Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Oδηγώντας στη παράκαμψη Αγρινίου

Αισθητή η μείωση της κυκλοφορίας στη υπάρχουσα εθνική οδό



Ο κόμβος στο Κεφαλόβρυσο



Το ταξίδι αρχίζει..

Έξοδος Αγγελοκάστρου


Η συνάντηση με τον Αχελώο..


Οζερός..


Έξοδος Ρίγανης


Έξοδος προς Αγρίνιο


Κόμβος Κουβαρά

Για σήμερα ετοιμάσαμε ένα μικρό αφιέρωμα στο κομμάτι της Ιονίας Οδού που δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία. Είναι αλήθεια ότι τέτοιο οδικό δίκτυο είναι πρωτόγνωρο για όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Βέβαια άργησε χαρακτηριστικά.
Βρεθήκαμε στη παράκαμψη Αγρινίου μέσω της τωρινής εθνικής οδού. Η αλήθεια είναι ότι στη πλειονότητα τους βλέπαμε μόνο αμάξια με Αγρινιώτικες πινακίδες καθώς και ΚΤΕΛ διερχόμενα από άλλους νομούς. Η κίνηση όντως μειώθηκε αισθητά δεν μπορούμε να πούμε όμως ότι εξαφανίστηκε η κυκλοφοριακή συμφόρηση ειδικά σε ώρες αιχμής.
Κακή εντύπωση μας έκανε ότι η Ιόνια Οδός συνδέεται με το υπάρχον οδικό δίκτυο με κυκλικούς κόμβους (έστω και προσωρινά), στους οποίους εύκολα μπορεί να υπάρξει κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ώρες αιχμής. Όμως από τη στιγμή που μπήκαμε στο κομμάτι αυτό της Ιόνιας Οδού είδαμε τη διαφορά, κάτι που μπορείτε να διαπιστώσετε και εσείς κοιτάζοντας τις παραπάνω φωτογραφίες.
Χρειαστήκαμε να διασχίσουμε την απόσταση Κεφαλόβρυσο-Κουβαράς περίπου 15 λεπτά.
Απο εδώ και πέρα μένει να ολοκληρωθούν οι εξόδοι και οι παρακάμψεις της Ιονίας Οδού και πολύ περισσότερο να τελειώσουν και τα υπόλοιπα τμήματα που χαρακτηριστικά έχουν καθυστερήσει..
Υ.Γ Ευχαριστούμε τον κ. Χρήστο Καραλή για τη βοήθεια του στη καταγραφή αυτής της καινούργιας διαδρομής.

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ZOYME MEGALES STIGMES!!!!!!!

ΑΝΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!

ΑΝ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΚΡΗΤΗ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.....ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ...


Ο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

kala oi krhtikoi einai kai grothoi,
anti na pshfizoun tous dikous tous politikous pshfizoun ton gkegke giwrgakh kai ton makarith patera tou. allwste oi krhtikoi den fhmizontai kai gia thn exypnada tous!
OSO GIA TON DROMO GINAME EYRWPH TWRA DHLADH?

Ανώνυμος είπε...

η ποιότητα του δρόμου είναι μέτρια. Συχνές περιττές στροφές δεν επιτρέπουν ταχύτητα πάνω απο 150 χιλιόμετρα/ωρα. Η ασφάλεια με ταχύτητα 200 χλμ/ωρα μηδενική.
Και μήν σας φαίνονται τα νούμερα μεγάλα. Οταν έφτιαχνε η Χουντα τον σημερινό δρόμο, υπήρχαν 3 αυτοκίνητα στο Αγρινιο και σήμερα υπάρχουν 3 σε κάθε σπίτι.

Ανώνυμος είπε...

oxi akoma file mou siga, ola tha ginoun twra pou pire mpros i douleia. giaoonis g

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΚΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ ΓΙΑ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ (15 ΧΛΜ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ) ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΚΑΡΠΕΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΡΙΝΟ-ΘΕΡΜΟ-ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ (ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΄΄ΜΕΛΕΤΗΣΕ΄΄ ΚΑΙ Η ΝΔ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ;

Ανώνυμος είπε...

Ξεκίνησαν και οι σύραγγες στο Αντίρριο. το εργο είναι 4 φορές η γεφυρα. Η δε παράκαμψη Αγρινίου άρχισε το 1997 και εγκαταλήφθηκε μπροστα στα συμφέροντα για το βόλεμα ψηφοφόρων του συστήματος πασοκ σε τραίνα εφορίες προαστιακούς και μετρό. Χορτάριαζε μέχρι το 2004 το ανάχωμα των πασόκων στο κεφαλόβρυσο. Η ΝΔ άρχισε δουλειά το 2005 και το έργο τελείωσε στην ώρα του όπως και η εκλογές θα γίνουν ΞΑΝΑ στην ώρα τους. Είδομεν.

Ανώνυμος είπε...

Τί λε ρε 5.04, θες να πηγαίνεις μονίμως πάνω από 150?? Άντε γεια ρε. Οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάζονται κατ'αρεχήν με ταχύτητα μελέτης 120-130 χιλιόμετρα/ώρα. Άμα θες κοντρίτσες πάρε το αμάξι σου και σε καμιά πίστα. Έχει γεμίσει η Ελλάδα από επικίνδυνους οδηγούς. Γι'αυτό κάθε χρόνο σκοτώνεται στη χώρα μας ένα μικρό χωριό, 1600 άτομα ετησίως νεκροί σε τροχαία.
Βάλτε μυαλό, γιατί εμείς οι υόλοιποι δε φταίμε.
Ανεγκέφαλοι.
Δε μας λες και το όνομά σου που το παίζεις και μάγκας?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 8:56 ΔΕΝ είναι επικίνδυνο να οδηγεις με 150 σε δρόμους με ατέλειωτες ευθείες, πολλά ρεύματα κυκλοφορίας και νησίδα στη μέση.

Κατά τα άλλα το έργο αυτό δεν μας αφορά τους Αγρινιώτες αφού εμείς θα συνεχίσουμε να κινούμαστε στους υπέροχους δρόμους μας.

Ανώνυμος είπε...

Ε ρε τι διαβάζουμε!!!
150 km την ώρα και διαμαρτυρόμαστε για την έλλειψη ασφάλειας στα 200 km. Ελπίζω τα παραπάνω να γράφτηκαν για πλάκα...

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς το τμήμα που παραδόθηκε στερείται βασικών προϋποθέσεων ασφάλειας.Οι κόμβοι είναι επικίνδυνοι και η σηματοδότηση είναι ελλιπέστατη.Συν τοις άλλοις το οδικό δίκτυο δεν έχει επαρκή φωτισμό.Είναι ηλίου φαεινότερον πως το έργο είναι καθαρά προ-ευρωεκλογικό!Δεν έχει ολοκληρωθεί 100% και όμως το παρέδωσαν στην κυκλοφορία για να "χρυσώσουν το χάπι" και να κερδίσουν ψήφους στο νομό μας μιάμιση βδομάδα πριν τις εκλογές.Κύριοι Σουφλιά και Δένδια και υπόλοιποι βουλευτές-δυστυχώς για εσάς-δεν τρώμε "κουτόχορτο".

ΛΕΝΑ είπε...

καποια στιγμη θα γινονταν, αλλα ως συνηθως στην Ελλαδα ολα γινονται καθυστερημενα

οσο για την ταχυτητα μια χαρα ειναι τα 150, σιγα τις αποστασεις που εχουμε να κανουμε, δεν διασχιζουμε δα και καμια τεραστια χωρα!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ, ΤΙΜΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.

ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΩΚΟ ΠΟΥ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!

ΙΟΒΟΛΟΣ ΑΓΡΙΝΙ-ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΩΚΟΣ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ. ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ. Ο ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ ΕΙΧΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ Η ΑΣΧΗΜΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΗΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ. ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΝΑ ΚΥΡΗΞΟΥΝ ΑΝΕΝΔΟΤΟ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΑΠΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΒΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΙ ΒΡΕ ΚΥΡΙΕ ΝΟΜΑΡΧΗ;;;;;; ΠΟΣΟ ΠΡΑΣΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΑΤΕ;;;;;
ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΤΙΜΗΣΑΤΕ;;; ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.....ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ....ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΤΕΤΟΙΟΙΥΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ...
Ο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

O nomarxis k.Sokos giati apoysiaze ?

Ανώνυμος είπε...

meta tis ekloges tha kleisi mia lorida ana kateuthinsei giati prepei na oloklirothei o dromos me mia akomi strosi pisas kai na antikatastathoun ta kagkela me mpeto sto kentro . exei douleia akomh alla oi ekloges proigounte opos panta.
trexate na prolavoume.

Ανώνυμος είπε...

αντε μπράβο ήρθε ο σουφλιας και μερικοί κανανε λές και έγινε ο Παρθενώνας.

Πολλοι ρουφιανοι ρε παιδί μου σε αυτό τον τόπο.

tzIo είπε...

γνωριζει καποιος να απαντησει στα παρακατω ?

1.η αρχη της ιονιας ειναι απο το κεφαλοβρυσο ή μπαινεις νωριτερα ?

2.μεχρι που μπορεις να φτασεις ? ειναι ετοιμη μεχρι την αμφιλοχια ας πουμε ?

3.αν μπεις (απο κεφαλοβρυσο ή απο οπουδηποτε ξεκιναει)
εχει αμεση εξοδο για αγρινιο ?
δηλαδη συμφερει να πας απο εκει για αγρινιο(σε ιδιαιτερες περιπτωσεις..) ή απο την εθνικη ?

τα 150 μια χαρα ειναι.

καποιος ειπε οτι εχει στροφες.μιλας για αποτομες ή μικρες στροφες χωρις καποιο λογο να υπαρχουν ?

ευχαριστω

Nώντας είπε...

Καλημερα σας,
Τοσα χρονια (οχι τοσα ευτυχως οσο εκανε η γεφυρα)περιμεναμε να γινει η ΙΟΝΙΑ ωστε να μπορουμε να πηγαινουμε στο χωριο με τα παιδια μας (καταγωγη απο Σκουρτου,γενημενος αθηνα αλλα απο μικρο παιδι ο πατερας μου με εκανε να αγαπησω το χωριο υπερβολικα και το ιδιο προσπαθω και εγω να περασω στα παιδια μου,και μαλλον τα εχω καταφερει .)με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια,και τωρα που αρχισε να δινετε στην κυκλοφορια-εστω τα 35 χλμ-ακουω φωνες για οχι ασφαλεια σε ταχυτητες 150-200-500-600χλμ,και για το ποιος πηγε ή οχι στα εγκαινια.Κυριοι ο δρομος αυτος γινεται για εμας.
Τωρα στις εκλογες που θα παω στο χωριο (ολη η οικογενεια)για να ψηφισω θα σας πω τις εντυπωσεις μου ,αλλα θεωρω ''μικρες''για την ωρα τις φωνες αυτες.
Αυτο που θα πρεπει να γινει τωρα ειναι να υπαρχει πιεση με καθε τροπο ωστε να διορθωθουν τυχον ατελειες ή παραλειψεις ( π.χ.καθετη συνδεση με ΑΓΡΙΝΙΟ)για να απολαυσουμε αυτο το εργο ,οπως ολοι αυτοι που ταξιδευουν προς ΛΑΜΙΑ(Αγ.κωνσταντινος-Καμμενα βουρλα)με ασφαλεια και γρηγορα.
Ευχαριστω για το χρονο σας .
Τζογανης Νωντας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΠΑΛΙ ΚΙΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΦΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.
ΑΜΕΣΗ ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΚΟΜΒΟ ΡΙΓΑΝΗΣ Η' ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΘΕΣΤΙΕΩΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΥΛΙΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΝΤΩΣ Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Χαχα... Ο δρόμος δεν έγινε τόσο για να εξυπηρετεί τους κατοίκους του Αγρινίου, όσο κυρίως τη διαμπερή κίνηση από και προς Θεσπρωτία και Ήπειρο. Για αυτο και ονομάστηκε παράκαμψη Αγρινίου και όχι περιφερειακός Αγρινίου...

Κάθετοι συνδετήριοι υπάρχουν ήδη (από Χάλκιο, Αγγελόκαστρο και Κουβαρά) και μάλιστα η κίνηση σε αυτούς θα μοιράζεται (Νότος/Βορράς). Εσείς μάλλον εννοείτε νέο κάθετο δρόμο για την απευθείας ένωση Αγρινίου με τον αυτ/μο. Αλλά κάτι τέτοιο είναι λίγο χλωμό ιδιαίτερα αν μιλάμε για αυτ/μο, αφού το μήκος είναι περίπου 10 χλμ. Ίσως γίνει μετά από 5-10 χρόνια, φυσικά ως δημόσιο έργο.

Όσο για τις ταχύτητες να ετοιμάζεστε για κάμερες και άλλα καλούδια (πχ μέση ταχύτητα ανάμεσα στα διόδια), μετά από διατάξεις από Ε.Ε. Τα χρήματα θα τα μοιράζονται παραχωρησιούχοι και Κράτος. Οπότε όριο ταχύτητας (στις περισσότερες περιπτώσεις 120/130) + 10% (όριο λάθους) και πολύ θα σας πέσει.

Ανώνυμος είπε...

Σε κανέναν δεν κάνει εντύπωση ότι η έξοδος για Αγρίνιο είναι 25 χιλιόμετρα μετά το Αγρίνιο???????