Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Πυρά κατά Δασκαλόπουλου. Κολακευτικά λόγια για Κοιμήση.


Με αφορμή το συνέδριο της ΚΕΔΚΕ στην Αμφιλοχία, ο πρόεδρός της Νικήτας Κακλαμάνης, παραχώρησε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Αχελώο TV και το Μάκη Μάκκα, η οποία θα συζητηθεί κυρίως για τους υπαινιγμούς που ο ίδιος άφησε κατά του προέδρου του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλου. Ο δήμαρχος Αθηνών τόνισε ότι δεν πληρώνεται από το pay roll του κ. Δασκαλόπουλου, ασκώντας του παράλληλα αυστηρή κριτική στον τρόπο με τον οποίο απαξίωσε το πολιτικό σύστημα (πατήστε εδώ για να δείτε το σχετικό βίντεο).

Αξίζει ακόμη να αναφέρουμε ότι μίλησε με κολακευτικά λόγια για το δήμαρχο Αμφιλοχίας Αποστόλη Κοιμήση, χαρακτηρίζοντάς τον εραστή της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ υπογράμμισε την άριστη συνεργασία τους στην ΚΕΔΚΕ, παρότι ανήκουν σε διαφορετικές παρατάξεις. Απ ότι φαίνεται στην Αμφιλοχία ο νυν δήμαρχος είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για το χρίσμα της Ιπποκράτους, δεδομένου και του γεγονότος, ότι ο Σάκης Τορουνίδης δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται γι αυτό, θέτοντας μάλλον ως στόχο τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σκιές στην επένδυση του Αστακού
Της ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΣΙΟΥΤΗ

Προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ υποσχόταν πράσινες επενδύσεις στην οικονομία και διαφάνεια στην πολιτική ζωή. Στη μοναδική επένδυση όμως, που έχει να επιδείξει, στον Αστακό της Αιτολωακαρνανίας, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και για το πόσο «πράσινη» είναι, αλλά και για τη διαφάνεια στις αποφάσεις.

Την ώρα που ο υφυπουργός Εξωτερικών, Σπ. Κουβέλης, χαρακτηρίζει την επένδυση του Αστακού «απάντηση στο φάντασμα της ύφεσης», αρκετά στελέχη της κυβέρνησης κρατούν αποστάσεις στο παρασκήνιο, όπως η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, της οποίας οι συνεργάτες επισημαίνουν ότι η ίδια έχει υπογράψει μόνο για το ένα από τα δύο σχέδια (τη μονάδα που αφορά το φυσικό αέριο) και ότι το άλλο υπέγραψε ο Σπ. Κουβέλης (τη μονάδα υγροποιημένου αερίου πετρελαιοειδών).

Ποιοι θα υλοποιήσουν, όμως, την πολυδιαφημισμένη επένδυση; Βασικός επενδυτής είναι η QPI (Qatar Petroleum International) που συμμετέχει, ωστόσο, μόνο με 33%, ενώ με το ίδιο ποσοστό (33%) συμμετέχει και η Shabbagh & Khoury SAL, του κατασκευαστικού κολοσσού της CCC - δύο εταιρείες με διεθνή φήμη.

Ο τρίτος εταίρος (με το άλλο 33%) αποτελεί μάλλον έκπληξη, καθώς πρόκειται για μία άγνωστη εταιρεία, με την επωνυμία Rosebud Energie Deutschland GmbH και εκπρόσωπό της τον, επίσης όχι γνωστό επιχειρηματία, Ιωάννη Αντωνιάδη Σπορίδη. Πρόκειται για μία εταιρεία που δεν διαθέτει ιστοσελίδα και τη μόνη πληροφορία που μπορεί να βρει κανείς για το επενδυτικό παρελθόν της είναι ένα πρότζεκτ για καύσιμα από φύκια στο Ισραήλ.


Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί η εμφάνιση του πρώην επικοινωνιακού συμβούλου του Γ. Παπανδρέου και φίλου του αδελφού του Νίκου, Γιώργου Σεφερτζή, ως εκπροσώπου της κοινοπραξίας.


Ο Γ. Σεφερτζής μιλώντας στην «Κ.Ε.» δήλωσε ότι τον επέλεξαν οι άραβες επενδυτές και όχι η ελληνική κυβέρνηση, καθώς πρόκειται για ιδιωτικό έργο. «Οι άνθρωποι του Κατάρ ήθελαν κάποιον που να γνωρίζει το ελληνικό πολιτικό τοπίο για να τους βοηθήσει και για να μην υπάρξουν αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία». Αντιδράσεις όμως, αν και όχι ιδιαίτερα έντονες, υπάρχουν. Η Κίνηση Πολιτών Αστακού αμφισβητεί έντονα την «οικολογική» πλευρά της επένδυσης και όχι μόνο. Οπως παραδέχονται οι Σεφερτζής και Αντωνιάδης, η μονάδα ηλεκτροπαραγωγής δεν αφορά το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά το υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο, LPG, που «περισσεύει» από την επεξεργασία πετρελαίου στο Κατάρ. Σήμερα αναγκάζονται να το καίνε, προκαλώντας τεράστιο πρόβλημα ρύπων (το οποίο από το 2013 θα επιφέρει και πρόστιμα).

Οι αντιρρήσεις των οικολόγων

Με την επένδυση του Αστακού θα μεταφέρουν το LPG στην Ελλάδα, για να μετατραπεί σε ηλεκτρική ενέργεια και να εξαχθεί (κυρίως) στην Ιταλία, γλιτώνοντας ρύπους και πρόστιμα. Οσοι εγείρουν περιβαλλοντικές ενστάσεις για το LPG, αναφέρουν ότι «πρόκειται για μείγμα βουτανίου με προπάνιο και άλλα αέρια, που αποφεύγονται στην ηλεκτροπαραγωγή μεγάλης κλίμακας στην Ευρώπη, γιατί απαιτούνται πολύ αυστηρές προφυλάξεις με ιδιαίτερα υψηλό κόστος επένδυσης». Ο Ι. Αντωνιάδης Σπορίδης επιμένει ότι η επένδυση είναι ασφαλής και «πράσινη». Αναφέρει, μάλιστα, ότι μελλοντικά θα φτιάξουν και μονάδα παραγωγής βιοκαυσίμων (με τα οποία θα μπορούν να πετούν αεροπλάνα), από άλγη (φύκια) στα χωράφια πέριξ του Αστακού απορροφώντας έτσι και τους ρύπους του CO2.

Ο Ηλίας Γεωργαλής, από την Κίνηση Πολιτών, εκφράζει τις αντιρρήσεις του: «Στη μελέτη αναφέρεται η μονάδα βιοκαυσίμων, σε δέκα γραμμές, που θα δεσμεύει υποτίθεται το διοξείδιο του άνθρακα. Δεν υπάρχει καμία τεκμηρίωση σχετικά με το πώς γίνεται και αυτό είναι λογικό αφού δεν υπάρχει πουθενά ασφαλής και οικονομικά συμφέρουσα μέθοδος δέσμευσης του CO2. Αλλά αν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αυτή την τεχνογνωσία, γιατί την περιορίζει στον Αστακό και δεν τη διαθέτει σε παγκόσμια κλίμακα;». Τα μέλη της Κίνησης Πολιτών Αστακού αναφέρονται, μεταξύ πολλών άλλων, στους «επικίνδυνους αέριους ρύπους (καρκινογόνους) που παράγει το LPG και τα μεγάλα ατυχήματα από εκρήξεις τέτοιων μονάδων που έχουν καταγραφεί διεθνώς».

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=174951

Ανώνυμος είπε...

ιακή, 20 Ιουνίου 2010
Ημερίδα για τον οδικό άξονα "Καρδίτσα - Αγρίνιο - Καρπενήσι"

Την Κυριακή 20 Ιουνίου στις 11:00 πραγματοποιείται στη Νεράϊδα Καρδίτσας μία ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα την υλοποίηση του μεγάλου διανομαρχιακού οδικού άξονα Καρδίτσα - Αγρίνιο - Καρπενήσι.... Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν οι Δήμοι ΙΤΑΜΟΥ Ν. Καρδίτσας, ΒΙΝΙΑΝΝΗΣ, ΦΡΑΓΚΙΣΤΑΣ & ΦΟΥΡΝΑΣ Ν. Ευρυτανίας, το Τ.Δ. Νεράιδας, η Ένωση Αγραφιώτικων Χωριών Ν. Καρδίτσας, ο Εξωρ. Μορφ. Σύλλογος Νεράιδας, η Εφημερίδα «ΧΡΟΝΙΚΑ ΝΕΡΑΪΔΑΣ-ΔΟΛΟΠΩΝ» και η ΔΗ.ΚΕΠ.ΙΤ
Όπως τόνισαν χθες σε κοινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν στην Καρδίτσα οι Δήμαρχοι Ιτάμου Κος Βασίλης Τσαντήλας και Φουρνά Κος Ηλίας Παπουτσόπουλος στις εργασίες θα αναπτυχθούν εισηγήσεις γύρω από την πορεία των μελετών και εργασιών για την οδική σύνδεση ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΑΓΡΙΝΙΟ, την σύνδεση της Λίμνης ΠΛΑΣΤΗΡΑ με το ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ και την σύνδεση ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ.
Επίσης είναι πολύ πιθανό να παραστεί και υφυπουργός Υποδομών και Δικτύων Κος Γιάννης Μαγκριώτης, ενώ πρόκειται να αναδειχθούν σημαντικά έργα της περιοχής όπως είναι η χρηματοδότηση της γέφυρας στον ποταμό Ταυρωπό, η παράδοση των τεχνικών μελετών για τον δρόμο Νεράϊδα - Μαυρομμάτα μήκους 18 χιλιομέτρων, η ένταξη στο ΕΣΠΑ της οδικής σύνδεσης Καρδίτσα - Αγρίνιο, η χρηματοδότηση του υπόλοιπου τμήματος (6 χιλιόμετρα) της οδού Λίμνη Πλαστήρα - Νεράϊδα - Καρπενήσι, η σύνδεση Σαραντάπορο - Τρυφύλλα Ευρυτανίας ώς τμήμα του Καρδίτσα - Καρπενήσι.

ΠΗΓΗ: http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/
troktiko

ΤΟΥ ΑΤΩΛ/ΝΑΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΞΟΝΑ;