Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους στο παραπάνω βίντεο, το οποίο ανέβασε ο χρήστης tn1484 στην youtube : Graffity στους δρόμους της πόλης μας. Οι εικόνες είναι παλαιότερες αλλά και σημερινές και συνθέτουν το παζλ της ζωγραφικής τοίχου στο Αγρίνιο. Δείτε το.
Καλό είναι να μιλάνε οι τοίχοι, αρκεί να μην επιλέγουν οι καλλιτέχνες του δρόμου, τα σπίτια και τα μαγαζιά του καθενός μας! Επίσης πιστεύω ότι η ''street art''κακώς εκθειάζεται τόσο, ελάχιστα έργα είναι αξιόλογα, τα περισσότερα παραπέμπτουν σε ταραγμένους ψυχικά κόσμους.
4:26 λες πως συμφωνεισ με το θυμιο άλλα μετα μας λες οτι το καλυτερο γκραφιτι ειναι αυτό στο παναιτωλικο. Μας δουλευεις μήπως; ο παναιτωλικός (το γήπεδο) δεν είναι μαγαζι;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ...! ΤΑ GRAFFITY ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΟΜΟΡΦΥΝΕΙ ΛΙΓΟ Η "ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΠΟΛΗ"...! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΑΠΑΝΕΪΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ GRAFFITY) ! (ΔΗΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ)
Geia sas Kyrioi.Loipon_Kai einai Graffiti k oxi grafity kai grafi d kserw ti...Kai ginete opoudipote pianoun ta cans...Kai den exei sxesi me tin streeet art giati proiparxei aytis.Kai apotelei komati toy Hip hOp k ama de kserete mi milate k lete arloumpes apla parte ena cafe akoma.Kai 8a to kanoume gia panta,Kai opoios d ta katafernei kala na mi lerwnei toixous alla tetradia ews otou ma8ei na kanei...Fuck the toys Einai o Ern1 boyzzzzzzz
δειγματολογε να σου θυμισω καποια grafiti στο χωριο σου που γραφουν 'γ@μιετ@@@ το αγρινιο'.μη μου πεις οτι δεν τα εχεις δει.αυτη ειναι η διαφορα μας κομπλεξικε χωριατη.οτι εμεις ασχολουμαστε με την παρτυ μας και σεις μονο με μας σε ολα τα επιπεδα.ζειτε μονο και μονο για να ασχολειστε μαζι μας,σας δινουμε τροφη να υπαρχετε αλλιως θα ειχατε μαραζοσει.το ξερω οτι σε πληγωνει η πραγματικοτητα και οτι στενοχωριεσαι με την καταντια σας αλλα δεν ειστε για παραπανω δυστηχως για σας αλλα και για τον νομο.περαστικουλια σου επομενως και ξυδακια πολλα.ρε τον κακομοιρη....
xaireto ton deigmatologo to axio tekno tis polis moy poy kanei peremvaseis exypnes kai ousiastikes..o 10.29 olo gia xudia milaei ..mpas kai exei viotexnia paraskeyis xydioy kai kanei diafimisi?i apla den exei fantasia kai leei ta idia otan ton taponoyn oi sympolites moy....artemis
Name pali....psile deixneis tis fatses mas se kommati k de grafeis to poios einai poios?Zent a.k.a Ern the Grandmaster from the Legendary Cncrew since 96.K ti mousiko kommati einai ayto p exeis valei?den exei Hip Hop to Agrinio?K giati deixneis ta kommatia moutzourwmena?Proo8eis ti moytzoyra?k Anwnyme an vafw egw to spiti sou k er8eis gia mpatses kai fygeis darmenos ti 8a kaneis???????A k apo pote to sin8ima isoute me graffiti? a s x e t o i ante sto A8lion na kanete tis patates....
για τα ξυδια ξερεις να πεις αρτεμουλη ε;σε τζουζει μηπως ε;για τα graffiti του χωριου σου ομως που λέει ο 10.29 κοκοκοκοκο,τσιμουδια.εχετε ξεφτιληστει εντελως και επειδη δεν εχετε τι να πειτε λετε ολο τα ιδια και τα ιδια.αα και μια διωρθωση,δεν ειναι συμπολιτες σου αλλα συγχωριανοι σου...χαχαχαχα ρε τους καψερους εχουν παθει παρακρουση απο την μιζερια τους....
eirwnas31 επειδη δεν ξερεις σε ποιον μιλας απο σενα ειδικα αποκλειεται να φυγω δαρμενος. αλλα σου επαναλαμβανω οποιον τσακωσω με σπραυ να βαφει σπιτι θα του το βαλω για εξαερωση στον πωπω του. αντε το κανατε μπουρδελο το αγρινιο με τα σπραυ.. τωρα τις μπουτζουρες τις λεμε τεχνη!
Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗς ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗς ΣΤΟ ΓΚΡΑΦΙΤΥ ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
O me ksereis kalo ayto.Exeis dikio den eimai poly dynatos alla kanw kalo graffiti kai oxi moutzoures.Ksekatharizw omws pws to graffiti einai Texni k oti ontos i katastasi exei ksefygei me aytoys pou moutzourwnoun oxi mono oli tin poli alla kai gamata kommatia pou sigrinontai me to pagosmio epipedo graffiti simera sto Agrinio.Kai kati akoma otan 8elete na kraksete i na milisete gia kati psakste to ligo k min lete oti asxeto sas er8ei.Nai to graffiti den einai zografiki...ennoeite.....
pedia ola kala me to videaki an k eine psilo akiro..pantws grafete graffiti k oxi graffity k to tag m eine snuz oxi snaz eleos..k 8a simfonisw m tn eirwn apla respect sautous k dn tha eprepe na milate kan gt an dn htan aytoi dn tha vafate twra..
pedia ola kala an k psilo akiro to vid..k grafete graffiti oxi graffity k to tag m eine snuz oxi snaz eleos..simfonw me tn eirwn k ma8te oti autoi ferane th fash sto agrinio k an dn htan aytoi dn tha vafate twra giayto apla respect k dn tha eprepe na milate kan.
kala mwre ti trwgeste etsi..??..poios o logos??!...to video einai ligo axtarmas einai alitheia..alla kalh prospatheia....oso gia ton apolitisto ntah pou tha plakwsei stis mpatses opoion piasei me spray...tha mas klasei treis mantres amelethta..eimaste akoma eleutheroi den se eida na mas ta klaneis akoma!!!!!!!;)
Παρακολουθώντας το χώρο της τέχνης τον 20ο αιώνα (κυρίως, τα τελευταία χρόνια του), και τον 21ο αιώνα, αντιλαμβανόμαστε ότι διαμορφώθηκε μια εντελώς νέα κατάσταση που δεν είχε καμία σχέση με τις μέχρι τότε γνωστές κλασικές καλλιτεχνικές αξίες, σχολές και κινήματα. Η μαζικότητα, η ποπ κουλτούρα και η υπερπληροφόριση έγινε μέρος της ζωής μας. Τα όρια των εφαρμοσμένων και των «καλών» τεχνών είναι πιο δυσδιάκριτα από ποτέ. Οι θεωρίες για το τέλος της τέχνης είναι επίκαιρες και πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά το «καλλιτεχνικό σύστημα» δεν έχει μεγάλες διαφορές ως προς τον τρόπο που λειτουργούσε π.χ. την εποχή του ρομαντισμού, τον 18ο αιώνα. Οι καλλιτέχνες δημιουργούν θεωρητικά ελεύθεροι με απώτερο σκοπό το έργο τους να αγορασθεί από κάποιον συλλέκτη σε πολύ καλή τιμή και άρα να πιστοποιηθεί η αξία του. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, η εμπορευματοποίηση των έργων τέχνης εκτός από πιο έντονη πολλές φορές είναι και αυτοσκοπός. Σε αυτή όμως τη χρονική στιγμή, εμφανίζεται ένα νέος τρόπος έκφρασης, μακριά από όλα τα προηγούμενα, και απελευθερωμένος από κανόνες και υπακοή σε σχολές και τύπους: τις αρχές της δεκαετίας του 1970 στο αστικό της τοπίο της Νέας Υόρκης (και συγκεκριμένα στις υποβαθμισμένες περιοχές των έγχρωμων), άρχισαν να εμφανίζονται στους τοίχους των κτιρίων κάποιες περίεργες καλλιγραφίες. Σύντομα η πόλη γέμισε με πολλές διαφορετικές καλλιγραφίες, σε πάρα πολλά σημεία, ακόμα και στα βαγόνια του μετρό. Αργότερα άρχισαν να μεγαλώνουν οι καλλιγραφίες σχηματίζοντας κατανοητές λέξεις και να παίρνουν χρώμα. Μετά προστέθηκαν σχήματα και μορφές φτάνοντας σε ρεαλιστικά σημεία απεικόνισης. Τα σπρέι και οι ανεξήτιλοι μαρκαδόροι ήταν τα κύρια υλικά που χρησιμοποιούνταν, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτητα της δουλειάς και η αντοχή του έργου στο περιβάλλον. Τις περισσότερες φορές, το περιεχόμενο των τοιχογραφιών ήταν απλώς το όνομα του δημιουργού αποδομένο έτσι ώστε να το κατανοούν μόνο οι μυημένοι. Έτσι, ο δημιουργός εξάπλωνε την φήμη του και οριοθετούσε τις περιοχές που κινούταν ή και έλεγχε: ήταν ένας αναίμακτος τρόπος για να λύσουν τις διαφορές τους οι ομάδες του δρόμου που πριν ήταν οι συμμορίες των γκέτο. Μιλάμε για την γέννηση του graffiti ως ένα από τα τέσσερα στοιχεία του τότε νεογέννητου hip hop κινήματος. Ήταν θέμα λίγου χρόνου και όλη αυτή η «τρέλα» επεκτάθηκε παγκοσμίως. Πολλοί νέοι, από πάρα πολλές χώρες του κόσμου υιοθέτησαν αυτή την κουλτούρα και τον τρόπο έκφρασης, ανεξάρτητα από το χρώμα τους, την καταγωγή τους ή τον τρόπο της ζωής τους. Περνώντας τα χρόνια, όσο εξαπλωνόταν η τεχνική αυτή, εξελίχθηκε, παίρνοντας πολλές μορφές. Με την είσοδο στην rap μουσική πολιτικών ιδεών, επηρεαζόμενοι και από το punk κίνημα και την ποπ κουλτούρα, τα θέματα των graffiti άρχισαν να αλλάζουν. Εκτός από την απλή πια δήλωση του ονόματος του δημιουργού ή τα αφιερώματα, αρχίζουν να εμφανίζονται πολιτικά μηνύματα, κοινωνική κριτική, αντιπληροφόρηση κ.λπ. Εμφανίζεται επίσης και η τεχνική του stencil και η τεχνική του έτοιμου έργου, ζωγραφισμένου η τυπωμένου σε αυτοκόλλητο ή χαρτί και μετά τοποθετημένο σε κάποιο σημείο του δρόμου. Σπανιότερα συναντάται και η μορφή του γλυπτού graffiti που επιτυγχάνεται με την επέμβαση σε κάποιο τρισδιάστατο αντικείμενο που υπάρχει στο δρόμο. Τώρα πια μιλάμε για τη γέννηση του ευρύτερου όρου street art.
Ένα έργο street art είναι από την φύση του εκτεθειμένο σε όλους τους ανθρώπους που περνούν από το σημείο όπου βρίσκεται. Δεν εκτίθεται σε κάποιο μουσείο ή γκαλερί, όπου θα το δουν μόνο λίγοι εκλεκτοί. Έτσι, μπορεί να λειτουργήσει ανατρεπτικά και να περάσει το μήνυμα που θέλει σε πάρα πολλούς θεατές. Στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει κανένα οικονομικό όφελος, από το έργο, απελευθερώνοντάς το έτσι από οποιαδήποτε εξάρτηση και περιορισμό. Υπάρχει γιατί το έχει αποφασίσει ο δημιουργός του και δεν αποτελεί παραγγελία άλλου, με σκοπό να εξυπηρετηθεί κάποιο συμφέρον ή κάποιος εμπορικός σκοπός. Είναι εξαρχής παράνομο, άσχετα με το περιεχόμενό του, και αποτελεί από μόνο του πράξη αντίδρασης που μπορεί να σοκάρει, ακόμα και αν είναι κενό νοήματος, με μόνο σκοπό τον αισθητισμό. Εξάλλου έχει την ευχέρεια να χρωματίζει ή να αλλάζει μια άχαρη, βρόμικη γωνιά μιας πόλης. Συνήθως για τους απλούς παρατηρητές είναι ανώνυμο αλλά ταυτόχρονα άμεσο. Δεν έχει τόση σημασία ο δημιουργός, αλλά το αποτέλεσμα, το μήνυμα και τα συναισθήματα που θα νοιώσει ο παρατηρητής. Είναι τρόπος καλλιτεχνικής έκφρασης άμεσα συνδεδεμένος με τις συνθήκες της αστικής κοινωνίας. Δεν ταυτίζεται με την επανάσταση, αφού πολλές φορές είναι αυτοσκοπός. Ο καθένας που το επιθυμεί μπορεί να γίνει καλλιτέχνης χωρίς να χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις και θέση στα καλλιτεχνικά κυκλώματα. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, μπορούμε να συμπεράνουμε πως αυτή η μορφή της τέχνης είναι σύγχρονη, καινοτόμα, ελεύθερη. Από θεωρητικής πλευράς είναι κοντά στην καταστασιακή διεθνή, ως χρονική εξέλιξή της. Είναι ίσως η αυθόρμητη απάντηση της εποχής μας στο ερώτημα περί του τέλους της τέχνης.
Lipon.Ap'oti vlepo file kseris apo zografiki kai idikotera graffiti.Auto pai na pi oti asxolise ma tin texni se opiadipote morfi tis esto kai erasitexnika.Pes mas lipon ti kalitexnis ise i me ti asxolise pou boris na krinis to graffiti.Diaxorise omos ti moutzoura apo to graffiti.Einai meros tis Hip Hop koultouras.Ena apo ta 4 stixia tou Hip Hop.Psakse na vris auta ta stixia lai pos dimiourgithikan. H mipos ise kai esi allos enas tredy floros pou kathete stis kafeteries kai psinete san tiganiti patata perimenontas to tipota.Giati etsi theli ta pedia tou to Agrinio.Kamia dieksodos gia tous neous.Lipon flore akou mia dieksodo.HIP HOP. GRAFFITI, DJ,MC,BRAKEDANCE.Edo IOS105.CNC PARASOUND.OLDSCHOOL
6:28 κατούρα λίγο, το σύστημα δεν αντέχει άλλο τέτοιο γ@μήσι από σας. Όχι άλλη χρωματιστή αμφισβήτηση! Να σε δω όταν σταματήσει να σε χαρτζηλικώνει ο μπαμπάκας τι θα κόψεις πρώτο, το hip hop ή το graffiti. Με τέτοιο μυαλό βλέπω ότι σε 10 χρονάκια το μόνο που θα ζωγραφίζεις στους τοίχους θα είναι κανένας πράσινος ήλιος προεκλογικά. Αγόρασε κανένα τετράδιο και κάνε εκεί graffiti, γιατί τους τοίχους τους πληρώνει(είτε άμεσα είτε έμμεσα σε τέλη)ο κάθε κακομοίρης που δε φταίει σε τίποτα να χρεώνεται την κ@υλ@ σου.
μωρε δεν πα να λετε οτι θελετε! εγω οποιο τσακωσω επαυτοφορο να βαφει με σπραυ σπιτια θα το μελανιασω στην μπατσα, μου εχουν κανει το σπιτι κωλος τα κωλοπαιδα.
Filarako.ego prosopika doulevo apo ta 17 kai ime anaksartitos opos kai i omada mou eirwn okso kai oi alloi.tora ti les de katalaveno.den imaste pitsirikades.ta sinthimata den ine graffiti.oi pitsirikades to exoun allou to mialo tous.An omos tsakosis kanena mikro kai to diris tha ise megali aderfi.ase pou an to mathoume exis teliosi.pantos den apantas sta erotimata mas.de mas ipes ti ise telika?
''Hip-hop κουλτούρα'', το διάβασαν και αυτό τα ματάκια μου!!! Ποια κουλτούρα βρε παιδιά, θα μας παλαβώσετε;Από πότε θεωρείτε κουλτούρα ότι προβάλλει την Αμερικάνικη κοινωνία, δηλαδή ο,τι χειρότερο πάνω στη γη! Γιο, γιο παλλικάρια, ας υπάρξει και κάτι που να δηλώνει αυτοχθόνια, όχι όλα εισαγωγής!
Loipon pedes teleiwste to einai krima na eipwnontai tetoia aparadekta logia edw.Kapoioi agapan ayto to pragma,alloi apla de mporoun na to katalavoun,alloi de mporoun na to kanoun swsta kai alloi exoun komplex epeidi stin efoivia tous itan toys, ektos fashs k zileyoun....Telos.......Prospa8iste na kanete ena graffiti estw sto xarti k meta miliste.Oi moutzoyres den einai graffiti.Milame gia kati poly va8y.Eksallou o prwtos graffitas sti Gi pou gnwrizoume to onoma toy, o Foidias kserete ti epa8e . . . i Oxi?Apo emena antio . . .1996 till infinity...Ern1
1ον πριν να ανοιγει το στομα του ο καθε οπισθοδρομικος ανθρωπισκος που το μονο που εχει να κανει ειναι να πινει καφε να δουλευει και να φυτοζωει ακαταπαυστα ας μαθει να ανοιγει το στομα του αφου εχει ενημερωθει...ναι υπαρχει χιπ χοπ κουλτουρα και δεν ειναι αμερικανικη προπαγανδα αλλα αυτο το ειδος μουσικης και κουλτουρας εχει τις ριζες του στην Αφρικη...ειναι μετεξελιξη της νεγρικης μουσικης (μπλουζ τζαζ σοουλ) (αν ξερεις τι ειναι αυτα και δεν ακους μονο πλουταρχο και χατζηγιαννη βεβαια γιατι οπως σε κοβω μεχρι εκει εισαι)και παρε και την επισημη αναλυση απ το wikipedia ( αν επισης ξερεις τι ειναι αυτο και δεν εισαι μονο στο facebook ή να κραζεις κοσμο μεσω μπλογκ) http://el.wikipedia.org/wiki/Hip_hop
Άσχετε φίλε μας THIMIO πέρνα μια βόλτα από το www.parasound.gr να καταλάβεις τι σημαίνει hiphop κουλτούρα. Είσαι 40 χρόνια πίσω μεγάλε. Από την δεκαετία του 70 οι κοινωνιολόγοι, ο τύπος, οι ιστορικοί οι αναλυτές της τέχνης μιλάνε για hiphop κουλτούρα. Εσύ προφανώς είσαι πιο έξυπνος από όλους αυτούς και το αμφισβητείς! Δικαίωμα σου... Το ονομά σου εδώ πάντως δεν είναι πλήρες ούτε παραπέμπει σε κανένα προφίλ η κάπου αλλού. Αυτά
Πρόστριχε, το πρόβλημά σου είναι το πως όποιος έχει αντίθετη άποψη από εσένα, τον κατατάσεις στους Χατζηγιανικούς και σε ο,τι άλλο τελευταίο κυκλοφορεί στον χώρο της Ελληνικής και ξένης δισκογραφίας. Μουσικός ανθρωπίσκος, είναι αυτός, που δεν έχει ούτε έναν αυθεντικό δίσκο από την μουσική που ακούει, απλά περιμένει σαν διαδικτυακό κουτάβι, να αρπάξει ο,τι του πετάξουν- πάντα τσάμπα- σε μορφή mp3- κάτι τέτοιο κατάλαβα ότι αντιπροσωπεύεις! Βαγγέλη Πυρπύλη, τι ακριβώς θα ήθελες στο προφίλ μου, να διαφημίζω ιστοσελίδες, όπως κάνεις εσύ;;Τα 15 χρόνια παρουσίας μου στο τοπικό ραδιόφωνο και όχι μόνο, καθώς και η τεράστια συλλογή μου από δίσκους βινυλίου(αν ξέρεις τι είναι αυτό) και μόνο, ίσως επιτρέπουν σε εμένα τον μικρό στα μάτια σου, να εκφέρει άποψη για την εκάστοτε κουλτούρα και μουσική. Αν θέλετε να συνεχίσουμε την κουβέντα, απλά κρατήστε το επίπεδο ψηλά, ειδάλλως- απαξιώ!
Καλα τα 100 χρονια στο τοπικο ραδιφωνο του αγρινιου δεν μοθ λεει τιποτα...ειναι τρισαθλιο και αν δεν το καταλαβαινεις εχουμε διαφορα νοοτροπιας και αισθητικης...ειναι θεμητο να σου αρεσει το τοπικο ραδιοφωνο αλλα πιστεψε με ειναι χαλια...ασχολουμαι 7 χρονια ερασιτεχνικα με το θεατρο...ειμαι ηθοποιος και δεν το ξερω? διοτι στο Αγρινιο μονο ερασιτεχνικα μπορεις να σχοληθεις με το ραδιοφωνο οσο και εππαγγελματικα αν θες να το δεις (εχω κανει και 3 χρονια ρεδιοφωνο) Τώρα αν θες να μου πεις οτι υπαρχει διαφορα επειδη εσυ εχεις 1000 δισκου κι εγω 1000 cd οτι εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο. ε ναι εισαι...μπραβο...οσο για τα βινυλια που λες αν ξερουμε η οχι...ναι τα ξερουμε γιατι τα γρατσουναμε...και η χιπ χοπ κουλτουρα εμπεριεχει το ψαξιμο βινυλλιων και το πολυ ψαξιμο σε δισκοποωλεια και σε υπογεια μαγαζια με δισκους...αλλα δεν σε κατηγορω...απλα ισως να εισαι και μιας αλλης ηλικιας που σε εσενα να φιανονται ξενα και περιεργα ολα αυτα (αλλα αν εισαι γενια μας τοτε εχεις προβλημα, σοβαρο και πρεπει να ξεκινησεις αμεσα ψυχοθεραπεια)...οποτε καλα κανεις Χατζηγιαννη πυξ λαξ και Πετρελη...ελπιζω να το πηρες το πτυχιο της αντιστιξης και του ντικτε
Kαλα εννοειται οτι τα 15 χρονια στο ραδιοφωνου του Αγρινιου δεν μου λενε τιποτα...απολυτως...και 100 να ητανε...αν θεωρεις οτι επειδη εχεις 1000 δισκους και εγω 1000 cd εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο ε ναι τοτε εισαι, μπραβο...αλλα επειδη αναρωτιεσαι φιλε μου αν ξερουμε απο βινυλια, ξερουμε...και ξερεις γιατι? Γιατι τα γρατσουναμε...οποτε αν σου περισσευει κανενα απο τους χιλιαδες μυριαδες δισκους δωσε και σε μας κανεναν...2ο ενα απο τα στοιχεια της ανυπαρκτης χιπ χοπ κουλτουρας ειναι το ψαξιμο δισκων και η ακροαση πολλων μουσικων ακουσματων μεσα απο αυτους...εμεις με τα πικ απ και τα βινυλλια εχουμε μια πιο ερωτικη σχεση...αλλα δεν ξερεις...ελπιζω παντως το πτυχιο του ντικτε και της αντιστιξης να το πηρες μεγαλε σοφε της μουσικης και τρισμεγιστε μουσικοραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου με τον Χατζηγιαννη και τον Πλουταρχο α και τους πυξ λαξ...ενταξει περα απο την ειρωνεια εγω σε καταλαβαινω...μπορει να εισαι και μιας αλλης ηλικιας δεν ξερω που καποιες λεξεις, εκφρασεις, ιδεες να σε ξενιζουν...οπως κουλτουρα, αλλο ειδος μουσικης, γκραφιττι, street art...ενταξει ειναι και το Αγρινιο που δεν ειναι καθολου οπισθοδρομικο στα πολιτισμικα θεματα (χαχα)...απλα αν εσεις που μενετε και μονιμα εκει ξεφευγατε λιγο απο την μιζερια και τον οπισθοδρομισμο σας να ανναπτυσσοταν και το Αγρινιο πολιτισμικα...αλλα με τετοια μυαλα σαν το δικο σου ...στο Μεσαιωνα θα ειμαστε μια ζωη...
Kαλα εννοειται οτι τα 15 χρονια στο ραδιοφωνου του Αγρινιου δεν μου λενε τιποτα...απολυτως...και 100 να ητανε...αν θεωρεις οτι επειδη εχεις 1000 δισκους και εγω 1000 cd εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο ε ναι τοτε εισαι, μπραβο...αλλα επειδη αναρωτιεσαι φιλε μου αν ξερουμε απο βινυλια, ξερουμε...και ξερεις γιατι? Γιατι τα γρατσουναμε...οποτε αν σου περισσευει κανενα απο τους χιλιαδες μυριαδες δισκους δωσε και σε μας κανεναν...2ο ενα απο τα στοιχεια της ανυπαρκτης χιπ χοπ κουλτουρας ειναι το ψαξιμο δισκων και η ακροαση πολλων μουσικων ακουσματων μεσα απο αυτους...εμεις με τα πικ απ και τα βινυλλια εχουμε μια πιο ερωτικη σχεση...αλλα δεν ξερεις...ελπιζω παντως το πτυχιο του ντικτε και της αντιστιξης να το πηρες μεγαλε σοφε της μουσικης και τρισμεγιστε μουσικοραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου με τον Χατζηγιαννη και τον Πλουταρχο α και τους πυξ λαξ...ενταξει περα απο την ειρωνεια εγω σε καταλαβαινω...μπορει να εισαι και μιας αλλης ηλικιας δεν ξερω που καποιες λεξεις, εκφρασεις, ιδεες να σε ξενιζουν...οπως κουλτουρα, αλλο ειδος μουσικης, γκραφιττι, street art...ενταξει ειναι και το Αγρινιο που δεν ειναι καθολου οπισθοδρομικο στα πολιτισμικα θεματα (χαχα)...απλα αν εσεις που μενετε και μονιμα εκει ξεφευγατε λιγο απο την μιζερια και τον οπισθοδρομισμο σας να ανναπτυσσοταν και το Αγρινιο πολιτισμικα...αλλα με τετοια μυαλα σαν το δικο σου ...στο Μεσαιωνα θα ειμαστε μια ζωη...
Πρόστριχε, εισαι ένας απλός καραγκιοζάκος που χοροπηδάει με το παντελόνι του φορεμένο ανάποδα, καταστρέφοντας ξένες περιουσίες με τα σπρέυ του και λέει για να δικαιολογηθεί ότι κάνει τέχνη! Δεν έχεις ούτε ένα αυθεντικό cd από τις άτονες κανιβαλικές μουσικές που ακούς και προσπαθείς να κατεβάσεις από το ίντερνετ τραγούδια για να ακούσεις- τσαμπατζή της hip- hop κατάντιας- τράβα να βρείς κανέναν της low bap για να τσακωθείτε για το ποιος κάνει τέχνη και ποιος όχι! Αν ξέρεις να διαβάζεις, έγραφα ''15 χρόνια τοπικό ραδιόφωνο και όχι μόνο'', πράγμα που σημαίνει πως όταν εγώ έφευγα από το Αγρίνιο για να δω και πιο πέρα, εσύ διάβαζες τις οδηγίες χρήσεως των σπρέυ και σήκωνες σούζες στην αερογέφυρα με τα μαλλιαούρια που ακόμα κάνεις παρέα! Άντε, και στο μέλλον- μπογιατζής και πολύ σου πέφτει. Ατάλαντε!....
Πολυ μου θυμωνεις ομως...αλλα μ αρεσει που θυμωνεις μπας και ξυπνησεις απο την μιζερια σου...μπας και σταματησεις να εισαι ο φλωρος που εισαι...μπας και σταματησεις να εχεις αυτη την υποκουλτουρα στο μυαλο σου...μπας και ξυπνησεις απ το καραγκιοζιλικι σου...τωρα πηγαινε πιες το ποτακι σου...μετα πηγαινε ν ακουσεις Ρακιντζη στην Οπερα και μετα μπες στο μπλογκ να κραξεις και να το παιξεις μαγκας...αααα και μην ξεχασω τα σεβη μου τρισμεγιστε ραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου...και διδακτωρ της μουσικης...μιας και μιλαμε για δισκους εχω 348 και 569 αυθεντικα cd γιατι ειμαι και φαν του αυθεντικου...αλλα που να ξερω εγω απο μουσικη...τρισμεγιστε...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα παντως με κανεις και γελαω...
Y.Γ. ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ ΜΟΥΣΙΚΕ ΠΑΡΑΓΩΓΕ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ...ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ 1000 ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΣΚΡΑΤΣΑΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ? ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΕΙΚΟΣ DJ?
40 σχόλια:
Καλό είναι να μιλάνε οι τοίχοι, αρκεί να μην επιλέγουν οι καλλιτέχνες του δρόμου, τα σπίτια και τα μαγαζιά του καθενός μας! Επίσης πιστεύω ότι η ''street art''κακώς εκθειάζεται τόσο, ελάχιστα έργα είναι αξιόλογα, τα περισσότερα παραπέμπτουν σε ταραγμένους ψυχικά κόσμους.
tha simfoniso me ton thimio parapano!gia to mono graffiti pou dino 1000 euge einai ayto sto gipedo tou panetolikou poy egine prosfata!!auto nai!
το graffiti στο γήπεδο του Παναιτολικού το έκανε ο μέγας καλλιτέχνης "οkso", μέλος της πολιτιστικής ομάδας Parasound prodaction!!!
4:26 λες πως συμφωνεισ με το θυμιο άλλα μετα μας λες οτι το καλυτερο γκραφιτι ειναι αυτό στο παναιτωλικο.
Μας δουλευεις μήπως;
ο παναιτωλικός (το γήπεδο) δεν είναι μαγαζι;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ...! ΤΑ GRAFFITY ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΟΜΟΡΦΥΝΕΙ ΛΙΓΟ Η "ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΠΟΛΗ"...! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΑΠΑΝΕΪΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ GRAFFITY) ! (ΔΗΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ)
Geia sas Kyrioi.Loipon_Kai einai Graffiti k oxi grafity kai grafi d kserw ti...Kai ginete opoudipote pianoun ta cans...Kai den exei sxesi me tin streeet art giati proiparxei aytis.Kai apotelei komati toy Hip hOp k ama de kserete mi milate k lete arloumpes apla parte ena cafe akoma.Kai 8a to kanoume gia panta,Kai opoios d ta katafernei kala na mi lerwnei toixous alla tetradia ews otou ma8ei na kanei...Fuck the toys Einai o Ern1 boyzzzzzzz
δειγματολογε να σου θυμισω καποια grafiti στο χωριο σου που γραφουν 'γ@μιετ@@@ το αγρινιο'.μη μου πεις οτι δεν τα εχεις δει.αυτη ειναι η διαφορα μας κομπλεξικε χωριατη.οτι εμεις ασχολουμαστε με την παρτυ μας και σεις μονο με μας σε ολα τα επιπεδα.ζειτε μονο και μονο για να ασχολειστε μαζι μας,σας δινουμε τροφη να υπαρχετε αλλιως θα ειχατε μαραζοσει.το ξερω οτι σε πληγωνει η πραγματικοτητα και οτι στενοχωριεσαι με την καταντια σας αλλα δεν ειστε για παραπανω δυστηχως για σας αλλα και για τον νομο.περαστικουλια σου επομενως και ξυδακια πολλα.ρε τον κακομοιρη....
εγω παντως οποιο πιασω με σπραυ να βαφει το σπιτι μου ξανα θα το μελανιασω στις φαπες.
xaireto ton deigmatologo to axio tekno tis polis moy poy kanei peremvaseis exypnes kai ousiastikes..o 10.29 olo gia xudia milaei ..mpas kai exei viotexnia paraskeyis xydioy kai kanei diafimisi?i apla den exei fantasia kai leei ta idia otan ton taponoyn oi sympolites moy....artemis
Name pali....psile deixneis tis fatses mas se kommati k de grafeis to poios einai poios?Zent a.k.a Ern the Grandmaster from the Legendary Cncrew since 96.K ti mousiko kommati einai ayto p exeis valei?den exei Hip Hop to Agrinio?K giati deixneis ta kommatia moutzourwmena?Proo8eis ti moytzoyra?k Anwnyme an vafw egw to spiti sou k er8eis gia mpatses kai fygeis darmenos ti 8a kaneis???????A k apo pote to sin8ima isoute me graffiti? a s x e t o i ante sto A8lion na kanete tis patates....
για τα ξυδια ξερεις να πεις αρτεμουλη ε;σε τζουζει μηπως ε;για τα graffiti του χωριου σου ομως που λέει ο 10.29 κοκοκοκοκο,τσιμουδια.εχετε ξεφτιληστει εντελως και επειδη δεν εχετε τι να πειτε λετε ολο τα ιδια και τα ιδια.αα και μια διωρθωση,δεν ειναι συμπολιτες σου αλλα συγχωριανοι σου...χαχαχαχα ρε τους καψερους εχουν παθει παρακρουση απο την μιζερια τους....
eirwnas31 επειδη δεν ξερεις σε ποιον μιλας απο σενα ειδικα αποκλειεται να φυγω δαρμενος.
αλλα σου επαναλαμβανω οποιον τσακωσω με σπραυ να βαφει σπιτι θα του το βαλω για εξαερωση στον πωπω του. αντε το κανατε μπουρδελο το αγρινιο με τα σπραυ.. τωρα τις μπουτζουρες τις λεμε τεχνη!
Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗς ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗς ΣΤΟ ΓΚΡΑΦΙΤΥ ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
O me ksereis kalo ayto.Exeis dikio den eimai poly dynatos alla kanw kalo graffiti kai oxi moutzoures.Ksekatharizw omws pws to graffiti einai Texni k oti ontos i katastasi exei ksefygei me aytoys pou moutzourwnoun oxi mono oli tin poli alla kai gamata kommatia pou sigrinontai me to pagosmio epipedo graffiti simera sto Agrinio.Kai kati akoma otan 8elete na kraksete i na milisete gia kati psakste to ligo k min lete oti asxeto sas er8ei.Nai to graffiti den einai zografiki...ennoeite.....
A kai oloi Anwnyma grafete edw.Tromokratia.......
2:53
Siga re mamia esy
Ante vale kane semen pano stin tileorasi..xaxa
pedia ola kala me to videaki an k eine psilo akiro..pantws grafete graffiti k oxi graffity k to tag m eine snuz oxi snaz eleos..k 8a simfonisw m tn eirwn apla respect sautous k dn tha eprepe na milate kan gt an dn htan aytoi dn tha vafate twra..
pios ekane to vid?
pedia ola kala an k psilo akiro to vid..k grafete graffiti oxi graffity k to tag m eine snuz oxi snaz eleos..simfonw me tn eirwn k ma8te oti autoi ferane th fash sto agrinio k an dn htan aytoi dn tha vafate twra giayto apla respect k dn tha eprepe na milate kan.
pios eftiakse to vid?
kala mwre ti trwgeste etsi..??..poios o logos??!...to video einai ligo axtarmas einai alitheia..alla kalh prospatheia....oso gia ton apolitisto ntah pou tha plakwsei stis mpatses opoion piasei me spray...tha mas klasei treis mantres amelethta..eimaste akoma eleutheroi den se eida na mas ta klaneis akoma!!!!!!!;)
Μέρος Α
Παρακολουθώντας το χώρο της τέχνης τον 20ο αιώνα (κυρίως, τα τελευταία χρόνια του), και τον 21ο αιώνα, αντιλαμβανόμαστε ότι διαμορφώθηκε μια εντελώς νέα κατάσταση που δεν είχε καμία σχέση με τις μέχρι τότε γνωστές κλασικές καλλιτεχνικές αξίες, σχολές και κινήματα. Η μαζικότητα, η ποπ κουλτούρα και η υπερπληροφόριση έγινε μέρος της ζωής μας. Τα όρια των εφαρμοσμένων και των «καλών» τεχνών είναι πιο δυσδιάκριτα από ποτέ. Οι θεωρίες για το τέλος της τέχνης είναι επίκαιρες και πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Παρόλα αυτά το «καλλιτεχνικό σύστημα» δεν έχει μεγάλες διαφορές ως προς τον τρόπο που λειτουργούσε π.χ. την εποχή του ρομαντισμού, τον 18ο αιώνα. Οι καλλιτέχνες δημιουργούν θεωρητικά ελεύθεροι με απώτερο σκοπό το έργο τους να αγορασθεί από κάποιον συλλέκτη σε πολύ καλή τιμή και άρα να πιστοποιηθεί η αξία του. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, η εμπορευματοποίηση των έργων τέχνης εκτός από πιο έντονη πολλές φορές είναι και αυτοσκοπός.
Σε αυτή όμως τη χρονική στιγμή, εμφανίζεται ένα νέος τρόπος έκφρασης, μακριά από όλα τα προηγούμενα, και απελευθερωμένος από κανόνες και υπακοή σε σχολές και τύπους: τις αρχές της δεκαετίας του 1970 στο αστικό της τοπίο της Νέας Υόρκης (και συγκεκριμένα στις υποβαθμισμένες περιοχές των έγχρωμων), άρχισαν να εμφανίζονται στους τοίχους των κτιρίων κάποιες περίεργες καλλιγραφίες.
Σύντομα η πόλη γέμισε με πολλές διαφορετικές καλλιγραφίες, σε πάρα πολλά σημεία, ακόμα και στα βαγόνια του μετρό. Αργότερα άρχισαν να μεγαλώνουν οι καλλιγραφίες σχηματίζοντας κατανοητές λέξεις και να παίρνουν χρώμα. Μετά προστέθηκαν σχήματα και μορφές φτάνοντας σε ρεαλιστικά σημεία απεικόνισης. Τα σπρέι και οι ανεξήτιλοι μαρκαδόροι ήταν τα κύρια υλικά που χρησιμοποιούνταν, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτητα της δουλειάς και η αντοχή του έργου στο περιβάλλον. Τις περισσότερες φορές, το περιεχόμενο των τοιχογραφιών ήταν απλώς το όνομα του δημιουργού αποδομένο έτσι ώστε να το κατανοούν μόνο οι μυημένοι.
Έτσι, ο δημιουργός εξάπλωνε την φήμη του και οριοθετούσε τις περιοχές που κινούταν ή και έλεγχε: ήταν ένας αναίμακτος τρόπος για να λύσουν τις διαφορές τους οι ομάδες του δρόμου που πριν ήταν οι συμμορίες των γκέτο. Μιλάμε για την γέννηση του graffiti ως ένα από τα τέσσερα στοιχεία του τότε νεογέννητου hip hop κινήματος. Ήταν θέμα λίγου χρόνου και όλη αυτή η «τρέλα» επεκτάθηκε παγκοσμίως. Πολλοί νέοι, από πάρα πολλές χώρες του κόσμου υιοθέτησαν αυτή την κουλτούρα και τον τρόπο έκφρασης, ανεξάρτητα από το χρώμα τους, την καταγωγή τους ή τον τρόπο της ζωής τους.
Περνώντας τα χρόνια, όσο εξαπλωνόταν η τεχνική αυτή, εξελίχθηκε, παίρνοντας πολλές μορφές. Με την είσοδο στην rap μουσική πολιτικών ιδεών, επηρεαζόμενοι και από το punk κίνημα και την ποπ κουλτούρα, τα θέματα των graffiti άρχισαν να αλλάζουν. Εκτός από την απλή πια δήλωση του ονόματος του δημιουργού ή τα αφιερώματα, αρχίζουν να εμφανίζονται πολιτικά μηνύματα, κοινωνική κριτική, αντιπληροφόρηση κ.λπ. Εμφανίζεται επίσης και η τεχνική του stencil και η τεχνική του έτοιμου έργου, ζωγραφισμένου η τυπωμένου σε αυτοκόλλητο ή χαρτί και μετά τοποθετημένο σε κάποιο σημείο του δρόμου. Σπανιότερα συναντάται και η μορφή του γλυπτού graffiti που επιτυγχάνεται με την επέμβαση σε κάποιο τρισδιάστατο αντικείμενο που υπάρχει στο δρόμο. Τώρα πια μιλάμε για τη γέννηση του ευρύτερου όρου street art.
Μέρος Β
Ένα έργο street art είναι από την φύση του εκτεθειμένο σε όλους τους ανθρώπους που περνούν από το σημείο όπου βρίσκεται. Δεν εκτίθεται σε κάποιο μουσείο ή γκαλερί, όπου θα το δουν μόνο λίγοι εκλεκτοί. Έτσι, μπορεί να λειτουργήσει ανατρεπτικά και να περάσει το μήνυμα που θέλει σε πάρα πολλούς θεατές.
Στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει κανένα οικονομικό όφελος, από το έργο, απελευθερώνοντάς το έτσι από οποιαδήποτε εξάρτηση και περιορισμό. Υπάρχει γιατί το έχει αποφασίσει ο δημιουργός του και δεν αποτελεί παραγγελία άλλου, με σκοπό να εξυπηρετηθεί κάποιο συμφέρον ή κάποιος εμπορικός σκοπός. Είναι εξαρχής παράνομο, άσχετα με το περιεχόμενό του, και αποτελεί από μόνο του πράξη αντίδρασης που μπορεί να σοκάρει, ακόμα και αν είναι κενό νοήματος, με μόνο σκοπό τον αισθητισμό. Εξάλλου έχει την ευχέρεια να χρωματίζει ή να αλλάζει μια άχαρη, βρόμικη γωνιά μιας πόλης.
Συνήθως για τους απλούς παρατηρητές είναι ανώνυμο αλλά ταυτόχρονα άμεσο. Δεν έχει τόση σημασία ο δημιουργός, αλλά το αποτέλεσμα, το μήνυμα και τα συναισθήματα που θα νοιώσει ο παρατηρητής. Είναι τρόπος καλλιτεχνικής έκφρασης άμεσα συνδεδεμένος με τις συνθήκες της αστικής κοινωνίας. Δεν ταυτίζεται με την επανάσταση, αφού πολλές φορές είναι αυτοσκοπός. Ο καθένας που το επιθυμεί μπορεί να γίνει καλλιτέχνης χωρίς να χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις και θέση στα καλλιτεχνικά κυκλώματα.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, μπορούμε να συμπεράνουμε πως αυτή η μορφή της τέχνης είναι σύγχρονη, καινοτόμα, ελεύθερη. Από θεωρητικής πλευράς είναι κοντά στην καταστασιακή διεθνή, ως χρονική εξέλιξή της. Είναι ίσως η αυθόρμητη απάντηση της εποχής μας στο ερώτημα περί του τέλους της τέχνης.
Lipon.Ap'oti vlepo file kseris apo zografiki kai idikotera graffiti.Auto pai na pi oti asxolise ma tin texni se opiadipote morfi tis esto kai erasitexnika.Pes mas lipon ti kalitexnis ise i me ti asxolise pou boris na krinis to graffiti.Diaxorise omos ti moutzoura apo to graffiti.Einai meros tis Hip Hop koultouras.Ena apo ta 4 stixia tou Hip Hop.Psakse na vris auta ta stixia lai pos dimiourgithikan.
H mipos ise kai esi allos enas tredy floros pou kathete stis kafeteries kai psinete san tiganiti patata perimenontas to tipota.Giati etsi theli ta pedia tou to Agrinio.Kamia dieksodos gia tous neous.Lipon flore akou mia dieksodo.HIP HOP. GRAFFITI, DJ,MC,BRAKEDANCE.Edo IOS105.CNC PARASOUND.OLDSCHOOL
6:28 κατούρα λίγο, το σύστημα δεν αντέχει άλλο τέτοιο γ@μήσι από σας. Όχι άλλη χρωματιστή αμφισβήτηση! Να σε δω όταν σταματήσει να σε χαρτζηλικώνει ο μπαμπάκας τι θα κόψεις πρώτο, το hip hop ή το graffiti. Με τέτοιο μυαλό βλέπω ότι σε 10 χρονάκια το μόνο που θα ζωγραφίζεις στους τοίχους θα είναι κανένας πράσινος ήλιος προεκλογικά. Αγόρασε κανένα τετράδιο και κάνε εκεί graffiti, γιατί τους τοίχους τους πληρώνει(είτε άμεσα είτε έμμεσα σε τέλη)ο κάθε κακομοίρης που δε φταίει σε τίποτα να χρεώνεται την κ@υλ@ σου.
μωρε δεν πα να λετε οτι θελετε!
εγω οποιο τσακωσω επαυτοφορο να βαφει με σπραυ σπιτια θα το μελανιασω στην μπατσα, μου εχουν κανει το σπιτι κωλος τα κωλοπαιδα.
Filarako.ego prosopika doulevo apo ta 17 kai ime anaksartitos opos kai i omada mou eirwn okso kai oi alloi.tora ti les de katalaveno.den imaste pitsirikades.ta sinthimata den ine graffiti.oi pitsirikades to exoun allou to mialo tous.An omos tsakosis kanena mikro kai to diris tha ise megali aderfi.ase pou an to mathoume exis teliosi.pantos den apantas sta erotimata mas.de mas ipes ti ise telika?
''Hip-hop κουλτούρα'', το διάβασαν και αυτό τα ματάκια μου!!! Ποια κουλτούρα βρε παιδιά, θα μας παλαβώσετε;Από πότε θεωρείτε κουλτούρα ότι προβάλλει την Αμερικάνικη κοινωνία, δηλαδή ο,τι χειρότερο πάνω στη γη! Γιο, γιο παλλικάρια, ας υπάρξει και κάτι που να δηλώνει αυτοχθόνια, όχι όλα εισαγωγής!
Loipon pedes teleiwste to einai krima na eipwnontai tetoia aparadekta logia edw.Kapoioi agapan ayto to pragma,alloi apla de mporoun na to katalavoun,alloi de mporoun na to kanoun swsta kai alloi exoun komplex epeidi stin efoivia tous itan toys, ektos fashs k zileyoun....Telos.......Prospa8iste na kanete ena graffiti estw sto xarti k meta miliste.Oi moutzoyres den einai graffiti.Milame gia kati poly va8y.Eksallou o prwtos graffitas sti Gi pou gnwrizoume to onoma toy, o Foidias kserete ti epa8e . . . i Oxi?Apo emena antio . . .1996 till infinity...Ern1
1ον πριν να ανοιγει το στομα του ο καθε οπισθοδρομικος ανθρωπισκος που το μονο που εχει να κανει ειναι να πινει καφε να δουλευει και να φυτοζωει ακαταπαυστα ας μαθει να ανοιγει το στομα του αφου εχει ενημερωθει...ναι υπαρχει χιπ χοπ κουλτουρα και δεν ειναι αμερικανικη προπαγανδα αλλα αυτο το ειδος μουσικης και κουλτουρας εχει τις ριζες του στην Αφρικη...ειναι μετεξελιξη της νεγρικης μουσικης (μπλουζ τζαζ σοουλ) (αν ξερεις τι ειναι αυτα και δεν ακους μονο πλουταρχο και χατζηγιαννη βεβαια γιατι οπως σε κοβω μεχρι εκει εισαι)και παρε και την επισημη αναλυση απ το wikipedia ( αν επισης ξερεις τι ειναι αυτο και δεν εισαι μονο στο facebook ή να κραζεις κοσμο μεσω μπλογκ)
http://el.wikipedia.org/wiki/Hip_hop
Άσχετε φίλε μας THIMIO πέρνα μια βόλτα από το www.parasound.gr να καταλάβεις τι σημαίνει hiphop κουλτούρα. Είσαι 40 χρόνια πίσω μεγάλε. Από την δεκαετία του 70 οι κοινωνιολόγοι, ο τύπος, οι ιστορικοί οι αναλυτές της τέχνης μιλάνε για hiphop κουλτούρα. Εσύ προφανώς είσαι πιο έξυπνος από όλους αυτούς και το αμφισβητείς! Δικαίωμα σου...
Το ονομά σου εδώ πάντως δεν είναι πλήρες ούτε παραπέμπει σε κανένα προφίλ η κάπου αλλού. Αυτά
Και όσο αναφορά το προφίλ.... μπορείς τώρα να δεις ο,τι θες.
Πρόστριχε, το πρόβλημά σου είναι το πως όποιος έχει αντίθετη άποψη από εσένα, τον κατατάσεις στους Χατζηγιανικούς και σε ο,τι άλλο τελευταίο κυκλοφορεί στον χώρο της Ελληνικής και ξένης δισκογραφίας. Μουσικός ανθρωπίσκος, είναι αυτός, που δεν έχει ούτε έναν αυθεντικό δίσκο από την μουσική που ακούει, απλά περιμένει σαν διαδικτυακό κουτάβι, να αρπάξει ο,τι του πετάξουν- πάντα τσάμπα- σε μορφή mp3- κάτι τέτοιο κατάλαβα ότι αντιπροσωπεύεις! Βαγγέλη Πυρπύλη, τι ακριβώς θα ήθελες στο προφίλ μου, να διαφημίζω ιστοσελίδες, όπως κάνεις εσύ;;Τα 15 χρόνια παρουσίας μου στο τοπικό ραδιόφωνο και όχι μόνο, καθώς και η τεράστια συλλογή μου από δίσκους βινυλίου(αν ξέρεις τι είναι αυτό) και μόνο, ίσως επιτρέπουν σε εμένα τον μικρό στα μάτια σου, να εκφέρει άποψη για την εκάστοτε κουλτούρα και μουσική. Αν θέλετε να συνεχίσουμε την κουβέντα, απλά κρατήστε το επίπεδο ψηλά, ειδάλλως- απαξιώ!
Καλα τα 100 χρονια στο τοπικο ραδιφωνο του αγρινιου δεν μοθ λεει τιποτα...ειναι τρισαθλιο και αν δεν το καταλαβαινεις εχουμε διαφορα νοοτροπιας και αισθητικης...ειναι θεμητο να σου αρεσει το τοπικο ραδιοφωνο αλλα πιστεψε με ειναι χαλια...ασχολουμαι 7 χρονια ερασιτεχνικα με το θεατρο...ειμαι ηθοποιος και δεν το ξερω? διοτι στο Αγρινιο μονο ερασιτεχνικα μπορεις να σχοληθεις με το ραδιοφωνο οσο και εππαγγελματικα αν θες να το δεις (εχω κανει και 3 χρονια ρεδιοφωνο) Τώρα αν θες να μου πεις οτι υπαρχει διαφορα επειδη εσυ εχεις 1000 δισκου κι εγω 1000 cd οτι εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο. ε ναι εισαι...μπραβο...οσο για τα βινυλια που λες αν ξερουμε η οχι...ναι τα ξερουμε γιατι τα γρατσουναμε...και η χιπ χοπ κουλτουρα εμπεριεχει το ψαξιμο βινυλλιων και το πολυ ψαξιμο σε δισκοποωλεια και σε υπογεια μαγαζια με δισκους...αλλα δεν σε κατηγορω...απλα ισως να εισαι και μιας αλλης ηλικιας που σε εσενα να φιανονται ξενα και περιεργα ολα αυτα (αλλα αν εισαι γενια μας τοτε εχεις προβλημα, σοβαρο και πρεπει να ξεκινησεις αμεσα ψυχοθεραπεια)...οποτε καλα κανεις Χατζηγιαννη πυξ λαξ και Πετρελη...ελπιζω να το πηρες το πτυχιο της αντιστιξης και του ντικτε
Kαλα εννοειται οτι τα 15 χρονια στο ραδιοφωνου του Αγρινιου δεν μου λενε τιποτα...απολυτως...και 100 να ητανε...αν θεωρεις οτι επειδη εχεις 1000 δισκους και εγω 1000 cd εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο ε ναι τοτε εισαι, μπραβο...αλλα επειδη αναρωτιεσαι φιλε μου αν ξερουμε απο βινυλια, ξερουμε...και ξερεις γιατι? Γιατι τα γρατσουναμε...οποτε αν σου περισσευει κανενα απο τους χιλιαδες μυριαδες δισκους δωσε και σε μας κανεναν...2ο ενα απο τα στοιχεια της ανυπαρκτης χιπ χοπ κουλτουρας ειναι το ψαξιμο δισκων και η ακροαση πολλων μουσικων ακουσματων μεσα απο αυτους...εμεις με τα πικ απ και τα βινυλλια εχουμε μια πιο ερωτικη σχεση...αλλα δεν ξερεις...ελπιζω παντως το πτυχιο του ντικτε και της αντιστιξης να το πηρες μεγαλε σοφε της μουσικης και τρισμεγιστε μουσικοραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου με τον Χατζηγιαννη και τον Πλουταρχο α και τους πυξ λαξ...ενταξει περα απο την ειρωνεια εγω σε καταλαβαινω...μπορει να εισαι και μιας αλλης ηλικιας δεν ξερω που καποιες λεξεις, εκφρασεις, ιδεες να σε ξενιζουν...οπως κουλτουρα, αλλο ειδος μουσικης, γκραφιττι, street art...ενταξει ειναι και το Αγρινιο που δεν ειναι καθολου οπισθοδρομικο στα πολιτισμικα θεματα (χαχα)...απλα αν εσεις που μενετε και μονιμα εκει ξεφευγατε λιγο απο την μιζερια και τον οπισθοδρομισμο σας να ανναπτυσσοταν και το Αγρινιο πολιτισμικα...αλλα με τετοια μυαλα σαν το δικο σου ...στο Μεσαιωνα θα ειμαστε μια ζωη...
Kαλα εννοειται οτι τα 15 χρονια στο ραδιοφωνου του Αγρινιου δεν μου λενε τιποτα...απολυτως...και 100 να ητανε...αν θεωρεις οτι επειδη εχεις 1000 δισκους και εγω 1000 cd εισαι σε πιο υψηλο μουσικο επιπεδο ε ναι τοτε εισαι, μπραβο...αλλα επειδη αναρωτιεσαι φιλε μου αν ξερουμε απο βινυλια, ξερουμε...και ξερεις γιατι? Γιατι τα γρατσουναμε...οποτε αν σου περισσευει κανενα απο τους χιλιαδες μυριαδες δισκους δωσε και σε μας κανεναν...2ο ενα απο τα στοιχεια της ανυπαρκτης χιπ χοπ κουλτουρας ειναι το ψαξιμο δισκων και η ακροαση πολλων μουσικων ακουσματων μεσα απο αυτους...εμεις με τα πικ απ και τα βινυλλια εχουμε μια πιο ερωτικη σχεση...αλλα δεν ξερεις...ελπιζω παντως το πτυχιο του ντικτε και της αντιστιξης να το πηρες μεγαλε σοφε της μουσικης και τρισμεγιστε μουσικοραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου με τον Χατζηγιαννη και τον Πλουταρχο α και τους πυξ λαξ...ενταξει περα απο την ειρωνεια εγω σε καταλαβαινω...μπορει να εισαι και μιας αλλης ηλικιας δεν ξερω που καποιες λεξεις, εκφρασεις, ιδεες να σε ξενιζουν...οπως κουλτουρα, αλλο ειδος μουσικης, γκραφιττι, street art...ενταξει ειναι και το Αγρινιο που δεν ειναι καθολου οπισθοδρομικο στα πολιτισμικα θεματα (χαχα)...απλα αν εσεις που μενετε και μονιμα εκει ξεφευγατε λιγο απο την μιζερια και τον οπισθοδρομισμο σας να ανναπτυσσοταν και το Αγρινιο πολιτισμικα...αλλα με τετοια μυαλα σαν το δικο σου ...στο Μεσαιωνα θα ειμαστε μια ζωη...
Πρόστριχε, εισαι ένας απλός καραγκιοζάκος που χοροπηδάει με το παντελόνι του φορεμένο ανάποδα, καταστρέφοντας ξένες περιουσίες με τα σπρέυ του και λέει για να δικαιολογηθεί ότι κάνει τέχνη! Δεν έχεις ούτε ένα αυθεντικό cd από τις άτονες κανιβαλικές μουσικές που ακούς και προσπαθείς να κατεβάσεις από το ίντερνετ τραγούδια για να ακούσεις- τσαμπατζή της hip- hop κατάντιας- τράβα να βρείς κανέναν της low bap για να τσακωθείτε για το ποιος κάνει τέχνη και ποιος όχι! Αν ξέρεις να διαβάζεις, έγραφα ''15 χρόνια τοπικό ραδιόφωνο και όχι μόνο'', πράγμα που σημαίνει πως όταν εγώ έφευγα από το Αγρίνιο για να δω και πιο πέρα, εσύ διάβαζες τις οδηγίες χρήσεως των σπρέυ και σήκωνες σούζες στην αερογέφυρα με τα μαλλιαούρια που ακόμα κάνεις παρέα! Άντε, και στο μέλλον- μπογιατζής και πολύ σου πέφτει. Ατάλαντε!....
Πολυ μου θυμωνεις ομως...αλλα μ αρεσει που θυμωνεις μπας και ξυπνησεις απο την μιζερια σου...μπας και σταματησεις να εισαι ο φλωρος που εισαι...μπας και σταματησεις να εχεις αυτη την υποκουλτουρα στο μυαλο σου...μπας και ξυπνησεις απ το καραγκιοζιλικι σου...τωρα πηγαινε πιες το ποτακι σου...μετα πηγαινε ν ακουσεις Ρακιντζη στην Οπερα και μετα μπες στο μπλογκ να κραξεις και να το παιξεις μαγκας...αααα και μην ξεχασω τα σεβη μου τρισμεγιστε ραδιοφωνικε παραγωγε του Αγρινιου...και διδακτωρ της μουσικης...μιας και μιλαμε για δισκους εχω 348 και 569 αυθεντικα cd γιατι ειμαι και φαν του αυθεντικου...αλλα που να ξερω εγω απο μουσικη...τρισμεγιστε...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
παντως με κανεις και γελαω...
Y.Γ.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ ΜΟΥΣΙΚΕ ΠΑΡΑΓΩΓΕ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ...ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ 1000 ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΣΚΡΑΤΣΑΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ? ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΕΙΚΟΣ DJ?
Exei kaneis sas Al Green to kommati Free at last?Se vinylio?
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΑΠΕΣ ΘΑ ΦΑΤΕ.
ti fapes re psile? poios tha mas riksei fapes, esy??? pou thes na vrethoume na sinennoithoyme?
Δημοσίευση σχολίου