Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

Πράσινο φώς από το Νομαρχία για περιβαλλοντικούς όρους στο Πλατυγιάλι.


Υπερψηφίσθηκε χθες από τα μέλη (Δευτέρα 3 Μαΐου 2010) του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αιτωλοακαρνανίας, η τροποποίηση των Περιβαλλοντικών όρων της Ναυτιλιακής Βιομηχανικής Περιοχής του Πλατυγιαλίου Αστακού, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την εγκατάσταση μιας μεγάλης ενεργειακής επένδυσης που σχεδιάζει η κυβέρνηση του Κατάρ, η υλοποίηση της οποίας θα μετατρέψει το Πλατυγιάλι Αστακού σε ένα τεράστιο ενεργειακό κέντρο.
Το έργο προβλέπει την κατασκευή σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας συνδυασμένου κύκλου με χρήση LPG ισχύος 1.000 MW, σταθμού επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), σταθμό μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων και θερμοκήπια άλγης για την απορρόφηση του εκμπεμπόμενου, από τον σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας διοξειδίου του άνθρακα.
Το μέγεθος της επένδυσης υπολογίζεται σε πάνω από 3,5 δις ευρώ, ποσό που αγγίζει το 145% των συνολικών ξένων επενδύσεων που έγιναν το 2009 στην Ελλάδα.
Ο νομάρχης στην ομιλία του όπως ήταν αναμενόμενο υποστήριξε την υπερψήφιση της μελέτης.
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην αύξηση περίπου 4% των ενεργειακών αναγκών της χώρας κάθε χρόνο, στο ότι η επένδυση αυτή θα αναπτύξει μια περιοχή που εως τώρα είχε ένδεια επενδύσεων.
Από την άλλη υπεραμύνθηκε της ΝΑΒΙΠΕ, μιλώντας για 300 εργαζόμενους που απασχολεί σήμερα.
Για επενδύσεις ΤΕΡΝΑ και σιδηρόδρομο:
-Ξέρετε πόσες είναι οι αιτήσεις του 2010 που έχουν κατατεθεί από τη ΔΕΗ και δύο ιδιωτικές μεγάλες εταιρίες; Την Μηχανική και την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Για 2.600 MW. Και τι επενδύσεις είναι αυτές; Επαναχρησιμοποίησης του νερού του Καστρακίου και των Κρεμαστών.
-Ο σιδηροδρομικός άξονας Πλατυγιάλι- Αγρίνιο- Λιανοκλάδι μέσω Προυσού, είναι εφικτό σχέδιο.
Και υπάρχει και διαδικασία και προμελέτη επ’ αυτού.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ...ΕΠΙΣΗΣ, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΣΡΟΜΙΚΩΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ-ΑΓΡΙΝΙΟ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ Π ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΑΛΛΑ Κ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥΣ...ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ Δ.ΕΛΛΑΔΑΣ(ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΑΓΡΙΝΙΟ-ΑΡΤΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΓΡΕΒΕΝΑ)? Κ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΝ ΕΝΩΣΗ Τ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΠΑΤΡΑ???

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΑΛΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ(ΓΑΛΑΤΑΣ, ΕΥΗΝΟΧΩΡΙ, ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ΑΙΤΩΛΙΚΟ, ΑΝΤΙΡΡΙΟ, ΚΑΛΥΒΙΑ) Κ ΑΠΟ ΤΝ ΠΟΛΗ Τ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Κ ΝΑ ΤΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΡΙΓΑΝΗ ΣΤΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Π ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗ ΡΙΓΑΝΗ...ΑΝ Κ ΘΑ ΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ...ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ Δ.ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΧΡΙ ΔΟΚΙΜΙ

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΜΑ 2Ο ΥΠΕΡ ΚΑΙ 9 ΚΑΤΑ.ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΄΄ΓΚΑΖΩΝΟΥΜΕ ΄΄ΕΝΏ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΣΤΣΜΑΤΑΜΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ,ΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι θα προσφύγουμε στα Ευρωπαικά δικαστήρια για να αποφασίσουν την νομιμότητα ή τη μη του έργου για την χώρα μας ?
Ντροπή !!!!!!!!!!1

Ανώνυμος είπε...

σιγα μη δεν εδιναν το πρασινο φως,
θα τους παίρναμε με τις πετρες εαν δεν το κανανε

Ανώνυμος είπε...

Κομματι κομματι ξεπουλανε τα παντα. Λιμανια θαλασσες ακτες αξιοπρεπεια. Φυκια (αλγης) και μεταξωτες κορδελες. Στους λαιμους των παιδιων αυτου του τοπου. Μουγκα όλοι. Οσοι διαβεβαιωναν για τον εμπορικο και διαμετακομιστικο χαρακτηρα του λιμανιου που θα αναπτυξει μεταφορές,τουρισμό και εμπόριο. Γαργαρα τωρα τα μαυρα νερα της αλγης και τα σύννεφα της καύσης της. Σε μια νυχτα περασε η μελετη περιβαλλοντικων επιπτωσεων. Απο το υπουργειο (καταστροφης) περιβαλλοντος και την νομαρχιακή αυτοεκδίκηση. Αντι πινακιου φακης. Κοστισε 10 το πουλανε 2. Και το τίμημα στις ιδιοκτήτριες τράπεζες. Μεχρι να βγαλουν 100. Αντε με κανα μεσο στο μωραϊτη ισως δουλεψει κανενας ντοπιος για τα 595 ευρω της νεας πρασινης αναπτυξης. Με τις υγειες μας.

ΣΒΔΕ είπε...

Το σχέδιο σιδηροδρομικής σύνδεσης με Λιανοκλάδι έχει απορριφτεί από χρόνια. Είναι πολύ δύσκολο έργο και δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνδεθούμε με το Λιανοκλάδι. Η ΕΡΓΟΣΕ (και σε συνεννόηση με την Akar Port) προχωράει στις μελέτες του Δυτικού άξονα Αντίρριο –Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα – Καλαμπάκα – Κοζάνη. Από εκεί θα συνδέετε σε πρώτη φάση η άξονας με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο για να μπορούν οι εμπορικοί συρμοί να κατευθύνονται προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Στο μέλλον μπορούμε να διεκδικήσουμε επέκταση του άξονα από τα νότια παράλια της Στερεάς Ελλάδος για σύνδεση με το υπόλοιπο δίκτυο σε σημείο πιο κοντινό στην Αθήνα δηλαδή στη Λειβαδιά. Ο Προαστιακός Αιτωλοακαρνανίας πρέπει να λειτουργήσει άμεσα στη νέα μετρική γραμμή και δεν χρειάζεται να έχει καμία σχέση με τον Δυτικό άξονα.

Ανώνυμος είπε...

πρασινο ξεπουλημα.
η χαβουζα θα καει εδω για να εχουν ρευμα στην ιταλια.
ουστ λαμογια.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΣΒΔΕ

Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ Κ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΓΙΝΕΤΕ...ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΤΑ ΤΝ ΓΝΩΜΗ Μ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΕΤΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ

Κ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΕΤΡΙΘΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ, ΤΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ? ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ? ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ Π ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΡΥΟΝΕΡΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΣΒΔΕ είπε...

Προς Ανώνυμος 05 Μαΐου 2010 6:38 μ.μ.

Όταν λέμε καμία σχέση με τον Δυτικό άξονα εννοούμε λειτουργικά. Σε μεγάλο μέρος της η υπάρχουσα γραμμή ταυτίζετε με την μελλοντική του Δ. άξονα. Ο Δ. άξονας πρέπει να περνάει δίπλα στο Αγρίνιο κάπου κοντά στο παλιό αεροδρόμιο όπως και να διέρχεται σε κοντινή απόσταση από το νέο για την προοπτική των συνδυασμένων μεταφορών. Για την μετρική γραμμή υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας οι οποίες φυσικά δεν στηρίζονται στην πιθανότητα μετακίνησης κάποιον για μπάνιο σε διάστημα 2 μηνών το χρόνο. Οι μελέτες αυτές λαμβάνουν σίγουρα υπόψη το μεγάλο αριθμό ανθρώπων που μετακινούνται καθημερινά μεταξύ του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Επίσης η εφαρμογή στην πράξη ποιοτικής, ασφαλούς, οικολογικής, χαμηλού κόστους σύνδεσης με την Πάτρα (μέσω την επέκτασης με ταχύπλοο) δημιουργεί νέες προοπτικές και λόγους μετακίνησης μεταξύ δυο τόσο κοντινών περιοχών που τώρα βρίσκονται απομονωμένες. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα προαστιακών γραμμών στην Ελλάδα και αν σας ενδιαφέρει μπορείτε να αναζητήσετε στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την κερδοφορία τους. Γιατί ο προαστιακός Μεσσηνίας μπορεί να είναι κερδοφόρος και δεν θα μπορεί ο προαστιακός Αιτωλοακαρνανίας που θα συνδέει περισσότερες πόλεις η μία εκ των οποίων είναι από τις μεγαλύτερες της Ελλάδας;