Η αναλγησία ή ασχετοσύνη και ο τριτοκοσμικός τρόπος σκέψης για μια ακόμη φορά θα ονομαστεί υπευθυνότητα, επαγγελματισμός και εξορθολογισμός. Οι ανεπαρκείς δημόσιοι λειτουργοί και οι για δεκαετίες διοικούντες, οι άνθρωποι που η μοναδική τους ικανότητα είναι να παρουσιάζουν το μαύρο για άσπρο με την παρεΐστικη νοοτροπία των «κολλητών» και των «αρεστών» φίλων, καταφέρνουν να απαξιώσουν και να διαλύσουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο καθώς και τα μέσα σταθερής τροχιάς στο σύνολο τους. Πολύ μακριά από τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και πλησιάζοντας την λογική των απολίτιστων κοινωνιών με γελοίες δικαιολογίες ετοιμάζονται να μηδενίσουν τα Ελληνικά σιδηροδρομικά δίκτυα και να εκθεμελιώσουν τα πάντα γύρω από το τραίνο και τις μαζικές μεταφορές. Οι αστείες δικαιολογίες για το ότι πάντα φταίνε οι άλλοι, η ατιμωρησία στα συνεχή εγκλήματα και η απύθμενη βλακεία δεν πείθουν κανένα πιά.
Αυτό που εμείς εισπράττουμε είναι η παντελής έλλειψη ήσσονος προσπάθειας αλλά και ψηγμάτων ευφυΐας για να εξορθολογίσουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο και να τον καταστήσουν αντάξιο ή έστω να πλησιάσει την Ευρωπαϊκή νοοτροπία πάνω σε αυτόν τον τομέα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι αν αύριο κλείσουν τα δίκτυα της Πελοποννήσου και κάποια περιφερειακά της Μακεδονίας η εξοικονόμηση θα είναι μηδαμινή. Και όλο το δίκτυο να καταργήσουν πάλι τα κόστη θα παραμείνουν. Κατάφεραν οι μαθητευόμενοι μάγοι όλα τα προηγούμενα χρόνια να φτιάξουν μια μορφή δημόσιας επιχείρησης που όσο περισσότερο εργάζεται τόσο περισσότερες ζημιές να συσσωρεύει. Ανέπτυξαν δηλαδή από κοινού, για να μην πούμε με τη συνέργεια του ΥΜΕ, μια ζημιογόνα πατέντα επιχειρηματικότητας μοναδικής στα παγκόσμια δεδομένα που καταδεικνύει αφενός την φιλοσοφία των αρεστών και προπαντός ατιμώρητων βλάκων που ασέλγησαν με τους εκάστοτε κομματικούς μανδύες προστασίας για σειρά ετών απέναντι στην Ελληνική κοινωνία και αφετέρου, την παντελή άγνοια, του πώς παρέχονται δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών. Και αυτό αφορά τόσο τον Σιδηρόδρομο όσο και τις Αστικές Συγκοινωνίες.
Δεν θα δεχθούμε κανένα περιορισμό του ήδη περιορισμένου Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο στο σύνολο του έχει εκσυγχρονιστεί τα τελευταία χρόνια με σημαντικά κονδύλια της ΕΕ και του Έλληνα φορολογούμενου και πολύ περισσότερο δεν μας πείθουν πλέον οι αόριστες παιδικές δικαιολογίες. Ζητάμε να λειτουργήσει επιτέλους η απλή κοινή λογική αλλά πρωτίστως να δημιουργηθεί το ανάλογο νομικό περιβάλλον για να μπορέσει να λειτουργήσει επιτέλους αυτή η απλή λογική.
Από τον Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου.
9 σχόλια:
Aisxos na ta plirosei pali o kosmos. Kai lew na plirwsei tis kratikes gafes kai tin diafthora ston OSE. Dropi se opion piraxei to sidirodromo. Emeis pados edw eimaste apo kairo klistoi...
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΡΕΝΟΣΕ Κ ΕΡΓΟΣΕ ΠΡΟΚΟΠΗ ΓΙΑ ΤΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΓΡΑΜΜΗ Κ ΤΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ Δ.ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΝ ΒΛΕΠΩ...
ΓΙΑ ΤΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΤ ΔΝ ΤΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΤΕΛ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ Α.Ε. ?
ΝΑ ΣΥΝΔΕΙΑΣΕΙ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ...ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ?
ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σ.Π.-ΑΓΡΙΝΙΟ
βασικα τον οσε επρεπε να τον ειχαμε κλεισει ΧΤΕΣ!λουκετο ρε παιδι μου , πως αλιως να το πω, οπως λεει και ο κλοουν λοβερδος "δεν υπαρχει σαλιο"!!!
3 εκατομμυρια ευρω την ημερα ζημια!!!!
Κ ΤΑ ΚΤΕΛ ΕΧΟΥΝ ΖΗΜΙΕΣ
12:06 ΜΠΟΡΕΙ ΝΝΑ ΕΧΕΙ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΖΗΜΙΑ ΑΛΛΑ
1. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΕΣ ΕΙΝΑΙ 35-50 ΧΡΟΝΩΝ
2. ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΟΔΑ 4 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
ΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΙΝΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ Η ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 80% ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ
Σ.Π.-ΑΓΡΙΝΙΟ
(ΔΝ Μ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ...Π ΚΟΛΛΑΤΕ ΟΕΟ? )
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΙΑ Η' ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η' ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΑΡΚΕΤΑ!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟ!
ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ!!!!!ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ! ΚΑΙ ΜΕ 1 ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΓΕΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ.
ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΑΠ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΕΖΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟ ΑΕΠ!!! ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ!!!
Προς Σ.Π.
Πραγματικά δεν ξέρω που είναι οι υπεύθυνοι για αυτά τα θέματα… Μάλλον κρύβονται… Προφανώς και θα μπορούσε κάποιος ιδιώτης ή επιχείρηση όπως και τα ΚΤΕΛ να δημιουργήσουν μια εταιρία εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών μεταφορών. Βάση οδηγίας της Ε.Ε. έχει απελευθερωθεί η εκμετάλλευση των σιδηροδρομικών υποδομών και στην Ελλάδα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν συνεχίσει να υπάρχει, δύσκολα θα θελήσει να λειτουργήσει και να εκμεταλλευτεί το σιδηροδρομικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας.
ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Τ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΝ ΑΙΤ/ΝΙΑ?
ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΑ ΕΥΡΩ?
Σ.Π.-ΑΓΡΙΝΙΟ
Μέ φτηνό τροχαϊο ὑλικό 2ο χέρι ὄχι πάνω ἀπό 4 ἑκ.€
Δημοσίευση σχολίου