Καιρός ήταν επιτέλους να αποσυμφορηθεί το τωρινό κομμάτι της εθνικής οδού που περνά έξω από τη πόλη μας, καθώς με τόση κίνηση που υπάρχει η μέση ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 50 χμ τις ώρες αιχμής. Τουλάχιστον τώρα θα μειωθεί η κυκλοφορία τουλάχιστον στο μισό. Άλλωστε ο δρόμος αυτός πιο πολύ μπορεί να λειτουργήσει ως επαρχιακό δίκτυο παρά να σηκώνει το βάρος ολόκληρης της κυκλοφορίας προς και από τη Δυτική Ελλάδα.
Οψόμεθα όλα να παραδοθούν στην ώρα τους. Για να δούμε , θα ισχύσει το .."αρχές Ιούνη";
24 σχόλια:
epitelous na min trome to agrinio stin mapa kai na pigainoyme grigora se alles poleis..mas elkyse ta xeria...artemis
re agrinionews gia psakse ligo ti egine me to thema tis anadiamorfosis tis ethnikis odoy apo ermitsa mexri sprider....giati tosi kathisterisi?
Να το δουμε και να μην το πιστεψουμε!!! Μακαρι παντως..αλλα ολο και καποια μικρη αναβολη θα παρει...
Ο Υπερβολικος
Η καλυτερη ειδηση των τελευταιων χρονων.Τ ο αγρινιο παρακαμπτεται
to agrinio pleon stin apomonosi !
na einai kala oi voulevtes tis aitoloakarnanias
καλα, μετα απο τοσα χρονια... προεκλογικα το τελειώνουν;
Για μ....ες μας περνανε;
ΑΡΤΕΜΗ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΛΥΒΟΧΩΡΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ, ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΡΑΤΖΟΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΓΟΥΡΑΔΕΣ.
επιτελους θα αποσυμφορηθει λιγακι ο δρομος εξω απο το αγρινιο.η σημερινη κατασταση ηταν ανυποφορη.ο δρομος αυτος ειχε καταντησει αστικος και σε καμια περιπτωση εθνικος.τωρα πως ακομα και σε αυτο το θεμα μερικοι μεσολογγιτες σταζουν χολη για το αγρινιο ειναι και αυτο ενα απο τα σημεια των καιρων που περιμενουν καρτερικα στην γωνια για να την πουν στο αγρινιο.η παρακαμψη μονο καλο κανει στο αγρινιο οπως και σε ολες τις μεγαλες πολεις που περνα αρκετα χιλιομετρα εξω απο τον ιστο καθε πολης.τι να πεις οπου φτωχος και η μοιρα του ειναι μερικοι εκει κατω.ελπιζω τελοσπαντων μαζι με την παρακαμψη αγρινιου συντομα να ολοκληρωθει και ολη η ιονια οδος.
ELPIZO NA LIGOSTEPSOUN ARKETA TA AUTIKINITA EKSO APO TO AGRINIO GIATI DEN PAEI ALO AUTI I KATASTASH.IDI MONO KAI MONO TA AUTOKINITA TIS POLIS ITAN PARA PLLA GIA TON DROMO AUTO OPOTE I PARAKAMPSI THA VOITHISEI ARKETA TO AGRINIO KAI AUTOUS FISIKA POU PANE PROS IPEIRO.GIA NA DOUME...
Επιτέλους ολοκληρώνουν κι ένα έργο στην Αιτωλ/νια...
Αλλά συμφωνώ με τον 9:59!
Το επόμενο έργο το περιμένουμε ακριβώς πριν τις εθνικές εκλογές!!!
Η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό θα ολοκληρωθεί πριν τις επόμενες ευρωεκλογές, δηλαδή σε 5 χρόνια από τώρα.
Η αναβάθμιση των δρόμων Αγρίνιο - Α/Ν Χαλικίου και Αγρίνιο - Κουβαράς με παρακάμψεις των χωριών θα ολοκληρωθεί στις μεθεπόμενες ευρωεκλογές , κοινώς σε 10 χρ'νια από τώρα.
Μια ουσιαστική διαφορά
ο τωρινος δρομος θα γινει εμπορικος μιας και θα μεταβουν ολες επιχειρησεις εκει. καλυτερα ετσι. επιτελους κατι καλο.
pros 1.37 kai loipoys..ston 1.37 exo na po oti emporikes xriseis se kleisto aytokinitodromo mporeis na kaneis mono ypo tin egrisi toy ypoyrgeioy opote tha einai gia ligoys..epomenos den promodoteitai o mesos epixeirimatias..tora ta peri xolis poy moy katalogizoun kapoioi fysika kai den isxyoun alla apla einai mia simantiki diapistosi poy kapoioi se alles kontres edo mesa tin eixan anagagei se eskemmeni parakampsi toy agrinioy..epanalamvano oti eytyxos poy tha pername makria apo to agrinio..etsi tha pigainoume pio grigora ston proorismo mas kai deyteron den tha kindyneyoume na kollisoume oxeia mpetitida antikryzontas to agrinio kathos kai melitaio pyreto apo ta provata poy exoun katalavei to xoro....artemis
Καλά περιμένετε να δείτε μείωση της κυκλοφορίας; Αφού τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην εθνική μετά την Κλεισούρα και προς Αγρίνιο είναι αγρινιώτικα, γι' αυτό και πλησιάζοντας στην πόλη κολλάει η κυκλοφορία. Αν δεν γίνει ο δρόμος με 2 λωρίδες σε κάθε κατεύθυνση δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και πάλι θα κολλάμε πίσω από τα τρακτέρ και τα μηχανήματα με 30 χλμ/ω!
Αρτέμι στο καλύβι σου για ξύδι. Μην το ξεχνάς!!
ποιος εχει δικιο;
ο μοσχολιος που λεει οτι η συνδεση με την ιονιο οδο πρεπει να γινει με βελτιωση της υπαρχουσας καταστασης μεσω κουβαρα η κεφαλοβρυσου
η ο παπαναστασιου που επιμενει για απευθειας συνδεση;
@ΑΡΤΕΜΗ,
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ!
Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΟΥ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΞΙ (6) ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΟΙ ΠΡΑΡΑΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΤΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΛΩΡΙΔΕΣ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ!
ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!
ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙ-ΟΦΙΣ
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.
@ 10:47
αν το καλοσκεφτεί κάποιος τελικά δίκιο έχει ο Μοσχολιός.
Και βέβαια πρέπει να βελτιωθούν - διαπλατυνθούν (δύο λώρίδες κυκλοφοριας ανά κατεύθυνση ΚΑΙ παράδρομος!) ΠΡΩΤΑ τα τμήματα της υπάρχουσας Ε.Ο. πρίν και μετά το Αγρίνιο διότι αυτό εξυπηρετεί συνολικά την περιοχή:
αφενός προς νότο εξυπηρετεί την Μακρυνεία η οποία είναι πλέον ουσιαστικά προάστειο του Αγρινίου.
αφετέρου προς βορρά για τους ίδιους λόγους.
η απευθείας σύνδεση με την ΙΟΝΙΑ είναι επιβεβλημένη αλλά σε δεύτερη φάση.
Αγρίνιο Πρωτεύουσα-Πόλις
ΥΓ. Μήπως το παρόν μπλόγκ πρέπει να διοργανώσει κάποιου είδους δημοσκόπηση - έρευνα για το ίδιο θέμα;
Παραθετω αποσπασμα απο παλαια δημοσιευση για την ιονια οδο
<<19/12/2006. Υπογράφηκε η σύμβαση για την Ιόνια Οδό
Ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Γιώργος Σουφλιάς ανακοίνωσε την υπογραφή της σύμβασης για την Ιόνια Οδό.
«Όπως είχαμε δεσμευτεί και δήλωσα και χτες, οι διαγωνισμοί για τα μεγάλα έργα οδοποιίας με σύμβαση παραχώρησης που ονομάζουμε «ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ», συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 7 δισ. ευρώ, ολοκληρώνονται. Σήμερα υπογράφηκε η σύμβαση για την Ιόνια Οδό. Εντός του Ιανουαρίου θα έρθει προς κύρωση στη Βουλή και εντός του Μαΐου θα αρχίσει η κατασκευή του έργου.
...............
Δεύτερη προθεσμία τριάντα δύο (32) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των κατασκευών στα τμήματα της ΠΑΘΕ: τμήμα Υλίκης, τμήμα Ριτσώνα - Θήβα και στον ανισόπεδο κόμβο Βαρυμπόμπης.
Επίσης προθεσμία 32 μηνών προβλέπεται και για την ολοκλήρωση του ημιτελούς τμήματος της Παράκαμψης Αγρινίου.>>
(παράδοση παράκαμψης την 19-7-2008)
<<....Τρίτη Προθεσμία: σαράντα (40) μηνών (στοιχείο της προσφοράς), από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση τμήματος Αντίρριο - Αγρίνιο.>>
(παράδοση του τμήματος την 19-4-2010)
Αν δεν ολοκληρωθουν τα εργα εγκαιρα καποιοι πρεπει να πληρωσουν την νυφη.Και ας πουμε οτι για την παρακαμψη (η οποια ειχε εκτελεστει εν μερει απο τον προηγουμενο εργολαβο) θα προλαβουν.Για την ολοκληρωση του δρομου που ΔΕΝ θα ολοκληρωθειστην ωρα του ,ειμαι σιγουρος, ποιος θα πληρωσει την νυφη?σημειωτεον οτι για το παραπανω έργο προεισπρατονται χρηματα μεσω των διοδιων για την κατασκευή του απο 19-12-2006.Γαι να δουμε τι θα κανουν οι επιτυχημενοι και υπερδραστηριοι βουλευτες μας για την επιλυση του θέματος ...
ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ¨ΠΑΤΗΣΕ¨Ο ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ.
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΟ ΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥΝΕΛ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΟΒΟΥΝΑ.
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ;
fysika den tha asxolitho me ton iovolo stupid kai ton proteyoysa stani dioti alla leo alla katalavainoun..ego milisa gia ionia odo ayti vlepoun mono oti pernaei mprosta apo to agrinio..den ftaio ego poy alithorizoun topikistika...o de iotragos milaei kai gia poleodomiko isto agrinioy..i politistiki araxni to agrinio aplose ton poleodomiko isto tis pros ypentimisi apofygis poleodomikon eglimaton kai eno oi alloi asxolountai me tin parakampsi tis strougas aytoi asxolountai me ta tis strougas kai toys dromoys pou tin perivalloun..artemis
ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ.
να δούμε τι θα γίνει με την κίνηση και την αποσυμφόρηση του δικτύου όταν θα μπούν τα διόδια. λέγεται/ακούγεται πως στον άξονα (αντίρριο-ιγουμενιτσα) υπάρχει σχέδιο πρόβλεψης για 4 σταθμούς διοδίων. Βέβαια λογικά τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά το πέρας του συνολικού έργου, όπως και στην Εγνατία. Αλλά στο "Ελληνιστάν" που ζούμε δεν αποκλέιεται μιας και το νομό μας τον έχουν τόσο σε εκτίμηση και υπόληψη να τα λειτουργήσουν νωρίτερα. θα δούμε βέβαια.
Δημοσίευση σχολίου