Η μελέτη του έργου περιλαμβάνει την ανακατασκευή του ήδη υπάρχοντος δρόμου, την κατασκευή βοηθητικών δρόμων σε κάθε πλευρά της Εθνικής οδού, φωτισμό, αποχέτευση, κόμβους όπου αυτοί είναι απαραίτητοι (στην θέση όπου κατασκευάζεται το νέο Νοσοκομείο, στην διασταύρωση της Ε.Ο προς την περιοχή του Άη - Γιάννη Ριγανά, στην διασταύρωση της Ε.Ο. με την οδό Καλλέργη, στις σχολές του Ο.Α.Ε.Δ), κατασκευή round about (κυκλικού κόμβου) στο Δημοτικό Στάδιο. Με την δημοπράτηση του έργου επιλύεται ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε η περιοχή, αφού ο δρόμος από τον κόμβο Αλιμέντα έως την Ερμίτσα είχε αποκτήσει αστικό πλέον χαρακτήρα με μεγάλη εμπορική δραστηριότητα παράλληλα με την λειτουργία του ως εθνικού οδικού δικτύου, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει κίνδυνο πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, καθυστέρηση στην υπεραστική και αστική κυκλοφορία των οχημάτων και να μην αναπτύσσεται ορθολογικά η εμπορική δραστηριότητα στην περιοχή. O Δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός μεταξύ άλλων χαρακτήρισε " εποικοδομητική" τη συνεργασία με το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων κ.Κατσιγιάννη.
Υ.Γ Στις κατασκευές καινούργιων δρόμων, οφείλουμε να πούμε ότι ο Δήμος Αγρινίου κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Δεν πέρασε μήνας που να μην έχει δημοπρατηθεί η ολοκληρωθεί ένας δρόμος μέσα στη πόλη μας. Το Αγρίνιο το έχει ανάγκη, γιατί ήδη τα αυτοκινητα στη πόλη μας είναι ήδη πάρα πολλά, ειδικά σε ώρες αιχμής που γίνεται το αδιαχώρητο. Μακάρι να συνεχιστούν τα έργα και στο μέλλον με τους ίδιους ρυθμούς.
9 σχόλια:
1ο) Η ανακατασκευή του υπάρχοντος δρόμου πρέπει να κινηθεί στα πλαίσια κατασκευής 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση συν τους βοηθητοικούς δρόμους παράλληλα με τον κεντρικό κι όχι όπως είναι τώρα συν τους βοηθητικούς ( ώστε να υπάρχει συνέχεια των 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση του τμήματος κόμβος σταδίου-κυκλικό κόμβου πρώην Alimenta, νυν Sprider ).
2ον) Καλό είναι στα πλαίσια αυτής της ανακατασκευής να κατασκευασθεί νέα γέφυρα στην ερμίτσα,μεγαλύτερου πλάτους,ει δυνατόν 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διότι η υπάρχουσα είναι κίνδυνος θάνατος,στενή,πανω σε στροφή κι έχουν γίνει πολλά ατυχήματα στο σημείο εκείνο.
3ο) Απαιτείται η κατασκευή νέου κόμβου στο Παναιτώλιο,διότι ο υπάρχον είναι αμέσως μετά τη γέφυρα ( άρα και τη στροφή ). Οπότε είτε πρέπει να κατασκευαστεί καινούριοςπιο κάτω από τις αντιπροσωπείες της Ford kai Hyundai, είτε να ανακατασκευαστεί και να μεγαλώσει ο ήδη υπάρχον,αλλάζοντας τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά όλου του σημείου ( σε συνδυασμό με την κατασκευή μεγαλύτερης γέφυρας ).
4ο) Από τη στιγμή που αυτό το τμήμα βρίσκεται σε φάση υλοποίησης ( ολοκλήρωση εντός των επόμενων 8 μηνών ) ,καλό είναι η δημοτική αρχή Αγρινίου ,σε συνεργασία με τους Δήμους Θεστιέων,Αρακύνθου να διεκδικήσουν σθεναρά τη χρηματοδότηση για την ανακατασκευή της εθνικής οδού από την Ερμίτσα ( που τελειώνει η υπάρχουσα εργολαβία ) μέχρι τον κόμβο Μακρυνείας ή ακόμη καλύτερα μέχρι τον κόμβο Λυσιμαχίας, με 2 λωρίδες ανάκατεύθυνση και παράλληλες βοηθητικές οδούς. Επίσης να υπάρχουν ανά 500-700 μνέτρα ανισόπεδες διαβάσεις για τη διέλευση αγροτικών οχημάτων,τρακτέρ και λοιπών άλλων οχημάτων που θέλουν να διασχίσουν κάθετα την εθνική οδό.
Επίσης, διεκδίκηση κονδυλίων για την ανακατασκευή της εθνικής οδού από κόμβο σταδίου μέχρι τον κόμβο Μεγάλης χώρας ( τουλάχιστον ) ή ακόμη καλύτερα μέχρι Νεάπολη ( Γέφυρα Αχελώου ) ,με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ).
Σίγουρα αυτά τα έργα θα αναβαθμίσουν την περιοχή,πολύ περισσότερο θα σώσουν πολλές ζωές,που τόσο άδικα χάνονται καθημερινά σε αυτό το πολύ επικίνδυνο τμήμα της εθνικής-τραγικής οδού ( Λυσιμαχία-Γέφυρα Αχελώου ) - ( πρόσφατα μάλιστα είχαμε 4 νεκρούς ).
60) ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να σταματήσρει η κοροιδία προς το λαό του Αγρινίου και να υπάρξει επιτέλους μελέτη για σύνδεση του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής με την Ιόνια Οδό, με νέα χάραξη που θα ξεκινά περίπου κοντά στο Νέο νοσοκομείο Αγρινίου και θα συνδέεται μέσω Α/Κ Αγγελοκάστρου ή Α/Κ Αγίου Ηλία. (Επιτέλους,κάποιος από τους αρμόδιους να ανακινήσει αυτό το ζήτημα, που μας έχουν να συνδεόμαστε με την Ιόνια Οδό μέσω του παμπάλαιου τραγικού δικτύου--Φραγκουλαίικα, Κλεισούρα κλπ ) και προς Γιάννενα μέσω Στράτου,Σφήνας,Άγιο Στέφανο--ΝΤΡΟΠΗ,οι Αγρινιώτες από τους καρόδρομους των 50km/h )
τα εργα που δημοπρατηθηκαν ηταν απαραιτητα για το αγρινιο γιατι ειναι πολλα πλεον τα αυτοκινητα και αδυνατη η κυκλοφορια.καλο θα ηταν να σκεφτουν και μερικα εστω απο τα εργα που περιγραφει ο φιλος παραπανω γιατι οι αναγκες του αγρινιου αλλα και τις γυρω περιοχης ειναι τεραστιες πλεον.ευτυχως ο δημος αγρινιου δεν μενει μονο στα εργα της εθνικης οδου αλλα φροντιζει και τους δρομους μεσα στο αγρινιο,οπως πχ η κεντρικη εισοδος της πολης(αγ.δημητριος)που τοσα χρονια ειχε τα χαλια της.και κατι πρεπει να κανει επιτελους με την κεντρικη πλατεια της πολης γιατι αυτο το πραγμα που υπαρχει τωρα μονο κολακευτικο δεν ειναι.
gia ti syndesi me tin ionia alla omos lete..edo to omologeite..sto efeteio mas paroysiazate tin katastasi os idaniki me tis odikes artiries..
ειδικα το κτηριο αυτο στην γωνια κυπρου και σταικου επρεπε να πεσει εδω και χρονια.ανοιξε ο τοπος στην μερια αυτη.επισης κατι πρεπει να γινει και με το 3οροφο παλιο σπιτι στην οδο τσικνια(πρωην τσαλδαρη) δεξια οπως παει ο δρομος κοντα στην χατζοπουλου.ειναι τεραστιο κτισμα και πολυ επικινδυνο για προκληση ζημιων.ειναι στο κεντρο της πολης και πρεπει να αξιοποιηθει καπως τετοιος τεραστιος χωρος.μου φαινεται επισης οτι η αντικατασταση των φωτων που ειναι πανω απο τους κεντρικους δρομους με πορτοκαλι φωτων αντι λευκων θα φωτιζε πολυ περισσοτερο τους δρομους απο οτι τωρα το λευκο.οπου εχει γινει αυτο ειναι αισθητη η διαφορα πιστευω.
Ρε ΜΕσολογγίτη,γίνεσαι γελοίος. Η σύνδεση θα γίνει,απλά πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, γιατί χάνονται άδικα ζωές. Κι εσύ συνεχίζεις το τροπάριο με το Εφετείο?? Τα κατάφερε ο Βερελής όχι μόνο να περάσει την Ιόνια Οδό μακριά από το Αγρίνιο ( που είναι από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της Ελλάδας,αλλά μην βάλει στην τότε σύμβαση ( ως δημόσιο έργο ), τη σύνδεσή του με την Ιόνια. Είναι ή δεν είναι ντροπή?? ( Και στο τέλος σκοτώνεται κόσμος λόγω εμπάθειας κάποιων ). Γιατί αν στη θέση του Αγρινίου ήταν το Μεσολόγγι, η Ιόνια θα διερχόταν απ'έξω σχεδόνα από την πόλη κι όχι 20 χιλιόμετρα μακριά. Αλλά όλοι κάναν τουμπεκί. Γι'αυτό μη μιλάς, γιατί σε αυτό το δρόμο όλοι κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή και τότε δε μας σώζει κανένα Εφετείο.
Τότε μόνο κανένα νοσοκομείο σώζει ,κι από αυτά στο νομό δεν έχουμε. Του Αγρινίου και του Μεσολογγίου είναιτο ένα χειρότερο από το άλλο ( Αλλά βέβαι,εκεί στο Μεσολόγγι κλείνετε δρόμους για Εφετεία κιάλλα τέτοια,αλλά για την υποβάθμιση κι εγλατάλειψη του νοσοκομείου και του ΤΕΙ κοιμάστε. Κόπτεσθε μόνο πώς ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ το Αγρίνιο. Ντροπή ).
den milao gia anagaiotita..fysika kai einai anagaia ta erga...kai apaitita..eidika o komvos panaitolioy einai proion asxetoy politikoy mixanikoy...kai alloi dromoi na ginoyn kai diaplatinsi toy dromoy mprosta apo to agrinio poy pernane seimioton..gia ton vereli mipos xexasate?ta lefta poy erixe sto agrinio epi sokoy eixate na ta deite xronia..pos o sokos to paizei petyximenos dimarxos..toy edose lefta me to tsoyvali..kai anedeixe kai ton moraiti..aytoi oi dyo kyrioi tora toy skavoyn to lako kai to paizoun papandreikoi...oudeis agmomonesteros toy eyergithentos...omos ayto poy exei simasia gia to efeteio kai den myrikazo..kai esy pou milas o teleytaios kai alloi mas milagate gia dromoys kai prosvasi sto agrinio les kai den ypirxe provlima..tora poy pirate ton mpoylo me to efeteio sas vgike pali to klapsiariko..
μπραβο στον κατσιγιαννη και το δημαρχο.
πρεπει να γινουν και τα υπολοιπα που γραφει ο πρωτος στο σχολιο του.
ρε χωριατη μεσολογγιτη ελεος πια με το κομπλεξ και τα κολληματα σου.σε μαθαμε πια και σε εχουμε βαρεθει,τα ιδια και τα ιδια.απο τι στιγμη που θα γινει το νεο νοσοκομειο στο αγρινιο θα γινουν σιγουρα και οι προσβασεις με την ιονια οδο.πρεπει να στο γραψουμε δηλαδη ειναι πολυ δυσκολο να το καταλαβεις ε;ρε τι μυαλο κουβαλας τελικα;στον νεο κομβο μαλιστα που θα γινει στο νεο νοσοκομειο θα βγει και ο καινουργιος δρομος αγρινιου-καρπενησιου.
7:23, ο νέος δρόμος Αγρινίου - Καρπενησίου ίσως βγαίνει λίγο πιο πριν,μετά τον κόμβο Παναιτωλίου και τη γέφυρα ερμίτσας ( με κατεύθυνση ρπος Αγρίνιο,εκεί δίπλα στο βενζινάδικο - έχω την εντύπωση θα κάνουν κι εκεί κόμβο, για να ξεκινάει ο δρόμος για Καρπενήσι παράλληλα με το ποτάμι της ερμίτσας και να διέρχεται από Καμαρούλα και παέι λέγοντας). Ίσως από τον ίδιο κόμβο να ξεκινάει και η σύνδεση με την Ιόνια Οδό ( να μην είναι ακριβώς στο νοσοκομείο ,αλλά λίγο πιο δίπλα ).
Απλά,από τη στιγμή που το νερό μπήκε στο αυλάκι γι'αυτό το τμήμα , καλό είναι να αρχίσουν να γίνονται δυναμικές ενέργειες και για τα υπόλοιπα έργα που έγραψα στην αρχή, διότι αποτελούν συνέχεια αυτού κι όχι κάτι ξεχωριστό. Είναι απολύτως αναγκαία ένα προς ένα . ( Μόνο τότε θα αρθεί κατά μεγάλο ποσοστό η επικινδυνότητα του σημερινού δικτύου - Απαιτούνται οπωσδήποτε ανισόπεδες διαβάσεις διέλευσης αυτοκινήτων που θέλουν να διασχίσουν κάθετα το δρόμο,2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με νησίδα στη μέση, γιατί ο κίνδυνος παραμονεύει σε όλο το μήκος αυού του τεράστιου τμήματος Κόμβος Λυσιμαχίας - Γέφυρα Αχελώου στη Νεάπολη / Φράγμα)
Δημοσίευση σχολίου