Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Αυτή είναι η κατάντια του οδικού μας δικτύου...!!!


Το ρευμα της Ιονίας οδού για Αμφιλοχία είναι κλειστό εδώ και κάποιες βδομάδες(για πολλοστή φορά) αναγκάζοντας τις νταλίκες να διανύουν την απόσταση Κεφαλόβρυσο-Κουβαράς μέσω Αγρινίου. Και φυσικά με τέτοιο δρόμο δεν θέλει πολύ για να γίνει το κακό.Η νταλίκα της φωτογραφίας ανετράπει στις 20:15 σήμερα μεταξύ Αγίας Ελεούσας και Φραγκουλαίικων. Ευτύχως ο οδηγός είναι καλά και δεν θρηνήσαμε θύματα.
Επίτέλους ας ξυπνήσουν οι πολιτικοί του τόπου μας για να τελειώνει το έργο της Ιονίας για να μην ξαναδούμε τέτοιες εικόνες στο μέλλον.
Έλεος επιτέλους
Βαρδουλάκης Ευτύχιος

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα τμήματα από Αγρίνιο για Κουβαρά και Χαλίκι, 20 χιλιόμετρα έκαστο πρέπει να γίνουν με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μπετονένιο στηθαίο στο κέντρο,γιατί και με την παράκαμψη πάλι έρχονται ντλίκες στο Αγρίνιο,λιγότερες μεν,επικίνδυνες δε για την ασφάλεια.

Ανώνυμος είπε...

ετυχε να περνω με το αυτοκινητο μου οταν εγινε, βγαλαμε τον οδηγο απο το φορτηγο. ευτυχως φοραγε ζωνη και δεν επαθε τιποτα.
για να οδηγας σε αυτους τους δρομους πρεπει να εισαι το λιγοτερο σαν τους οδηγους του WRC!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχως δεν ειναι τπτ τπο σοβαρο

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με τον 11,54 ο υπάρχον Εθνικός δρόμος θα πρέπει να έχει δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό στη μέση. Καθώς επίσης και δρόμους για την παράπλευρη κίνηση (τοπική κυκλοφορία). Έχω ακούσει ότι το τμήμα που κατασκευάζεται στο Αγρίνιο από τον κυκλικό κόμβο έως την διασταύρωση για Παναιτωλιο θα έχει μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση άραγε θα έχει και διαχωριστικό στη μέση; Και άκουσον άκουσον οι παράπλευροι δρόμοι δυο λωρίδες κυκλοφορίας αν είναι δυνατόν. Εάν κάτι τέτοιο συμβαίνει πιστεύω ότι η εθνική οδός σε βάθος χρόνου θα γίνει δρόμος πόλης μη ελκυστικός για τους ταξιδιώτες οι οποίοι θα αποφεύγουν το Αγρίνιο όπως ο διάβολος το λιβάνι. Τα οποία πλεονεκτήματα πιστεύουν ότι θα έχουν οι επαγγελματίες της περιοχής σταδιακά θα τα χάσουν γιατί θα χάσουν την τοπική κίνηση (που αφορά τους κατοίκους του νόμου εκτός Αγρινίου) και
τους ταξιδιώτες των άλλων νομών. Εάν το παραπάνω συμβαίνει πιστεύω ότι ισοδυναμεί με έγκλημα για την οικονομία της περιοχής. Η διευκόλυνση των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον άξονα της εθνικής θα πρέπει να γίνει με άλλο τρόπο.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 4:30, ΔΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ Π ΛΕΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Κ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ...Ο ΚΘΡΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΣΤΗΘΑΙΑ ΜΕ ΓΡΑΣΙΔΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΤΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΥΣ ΘΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ Κ ΜΠΑΡΕΣ
agrinion state
Σ.Π.-ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανώνυμος είπε...

Έχω την εντύπωση ότι για το τριήμερο ίσχυε απαγόρευση κυκλοφορίας στα φορτηγά. Αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι δεν φταίνε μόνο οι άθλιοι δρόμοι...

Ανώνυμος είπε...

'' για να οδηγας σε αυτους τους δρομους πρεπει να εισαι το λιγοτερο σαν τους οδηγους του WRC! ''


οχι ρε φιλε 1,05,ημαρτον σιγα μην ειναι τοσο δυσκολο.
ενταξει οι δρομοι ειναι χαλια αλλα δεν φταιει ο δρομος οταν κανουμε τις μαλακιες μας.ας προσεχει ο καθενας και ολοι μας και να μαθουμε να οδηγαμε και εμεις καλυτερα.

kostakoutas είπε...

Πριν κανα χρονο ήμουνα σε ημερίδα που είχε γίνει στο παπαστρατειο για την κυκλοφοριακή αγωγή κλπ...Ολοι(οι άσχετοι,πολιτευτές,βούρτσες,φουτσες κλπ) ειπαν πόσο κακοι οδηγοί είμαστε...Μονο οταν οταν μίλησε ο πλέον αρμόδιος γιαυτο το θεμα ξεβράκωσε ολους τους άθλιους τοπικούς και μη,άρχοντες.
Οι οδηγοί μπορει να φταίνε αγαπητοί αλλα οι δρομοι συμβάλλουν τα μέγιστα στο να θρηνούμε ζωές καθε τοσο.
Οταν αυτο το πράγμα γίνεται συνέχεια,λέγεται φόνος κατα συρροήν και οι ιθύνοντες θα πρέπει να πανε φυλακή.-

Ανώνυμος είπε...

Όλοι αυτοί οι που καλούνται και βολευτές βολεύονται να λένε για άθλιους οδηγούς για να διακαιολογήσουν την ανυπαρξία τους σε όλα τα επίπεδα και στο νομό, που το οδικό δίκτυο είναι από εποχής Καραμανλή του πρεσβύτερου.
Ας πάνε στη Θεσσαλία να δούνε δρόμους.2 λωρίδες ανά κατεύθυνση με διάζωμα στη μέση και αν είναι με μια λωρίδα έχουν μεγάλο έρεισμα και πολύ καλή ποιότητα ασφάλτου.
Εδώ που έπρεπε Αγρίνιο-μεσολόγγι να συνδέονται με δρόμο 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση με διάζωμα και 6 ανισόπεδους κόμβους σε καίρια σημεία, όπως στη Συκιά,Παναιτώλιο,Κλεισορεύματα,Χρυσοβέγι,Σταμνά κοιμούνται. Δεν είδαμε καμιά κοινή διεκδίκηση τέτοιου επιπέδου για τόσο καίριο ζήτημα παρά μόνο κόντρες για τα Εφετεία,Πανπιστήμια. Το γεγονός ότι θα συνδεόμασταν σε 15 λεπτά με ασφαλή δρόμο αι δε θα είχαμε τέτοια θανατηφόρα ατυχήματα είναι απ'ότι φαίνεται ελάσσονος σημασίας.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε agrinion state Σ.Π.- ΑΓΡΙΝΙΟ: ευχαριστώ για την ενημέρωση, πιστεύω ότι ο υπάρχον εθνικός δρόμος θα πρέπει να διαφυλαχθεί και να αναβαθμισθεί σε όλο το μήκος του εντός της Αιτωλ/νιας με δυο λωρίδες αν κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στη μέση. Όπου δε είναι απαραίτητο θα πρέπει να γίνουν και οι παράπλευροι δρόμοι, για την ανάπτυξη πάσης φύσεως δραστηριοτήτων

Ανώνυμος είπε...

24 Μαΐου 2010 8:10 μ.μ.

καλα φιλαρακι ας βρεις εσυ μπροστα σου στην παλαιοβουνενα 4 νταλικες στην σειρα και μετα να σε δω τι μαγκας και τι τιμονι εισαι...θα κλανεις μεντες.