά αντικείμενα???
Ωραίος ο φίλος.Δε μπορεί να του πεί κανενας τίποτα και τα λέει όλα με το ονομα τους.
Ο Αχελώος , ο Ευηνος και ο Μόρνος είναι οι αντιπροσωπευτικές φιγουρες της εγκαταλειψης,της απομονωσης , της απαξίωσης και του χλευασμού.
Ειμαστε εμείς οι ίδιοι που αντιμετωπιζόμαστε όπως και τα ποτάμια.
Ελεος ρε μαγκες καντε επιτέλους μια διαφορετική επιλογή να φανεί μια αντίσταση τουλαχιστον.
καποιοι ομως εχουν ευθυνη για τα οσα λεει ο φιλος και εννοω προσωπα απο το νομο μας
Κατέλης for ever .....
Ποιους Οικολόγους να ψηφίσουμε ρε αδερφέ?? Αυτούς που γράφουν τα άρθρα υπέρ του Αχελώου ή αυτούς με μπροστάρη τον κάθε Τρεμόπουλο που δίνει το δικαίωμα σε Μουσουλμάνους και Σλάβους της Βαρντάσκα να παρουν όλη τη Μακεδονία???
Ουστ κι εσείς.
τα σκοπια που τα αναγνωριζουν σα μακεδονια οι οικολογοι ξεχασε να το πει ο φιλος. ωραια τα ποταμια αλλα αυτοι ξεπουλανε την ιστορια μας...
Ευχαριστώ τον φίλο για τις πληροφορίες. Ξέρετε κατά καιρούς έχουν ακουστεί απόψεις από ‘’Αιτωλοακαρνάνες’’ (!!): να δώσουμε τα νερά αλλά να πάρουμε σε αντάλλαγμα Πανεπιστήμια, Ιόνιες και αλλά... που έτσι και αλλιώς δικαιούμαστε. Δεν ξέρω αλλά η παραπάνω λογική μόνο σε οίκο ανοχής μπορεί να σταθεί. Δεν ξέρω αλλά κάποιοι θα πρέπει να πάψουν να σκέφτονται σαν ‘’ π@#@ες πολυτελείας ‘’ και να διεκδικήσουμε αυτά που δικαιούμαστε με τσαμπουκά ο οποίος αρμόζει στον μεγαλύτερο νομό της Ελλάδας.
πολυ καλα τα λεει ο φιλος μας.
Οσοι ψηφιζετε λοιπον καλο ειναι να σκεφτεστε οτι με την εκαστοτε ψηφο νομιμοποιειτε την πολιτικη των κομματων εξουσιας οι οποιοι ναι μεν λυνουν τα προβληματα των θεσσαλων αλλα ει βαρος της αιτωλοακαρνανιας.Σκεφτειτε οτι δεν εχουμε καθε μερα την ευκαιρια να κρινουμε του πολιτικους και τι πολιτικες τους.Αυτοι ομως εχοντας ως ερεισμα την <<..ψηφο του ελληνικου λαου...>> μπορουν ανεξελεγκτα να κανουν οτι θελουν δυστυχως..... Ειναι ντροπη για ολους μας να υπαρχει ακομη και τωρα στα μερη μας με το μεγαλυτερο υδατινο κεφάλαιο κατα κεφαλην στην ελλαδα , περιοχη μη αρδευόμενη οπως το ξηρομερο!Λυση δεν ειναι πχ να διοριζει ο βουλευτης τον γιο του αγροτη στην αθηνα ή το αγρινιο .δημιουργησε του ενα κινητρο να μεινει το χωριο και να αναπτυχθεί.Οι θεσσαλοι εχουν καποια προτεραιότητα σε σχεση με μας?Εγω βλεπω οτι αντι να βοηθηθουν οι αγροτες να προκοψουν στην αιτ/νια ,αντι να τους δίνεται ενα χερι βοήθειας τους σπρωχνουν μακρια....
Δε χρειάζονται υστερίες, τα νερά των ποταμών της Αιτ/νίας ακόμα και μετά την ολοκλήρωση των έργων φτάνουν και περισσεύουν για την κάλυψη των αναγκών του νομού, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον. Αυτό πιστοποιούν όλες οι σχετικές μελέτες που έχουν εκδοθεί από υπεύθυνα ιδρύματα και αντικρούουν τους λαϊκίστικους ισχυρισμούς κάποιων για «παιδιά που θα διψάσουν» κτλ. Οι Οικολόγοι ας κοιτάξουν τι καίνε τα Cayenne τους πρώτα! Δηλαδή προτιμάτε τεράστιες ποσότητες υδάτων να χύνονται ανεκμετάλλευτες στη θάλασσα από το να χρησιμοποιούνται για την ύδρευση και την άρδευση σε άλλες περιοχές της χώρας που υπάρχει ανάγκη; Είναι αυτή οικολογική συνείδηση ή μήπως τοπικιστικός εγωισμός;
Φίλε ΠΡΑΣΙΝΕ,
'πράσινες' αδερφές τύπου Τρεμόπουλου που θαυμάζουν τον σφαγέα Κεμάλ ΔΕΝ θα ψηφίσουμε!
όσο για τον πόνο σου για τον Αχελώο, μάθε ότι ΔΕΝ πρόκειτε περί εκτροπής αλλά για μεταφορά ποσότητας νερού προς τη Θεσσαλία. Η οποία εξάλλου το δικαιούτε διότι ο Αχελώος ανήκει και στη Θεσσαλία. Αν έχεις αμφιβολίες, άνοιξε χάρτη!
Η Αιτωλ/νία πρέπει να παλέψει για ρήτρες ασφαλείας ώστε σε φτωχά υδρολογικά έτη να μειώνεται αντίστοιχα η ροή προς Θεσσαλία.
Αγρίνιο Πρωτεύουσα- Πόλις
εγω απο αυτό που διαβασα καταλαβα ότι Πασοκ και ΝΔ είναι υπαιτιοι για όλα τα δεινά και έτσι θα είναι πάντα.
Αφήστε τους οικολόγους και ας σκεφτούμε σα φυσιολογικοί λογικοί άνθρωποι.(Δεν είναι μονο οι οικολόγοι ποθ το λένε αυτό)
Μερικοί όμως δε σκεφτονται ορθά.π.χ ο άλλος απο τον αχελώο το έφτασε στα Σκόπια.........ενώ αν πήγαινε μια βόλτα στην ευρώπη θα μαθαινε ότι οι άλλες χώρες τα σκόπια τα ανεφέρουν ώς μακεδονία.
και την ίδια ώρα που στη μακεδονία δηλαδή στη βόρεια Ελλάδα δε ξέρουν ποιος είναι ο αχελώος ,η τριχωνίδα και το Αγρίνιο.
Μη σκέφτεστε περιπλοκα!!!
Και στο κατω κατω της γραφής όποιος είναι πατριώτης και εθνικιστής μπορεί καλλιστα να παρει ένα τουφέκι και να πράξει όπως νομίζει.(εμας μην μας τα πρήζει)
Τόσα προβλήματα έχουμε με τα Σκόπια θα ασχολουμαστε.
i makedonia anikei se olous tous laous tis.o ahelwos se olous tous aitwloakarnanes kai sigoura ohi sto lekanopedio gia ti parti tou opoiou ehei mizeriasei kai ehei kataponithei oli i eparhia.
5:32 πώς μπορεί η μακεδονία να ανήκει σε όλους τους λαούς και ο Αχελώος μόνο στους Αιτ/νες; Δε σου ακούγεται λίγο περίεργο; Τι είδος τοπικιστικού διεθνισμού είναι αυτό; Μάλλον ροζ πολιτικής απόχρωσης. Ασχοληθείτε καλύτερα με την οργάνωση gay pride event και καμιάς βραδιάς ποίησης και μη μας πρήζετε με τις πολιτικές σας κενολογίες!
To mono komma poy enantiw8hke sth ektroph e;inai oi OIKOLOGOI poy xrhmatodotoyntai apo thn Ntora?
SOVARA?
SOVARA RE MEGALE?
Kai o SYNASPISMOS ti leei tosa xronia? Ti?
ADIAVASTOI PROPAGANDISTES...
Φίλε που έστειλες την επιστολή. Αν θέλεις να λέγεσαι ΕΛΛΗΝΑΣ συμφωνείς με τις προδοτικές θέσεις των οικολόγων για τσαμηδες-ψευτομακεδόνες και μειονότητες; Τελικά ποιός είναι πίσω από τους αμαθείς για το περιβάλλον οικολόγους(οι πλείστοι δεν έχουν ιδέα για τα θέματα οικολογίας και περιβάλλοντος)Δες διάφορες αναρτήσεις τους σε βίντεο εναντίον των Ελλήνων και υπέρ κάθε ανθέλληνα η έμισθου πράκτορα των αμερικανών η άλλων επιβουλέων της χώρας.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.
@ 5:32
οιΚΩΛΟγε,
μάθε οτι:
α. η Μακεδονία ανήκει ΜΟΝΟ στους Έλληνες
β. ο Αχελώος ανήκει σ' ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες
γ. τα σύνορα της Ελλάδας είναι στο Δούναβη και στον Ευφράτη.
ΟΥΣΤ! Κοπρολόγε!
Εντάξει, έχει δίκιο ο φίλος..., αλλά δεν είμαστε και ανεξάρτητο κράτος εμείς εδώ στην Αιτωλ/νία να τα θέλουμε όλα...και εγώ δεν είμαι υπέρ της εκτροπής, αλλά από τη στιγμή που δε μπορέσαμε να την αποφύγουμε (συγνώμη αν κάνω λάθος), υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, όπως να μάθουμε να κλείνουμε τη βρύση (από το πιο απλό δηλαδή)!
Το κλίμα αλλάζει άρδην και μας αφορά και επηρεάζει όλους...
Τέλος...ο Μόρνος ουσιαστικά είναι ποτάμι της Φωκίδας κατά το πλείστον κι όχι της Αιτ/νίας...όχι όλα δικά μας..!
i makedonia anikei se olous tous laous tis.Apo anekathen.O ahelwos anikei stous aitwloakarnanes,ohi stin attiki,ta houn parei ola,den ehei meinei tipota gia kanena allon.
AUTONOMOI PANETOLIKOI
Xehasa na anaferw kai ti terastia oikologiki katastrofi pou tha upostei i periohi..
H MAKEDONIA EINAI KINEZIKH....
Θα μπορούσα να συμφωνήσω με το κείμενο της επιστολής αν δεν προχωρούσε σε υποδείξεις για το ποιούς πρέπει και ποιούς δεν πρέπει να ψηφίσουμε.Διαβάστε κι εδώ "vimavima.blogspot.com/2009/06/blog-post.html" μια άποψη για τις ευρωεκλογές.
Επειδή σε κάποιους αρέσει να ξεχνάμε εύκολα, δείτε με πόσο σθένος προσπάθησε ο αρχηγός των Οικολόγων να σταματήσει την "αλλοίωση" του χαρακτήρα της Θράκης από τους Πόντιους! Τέτοιοι δοσίλογοι ζητούν την ψήφο μας! http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_3673.html
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ?
ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΞΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕ.
ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!!
CAPITO?
Ο κόσμος της Αιτωλοακαρνανίας ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Φανταστείτε την δύναμη που θα είχε ο τόπος εφόσον ήταν ενωμένος (χα! Χα!), φανταστείτε την μισή Αθήνα χωρίς νερό και την Θεσσαλία χωρίς νερό. Κανονικά ο νομός έχει την δύναμη να ρίχνει κυβερνήσεις και όχι οι κυβερνήσεις να ρίχνουν το νομό. Καταλαβαίνω την άποψη ορισμένων αφού από μικρά παιδιά τα πιπιλίζουν η Μακεδονία είναι Ελληνική . Είναι δεν διαφωνώ αλλά, έπρεπε τα βιβλία ιστορίας να λένε επίσης τα νερά της Αιτωλοακαρνανίας είναι της Αιτωλοακαρνανίας. Αλλά πώς να το λένε αφού τα γράφουν Αθηναίοι!!! Η Αθήνα από τα αρχαία χρόνια είχε λειψυδρία, αλλά πώς να ελέγξεις τους Έλληνες δίχως ένα συγκεντρωτικό κράτος? Η επιλογή του τόπου όμως για να γίνει η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος είναι λάθος από πολλές απόψεις. Επίσης μου αρέσει αυτό το πνεύμα ότι όλα τα «της Ελλάδας» είναι κοινόχρηστα. Εντάξει ζήσε εσύ κάτω από το όριο της φτώχειας και βλέπε αυτούς που χρησιμοποιούν τα κοινόχρηστα του νομού σου να ζουν με χρήματα που ούτε στην άλλη σου ζωή δεν θα μπορέσεις να βγάλεις!! Η φτώχεια εκτός από γκρίνια φέρνει και την εγκεφαλική βλακεία.
ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3-4 ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ!ΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΟΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
Min petuhete poion exw??Ma panta exw eimaste!!!De sas vlepoume kapou.4-5 eiste kai arazete spitia sas kai vlepete ekpompes gia ellines exwgiinous!!Loipon na teleiwnoume m auto,i makedonia itan anekathen ellinofwni kai slavofwni.Episis i "mitropoli" tis athinas ehei prokalesei polla kaka stin eparhia(oikonomikos marasmos,anergia,apodunamwsi eparhias ktl).Theloun kai ton ahelwo ti stigmi pou auto tha prokalesei kiolas kai terastia oikologiki katastrofi.Arketa.
Edw einai Agrinio,ohi ellada
p.s:i makedonia mono elliniki alla kai i voreia ipeiros episis mono elliniki?vre ola dika sas ta thelete eseis!!Afiste tous laous na zisoun oloi mazi min tous hwrizete me tis vlakeies pou kouvalate sta muala sas.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΑΛΛΑΓΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ
Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΣ
http://arxeio-sotsot36.blogspot.com/2009/05/blog-post_3399.html
Πέτρος Κωστόπουλος: το βλαχοκυριλέ βάψιμο (και η αντίστοιχη εμφύτευση)…
http://vapsomalliades.blogspot.com/2009/04/blog-post.html
absolutely recommended
Εγώ είμαι απο την ΑΙΤ/ΝΙΑ και όχι απο τη Μακεδονία.
Δε με νοιάζει πως σκατά θα τα λένε τα Σκόπια και τι θα κάνουν οι βορειελλαδίτες απο τη στιγμή που δε ξέρουν που είναι η ΑΙΤ/ΝΙΑ.
Εγώ θέλω δουλειά και ένα αξιοπρεπές μισθό.Στα παπαρια μου ρε η πατρίδα απο τη στιγμή που η ίδια και οι φοβεροί συνελληνες μου έχουν σκίσει το κωλαράκι τόσα χρόνια.
Κοιτάχτε λίγο πραγματικά τον εαυτό σας.
Ντάξει αφήστε και τον τρεμόπουλο και αυτόν το φλώρο.
Αλλά και οι ρωσωπόντιοι που ήρθαν και σπίτια πήραν και δουλειές βρήκαν και κουμάντο κάνουν τώρα στη βόρεια Ελλάδα.
Και μείς στο Αγρινιάκι και στην αιτωλοακαρνανούλα δεν έχουμε μοίρα στον ήλιο.
Δε λέω να μην έχουν οι άλλοι αλλα γιατί να μην έχω και γώ ρε π@@@η μου;
Λέπρα έχω;
Αφήστε πατριωτικοχρυσαυγιτικές παπαρολογίες.Αυτα δε μας αγγίζουν .
Είναι κουβέντες και κομπλεξικους Αθηναίους που ψάχνουν ταυτότητα στην απάλευτη τσιμεντούπολη, γιατί κομπλεξικους κρητικους που έχουν την ανασφάλεια μήπως τους πουν Τούρκους και για τους βορειοελλαδίτες που για όλα τους φταίει η Αθήνα............και φοβουνται μήπως τα παιδιά τους παντρευτούν βούλγαρους σκοπιανούς ή τούρκους.
Είμαστε σε ένα τόσο ευλογήμένο μέρος που δε του λείπει τίποτα και κάποιοι μας στερούν τα αυτονόητα.
Αντε ρε μαγκες μη κολλατε ας κοιτάξουμε όλοι μαζί το συμφέρον μας.
12:37 NA ΠΑΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΔΩ Η' ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ . ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΜΕΛΗ!
εδω ασπονδυλο ανεγκεφαλο φασιστοειδη ειναι ενα μεγαλο μπουρδελο που λεγεται ελλαδα και αν δεν εισαι βολεμενος απο μικρος λεφτα-γνωριμιες κλπ ειαι χαμενος απο χερι γιατι κατι παιδακια σαν εσας σας παραμυθιαζουν για πατριδα και για το εθνος
1:41 ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΣΑΛΤΑ.
ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΕΜΑΣ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ. ΝΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΡΑ ΜΟΥ ?
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ.
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΤΣΟΥ ΡΕ ΛΑΚΗ
@ 1:41
το ότι εσύ είσαι αποτυχημένος και προσκυνημένος σου φταίει η πατρίδα;
ούστ, ρε κοπρίτη! τον εαυτό σου να μέμφεσαι όχι την πατρίδα!
Eγώ πάντως θα γελάω όταν οι Τούρκοι σας πάρουν τα σώβρακα. Ναι, είμαι Έλληνας αλλά σας έφτυσα και μένω πλέον εις τας Ευρώπας και όχι στη μίζερη και οπισθοδρομική Ψωροκώσταινα. Άντε γειά και περαστικά!!!
Τα παιδία παίζει ("μπράβο" στα παιδάκια), αλλά για να γυρίσουμε στο ζουμί της υπόθεσης που είναι οικονομικό και περιβαλλοντολογικό και ουχί πολιτικό και κομματικό.
Από που και ως που η Αιτωλοακαρνανία και οι κατοικοί της έχουν από μόνοι τους τον Αχελώο για πάρτη τους; Για δείτε λίγο τους χάρτες και θα διαπιστώσετε ότι ο ποταμός πηγάζει από την Ήπειρο και την ορεινή δυτική Θεσσαλία κυρίως. Οπότε γιατί να μην πάρουν και αυτοί τμήμα των υδάτων που κατά κύριο λόγο χάνονται στη θάλασσα;
Τόσο το φράγμα της Μεσοχώρας όσο και της Συκιάς κατασκευάζονται εκτός της Αιτωλοακαρνανίας...
Και τα φράγματα θα παράγουν φθηνό και "πράσινο" (με μηδενικούς ρύπους) ρεύμα που μας απεξαρτεί από πετρέλαιο και φυσικό αέριο.
Φτάνει πια ο τοπικισμός, η Ελλάς είναι μία και αδιαίρετη!!!
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ: http://www.ergotaxiaka.gr/article.php?ID=70
9:48 και εμεις καναμε εξωτερικο πολλα χρονια και σαν την Ελλαδα δεν ειναι πουθενα, η καρδουλα σου το ξερει και σενα...
Τωρα περι φασισταρια που λες εσυ προοδευτικε μου σου λεω οτι ειπε και ο αυστραλος πρωθυπουργος απλα εδω δεν εχουν τα @@ να τα πουν αυτα εδω στην ευρωπη:
(Βαλτε οπου αυστραλος ελληνας)
"Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί πουπρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα ναανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή τηνκουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στοBali, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.
Ηκουλτούρα μας εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειεςκαι νίκες από εκατομμύρια άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν τηνελευθερία.
Η κύρια γλώσσα που μιλάμε είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά,τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα Γιαπωνέζικα, τα Ρώσικα ήοποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν θέλετε να γίνετε μέρος τηςκοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας!Οι περισσότεροι Αυστραλοίπιστεύουν στο Θεό.
Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό κίνημα, αλλάγεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές,ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει,λοιπόν, να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας.
Αν ο Θεός σας προσβάλλει, σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμουγιά να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.Θαδεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις. Αυτό που ζητάμε είναι ναδεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας μεαρμονία, χαρά και ειρήνη.
Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη καιο δικός μας τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τααπολαύσετε κι εσείς.
Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και ναμουρμουρίζετε γιά τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας πουδίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τοντρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μιά άλλη μεγάληελευθερία της Αυστραλίας:
Το δικαίωμα να φύγετε!
Αν δεν είσαστεευχαριστημένοι, τότε φύγετε!
Δε σας φέραμε εδώ με το ζόρι.
Εσείςδιαλέξατε να έρθετε.
Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!"
Και κατι που ειπες για τους τουρκους απλα θα μας τα κλασουν σου λεω εγω.Παρε μια χλεπα και απο μενα τωρα τρομπα προοδευτικε.
εθνίκια και φασίστες έρχονται κρεμάλες.
εμείς κανουμε κουμάντο σε αυτή τη πόλη εσείς καθήστε και βρίστε απο το πληκτρολόγιο.
ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΘΥΡΑΣ6!!!!!!!!!!!!
Ρε, μην ασχολείστε με τύπους σαν τον 9:48.
ο τύπος είναι μαζόχας! τον "πηδάνε" οι εργοδότες του στα κάτεργα της Γερμανίας και αυτός εκστασιάζεται!
ούστ, ρε ξεπλυμένε! μείνε εκεί που είσαι! δε χρειαζόμαστε λολότες σαν και εσένα!
ΕΦ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 3/6/2009
Ευρωεκλογές και εθνική ομοψυχία
Tου Διονυση Γουσετη / diongous@central.ntua.gr
Τους είδαν ν’ ανεβαίνουν δημοσκοπικά. Να γίνονται τρίτο κόμμα. Ν’ απειλούν. Και σκέφτηκαν πώς να τους χτυπήσουν. Ο καλύτερος τρόπος είναι τα εθνικά θέματα. Τι είναι εθνικά θέματα; Είναι αυτά που εξάπτουν και κινητοποιούν μια ορισμένη «εθνική ομοψυχία». Συνήθως για να προπηλακίσουν κάποιον. Ιμπεριαλιστής ο Ατσεσον, ανθέλλην ο Πινέιρο, μαριονέτα ο Ανάν και πάει λέγοντας. Πρόκειται για την εθνική ομοψυχία που χαντακώνει τα όποια δίκια υπάρχουν στη χώρα. Με κατάληξη οι ομόψυχοι να μιλούν εκ των υστέρων για «χαμένες ευκαιρίες».
Εστρεψαν λοιπόν τον προπηλακισμό στον επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου των Οικολόγων- Πράσινων Μιχάλη Τρεμόπουλο, προσάπτοντάς του «ανθελληνικές» απόψεις. Τυχαίνει όμως οι απόψεις του να συμπίπτουν με απόψεις ιθαγενών ή διεθνών φορέων. Κινδυνεύουν όλοι αυτοί να κατηγορηθούν για ανθέλληνες; Οχι βέβαια. Στην εθνική ομοψυχία δεν υπάρχει συνοχή και συνέπεια.
Κατηγορήθηκε ο κ. Τρεμόπουλος ότι παρουσίασε στη Θεσσαλονίκη ένα αλφαβητάρι της μειονοτικής μακεδονικής γλώσσας. Το αλφαβητάρι όμως, το εξέδωσε το ελληνικό κράτος το 1924. Ισως τώρα προσπαθεί να το ξεχάσει, αλλά πλέον την ύπαρξη της γλώσσας τη βεβαιώνει το «Ευρωπαϊκό Γραφείο των Ολιγότερο Ομιλουμένων Γλωσσών» (EBLUL), που αντιπροσωπεύει 40 εκατομμύρια πολίτες που μιλούν μειονοτικές γλώσσες στην Ε.Ε. Σε συνέδριό του, εισηγητής ήταν ο Φινλανδός πρωθυπουργός Μάρτι Αχτισάαρι. Στην παρουσίαση του ίδιου βιβλίου στην Αθήνα, υπό τις ύβρεις της Χρυσής Αυγής, μετείχε και ο υπογράφων.
Ο κ. Τρεμόπουλος κατηγορήθηκε ακόμη ότι διαπραγματεύτηκε εκλογική συνεργασία με τους «εχθρούς του έθνους»: το μειονοτικό κόμμα Ουράνιο Τόξο. Ωστόσο, οι «εχθροί» έχουν ήδη συνεργαστεί εκλογικά με το ΠΑΣΟΚ. Και όταν η Ν.Δ. κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ως προδοτικό, το Ουράνιο Τόξο αποκάλυψε ότι και η Ν.Δ. διαπραγματεύτηκε μαζί του.
Τώρα τα δύο κόμματα σιωπούν, μήπως υποστούν κι άλλες διαρροές. Ακόμα και οι ίδιοι οι Οικολόγοι- Πράσινοι τρόμαξαν και υπέκυψαν στη λογική του χαϊδέματος της εθνικής ομοψυχίας. Προσπαθούν αμήχανα να «μαζέψουν» τις δηλώσεις του υποψηφίου τους. Μια μιλούν για «κατεψυγμένες δηλώσεις». Μια δηλώνουν ότι ο κ. Τρεμόπουλος, όταν εξέφρασε τις απόψεις του, δεν ήταν κομματικό τους μέλος. Μια αποποιούνται τις διαπραγματεύσεις που όντως έκαναν με το Ουράνιο Τόξο. Η εθνική ομοψυχία, δηλαδή ο πρωτόγονος εθνικισμός, θριάμβευσε ακόμα μια φορά.
Γράφω «πρωτόγονος εθνικισμός», για να περιγράψω και να αντιδιαστείλω τον εθνικισμό που αφορά τις εδαφικές διεκδικήσεις και τα διάφορα σύμβολα, δηλαδή τον εθνικισμό της αγροτικής περιόδου μιας κοινωνίας, με τη φιλοπατρία της βιομηχανικής περιόδου. Αυτή η τελευταία αφορά την αντίληψη και την προσπάθεια να πάψει το έθνος να είναι πρώτο σε ρατσισμό και διαφθορά και τελευταίο σε ανάπτυξη και καινοτομία. Να πάψει να εξευτελίζεται και να γελοιοποιείται επειδή δεν επιτρέπει σε υπηκόους του να μιλούν τη γλώσσα των μανάδων τους. Φαίνεται πως αυτή η φιλοπατρία σπανίζει. Ας ευχηθούμε προσωρινά.
2:35 pou kaneis koumanto esy paidakim?
@ 3:03
ρε Γουσέτη,
μήπως έχεις σχέση με τον Πήλιο Γούση, το γνωστό ΠΡΟΔΟΤΗ του 1821;
ούστ, εξωνημένε!
@ 2:35
Κάνε πρώτα κουμάντο στο βρακί σου που μπάζει από παντού... και μετά στο Αγρίνιο!
ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΡΕΣ ΣΤΥΛ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΥΣ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΖΟΥΝ ΕΔΩ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ, ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΞΕΡΓΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΦΡΟΝΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΒΟΊΠΤΣΑ ΣΥΝΝΕΦΟ!
ΒΟΊΠΤΣΑ, ε; Τι είναι τούτη η λέξη, σα σλάβικη ακούγεται...
Hahaha, Makedonski?
@ 2:49
Ναι, είναι πασιφανές ότι με εκμεταλλεύονται αγρίως και κακοπερνάω και είμαι τεράστιο κορόιδο, όταν:
1. Είμαι 30 και δεν έχω ανάγκη από "χαρτζιλίκι", όπως έχουν γνωστοί μου συνομήλικοι στην Ελλάδα. Τελείωσα τη σχολή μου πριν 2 χρόνια, βρήκα αμέσως εργασία και τώρα βγάζω 2100 € καθαρά. Αντίθετα στέλνω χρήματα στους δικούς μου στην Ελλάδα.
2. Επιπλέον του μισθού μου η εταιρία (που με πληρώνει πάντα στις 25 και μου καταβάλει υπερωρίες και ένσημα κανονικά) μου πληρώνει άλλα 600 € το χρόνο για γυμναστήριο ώστε να αθλούμαι και να είμαι υγιής. Μάλιστα 1 ώρα από το 40ωρο μπορώ να την αφιερώσω σε σωματική εξάσκηση.
3. Δε θα χρειαστεί να πληρώσω ούτε φροντιστήρια, ούτε φακελάκια σε γιατρούς και εφοριακούς, ούτε χρειάζεται να τρέχω σε δημόσιες υπηρεσίες γιατί συνδιαλέγομαι μαζί τους μέσω του Διαδικτύου.
4. Υπάρχουν πάρκα και ποδηλατόδρομοι, ασφαλές και δωρεάν οδικό δίκτυο, νοσοκομεία και σχολεία λειτουργούν σωστά και οι υπάλληλοι που εργάζονται εκεί πληρώνονται κανονικά και δεν κάνουν απεργίες κάθε 3 και λίγο.
Με λίγα λόγια, τι να τον κάνω τον ήλιο και τη "ζεστασιά" των ανθρώπων (που ουσιαστικά παντού υπάρχει αλλά εκδηλώνεται διαφορετικά) όταν βασικές δομές της κοινωνίας είτε υπολειτουργούν είτε έχουν καταρρεύσει είτε δεν υπήρξαν ποτε;
Επαναλαμβάνω, κακοπερνάω (και πηγαίνω διακοπές όπου θέλω και όχι απαραίτητα στην Ελλάδα).
Οικολόγε 9:02, το "ΒΟ" εντάξει, αλλά να μην αναγνωρίζεις το "ΠΤΣΑ"; Τι σόι προοδευτικός είσαι; Γιατί όπως λέτε και στα κινήματά σας, Open your mind and your ass will follow.
Οικολόγοι, γιατί δεν ενώνεστε με τα υπόλοιπα συνασπιστήρια από τώρα να ησυχάσουμε, αφού αυτό θα γίνει έτσι κι αλλιώς. Λυπάμαι μόνο που στα κυριλέ προάστια που μένουν τα κεφάλια του κόμματος οι μόνοι μετανάστες που υπάρχουν είναι κηπουροί και καμαριέρες, αλλιώς θα ήξεραν από πρώτο χέρι τη γλύκα της "συνύπαρξης". Όσο για τη Μακεδονία, δεν είναι η πρώτη φορά που δοσίλογοι την παζαρεύουν. Πριν 60 χρόνια ήταν τα ντόπια τσιράκια του Στάλιν, σήμερα τα ντόπια τσιράκια των Αμερικανών. Φτου σας προδότες!!
@ 9:35
και οι έγκλειστοι στο Δαφνί καλά νομίζουν ότι περνούν...
Φίλε, έχεις το ακαταλόγιστο, γ'αυτό μην χάνεις καθόλου χρόνο. Γρήγορα, τρέχα στο παχνί σου για περισσότερο κουτόχορτο!
ΝΤΟΠΙΟ ΠΡΑΜΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕ.
ΒΟΙΔΟΠΟΥΤΣΑ!
ΑΣΕ ΡΕ 9:35 ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΑΥΤΑ?
ΕΧΟΥΜΕ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΑ.ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ.Η ΠΟΛΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΛ@#$%. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ.
ΕΔΩ ΖΕΙΣ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ!ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ ΚΑΙ ΤΗΡΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ.
ΑΝΤΕ ΡΕ ΣΚΑΤΟΒΛΑΧΟΙ , ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΑΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΖΟΥΣΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΒΛΑΚΕΣ ΧΩΡΙΚΟΙ!
3:49 ,όταν λες Αθήνα εννοείς εκείνο τον συφερτό από ξένους που στο κέντρο έχει ένα κτίριο με 300 λαμόγια; Ρε κηφήνες της Ελλάδας, το άρμεγμα της χώρας από τους εθνοπατέρες έκανε την Αθήνα όπως είναι σήμερα. Μήπως θες μαζί με τα ποτάμια να σου δώσουμε και μερικά ζευγάρια @@ να 'χεις να βολεύεσαι; Καλύτερα άσε τα νερά, θα φροντίσουν άλλοι γι' αυτά, πρόσεξε τη γυναικούλα σου μη σ' τη γ@... κανένας χαρμανιασμένος Πακιστανός γείτονας όσο εσύ βολοδέρνεις 12ωρο για να βγάλεις το μεροκάματο και άσε μας εμάς τους καημένους στη μοίρα μας.
1:09 μμ:
- Τι κάνει μια χώρα;
- Ποιό είναι το "γενικό πακέτο" της Ελλάδας;
Τι αερολογίες τσαμπουνάς, εγώ μίλησα με συγκεκριμένα παραδείγματα και εσύ γενικολογείς χωρίς να παραθέτεις ούτε ένα επιχείρημα, ένα απλό στοιχείο της υποτιθέμενης ανωτερώτητας της ζωής στην Ελλάδα.
Ένα σου λέω:
Για ποιό λόγο άραγε χιλιάδες νέοι φεύγουν στο εξωτερικό να σπουδάσουν, για ποιό λόγο επιφανείς Έλληνες επιστήμονες κάνουν καριέρα στο εξωτερικό και όχι στην Ελλάδα;
Οι ίδιοι φταίνε ή ότι η Ελλάδα δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε γιατί πολλοί σαν εσένα είναι οπισθοδρομικοί;
Σε λίγα χρόνια μέχρι οι Τούρκοι, οι Βούλγαροι και οι Σκοπιανοί ενδέχεται να έχουν ανώτερο βιωτικό επίπεδο. Όπως μας προσπέρασαν Ισπανοί και Πορτογάλοι παρόλο που μπήκαν στην ΕΕ μετά από την Ελλάδα.
Τι ωραία που τα λες 4:23.
Τελικά πώς γίνεται αυτοί που εσύ λες κηφήνες (τεμπέληδες) να εργάζονται 12ωρα;
Πόσο τοις εκατό του ΑΕΠ παράγεται στην Αττική και πόσο στην υπόλοιπη Ελλάδα; Πάντως αναλογικά είναι μεγαλύτερο σε σχέση με την πληθυσμιακή υπεροχή.
"Το μισό ΑΕΠ παράγεται στην Αττική. Σε Αττική και Στερεά Ελλάδα συγκεντρώνεται ο πλούτος των Ελλήνων, την ώρα που ο πρωτογενής τομέας συρρικνώνεται χρόνο με τον χρόνο, με τον τομέα των υπηρεσιών να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 72% του ΑΕΠ." Ψάξ' το.
"με τον τομέα των υπηρεσιών να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 72% του ΑΕΠ." Μα ακριβώς σ' αυτή την αναντιστοιχία με την πρωτογενή παραγωγή κολλάει το "κηφήνες". Δεν αναφέρομαι στις ιδιωτικές επιχειρήσεις που έχουν την έδρα τους στην Αθήνα, καλά κάνουν και δε με απασχολούν γιατί δε μου ζητούν να τις χρηματοδοτήσω. Όμως για τον υπερβολικά διογκωμένο δημόσιο τομέα με "επιχειρηματικούς" τομείς που μπορούν να επιζήσουν μόνο σε μπανανίες όπως η Ελλάδα (λχ ΟΣΕ, ΔΕΚΟ και -μέχρι πρότινος - Ολυμπιακή) με την τεράστια πλειοψηφία των υπαλλήλων-ψηφοφόρων τους εντός Αττικής, δικαιούμαι να μιλήσω. Γιατί το υδροκέφαλο αθηναϊκό κράτος καλούμαστε να το πληρώσουμε αναλογικά όλοι Έλληνες, όχι οι περιοχές που οφελούνται από την ύπαρξή του. Όταν λοιπόν οι πολιτικοί απαξιούν για την κατασκευή νοσοκομείων και δρόμων στην Αιτ/νία ενώ ταυτόχρονα κόπτονται για την εκτροπή των υδάτων, με άλλα λόγια μου λένε να συμμετέχω στη χρηματοδότηση έργων αδιάφορων για τον τόπο μου και να αφήσω τα συμφέροντά μου γι' αργότερα, νομίζω ότι με έχουν πιάσει λίγο μ@λάκα και ζητάω κάποιες εύλογες εξηγήσεις.
Υγ: Υπάρχει και η ψυχρή φιλελεύθερη λογική που λέει ότι αν κάποιος Αθηναίος χρειάζεται πόσιμο νερό, πολύ απλά πάει στο σούπερ μάρκετ και το αγοράζει, πόσο μάλλον που "στην Αττική συγκεντρώνεται ο πλούτος των Ελλήνων", όπως είπες. Μήπως εμείς, βάσει της ίδιας λογικής, δεν "αγοράζουμε" τις υπηρεσίες υγείας ακριβότερα από σας;
@ 7:48 μμ
Το ελληνικό Κράτος δεν είναι υδροκέφαλο μόνο όσον αφορά την Αθήνα και σε ένα βαθμό και τη Θεσσαλονίκη σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Είναι επίσης και όσον αφορά τις επαρχιακές πόλεις σε σχέση με τις κωμοπόλεις και τα χωριά της υπαίθρου.
Αυτά που αναφέρεις ότι:
'οι πολιτικοί απαξιούν για την κατασκευή νοσοκομείων και δρόμων στην Αιτ/νία'
δεν ισχύει 100% γιατί οι Αθηναίοι (κυρίως αλλά όχι μόνο) που τόσο κακολογείς θα πληρώνουν την απόσβεση της Ιονίας Οδού (Τομέας ΠΑΘΕ, κατά μήκος της Ανατολικής ακτής, από την Βόρεια έξοδο της Αθήνας στα Σκάρφεια του Μαλιακού κόλπου: 161,7 χλμ σε λειτουργία και 58 χλμ θα κατασκευασθούν από το κράτος και θα μεταφερθούν στην κοινοπραξία.)
'ενώ ταυτόχρονα κόπτονται για την εκτροπή των υδάτων'
και καλά κάνουν αφού οι ψήφοι που χάνουν από Αιτωλοακαρνανία βγαίνουν και με το παραπάνω από τους νομούς Τρικάλων, Καρδίτσας, Λαρίσης και λιγότερο Μαγνησίας.
Εκεί έχει καταντήσει, τι θα δώσει περισσότερους ψήφους για να ξαναβγούν (και να φάνε μαύρα λεφτά) και σιγά μην τους νοιάζει τίποτε άλλο.
Το πως πολλοί βγάζουν το συμπέρασμα ότι τα νερά του Αχελώου ανήκουν στην Αιτωλοακαρνανία δεν το καταλαβαίνω. Ανοίξτε ένα χάρτη για να δείτε από που πηγάζει και από που διέρχεται το ποτάμι πριν φτάσει στην Τ.Λ. Κρεμαστών. Το ίδιο ισχύει και για το Μόρνο. Εκεί που έχετε δίκιο είναι ο Εύηνος αλλά και εκεί πολλοί συντοπίτες σας ευγνωνονούν το έργο γιατί έσωσε τα χωράφια τους από πλημμύρες.
Υπάρχουν νερά πολύ πιο κοντά στην Αθήνα αλλά δεν είναι κατάλληλα προς πόση. Και η Ελλάδα/Αθήνα δεν είναι πρωτοπόρος σε αυτό. Μέχρι και στη Φινλανδία (που φημίζεται ως η χώρα των 60 χιλιάδων λιμνών) το νερό που πίνουν στο Ελσίνκι το φέρνουν από δεκάδες χιλιόμετρα μακριά. Για ψάξε 'Päijänne Water Tunnel'.
2:11, η ένστασή μου δεν αφορούσε γενικά την εκτροπή. Σαφώς και είναι προτιμότερο τα νερά των ποταμών να χρησιμοποιούνται για άρδευση ή ύδρευση από το να καταλήγουν στο Ιόνιο. Όντως τα ποτάμια ανήκουν σε όλους τους Έλληνες, όχι μόνο στους Αιτ/νες. Αυτό που ενοχλεί ωστόσο είναι το γεγονός ότι το κράτος αντιμετωπίζει το νομό (και όχι μόνο το συγκεκριμένο) αποκλειστικά ως πηγή πλούτου και τους κατοίκους του ως ιθαγενείς. Η Ιόνια Οδός είναι το πρώτο «μεγάλο» έργο υποδομής στον τόπο μετά από δεκαετίες (αν εξαιρέσουμε τα υδροηλεκτρικά φράγματα που εξυπηρετούν εθνικά συμφέροντα και το νοσοκομείο Μεσολογγίου που μόνιμα υπολειτουργεί). Ας συμβάλλουν λοιπόν και οι Αθηναίοι στην αποπληρωμή της, άλλωστε από το ’80 και μετά η Αττική απορροφά πολλαπλάσια κονδύλια από την Αιτ/νία ακόμα και αν συνυπολογίσουμε την πληθυσμιακή αναλογία. Οπότε - αν και η έκφραση είναι ρηχή - μάλλον μας χρωστάνε.
Σχετικά με τη Φινλανδία, την οποία τυγχάνει να έχω επισκεφθεί, έχω να αναφέρω ότι σε πόλη παραπλήσιου μεγέθους με το Αγρίνιο συνάντησα κολυμβητήριο, κλειστό στάδιο και βιβλιοθήκη πανεπιστημιακού μεγέθους. Όσο για υποδομές υγείας, παιδείας και για οδικό δίκτυο, έχουν λύσει τα προβλήματά τους από χρόνια. Οπότε λίγο άτοπη η σύγκριση· εκεί η ανταποδοτικότητα του κράτους προς ΟΛΟΥΣ τους πολίτες βρίσκεται σε άλλο επίπεδο, για τα νερά θα μαλώνουν;
Δημοσίευση σχολίου