Η πιθανότερη εξήγηση που μπορεί να δοθεί είναι ότι η οικονομική κρίση, έχει πλήξει σοβαρά τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, ενώ οι κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει με δικούς τους πόρους την κατασκευή αυτών των έργων, βλέπουν να μειώνονται διαρκώς τα έσοδά τους από τα διόδια, λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων από τους οδηγούς.
Σύμφωνα με ένα άλλο σενάριο, οι Ισπανικές εταιρείες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία της Ιόνιας οδού, φέρονται να μελετούν ακόμα και το ενδεχόμενο αποχώρησής τους, λόγω των ανυπέρβλητων προβλημάτων που παρουσιάζει το έργο σε διαδικαστικό επίπεδο.
Το έργο της Ιόνιας οδού, το τελευταίο διάστημα είχε εγκλωβιστεί στο λαβύρινθο των απαλλοτριώσεων και των μελετών, κυρίως στο τμήμα της Παλιοβούνας, αλλά και στην Ήπειρο, με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορούσε να προβλέψει εάν θα ολοκληρωνόταν στο χρονοδιάγραμμα που προέβλεπε η σύμβαση (2013).
Οι απαλλοτριώσεις που σύμφωνα με τη σύμβαση θα έπρεπε να ολοκληρωθούν σε 12 μήνες, παραμένουν μέχρι και σήμερα σε αρχικό στάδιο, ενώ στην περιοχή της Παλιοβούνας (Κλόκοβα), στο πρώτο τμήμα από Αντίρριο μέχρι την παράκαμψη Αγρινίου, το έργο είχε σταματήσει λόγω προσφυγών, ενώ στο πρόγραμμα προβλεπόταν να παραδοθεί στα τέλη του 2010.
symboulos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου