ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. μειώνει σημαντικά - μέχρι τις 30 Ιουλίου - το κόστος ταξιδιού των επαγγελματικών οχημάτων με τέσσερεις και πλέον άξονες, προσφέροντας έκπτωση που θα φτάνει μέχρι και το 29,2% του κόστους της διέλευσης επιστροφής.
Πληρώνοντας μόλις 29 Ευρώ, τα μεγάλα φορτηγά μπορούν να επιστρέφουν μέσω της Γέφυρας εντός 24ώρου συντομεύοντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού κατά μία ώρα περίπου και κυρίως διασχίζοντας με άνεση και ασφάλεια το στενό Ρίου – Αντίρριου, ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες που ήταν παλαιότερα απαγορευτικές.
Τώρα κάθε οδηγός φορτηγού τεσσάρων και πλέον αξόνων, μπορεί να ζητά από το σταθμό διοδίων ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας, την κάρτα «Επιστρέφω 24», η οποία καθιστά επιτρεπτή και οικονομική τη διέλευση μετ’ επιστροφής μέσα σε 24 ώρες, μόνο με 68,5€.
Ακόμα και εάν η επιστροφή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, τότε το προκαταβληθέν ποσό επιστροφής εντός 24ώρου δεν χάνεται, αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη μέρους του κανονικού συνολικού κόστους της διέλευσης.
Έτσι για τους επαγγελματίες οδηγούς που θα επωφεληθούν της προσφοράς, η επιστροφή από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα κοστίζει μόνο 29 Ευρώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011).
Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. μειώνει σημαντικά - μέχρι τις 30 Ιουλίου - το κόστος ταξιδιού των επαγγελματικών οχημάτων με τέσσερεις και πλέον άξονες, προσφέροντας έκπτωση που θα φτάνει μέχρι και το 29,2% του κόστους της διέλευσης επιστροφής.
Πληρώνοντας μόλις 29 Ευρώ, τα μεγάλα φορτηγά μπορούν να επιστρέφουν μέσω της Γέφυρας εντός 24ώρου συντομεύοντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού κατά μία ώρα περίπου και κυρίως διασχίζοντας με άνεση και ασφάλεια το στενό Ρίου – Αντίρριου, ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες που ήταν παλαιότερα απαγορευτικές.
Τώρα κάθε οδηγός φορτηγού τεσσάρων και πλέον αξόνων, μπορεί να ζητά από το σταθμό διοδίων ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας, την κάρτα «Επιστρέφω 24», η οποία καθιστά επιτρεπτή και οικονομική τη διέλευση μετ’ επιστροφής μέσα σε 24 ώρες, μόνο με 68,5€.
Ακόμα και εάν η επιστροφή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, τότε το προκαταβληθέν ποσό επιστροφής εντός 24ώρου δεν χάνεται, αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη μέρους του κανονικού συνολικού κόστους της διέλευσης.
Έτσι για τους επαγγελματίες οδηγούς που θα επωφεληθούν της προσφοράς, η επιστροφή από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα κοστίζει μόνο 29 Ευρώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011).
5 σχόλια:
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ NA MEIΩΘΕΙ Κ Η ΤΙΜΗ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ...ΚΑΘΕ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 59.90 ΕΥΡΩ...ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!
ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 30 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ...
ΕΔΩ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Κ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΓΙΝΕΤΕ...
πρωτον το αρθρο κανει λαθος υπολογισμούς λεει οτι με 68,5 ευρω θα μπορει να επιστρεψει το φορτηγο σε 24 ωρες ... και μετα αμεσως λεει οτι ετσι η μονη διελευση για αυτον που επιστρεφει μεσα στις 24 ωρες κοστιζει 29 ευρω..
δευτερον ποσα φορτηγα ξερετε που ενεργουν κατα 90% μεγαλες αποστασεις θα επιστρεψουν μεσα σε 24 ωρες? εκτός αν καποιος επιλεξει το φορτηγο του να παει για καφε ή ψωνια στην πατρα
τριτον και ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ οι τιμες στη γεφυρα ειναι ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΟΤΙ ΧΑΖΟΜΑΝΑΤΖΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ. 25 ΕΥΡΩ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΕΝΑ ΙΧ ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ. Ο ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΝ 595 ΕΥΡΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΙΑΜΙΣΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ.
με το φερι συμφερει.
Επειδή ο καθένας γράφει ότι θέλει μερικές χρήσιμες πληροφορίες.
Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ έχουν ειδικό τιμολόγιο (κατόπιν συμφωνιών με την Γέφυρα ΑΕ) και δεν πληρώνουν τις τιμές που φαίνονται στην πινακίδα πριν τα διόδια. Ειδικά τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Α.Ε. έχουν έκπτωση που φτάνει το 60%! ( δηλαδή η διέλευση κοστίζει 24 ευρώ)(λόγω των πολλών καθημερινών διελεύσεων) για το λόγο αυτό πληρώνουν την διέλευση μέσω κάρτας (10 διαδρομών) την οποία προμηθεύεται η ΚΤΕΛ ΑΕ από την Γέφυρα και την δίνει σε κάθε οδηγό πριν το δρομολόγιο. Τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ της Δυτικής Ελλάδας έχουν αντίστοιχες εκπτώσεις (όχι όμως τόσο μεγάλες, καθώς δεν έχουν την ίδια πυκνότητα δρομολογίων) Μάλιστα η έκπτωση αυτή ήταν η αιτία που τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ χρησιμοποιούν την γέφυρα γιατί πριν την συμφωνία χρησιμοποιούσαν το πορθμείο (για αρκετούς μήνες μετά την κατασκευή της γέφυρας).
Όσον αφορά τα φορτηγά, η προσφορά δεν είναι για τα φορτηγά διεθνών μεταφορών αλλά για τους μικρούς επαγγελματίες που ανεφοδιάζουν τις επιχειρήσεις της περιοχής καθώς και για τα αλβανικά φορτηγά που κατά δεκάδες διέρχονται από την Εθνική Οδό Αντιρρίου Ιωαννίνων καθημερινά. Η προσφορά δημιουργήθηκε ύστερα από μελέτη των συγκοινωνιακών συνθηκών ώστε να πάρουν νέο μερίδιο πελατών - χρηστών από αυτούς που έως τώρα χρησιμοποιούσαν τα ferry.
Γιατι να μην μαζευτούμε 5-6 χιλιάδες απ'ολο το νομο και σε συνεννόηση με την απέναντι πλευρά να καταστρέψουμε τα ταμεία και τις λοιπές εγκαταστάσεις των Γάλλων; Ως πότε αυτη η κοροϊδία με την γέφυρα ρε παιδια;
Μήπως να αρχίζαμε τις κρατικοποιήσεις;
Δημοσίευση σχολίου