Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2009

Χρήσιμο αποδεικνύεται το Mini Bus στο Αγρίνιο

Η δημοτική συγκοινωνία που λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό στο Αγρίνιο φαίνεται να έχει ανταπόκριση. Σύμφωνα με στοιχεία 400 κατά μέσο όρο εισιτήρια "κόβουν" τα Mini -Bus ημερησίως, ιδιαίτερα τις πρωινές αλλά και τις απογευματινές ώρες αιχμής ( τις μέρες πυ είναι ανοικτά τα μαγαζιά). Μάλιστα αυτό το νούμερο έχει και αυξητικές τάσεις και ίσως γίνει μεγαλύτερο όταν λειτουργήσει και το τρίτο δρομολόγιο Δοκίμι- Δυο Ρέματα.
Εδώ να σημειώσουμε ότι τα εισιτήρια μπορεί να τα βρεί κάποιος τόσο στα περίπτερα, όσο και μέσα στα λεωφορία ( Στη περίπτωση αυτή επιβαρύνεται λίγο η τιμή του). Φαίνεται λοιπόν ότι το συγκεκριμένο αυτό πρόγραμμα του δήμου Αγρινίου ( γνωστό ως Συν-Κοινωνία) είναι χρήσιμο για αρκετό κόσμο και έλειπε τόσο καιρό από τη πόλη μας. Βέβαια δεν λείπουν και ορισμένα προβλήματα. Π.χ. δεν είναι λίγες οι φορές που παρκάρουν παράνομα Ι.Χ. στους χώρους των στάσεων του Mini- Bus, οι οποίοι έχουν οριοθετηθεί με κίτρινες γραμμές, κάτι που δημιουργεί κυκλοφοριακό κομφούζιο. Επίσης σε μερικά στάσεις έχουν φθαρεί η χαθεί οι χάρτες με τα δρομολόγια.
Τέλος, όταν μιλάμε για 400 κατά μέσο όρο εισιτήρια την ημέρα σημαίνει στη πράξη πολύ λιγότερα αυτοκίνητα τις ώρες αιχμής.
Εϊναι λοιπόν απαραίτητο για το Αγρίνιο το πρόγραμμα αυτό τα επόμενα χρόνια να μην εγκαταλειφθεί, αλλά να συνεχίσει εξίσου με τις ίδιες θετικές προοπτικές.

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά συγνώμη, αλλά που τα βρήκατε 400 εισητήρια την ημέρα;;; κάνατε έσεις ρεπορτάζ ή σας έσωσε στοιχεία ο δήμος;;; Άδεια ειναι τα mini-bus! είναι ζήτημα αν θα δεις το λεωφορείο να έχει πάνω από πέντε- έξι άτομα!

agrinionews είπε...

Πρόκειται για στοιχεία που έχει στη διάθεση του το αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου.

Μάρκος είπε...

Η τιμή του εισιτηρίου πόση είναι; Εμείς εδώ στο Μαρούσι έχουμε χρόνια Δημοτική Συγκοινωνία, αλλά χωρίς εισιτήρια. Κάποια στιγμή είχε γίνει μια σκέψη να μπει μια συμβολική τιμή, αλλά δεν προχώρησε.

Ανώνυμος είπε...

50 λεπτά είναι η τιμή.
Ο 12:09 είναι... ταξιτζής;

Ανώνυμος είπε...

Τους χαρτες οι ταξιτζηδες τους χαλανε...

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα δεν νομίζω ότι είναι πόσα εισιτήρια κόβονται ημερησίως, αλλά το αν εξυπηρετούνται οι πολίτες. Εγώ νομίζω ότι το Mini Bus είναι και χρήσιμο και εξυπηρετικό κι όσο περνάει ο καιρός αυτό θα φαίνεται ακόμη περισσότερο. Αρκεί να αλλάξουμε κι εμείς την νοοτροπία μας να μην περνάμε μπροστά από τον Ματραλή με το καινούριο αυτοκίνητό μας για να μας δουν οι υπόλοιποι.

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατι,το αυτοκίνητο για τους Αγρινιώτες είναι μέσο αλτρουισμου...δεν το παίρνουμε για μας,αλλα για τους άλλους...

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΠΡΕΒΕΖΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑΧΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΡΟΜΗΣ:

kostakoutas είπε...

50 λεπτά?
Η τιμή είναι εξοργιστική,αν θέλει ο δήμαρχος να τα κονομήσει,να πάει να δουλέψει και όχι να κλέβει εμάς!!
αρκετά με τις parodies πλειστηριασμών έργων κλπ..

Μάρκος είπε...

@kostakourtas, μπας και είσαι γερολαδάς; Εξοργιστική τιμή τα 50 λεπτά; Φαντάζομαι ότι θα χαλάς πολλά περισσότερα σε απείρως πιο άχρηστα πράγματα, από τη Δημοτική συγκοινωνία...χαλάρωσε...!

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς ο ''kostakoutas'' δεν έχει βγει έξω από το Αγρίνιο...Το φοιτητικό εισιτήριο στην Πάτρα(με πάσο εννοώ) έχει 1 ευρώ να πας στο πανεπιστήμιο.Αν είναι δυνατόν να θεωρούμε εξοργιστική την τιμή των 0.5 ευρώ.Η μιζέρια,η γκρίνια,η κοντόφθαλμη λογική και οι ''εξυπνάδες'' από κάποιους είναι τα στοιχεία που μας κρατάνε πίσω σαν πόλη.Αλοίμονο αν έχουμε φτάσει στο σημείο να κατακρίνουμε ό,τι καλό γίνεται στην πόλη μας.

kostakoutas είπε...

προφανώς ο κοστακουτας έχει βγει πολύ πιο έξω από το αγρίνιο και κρίνει...
Όταν πληρώνεις 0.5 ευρώ για να κανεις μια απόσταση 1-2 χιλιομετρων τότε ναι η τιμή του είναι εξοργιστική.Όταν πληρώνεις 0.8 η 1 ευρώ για να πας από το ένα άκρο της αθηνας,πάτρας,θεσσαλονίκης και των λοιπών μεγάλων πόλεων όπου οι αποστάσεις είναι πολλαπλάσιες,τότε σε κλέβουν.Αν λάβει κανεις υπόψιν του ότι σε πόλεις όπως η αθήνα πχ με 1 εισιτήριο μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλα τα μέσα(δημοσια) και για 1.5 ώρα δίχως κανένα περιορισμό e τότε εξεγείρεσαι..
Επίσης πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερο τα μέσα μεταφοράς να λειτουργούν με υγραέριο όπως τα αντίστοιχα των αθηνών και οχι με mazout.

Ανώνυμος είπε...

Κατ'αρχάς στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιδοτούνται από το ίδιο το κράτος.Οπότε το επιχείρημά σου είναι άστοχο.Δεύτερον τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν είναι ''ταξί'' να τα πληρώνεις ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση που καλύπτεις για να φτάσεις στον προορισμό σου.Και στην τελική,στην χώρα μας υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα για να εξεγερθείς...!

kostakoutas είπε...

Η εκμετάλλευση είτε είναι μισό ευρώ είτε 200 εκατομμύρια,είναι εκμετάλλευση πρέπει να εξεγείρεται κανεις.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά πιο φτηνά σου έρχεται να αγοράσεις νέφτι. Φτάνεις και πιο γρήγορα!!!

Ανώνυμος είπε...

"ΚΟΣΤΑΚΟΥΤΑ" ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΗΓΕΣ ΠΟΛΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΘΗΚΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒLOG ΣΟΥ (AΓΡΙΝΙΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ).
ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΦΩΝΑΞΕ ΜΑΣ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ....

Ανώνυμος είπε...

50 LEPTA???????
POSA ALLA THA FATE REEEEEEEE?????
DEN EXETE BARETHEI NA LETE OTI EISTE K SOSIALISTES???PINETE TO AIMA TOU KOSMAKI....

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 50 ΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΙΜΗ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΝΙΒUS ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 8:30-9:00 ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Κ ΟΡΘΙΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΔΝ ΛΕΙΠΟΥΝ Κ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 5 ΑΤΟΜΑ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ Κ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΜΜ...

Κ. "ΚΟΣΤΑΚΟΥΤΑ" ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ 3 ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙΒUS ΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ 0.50 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ, ΕΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ 2 ΕΥΡΩ Κ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ...

Ανώνυμος είπε...

400 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ???
ΤΑ ΚΟΒΕΙ ΔΝ ΛΕΩ ΜΠΟΡΕΙ Κ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕ 100.000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 400 ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1000...ΜΕ 400 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 14-15 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ...
ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ