Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

Προετοιμάζεται το εργοτάξιο στην Κατούνα για την κατασκευή της οδού Άκτιο-Αμβρακία.




Άρχισε επιτέλους να προετοιμάζεται το εργοτάξιο στην Κατούνα, για να ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του κάθετου άξονα της Ιόνιας Οδού Άκτιο-Αμβρακία. Συγκεκριμένα έχει αναπτυχθεί στον κάμπο της Κατούνας το εργοτάξιο από την ανάδοχο εταιρία και αυτή την περίοδο κατασκευάζονται οι βοηθητικοί δρόμοι και άλλες εργασίες για το ξεκίνημα του έργου.
Ο μήκους 48 χλμ και προυπολογισμού 291 εκατομυρίων ευρώ αυτοκινητόδρομος ξεκινά. Πρόκειται για ένα οδικό έργο το οποίο ενώνει την Ιόνια Οδό με τα Δυτικά Παράλια της Ελλάδας στο Άκτιο δημιουργώντας το πρώτο πλέγμα αυτοκινητόδρομων στη Δυτική Ελλάδα.
Εκεί θα συναντά την Υποθαλάσσια Αρτηρία Άκτιο-Πρέβεζα που λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια αλλά με πολύ μικρά έσοδα καθώς η επικινδυνότητα των εκατέρωθεν δρόμων είναι αρκετά απαγορευτική για πολλούς οδηγούς.
Πλέον μας απασχολεί ο χρόνος αποπεράτωσης ο οποίος έχει καθοριστεί σε 3 χρόνια, δηλαδή τον Μάρτιο του 2013. Σε αυτό το στάδιο οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα αλλά βρίσκονται σε διαδικασία προετοιμασίας. Αυτό σημαίνει ότι έχουν εγκατασταθεί τα γραφεία, έχουν αρχίσει οι προσλήψεις προσωπικού και οργανώνονται τα εργοτάξια. Τα γραφεία έχουν εγκατασταθεί στη Βόνιτσα, στην Κατούνα και στο Δρυμό.
Το έργο δημοπρατήθηκε κομένο σε 4 τμήματα και το Τμήμα Κατούνας - Λίμνης Αμβρακίας ( 13,5 χλμ.), ανάδοχος κατασκευής έχει αναλάβει η CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE.
Επιτέλους! «Κάλιο αργά παρά ποτέ» που λέει ο λαός μας, γι' αυτό το έργο που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής, πρωτίστως το τόπο μας, για το νομό μας αλλά και για όλη την Ήπειρο και την Δυτική Ελλάδα.
Ρεπορτάζ: Βαγγέλης Κουτιβής

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

υπαρχουν μελετες για το που θα καταληγουν τα λυμματα απο τον αυτοκινητοδρομο ακτιο αμβρακια;
να μην κανουν μισα εργα και να γινονται ολκληρωμενα χωρις επιπτωσεις για το περιβαλλον.

Ανώνυμος είπε...

Τι σχεδιασμός είναι αυτός, για μια πόλη (Αγρίνιο) που με την ευρύτερη περιοχή έχει πληθυσμό 100 χιλιάδες δεν προβλέπεται αυτοκινητόδρομος. Ο δρόμος από Σαμάρι για Άκτιο θα γίνει αυτοκινητόδρομος, πόσο πληθυσμό έχουν Λευκάδα και Πρέβεζα;.

Μήπως η κατασκευή του δρόμου Σαμάρι για Άκτιο ως αυτοκινητόδρομο είναι υπερβολή;. Προφανώς ως αυτοκινητόδρομος θα έχει και διόδια και κόστος για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής Ξηρομέρου και όχι μόνο, ενώ ως εθνική οδός δεν θα είχε διόδια. .