Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2010

Αποφασεις για σύνδεση Λευκάδας με Ιόνια Οδό

Αποφάσεις για Ιονια Οδό πήρε η Επιτροπή Μεγάλων Εργων, που συνεδρίασε χτες για πρώτη φορά υπό την προεδρία του υπουργού Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα.
Στη συνεδρίαση μετείχαν ακόμα οι υπουργοί Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης, Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, Οικονομίας Λ. Κατσέλη, Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη, Επικρατείας Χ. Παμπούκης και Πολιτισμού Π. Γερουλάνος.
Στη χτεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μεγάλων Εργων αποφασίστηκε εκτός των άλλων να προχωρήσει και το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης της Λευκάδας. Το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών περιλαμβάνει συγκεκριμένα δύο έργα. Το πρώτο αφορά την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας σύνδεσης της πόλης της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία. Θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης στα πρότυπα της υποθαλάσσιας ζεύξης Ακτιο- Πρέβεζα.
Το δεύτερο έργο αφορά τη σύνδεση της Λευκάδας με τον άξονα Ακτιο-Αμβρακία και κατ΄ επέκταση με την Ιόνια Οδό. Στη χτεσινή συνεδρίαση, συζητήθηκαν ακόμα τα προβλήματα των συμβάσεων παραχώρησης που βρίσκονται σε εξέλιξη. Η Επιτροπή αποφάσισε τη σύσταση ομάδων εργασίας αποτελούμενη από τους γενικούς γραμματείς των υπουργείων και υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίες μέχρι τις 30 Ιουλίου θα οριστικοποιήσουν και θα υποβάλουν για έγκριση στην Επιτροπή Μεγάλων Εργων νομοθετικές και διοικητικές ρυθμίσεις. Οι ρυθμίσεις θα αφορούν συγκεκριμένα την επιτάχυνση των διαδικασιών σε σχέση με τη χρηματοδότηση και οικονομική παρακολούθηση των έργων, τις απαλλοτριώσεις και επιτάξεις γης, τις αρχαιολογικές έρευνες, τις περιβαλλοντικές εγκρίσεις, τα διόδια και τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων και τα δίκτυα των κοινωφελών οργανισμών
www.tanea.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τωρα συνεδριασαν;
αρα ειχαν κανει πατατες με τις μελετες και τις παραχωρησεις...
εργα για να φανε και να συντηρηθουν οι εταιρειες..

το εργο αυτο ομως περναει μεσα απο αρχαιολογικους χωρους της ακαρνανιας (μεδεων ,μυκηναικοι ταφοι στο λουτρακι ,αρχαιο θυρειο και οτι αλλο ανακαλυφθει) ,οι οποιοι θα εχουν την τυχη των αρχαιοτητων της ιονιας οδου(καταστροφη ,θαψιμο κ.α..)

τα λυμματα και τα νερα απο τους δρομους που θα καταληγουν;τι προβλεπουν οι περιβαλλοντικες μελετες;μηπως δεν ασχοληθηκαν καθολου με αυτο το παραγοντα και τρεχουν μετα(προστημα κτλ);

με τις αποζημειωσεις τι θα γινει;
θα γινει οτι σε ολη την ελλαδα που οι κατοικοι πηραν καλα λεφτα εκχωροντας την περιουσια τους που προστατευεται απο το συνταγμα ή θα τις επιταξουν για ενα ξεροκομματο;
οι φορεις του νομου (δημαρχοι νομαρχες συλλογοι μηχανικων κ.α.) ειναι με τους ιδιοκτητες των εταιριων και τους υπεργολαβους ή με τα δικαιωματα των πολιτων;

τελειωνοντας ,γιατι μεσα σε μια μερα αποφασιζεται η υπογεια συνδεση με την λευκαδα (διοδια) ενω για την συνδεση ιονιας οδου-αγρινιου δεν υπαρχει καμια εξελιξη;ποιοι δεν θελουν την συνδεση και γιατι;
-[/]-

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ MONO OI ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ .
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ.